با ما در ارتباط باشید: 0314566
مزایای سئو کدامند؟

سئو به دلایل زیادی در هسته یک استراتژی بازاریابی مناسب نیاز است. زیرا آگاهی را نسبت به کسب و کار شما به ارمغان آورده و نتیجه این آگاهی مشتریان بیشتر و درآمد بیشتر است.
از میان مزایای سئو، 15 مزیت بزرگ وجود دارد که آن را بررسی می کنیم؛ این ها بزرگترین دلایلی هستند که به شما اهمیت استراتژی سئو در سایت را نشان خواهند داد.

15 مزایای سئو سایت

15 مزایای سئو سایت

سئو به بازگشت زودتر سرمایه گذاری بازاریابی دیجیتال شما کمک خواهد کرد

سرمایه ای که شما برای بازاریابی دیجیتالی و سئو صرف می کنید، به سرعت به شما باز خواهد گشت؛ دلیل این امر آن است که با سئو، شما می توانید در رتبه های بالاتر موتورهای جستجو قرار بگیرید و رشدی تقریبا 13 درصدی داشته باشید.
برای این که این مسئله را به درستی متوجه شوید، فکر کنید که شما کالاهایی با میانگین قیمت 800 دلار دارید و در ماه، 20 کالا می فروشید؛ وقتی سئو وارد شود این فروش حداقل به 23 می رسد که سود 2400 دلاری در ماه و 28 هزار دلاری در سال را برای شما به ارمغان می آورد.

سئو به بازگشت زودتر سرمایه گذاری بازاریابی دیجیتال شما کمک خواهد کرد

سئو اعتبار شرکت شما را بالاتر می برد

خاصیت کلیدی سئو که بسیاری از شرکت ها آن را فراموش می کنند، توانایی این ابزار در بالابردن اعتبار کسب و کار است. حضور در صفحه اول موتورهای جستجو باعث اعتماد کاربران به شرکت شما می شود.
یکی از دلایل این اتفاق این است که 75 درصد کاربران فقط صفحه اول موتورهای جستجو را بررسی می کنند. آن ها به چیزی که موتور جستجو برای آن ها در صفحه اول قرار داده اعتماد دارند و بقیه آپشن ها را حذف می کنند. گوگل همانند سایر موتورهای جستجو، این موضوع را متوجه می شود و به همین دلیل از سیگنال های سئو داخلی و سئو خارجی برای رده بندی سایت شما استفاده میکند. 
این سیگنال ها می تواند از محتواهایی که تولید می کنید تا سرعت سایت شما را شامل شود. امنیت صفحه نیز بسیار مورد اهمیت گوگل است.
راه دیگری که سئو اعتبار سایت شما را افزایش می دهد، از طریق قراردادن شغلتان در بخش کسب و کار گوگل است که بیشتر از طرف کاربران محلی دنبال می شود.
بسیاری از خریداران، اعتماد زیادی به بخش نظرات این قسمت دارند؛ حدود 80 درصد از مشتریان، از تغییر نظر خود با خواندن نظرات خبر دادند.

سئو اعتبار شرکت شما را بالاتر می برد

سئو ترافیکی با کیفیت بالا به سایت شما اضافه می کند

سئو همینطور می تواند به شما کمک کند که ترافیکی واقعی و با کیفیت به سایت خود اضافه کنید؛ به جای پرداخت پول برای یک بیلبورد و امیدوار بودن برای دیده شدن آن، شما می توانید به سئو اعتماد کنید که سایت شما را به چشمان مخاطب می رساند.
به علاوه، مخاطب در این حالت وقتی با شما آشنا می شود که به شما نیاز دارد؛ آن ها پشت ماشین و منتظر سبز شدن چراغ نیستند بلکه به دنبال شما می گردند پس بیشترین توجه را به سایت و محیط کسب و کار شما می دهند. حدود 89 درصد از صاحبان مشاغل، سئو را استراتژی موفق خوانده اند.

سئو ترافیکی با کیفیت بالا به سایت شما اضافه می کند

سئو موفقیت شما را با اعداد واقعی می سنجد

دانستن میزان موفقیت و تاثیرگذاری سرمایه گذاریتان، بسیار حیاتی است؛ این خود دلیلی بر سودبخش بودن دیجیتال مارکتینگ و بیشتر از آن، سئو است. شما می توانید استراتژی های خود را با اعدادی دقیق و واقعی به سادگی بسجنید.
با گوگل آنالاتیکس، همانند سایر برنامه های آنالیز سئو سایت، استراتژی های سئو به راحتی مورد بررسی قرار می گیرند. این برنامه ها اطلاعاتی همانند ترافیک وبسایت، میزان حضور کاربر در سایت (بانس ریت) و ... را به شما خواهد داد.

سئو موفقیت شما را با اعداد واقعی می سنجد

سئو هر روز شرکت شما را گسترده تر می کند

با توجه به کسب و کاری که دارید، می توانید به صورت 24 ساعته وضعیت سایت خود را کنترل کنید. اگر مشتریان فقط در مقطعی به سایت شما بیایند، سود بخش نیست و این دلیل آن است که سئو سایت شما را 24 ساعته گسترش می دهد.
گوگل در هر ثانیه، بیش از 60 هزار جستجو را در خود می بیند و این آماری بسیار مهم است؛ با سئو شما فقط در یک جای خاص تبلیغ نکرده اید و هر زمان که مخاطب نیاز داشته باشد، شما در مقابل او هستید. این مسئله به شرکت شما کمک بسیاری می کند و آن را گسترده تر می کند.

سئو بازاریابی محتوایی را بهبود می بخشد

با رشد بازاریابی محتوایی، سئو ارزشمندتر هم شده است. با بازاریابی محتوایی که انواع بسیار زیادی از اینفوگرافیک ها تا بلاگ ها دارد، شما می توانید به طریقه های مختلف با مخاطب خود ارتباط برقرار کنید.
در زمانی که کاربران بالای قیف محتوایی شما را می خوانند، یا در قسمت میانی قیف هستند، سئو قسمت های پایینی را نیز بهبود می بخشد. بهترین قسمت این ماجرا علاقه مشتریان به اتفاق است؛ بیش از 60 درصد مخاطبان، محتوای اصلی را ترجیح می دهند زیرا به آن ها آشنایی با برند و اعتماد را می دهد.
سود سئو در این قسمت، برد-برد بودن آن برای مشتری و شرکت هاست.

سئو سطح آگاهی از برند شما را افزایش می دهد

سئو سطح بهتری از آگاهی را به مشتریان شما می دهد؛ به عنوان یک مشتری جستجوهای زیادی نیاز است که به خرید مناسب خود دست پیدا کنید. اگر شرکت شما در نتایج سرچ ها اول باید، آگاهی و اعتماد بهتری را کسب خواهد کرد که نکته ای حیاتی است.
با بازاریابی محتوایی و استراتژی سئو، شما می توانید به مشتری در مورد خدمت یا کالایی که ارائه می دهید اطلاعات دهید، به یک منبع عالی برای اطلاعات کالا تبدیل شده و ارزش خود را در برابر مخاطبان بالا ببرید.
اگر شما بر روی بازاریابی ویدیویی هم کار کنید، آگاهی از برند خود را به بهترین سطح خواهید رساند؛ ویدیو ها بیش از 140 درصد بر روی مخاطبان تاثیر دارند و سئو می تواند دیده شدن آن ها را نیز برای شما تضمین کند.

سئو فروش و تبلیغ بیشتری را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد

یکی از مهم ترین سودهای سئو، افزایش فروش، سود و تبلیغ کسب و کار شماست. این مسئله اتفاقی است که شما هر روز به آن نیاز دارید؛ سئو باعث می شود که مشریان به مغازه شما بیایند یا از شما خرید کنند. این مسئله به دلیل رتبه بالای شما در جستجوهاست. برای حضور در صفحه اول جستجوها، باید از کلیدواژه های مناسب استفاده کنید تا کلیک ها را به دست آورید.
برای ارزشمندتر شدن حضور در صفحه اول، باید بگویم که مطالب صفحه اول بیش از 33 درصد کل ترافیک سرچ را به خود اختصاص می دهند. همه مراجعه کنندگان به سایت شما، مشتری شما نخواهند شد اما درصد رخ دادن این اتفاق کم نیست.

سئو فروش و تبلیغ بیشتری را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد

سئو، پرداخت به ازای هر کلیک (PPC)، شما را به حداکثر می رساند

در استراتژی های بازاریابی، ممکن است که زمانی به تبلیغاتی که به ازای کلیک مبلغ پرداخت می کنند (PPCها) روی بیاورید. وقتی یک استراتژی PPC را انتخاب می کنید، سئو به کمک آن آمده و باعث می شود که حداکثر درآمدزایی از این روش به دست آید.

سئو به شما کمک می کند که قوی ترین رقیبانتان را شکست دهید

با توجه به اعتماد 80 درصدی کاربران به اینترنت برای خرید یک محصول، انتظار این که رقبایتان بر روی سئو، مثل تمامی استراتژی های بازاریابی دیجیتال، سرمایه گذاری کنند را داشته باشید. به همین دلیل اگر شما سئو را در نظر نگیرید، نمی توانید فروش خوبی را برای خود متصور شده و با افت مالی رو به رو خواهید شد.
وقتی کاربران موضوعاتی مرتبط با فعالیت شما را جستجو می کنند و نام شرکت شما نمایان نمی شود یا در صفحات دوم، سوم یا چهارم نمایان می شود که فقط 25 درصد از کاربران به آن جا می روند، سودهای احتمالی و میزان فروش شما کمتر خواهد شد.
به همین دلیل، اگر می خواهید در مقابل رقبایتان قدرتمند ظاهر شوید، سئو امری حیاتی است. سرمایه گذاری بر روی سئو، یک استراتژی هوشمندانه بوده و می تواند رقبای شما را از بازی خارج کند. حتی اگر سایر کسب و کارهای همسو با شما از سئو استفاده نمی کنند، استفاده شما از سئو می تواند یک برتری چشم‌گیر ایجاد کند.

سئو استراتژی بازاریابی دیجیتال شما را قوی تر می کند

اگر شما روی بازاریابی دیجیتال سرمایه گذاری کرده باشید، سئو شاید باید بخشی از استراتژی شما باشد. این مسئله باعث افزایش توانایی کلی شما در چندین جهت می شود. به علاوه سئو توانایی ارتقای سایر جهات بازاریابی مثل بازاریابی محتوایی، بازاریابی ویدیویی و بازاریابی شبکه های اجتماعی را دارد.
با یک برنامه ریزی جامع و باثبات برای بازاریابی دیجیتال، شما با قدرت بیشتری در فضای آنلاین خواهید جنگید و بازار خود را می سازید. این مسئله می تواند به شما این برتری را بدهد که با شرکت هایی که از لحاظ امکانات از شما قوی تر هستند هم بجنگید. همینطور یک استراتژی قدرتمند در دیجیتال مارکتینگ، بازگشت سرمایه شما را نیز تسریع می کند.
وقتی که درآمد استراتژی های دیجیتال مارکتینگ شما مشخص باشد، شما می توانید درآمد حاصله را روی موفقیت شرکت سرمایه گذاری کنید. شما می توانید سئو خود را قوی تر کنید، افراد بیشتری استخدام کنید یا منابع شرکتتان را بهبود بخشید. شما با درآمد حاصله شرکت خود را حتی برای مشتریان هم بهتر می کنید.

سئو تمام مخاطبان شما را جذب میکند

یکی از مزایای سئو این مسئله است که تمامی مخاطبان شما با هر نوع شخصیتی را جذب خواهد کرد؛ مثلا شما یک شرکت حقوقی دارید و در این موسسه حقوقی وکیل مالیتی و وکیل جرائم جنایی وجود دارد با سئو میتوانید هر دو دسته مشتری را جذب کنید.وقتی در یک پرونده هر دو طرف نیاز به وکیل داشته باشند، به کمک سئو شما هر دو طرف این پرونده را جذب کرده اید.
با سئو، شما می توانید به تمامی مخاطبان کلیدواژه های هدفتان خواهید رسید.

سئو تمام مخاطبان شما را جذب میکند

سئو هزینه تبلیغات شما را کاهش می دهد

سئو هزینه تبلیغات شما را کاهش خواهد داد و این در حالیست که بازار شما را گسترش می دهد؛ با یک برنامه جامع برای سئو، شرکت شما می تواند در صفحه اول نتایج گوگل باشد.
این مسئله به شما کمک می کند که هزینه کمتری برای تبلیغات بپردازید و آن را جای دیگری سرمایه گذاری کنید. برای مثال، به جای 5 بنر تبلیغات در سایت های دیگر، شما فقط به 2 بنر نیاز خواهید داشت و می توانید پول اضافه را در بخش بازاریابی محتوایی خرج کنید.
سئو حتی تبلیغات سنتی شما را نیز کمتر می کند و نتیجه بهتری به شما می دهد؛ بسیاری از شرکت های بزرگ اذعان داشته اند که با سرمایه گذاری بر روی سئو، سود بیشترین نسبت به تبلیغات سنتی داشته اند.

سئو موفقیت شما در بازار محلی را بیشتر می کند

حتی اگر شما یک کسب و کار محلی باشید که به مراجعه حضوری نیاز داشته باشد، سئو به شرکت شما کمک می کند. همانطور که مشتریان شما روز به روز تلفن های هوشمند بهتری را در اختیار می گیرند، جستجو ها نیز بیشتر می شود. ارزش جستجوهای محلی نیز بسیار بالاست و مطابق گزارش ها، 80 درصد آن ها به خرید کالا یا خدمت منجر می شود.
اگر شما روی سئوی محلی سرمایه گذاری نکنید، خود را از مشتریانی که آماده خرید هستند دور کرده اید. برای رقبای شما نیز کار آسان تر می شود. پس کار را برای آن ها آسان نکنید و برای کسب و کار خود، بهینه سازی سئو انجام دهید.

سئو موفقیت بلند مدت شما را تضمین می کند

برخلاف بسیاری از بازاریابی های سنتی، سئو یک استراتژی زنده و پویا است. این به آن معناست که شرکت شما می تواند برای مدت زیادی از مزایای سئو بهتره ببرد و به همین دلیل، سرمایه گذاری بر روی سئو یک سرمایه گذاری بلند مدت است.
در واقع سئو چیزی است که شرکت شما باید هر سال روی آن سرمایه گذاری کند تا رده بندی خود را حفظ کند و با به روز رسانی های موتورهای جستجو و عادت های جدید کاربران مطابق شود.
با یک تعهد بلند مدت به سئو، بازگشت سرمایه شما به بیشترین حد خود می رسد و حتی سود بسیاری نیز می کنید. زیرا سئو باعث آگاهی از برند شما، هدف گیری مخاطبان، فروش و مواردی از این قبیل می شود.

 

5 از 5