با ما در ارتباط باشید: 0314566
طراحی سایت دندانپزشکی

اخیرا تحقیقاتی در خصوص کسب و کارهای حوزه بهداشت و سلامت انجام پذیرفته است که نشان می‌دهد ۷۲٪ از بیماران ترجیح می‌دهند به جای اینکه به صورت حضوری به مطب‌های دندانپزشکی مراجعه کنند به سایت دندانپزشکی مراجعه می‌کنند تا اطلاعات تماس را به دست آورند.
در دنیای دیجیتال امروز سایت شما اولین محل تعامل مصرف کنندگان با تجارت شما است. مشتریان بالقوه براساس سایتتان تصمیم می‌گیرند که آیا شما در رشته کاری خود حرفه‌ای و متخصص هستید یا خیر. به بیانی دیگر سایت شما مرجع قضاوت آنهاست؛ به همین دلیل خدمات طراحی سایت دندانپزشکی می‌تواند تأثیر زیادی بر روی کسب درآمد شما از این حرفه پردرآمد داشته باشد.

سایت یکی از ارزشمندترین ابزارهای بازاریابی است که یک دندانپزشک در اختیار دارد و استخدام یک طراح سایت دندانپزشکی برای روزگاری که تمامی کارها به صورت آنلاین انجام می‌پذیرد 100٪ ضروری است، اما یافتن چنین متخصصانی همیشه آسان نیست. در این مطلب مزایای طراحی سایت دندانپزشکی و ویژگی‌های چنین سایت‌های مورد بررسی قرار می‌گیرند.

طراحی سایت دندانپزشکی 

مزایای طراحی سایت دندانپزشکی

یک سایت کاربردی و زیبا اعتبار شما را افزایش می‌دهد
مالکیت یک سایت کاربردی و مناسب برای درک مشتری بالقوه شما از خدماتتان بسیار مهم است. خدمات طراحی سایت دندانپزشکی ما باعث می‌شود تجارت شما در اولین برخورد مشتریان با سایتتان عالی باشد و تأثیر پررنگی روی آنها بگذارد.

یک سایت کاربردی شما را از رقبایتان متمایز می‌کند
رقبای شما به دنبال روش‌های گوناگونی برای کسب امتیاز در تجارت شما هستند. یکی از این روش‌ها ساخت یک سایت است که از لحاظ بصری از جذابیت بالایی برخوردار باشد. روش دیگر این است که سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی می‌کنید تا در صورتی که کاربر خدمات دندانپزشکی را در گوگل سرچ می‌کند، شرکت شما به جای آنها به کاربر پیشنهاد داده شود.

یک سایت کاربردی به شما این امکان را می‌دهد تا کاربران را مشخص کنید
استراتژی سایت تخصصی با ذهنیت تجزیه و تحلیل داده‌ها ساخته شده است. چه یک تجارت محلی باشید و چه یک کلینیک بزرگ دندانپزشکی، باید بتوانید از طریق اطلاعات کاربرانتان مخاطبان هدف را شناسایی کنید و برای آنها به تولید محتوا بپردازید. شما از طریق محتوای مناسب و همسو با نیازهای کاربران به راحتی می‌توانید بازدیدکنندگان ساده را به مشتری بالقوه تبدیل کنید.

مزایای طراحی سایت دندانپزشکی 

ویژگی طراحی سایت دندانپزشکی

حالا که تا حدودی با مزایای مالکیت یک سایت کاربردی آشنا شدیم بد نیست ویژگی‌ این سایت‌ها را نیز مورد بررسی قرار دهیم تا سطح انتظاراتمان را از شرکت‌های طراحی سایت دندانپزشکی مشخص کنیم.

ارتباط بصری با خدمات
طراحی سایت دندانپزشکی با رنگ‌ها و فونت‌های مرتبط با خدمات شما انجام می‌پذیرد. برای مثال هیچگاه برای طراحی یک سایت دندانپزشکی از رنگ‌های نارنجی و قرمز استفاده نمی‌شود، بلکه رنگ‌های آرامش بخشی نظیر آبی و سبز و سفید به کار گرفته می‌شوند.

تولید محتوای مرتبط
محتوایی که در سایت شما قرار می‌گیرند هدفمند است و علاوه بر آموزش برای سئوی سایت شما مناسب خواهد بود. مقالات، اسلایدها، عکس‌ها و فیلم‌های مربوط به روش‌های مدرن تشخیص و درمان در سایت شما بارگذاری می‌شوند تا به بیماران احتمالی شما آموزش دهد و در عین حال هرگونه ترس از مراجعه به مطب شما را از بین ببرند.

قابلیت جستجو
بسیار نادر است که بیماری اسم و مشخصات شما را از قبل بداند و فقط به دنبال آدرس و اطلاعات تماس شما باشد. بیشتر اوقات بیماران تنها کلمات و عبارات کلیدی را در گوگل تایپ می‌کنند و وارد اولین آدرس‌هایی می‌شوند که گوگل به آنها پیشنهاد می‌دهد. همان طور که متوجه شدید سایت‌هایی که در صدر نتایج گوگل قرار می‌گیرند برای کاربران معتبر خوانده می‌شوند؛ هدف اصلی سایت‌های تجاری رسیدن به چنین جایگاهی است که از طریق استراتژی‌های سئو حرفه‌ای انجام می‌پذیرد!

کسب اعتماد و اعتبار
عملکرد یک سایت خوش ساخت و حرفه‌ای باعث ساخت اعتماد و اعتبار شما در میان مشتریان می‌شود. توجه داشته باشید قبل از اینکه بیماران به مطب‌های دندانپزشکی مراجعه کنند، می‌خواهند بدانند که آیا می‌توانند به شما اعتماد کنند یا خیر. برای جلب اعتماد بیماران احتمالی می‌توانید از سایت خود استفاده کنید.

بهبود رزرو و دریافت نوبت
شما می‌توانید با بهبود روند دریافت و رزور نوبت به صورت آنلاین کار بازدیدکنندگان را ساده کنید. در صورتی که بازدیدکننده مشاهده کند که می‌تواند به صورت آنلاین در روز و ساعت مورد نظرش نوبت دریافت کند، درنگ نمی‌کند و کار را تمام می‌کند.

محصولات مورد استفاده
دندانپزشک می‌تواند کیفیت بالای محصولات مورد استفاده در کلینیک خود را در سایت خود به نمایش بگذارد. شما می‌توانید با کیفیت بالای محصولات اعتماد یک بیمار را جلب کنید و خدمات پس از درمان بهتری را به او ارائه دهید. مشتریانی که از خدمات شما راضی هستند همیشه به سایت شما مراجه می‌کنند و مشتریان بیشتری را با خود می‌آورند.

نقشه / مکان
وجود مکان یاب یا نقشه در سایت به بیمار کمک می‌کند تا مکان دقیق کلینیک شما را شناسایی کند و به او اجازه می‌دهد تا به موقع و بدون دردسر به کلینیک شما برسد

ویژگی طراحی سایت دندانپزشکی 

استراتژی بازاریابی دندانپزشکی شما می‌تواند با همراهی طراحی سایت حرفه‌ای و جذاب بازده بالایی پیدا کند. ما فعالیت‌های منحصر به فرد شما را به طراحی سفارشی یک سایت دندانپزشکی ترجمه می‌کنیم که بیماران جدید بیشتری را ترغیب می‌کند شما را از میان هزاران دندانپزشک انتخاب کنند. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در پونه مدیا تماس حاصل فرمایید.

5 از 5