با ما در ارتباط باشید: 0314566
طراحی سایت اختصاصی

اهمیت طراحی سایت اینترنتی در نحوه معرفی و درک هر شرکت یا کسب‌وکار توسط مردم تعیین می‌شود. جذابیت بصری یکی از عوامل مهم در تأثیرگذاری بر مخاطب و احتمال ایجاد تعامل او با یک محصول خاص است، به همین دلیل طراحی سایت در تبلیغات دیجیتال هر شرکت و خدمات مرتبط با آن از اهمیت بالایی برخوردار است. در حال حاضر بسیاری از مشاغل جدید و حتی سابقه‌دار قصد دارند بخشی از سرمایه و درآمد خود را به سمت استخدام طراحان سایت اختصاصی و حرفه‌ای سوق دهند تا به این وسیله کاربران بیشتری را جذب سایت خود کنند.

تحقیقات اخیر که بر روی رفتار مصرف‌کنندگان آنلاین انجام پذیرفته است نشان می‌دهد مردم بیش از آنکه به محتوای متنی توجه کنند، درگیر تصاویر، اسلایدها و ویدیوهای تبلیغاتی می‌شوند، پس کارفرما از طریق طراحی سایت اختصاصی می‌تواند رفتار مصرف‌کننده را در بستر اینترنت شکل دهد و حتی آن را هدایت کرده و تغییر دهد.

طراحی وب سایت اختصاصی

نمایش اطلاعات محصولات و خدمات یک کسب‌وکار که برای معرفی و ارائه آنها در بستر اینترنت حضور پیدا کرده است جزو وظایف طراحی سایت اختصاصی دسته‌بندی می‌شود. اگر قصد دارید با جمع‌آوری اطلاعات و داده‌های مرتبط با شرکتتان، با تصاویر باکیفیت و فکر شده، تأثیر زیادی بر روی مشتریان خود بگذارید و در تلاشید که محصول خود را تا حد امکان خاص و جذاب معرفی کنید حتما باید از یک طراحی سایت اختصاصی بهره‌مند شوید. دانستن اینکه رقبای شما نیز از اهمیت طراحی سایت آگاهی دارند و از آن برای پیشی گرفتن از رقبایشان، افرادی مانند شما، استفاده می‌کنند ضروری است. به‌روز بودن در زمینۀ قابلیت‌های سایت و عملکردهای آن می‌تواند شرکت شما را در بازار رقابتی حفظ کند و حتی آن را نسبت به دیگر شرکت‌ها متمایز کند. طراحی سایت اختصاصی به شما در دستیابی به اهدافتان یاری می‌رساند.

طراحی وب سایت اختصاصی 

قیمت طراحی سایت اختصاصی

سایتی که به صورت اختصاصی برای شما طراحی شده باشد دارای امکانات ویژه‌ و اختصاصی نیز خواهد بود. هرچه امکانات سایتتان شخصی‌سازی‌تر شده باشد هزینه طراحی سایت اختصاصی شما بیشتر خواهد بود. اگر شما پزشکی باشید که هدفتان ثبت نام و آدرس مطبتان در اینترنت باشد، خب مسلم است که طراحی سایت هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت. اما اگر پزشکی باشید که قصد دارد علاوه بر ثبت نام و آدرس و شماره تماس، سرویس نوبت‌دهی آنلاین هم داشته باشد، محتوای سایتش ویدیو و تصاویر علمی باشد، محصولات مخصوصی هم برای فروش داشته باشد، بی‌شک هزینه شما بیشتر از مثال قبلی خواهد بود. 

هزینه طراحی سایت اختصاصی

هر چه سایت شما به صورت اختصاصی‌تری طراحی شود مسلما هزینۀ بیشتری برای شما ایجاد می‌کند. برای مثال نام دامنه سایت شما از حروفی تشکیل می‌شود که به جای آی‌پی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این حروف برای اینکه به یادسپاری و کاربردپذیری بیشتری داشته باشند به صورت جهانی یک دست شده‌اند. حالا شما باید تصمیم بگیرید که کدام یک از پسوندها، .com، .org، محبوب‌تر است و بیشتر در ذهن‌ها می‌ماند و البته این تخصص طراحی سایت اختصاصی است که با تحقیقات و دانش به‌روزش به شما در تصمیم‌گیری نهایی کمک کند.

هزینه طراحی سایت اختصاصی 

طراحی سایت اختصاصی چیست

فرآیند طراحی سایت به دانش، تجربه و تخصص طراح سایت بستگی دارد. اینکه طراح سایت چگونه بتواند نیازهای کسب و کار شما را که شامل معرفی محصولات و خدمات برند شما و جذب مصرف‌کننده می‌شود را در سایت جذاب و کاربردی پیاده‌سازی کند. یک سایت اختصاصی به سوالاتی از مصرف‌کنندگان پاسخ می‌دهد که سایت‌های دیگر قادر به پاسخ آنها نیستند. به بیانی دیگر، یک سایت اختصاصی مشتریان و مخاطبان خاص خود را دارد که نیازهایشان با عموم مصرف‌کنندگان آنلاین بسیار متفاوت است. یک طراح سایت اختصاصی به‌خوبی می‌داند که طراحی چنین سایتی نیاز به صرف وقت و دقت فراوانی دارد، زیرا مخاطب چنین خدمات و محصولاتی توقع بالاتری نسبت به دیگر مخاطبان دارد و به‌راحتی می‌تواند با اولین ورودش به سایت از آن ناامید شود و به سراغ سایت دیگری برود.

نمونه کار طراحی سایت اختصاصی

نمونه‌کارهای طراحی سایت اختصاصی نقش ویترین پروژه‌های انجام شده را ایفا می‌کنند که یک طراح با انتخاب بهترین آنها می‌تواند به مشتریان یا کارفرمایان بالقوه ارائه دهد. نمونه کارهای طراحی سایت اختصاصی می‌تواند شامل هر کدام از سایت‌های فعالی که طراح ساخته است، نمونه پروژه‌ها، الگوهای طراحی سایت یا حتی موارد اختصاصی‌تری مانند طراحی تایپوگرافی، تصاویر، لوگو و موارد دیگری شود. طراح سایت اختصاصی با ارائه نمونه کار می‌تواند به راحتی استراتژی‌هایی که در ساخت یک سایت استفاده می‌کند را در معرض نمایش بگذارد تا در نهایت کارفرما شناخت‌ کامل‌تری از نحوه کار این متخصصان به دست بیاورد.

شما می‌توانید هزاران نمونه کار طراحی سایت را در پونه مدیا ببینید و با توجه به آن‌ها نسبت به سفارش طراحی سایت خودتان اقدام کنید. کارشناسان ما آماده‌اند تا به تمامی سؤالات شما در این زمینه پاسخ دهند.

نمونه کار طراحی سایت اختصاصی 

بهترین شرکت طراحی سایت اختصاصی

بهره‌گیری از بهترین شرکت‌ طراحی سایت اختصاصی به مخاطبان کسب‌وکارها کمک می‌کند تا با سهولت بیشتری در دنیای بی‌انتهای اینترنت پیدا شوند و در معرض دید آنها قرار بگیرند. همچنین مالکیت چنین سایتی باعث می‌شود شرکت‌ها حرفه‌ای‌تر به نظر برسند. می‌دانیم که امروزه بسیاری از مشتریان برای معاملات تجاری به اینترنت متکی هستند.

پونه مدیا با داشتن سابقه‌ای طولانی در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت آماده همکاری با شماست. کارشناسان ما در تمام طول این مسیر، از طراحی سایت گرفته تا پشتیبانی و خدمات پس از آن در کنار شما هستند تا با گام‌هایی مطمئن در راستای رسیدن به اهداف تجاری خود قدم بردارید.

با ما در رسانه پونه تماس بگیرید و برای دریافت مشاوره‌ی رایگان طراحی اختصاصی سایت به صرف یک فنجان قهوه میهمان ما باشید.

 

امتیازی ثبت نشده است.