با ما در ارتباط باشید: 0314566
طراحی سایت بیمه

این روزها مدیریت هر تجارتی بدون بهره‌گیری از بستر اینترنت و مالکیت و طراحی وب سایت تخصصی مانند این است که تلاش کنید با فردی که زبان مشترکی با او ندارید سعی در ایجاد ارتباط کنید. در این صورت شما فرصت‌ ارزشمند ارتباط را از دست می‌دهید.
بازار بیمه پیش از دسترسی به اینترنت همیشه بازاری پررقابت و داغ بوده است. در حال حاضر با وجود رقبایی که هر روز به تعدادشان نیز افزود می‌شود، بد نیست در مورد مزایای مالکیت یک وب‌سایت تخصصی بیمه بیشتر بدانید و در نهایت از چنین محیط کاری ارزان قیمتی بیشترین بهره را ببرید.

مزایای مالکیت سایت بیمه

اگر خدماتتان را به صورت آنلاین ارائه دهید بی‌شک به مشتریان بیشتری دسترسی خواهید داشت. یعنی بازار هدف شما افرادی خواهند بود که دیگر در روزنامه و دفترچه تلفن دنبال دفاتر بیمه نمی‌گردند و با یک تایپ چند کلمه‌ در گوگل به‌راحتی شما را پیدا می‌کنند.
در دفتر شما همیشه به روی مشتریان باز است. یعنی حتی هنگامی که خواب هستید، مشتریان می‌توانند وارد سایتتان شوند و از خدمات و نحوۀ ارائه‌ آنها اطلاعات کسب کنند و همان جا برایتان پیام بگذارند و درخواستشان را ارسال کنند.
شما با بازاریابی صحیح می‌توانید کسب‌وکارتان را به دیگران معرفی کنید.
موارد یاد شده تنها بخش کوچکی از صدها موردی است که در صورت پرداختن به آنها ادامه و حیات یک تجارت تضمین می‌شود. شما از طریق یک سایت خوش‌ساخت می‌توانید به‌سرعت به اهدافتان دست یابید.

مزایای مالکیت سایت بیمه

طراحی وب سایت بیمه

بالاتر به این موضوع اشاره کردیم که یک سایت‌ خوش‌ساخت شرط دستیابی شما به اهدافتان است. یک سایت چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد که به آن خوش‌ساخت یا بهتر است بگوییم کاربردی و جذاب باشد؟

یک سایت هنگامی کاربردی می‌شود که بتواند به عنوان ابزاری برای کسب و افزایش درآمد مورد استفاده قرار بگیرد. سایت مورد نظر باید تنها در چند ثانیه بارگذاری شود، یعنی از سرعت فوق‌العاده بالایی برخوردار باشد. کاربرپسند باشد، یعنی کاربر به راحتی بتوانید چیزی که به دنبال آن وارد سایت شما شده است را به راحتی پیدا کند و انجام دهد. با گوشی‌های هوشمند سازگاری داشته باشد، اصلا دلتان نمی‌خواهد که مشتری‌ای که از طریق گوشی هوشمند وارد سایت شما شده است با تصاویر و قاب‌های کج‌ومعوج و اعداد و حروف بیش از اندازه بزرگ روبه‌رو شود! محتوای مناسب و مرتبط داشته باشد، این مشخصه به‌راحتی می‌تواند نقطه قوت شما در مقابل رقبایتان باشد، از این مورد غافل نشوید! قابل جستجو باشد، قابل اشتراک باشد و چندین و چند قابلیت دیگر که فقط به وسیله متخصص عملی می‌شود. طراح سایت می‌تواند با تخصصش این قابلیت‌ها را در کنار یکدیگر بگذارد و مجموعه‌ای را شکل دهد که در نهایت سایت شخصی شما خواهد بود.

طراحی وب سایت بیمه

طراحی سایت بیمه‌ای

طراح سایت می‌تواند تمامی خدمات شما را منظم و دسته‌بندی‌شده در برابر مشتریانتان قرار دهد. برای نمونه طراح با تعریف عنوان بیمه عمر و بازنشستگی، ابتدا به توضیح جامع این نوع بیمه می‌پردازد. سپس مزایای استفاده از این بیمه را شرح می‌دهد و در نهایت به بیشترین سوالات مشتریان (FAQ) پاسخ می‌دهد و مشتری را از هزینه و مدارک مورد نیاز خریداری این بیمه مطلع می‌کند.

تصور کنید شخصی قصد دارد در سریع‌ترین زمان ممکن یک بیمه باربری تهیه کند. او وارد سایت گوگل می‌شود و موضوع مورد نیازش را تایپ می‌کند: تهیه بیمه باربری. در صورتی که سایت شما توسط یک طراح سایت حرفه‌ای طراحی شده باشد، در هنگام برنامه‌‌نویسی سایت شما از کدهایی استفاده کرده است که در جستجوهای گوگل بالا می‌آیند و جز بالاترین پیشنهادهای گوگل است. یادتان باشد که افراد جواب سوالشان را همیشه در صفحه اول، یا نهایتا صفحه دوم پیشنهادی پیدا می‌کنند. این ویژگی که تکنیک و فرآیندهایی برای بهینه‌سازی سایت شما است و باعث افزایش رتبه سایت شما در گوگل می‌شود را سئو می‌گویند.

اگر سایت توسط یک طراح حرفه‌ای سایت طراحی شده باشد شخص مورد نظر پس از ورود مجذوب زیبایی و البته سادگی سایت شما می‌شود! یادتان باشد که تصاویر و ویدیوهای اضافی بیشتر باعث گیج شدن مخاطبتان می‌شود. در این مرحله مشتری به راحتی گزینه‌های مورد نظر را در سایت پیدا می‌کند، اطلاعات مورد نیازش را پیدا می‌کند و در نهایت خریدش را از درگاه خریدی که به درستی و بدون ‌خطا تعریف شده است، تکمیل می‌کند. فرآیند پیچیده‌ای نبود درست است؟ یادتان باشد که تمام این کارها توسط یک طراح حرفه‌ای سایت انجام شده بود، پس یادتان باشد پیش از ایجاد یک سایت حتما با این متخصصان تماس بگیرید و از تجارب و مهارتشان بهره‌مند شوید.

طراحی سایت بیمه‌ای

تعرفه طراحی سایت بیمه

هیچ فرقی نمی‌کند که شما قصد طراحی فروشگاه موادغذایی آنلاین را داشته باشید یا بخواهید یک دفتر بیمه آنلاین راه‌اندازی کنید، هزنیه طراحی سایت‌‎ها بر اساس کیفیت و امکانات سایت برآورد می‌شود. اینکه سایت شما قرار است یک سایت ساده و مطابق با استانداردهای گوگل باشد، و یا اختصاصی باشد یعنی طراح باید امکانات و قابلیت‌های خاصی که برای سایتتان در نظر دارید را ایجاد کند. البته گزینه آخر پرهزینه‌ترین گزینه پیش‌روی شما خواهد بود! زیرا اگر طراح از یک قالب آماده استفاده کند، یعنی برای شما برنامه‌نویسی نکند و از صفر سایت را نسازد، خب مشخصا هزینه شما بسیار پایین خواهد شد.

همچنین برخی از طراحان سایت در هزینه هاست، دامنه و پشتیبانی تخفیف اعمال کنند و حتی خدماتشان را در چند ماه اول به صورت رایگان به مشتریان خود ارائه دهند. شما با جستجو در گوگل و مقایسه قیمت‌های طراحی که عموما در سایت‌های طراحی درج شده‌اند می‌توانید با توجه به بودجه‌تان بهترین گزینه را انتخاب کنید. از نظرات کاربران آنها غافل نشوید! تا دلتان بخواهد اینترنت پر است از نظرات اشخاصی که از خدمات طراحان سایت استفاده کرده‌اند. و به شما پیشنهاد می‌کنیم امکانات مورد نیاز سایتتان را یادداشت کنید تا در هنگام مشاوره با طراحان موردی را از قلم نیندازید. نمونه‌ سایت‌های به اتمام رسیده این طراحان را بررسی کنید، توجه کنید که آیا نیازهای یک سایت کاربردی را برآورده کرده‌اند یا خیر. فراموش نکنید که یک سایت خوش‌ساخت و کاربردی مسیر درآمدزایی تجارت شما را هموار می‌کند و به آن رونق می‌بخشد. عجله نکنید و برای تصمیم‌گیری ‌نهایی زمان بگذارید.

امتیازی ثبت نشده است.