با ما در ارتباط باشید: 0314566
شرکت طراحی سایت معتبر چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

شاید تا به حال به این موضوع توجه کرده باشید که مالکیت یک سایت معتبر برای کسب بازدید و تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان فعال و سفیران کسب و کار شما کافی‌ست. برای دستیابی به یک سایت معتبر عوامل زیادی باید با هم ترکیب شوند و این ترکیب‌ها متناسب با نیازهای خاص کسب و کارها بسیار متفاوت است. با وجود متغیرهای بی‌شمار، لازم است از شرکت طراحی‌ای استفاده کنید که ابتدا برای آشنایی با صنعت شما وقت بگذارد و در خصوص نیازها و اهداف شما اطلاعات کافی به دست آورد و بعد از جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز شروع به طراحی سایت کند. اما سوال این است که از کجا می‌دانید سایت شما خوش ساخت است؟ و شرکت طراحی سایت حرفه ای و معتبر چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد تا شما به عنوان کارفرما بتوانید با خیالی آسوده به آنها اعتماد کنید و این مسئولیت بزرگ را به آنها واگذار کنید؟ با ما همراه باشید تا در این مطلب با ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی سایت معتبر بیشتر آشنا شوید و در نهایت بتوانید در انتخاب خود ریسک کمتری بکنید و بهترین شرکت را انتخاب کنید.

طراحی سایت چیست و طراح سایت کیست؟

منظور از طراحی سایت مجموعه‌ای از فعالیت‌هایی است که توسط افرادی متخصص و ماهر برای ایجاد یک سایت انجام می‌پذیرد. یک طراح سایت بر ظاهر، تم و بازاریابی محتوا سایت متمرکز است و کار می‌کند. به عنوان مثال طراح سایت ظاهر سایت را به وسیله رنگ، قلم و تصاویر مرتبط با کسب و کار مشتری طراحی می‌کند. یک طراحی سایت خوب باعث می‌شود که استفاده از سایت برای تمامی کاربران ساده باشد، از نظر زیبایی جذاب و زیبا باشد و متناسب با برند تجاری و نیاز مخاطبان طراحی شود. بسیاری از صفحات وب با تمرکز بر سادگی طراحی شده‌اند، به طوری که هیچ اطلاعات و عملکرد اضافی که باعث حواس پرتی یا گیج شدن کاربران شود در آنها وجود ندارد. از آنجا که هدف اصلی طراح سایت رفع نیاز مشتری و یاری رساندن به او در مسیر دستیابی به اهدافش است، طراح سایت تمام تلاشش را می‌کند تا در خروجی نهایی نقطه ضعف و مشکلی وجود نداشته باشد.

طراحی سایت چیست و طراح سایت کیست؟ 

ویژگی شرکت طراحی سایت معتبر

متخصص در طراحی سایت
شرکت طراحی سایت معتبر با استفاده از تخصص و مهارت خود می‌تواند بازدیدکنندگان سایت را به مشتریان ثابت و وفادار تبدیل کند. این متخصصان پس از انجام کلیه مراحل طراحی سایت، با ایجاد یک وب‌سایت تمیز و ساده می‌توانند بیشترین تاثیر را در بدو ورود بر روی بازدیدکننده بگذارند؛ در این صورت بازدیدکننده سایت شما را معتبر شناسایی می‌کند. هرچه بازدیدکننده تجربه کاربری بهتری از سایت شما داشته باشد امکان اینکه از محصولات و خدمات شما خرید کند بیشتر می‌شود.

ایجاد ناوبری کاربرپسند
شرکت طراحی سایت معتبر به سادگی می‌تواند نیاز مشتری را در خصوص ناوبری روان بازدیدکننده بر طرف کند. یک طرح ناوبری کاربرپسند طرحی است که به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا به سرعت اطلاعات مورد نیاز را پیدا کنند. اطلاعات تماس مشتری در بهترین قسمت سایت و دقیقا جایی که برای مشتری آشنا است قرار می‌گیرد. اگر محتوای فراوانی در سایت وجود داشته باشد، متخصصان شرکت طراحی سایت معتبر یک نوار جستجو در سایت قرار می‌دهند تا دستیابی به اطلاعات مورد نظر سریعتر انجام پذیرد.

پاسخگویی
یک شرکت طراح سایت معتبر باید پاسخگوی وب باشد. امروزه بیشتر مردم برای هر کاری از گوشی‌های تلفن خود استفاده می‌کنند، برای مثال برای انجام معاملات بانکی، خریدهای روزانه یا شرکت در یک دوره آموزشی، همه اینها در گوشی‌های تلفن همراه انجام می‌شود. از این رو، سایت باید به راحتی در گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند بارگیری شود و تمامی گزینه‌ها باید به راحتی در این دستگاه‌ها قابل مشاهده و در دسترس باشد.

مسئول طراحی سایت براساس استراتژی سئو
این افراد متخصص با در نظر گرفتن استراتژی‌های سئو سایت شما را طراحی می‌کنند. مدت زمان بارگذاری، ظاهر تمیز، عناصر طراحی مرتبط، ناوبری مناسب و روان و موارد دیگر از جمله عوامل تاثیرگذار در سئوی سایت شما هستند که باید در هنگام طراحی در نظر گرفته شوند.

آشنایی با جدیدترین و به‌روزترین ابزارها و فناوری‌ها
یک شرکت طراحی سایت معتبر از آخرین فناوری‌ها و روندهای طراحی سایت اطلاع دارد و از آنها برای ایجاد سایت مشتریان خود استفاده می‌کنند. این افراد با تکنولوژی کراس پلتفرم، عملکردهای کلی سایت، رابط کاربری و موارد دیگر آشنایی کامل دارند. آنها همچنین با زبان‌های برنامه نویسی مختلفی نظیر JAVA، C++، PHP، HTML و زبان‌های کاربردی دیگر آشنایی دارند.

ارتباط با مشتری
شرکت سراحی ستایت معتبر به طور منظم با مشتریان و اعضای تیمشان ارتباط برقرار می‌کنند تا سایت مطابق خواسته مشتریان ساخته شود. در صورتیکه سایت از نظر مشتری نیاز به ویرایش داشته باشد این متخصصان با صبر فراوان و رفتار محترمانه و کاملا حرفه‌ای بخش‌های مورد نظر را در صورت لزوم تغییر می‌دهند.

ویژگی شرکت طراحی سایت معتبر 

شرح وظایف شرکت طراحی سایت

در ادامه وظایف شرکت طراحی سایت معتبر به صورت فهرست‌ برای شما ذکر می‌شود تا در صورت لزوم و برای یادآوری بتوانید در آینده به این قسمت مراجعه کنید.

  • ملاقات با مشتری، شناسایی نیازهای مشتری، جلسات منظم با مشتری
  • تهیه مشخصات دقیق سایت
  • ارائه سایت‌های نمونه
  • آشنایی با طراحی گرافیک و فتوشاپ
  • ثبت دامنه وب
  • ارائه ایده‌های اولیه طراحی به مشتری
  • توانایی کار با سیستم‌های مدیریت محتوای مختلف
  • تصحیح محتوا
  • طراحی مجدد صفحات وب
  • آزمایش عملکرد سایت
  • پشتیبانی فنی پس از فروش
امتیازی ثبت نشده است.