با ما در ارتباط باشید: 0314566
سئو سایت آرایشگاهی | بهینه سازی وبسایت آرایشگاه

اگر بگوییم این روزها یکی از پردرآمدترین شغل های موجود، داشتن یک آرایشگاه خوب است دروغ نگفته ایم. علیرغم کمتر شدن مراجعات به این مکان ها در دوران شیوع ویروس کرونا، به طور کلی در حال حاضر یک سالن زیبایی خوب می تواند درآمد مناسبی داشته باشد و از طریق آرایش و فروختن محصولات سلامتی، به مشتریان خود خدمت ارائه دهد. 

با این حال خوب بودن، شرط کافی برای موفقیت نیست و برای این بخش، شناخته شدن نیز لازم است. وقتی شما نیاز به شناخته شدن داشته باشید، سئو وبسایتتان برای موتورهای جستجو کمک زیادی به شما خواهد کرد زیرا شما را در جستجوهای مرتبط با کسب و کارتان در گوگل، در رده بالاتری قرار میدهد و باعث آشنایی مردم با کسب و کار شما می شود. 

اگر می خواهید بدانید در یک سایت آرایشگاهی، خدمات سئو چیست و چه هزینه ای باید برای آنها پرداخت کنید با پونه مدیا تماس بگیرید و از راهنمایی سئوکاران ما استفاده کنید.

برای سئو تضمینی سایت آرایشگاهی باید چند مسئله را به طور جدی رعایت کنید که در زیر  آن ها را بررسی می کنیم:

سئو سایت آرایشگاهی

خب بیایید ببینیم مراحل سئو کردن یک سایت آرایشگاهی چیست:

گوگل آنالاتیکس و سرچ کنسول گوگل را نصب کنید

باید بدانید که مردم دقیقا در سایت شما چه می کنند؟ کدام صفحه ها را می بینند چقدر در سایت می مانند و به کجا می روند؟ گوگل آنالاتیکس به شما این مسئله را می گوید و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهد داد.
سرچ کنسول گوگل آنالیزهای بهتر و مهمتری به شما می دهد و به شما می گوید که مردم به دنبال چه چیزی در گوگل به سایت شما می آیند: از چه جملاتی استفاده می کنند و چقدر ممکن است که بر روی لینک شما کلیک کنند. شما باید آن ها را برای بهینه سازی سایت خود بدانید.

مطمئن شوید که سایت شما موبایل فرندلی است

آیا سایت شما بر روی تلفن های هوشمند به خوبی بارگذاری می شود؟ اگر نه، شما زیان سنگینی را به رده بندی جستجوی گوگل خود وارد می کنید.بیش از نیمی از کاربران گوگل از تلفن همراه استفاده می کنند و اگر سایت شما با تلفن همراه مناسب نباشد، آن را ترک می کنند.
اکثر قالب های ووردپرس برای تلفن همراه بهینه سازی شده اند و می توانید که به راحتی از آن ها استفاده کنید.

اهمیت سرعت سایت آرایشگاهی 

سایت شما باید سریع بارگذاری شود تا کاربران و گوگل را راضی نگه دارید. متاسفانه سایت های آرایشگاه به دلیل داشتن عکس های زیاد، معمولا کند هستند پس سعی کنید عکس های خود را بهینه کنید تا بتوانید سایت سریع تر و بهتری داشته باشید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
بهینه سازی تصاویر برای موتورهای جستجو

برای سئو سایت آرایشگاهی یک لیست از کلمات کلیدی تهیه کنید

لیست کلیدواژه ها از مهم ترین کارهاییست که دارید تا سایت خود را در این مسیر پیشرفت دهید. اساسا، کلیدواژه های شما باید حول کلماتی مثل "بهترین آرایشگاه"، "بهترین آرایشگاه در تهران"، "بهترین آرایشگاه اصفهان"، "آرایشگاه های اطراف من" و کلیدواژه هایی مثل این بگردد اما شما باید لیست دقیقی در این باره تهیه کنید.

انتخاب کلمات کلید در سئو آرایشگاه

سایت خود را به روزرسانی کنید

برای این که نشان دهید سایت شما مربوط به کدام شهر است و چه سرویس هایی را ارائه می دهد، باید کلیدواژه های مهم مربوط به آن را در قسمت های مختلف سایت بنویسید. راهنماهای مهمی در مورد بهینه سازی درون صفحه ای وجود دارند که می تواند به شما کمک کند.
با این حال، بهینه کردن عنوان سایت، توضیحات متا و صفحات سایت می تواند تاثیرات بسیار مهمی در رشد سئوی شما بگذارد. باید حواستان باشد که توضیحات شما گوگل و مخاطبان را جذب کند. یک نمونه از توضیحات متا خوب را ببینید:
یک متا دسکریپشن مناسب در سایت آرایشگاهی
حالا یک نمونه بد از توضیحات متا :
توضیح متای نامناسب در سایت آریشگاه

در سایت خود بلاگ داشته باشید و مدام آن را آپدیت کنید

بلاگ شما خیلی مهم است زیرا در آن می توانید محتوای به درد بخور درست کنید و به اشتراک بگذارید؛ این مسئله باعث دیدن سایت شما می شود و به گوگل نیز نشان می دهد که مطالب شما به روز و به درد بخور هستند.
گوگل باید فعال بودن سایت شما را بسنجد و بلاگ ها یکی از بهترین راه های اثبات این داستان به گوگل است؛ چه چیزی باید بنویسید؟ مثلا پرسش و پاسخ هایی راجع به نگهداری از موها، زیبایی و بهترین محصولات در این رابطه یا هر چیز دیگری که مربوط به شغلتان است.
خلاقانه عمل کنید و از کلیدواژه های اصلی خود در بلاگ ها نیز استفاده کنید.

در همه صفحاتتان آدرس و شماره تلفنتان را قرار دهید

باید به گوگل اثبات کنید که موقعیت مکانی شما با چیزی که گفته اید، تفاوتی ندارد و یکی از راه های این کار، بودن آدرس شما در همه صفحات سایت است. همینطور برای مشتریانی که از کار شما خوششان آمده است، بودن آدرس بسیار مهم است.

اهمیت لینک های خارجی در سئو سایت آرایشگاه

یکی از بهترین مکان هایی که می توانید در آن ها لینک های خارجی به دست آورید، فهرست های محلی کسب و کارها هستند.
همینطور باید کسب اطمینان کنید که اسم، آدرس و شماره تلفن شما در همه سایت ها درست نوشته شده باشد و اشتباهی در تماس مخاطبان با شما وجود نداشته باشد.
یکی از قسمت های دیگری که می توانید برای خود لینک خارجی پیدا کنید، از طریق همکاران خود است؛ ببینید سایر آرایشگاه ها در کجا لینک دارند و شما نیز برای این کار اقدام کنید؛ همچنین اگر سایر مشاغل محلی شما سایت دارند، می توانید لینک خود را در سایت آن ها قرار دهید.

بلاگرهای منطقه خود را بشناسید

در حال حاضر، بلاگر های شبکه های اجتماعی نقش مهمی را در تبلیغ برای مخاطبان ایفا می کنند. شما نیز باید با شناخت آن ها، با آن ها ارتباط برقرار کرده و خدمات زیبایی خود را از طریق این افراد تبلیغ کنید.

برای سایت آرایشگاهی خود پروفایل Google for Business بسازید

هفت درصد رنکینگ سایت شما، بر اساس بخش گوگل بیزینس تعیین می شود پس مهم است که این بخش را دقیق و مناسب بسازید زیرا در جذب مخاطب نیز تاثیر بسیار زیادی دارد. نمونه ای از یک اکانت GMB خوب را ببینید:

gmb مناسب در یک سایت آرایشگاه

برای خود پروفایل Bing for Business بسازید

بسیاری از افراد از گوگل استفاده می کنند اما برخی نیز در بینگ فعالیت دارند و این مسئله مهم است که در همه جا با قدرت ظاهر شوید؛ پس همانند گوگل یک اکانت بیزینس بینگ نیز بسازید تا در این موتور جستجو نیز حضور قدرتمندی داشته باشید.

نظرات را زیاد کنید و به آن ها جواب دهید

سعی کنید در گوگل و شبکه های اجتماعی، نظرات مخاطبان را پرسیده و از آن ها بخواهید که نظراتشان را با شما در میان بگذارند. زیاد شدن نظرات در رشد رنک گوگل شما تاثیر بسیار مهمی دارد.
همینطور این نظرات را به حال خود رها نکنید؛ آن ها را با دقت بخوانید و در صورت لزوم، به نظرات ارسالی کاربران پاسخ دهید. این کار باعث می شود که مردم اعتماد بیشتری به شما داشته باشند.

استراتژی خوبی برای شبکه های اجتماعی داشته باشید

این که میلیون ها دنبال کننده در شبکه های اجتماعی داشته باشید، با رده گوگل شما هیچ کاری نمی کند و آن را افزایش نمی دهد اما راه های غیر مستقیم تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو را دست کم نگیرید؛ این راه ها در سه بخش قرار دارند:

  1. هرچقدر که صفحات شبکه های اجتماعی شما بیشتر به اشتراک گذاشته شود، مردم بیشتری شما را می شناسند و بیشتر به وبسایت شما سر می زنند.
  2. ترافیک ورودی بیشتر از فضای مجازی به درون وبسایت شما، باعث می شود که گوگل سایت شما را با کیفیت بشناسد و رده آن را در صفحه جستجو بالاتر بیاورد.
  3. وقتی شما تبلیغات مناسبی را در شبکه های اجتماعی انجام دهید، مردم با کسب و کار شما آشنا می شوند. این به آن معناست که اگر در جستجوی یک کلید واژه، نام شما را ببینند، بر روی آن کلیک می کنند که آمار کلیک های شما را افزایش می دهد.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
سئو اینستاگرام

سئو سایت سالن زیبایی

سئو سایت سالن زیبایی خود را به پونه مدیا بسپارید. پونه مدیا با داشتن بیش از 17 سال سابقه در زمینه سئو و طراحی سایت و داشتن نمونه کارهای بسیار زیاد در زمینه سئو سایت‌های آرایشی و سالن‌های زیبایی می‌تواند مسیر پیشرفت شما را در دنیای دیجیتال هموار کند. مهم ترین نکته در رابطه با کسب و کارهای پررقابتی مثل سالن‌های زیبایی این است که بتوانید در میان رقبای قدرتمند خود پیشرفت کنید.

سالن‌های زیبایی باید سایتی داشته باشند که نه تنها از نظر بصری با هویت چنین کسب و کاری همخوانی داشته باشد، بلکه از نظر سئو هم به کلماتی بپردازد که در رقابت تنگاتنگ صنعت زیبایی شما را از رقبا متمایز کند. متخصصان سئو و محتوای پونه مدیا در مسیر پیشرفت در کنار شما هستند.



5 از 5