با ما در ارتباط باشید: 0314566
طراحی سایت شخصی

اگر قصد دارید در دنیای مدرن شناخته شوید باید خودتان را به صورت آنلاین به نمایش بگذارید. چه بخواهید برای یک کار جدید اقدام کنید، چه در حرفه خود پیشرفت کنید یا اینکه داستان خود را با دنیا به اشتراک بگذارید، طراحی وب سایت شخصی به شما کمک می‌کند تا به عنوان یک حرفه‌ای در صنعت خود معرفی شوید. همچنین مشاهده حضور آنلاین شما بر نحوه درک مردم از شما تأثیر بسزایی دارد. اگر می‌خواهید تجارت خود را در سطح بالایی قرار دهید، قطعاً به یک سایت نیاز خواهید داشت. مالکیت یک سایت شخصی باعث یکپارچگی نام تجاری و دسترسی به مشتریان بیشتر می‌شود. سایت‌های شخصی اهداف مختلفی را دنبال می‌کنند و بر اساس اهداف به پنج گروه تقسیم می‌گردند:

  • رزومه - برای جستجوی شغل.
  • وبلاگ - برای برقراری ارتباط با دیگران.
  • نمونه کارها – به اشتراک‌گذاری نمونه کارها.
  • تجاری - برای شناخته شدن، معروف شدن و به دست آوردن فرصت‌های بیشتر.
  • فروشگاه آنلاین - طراحی فروشگاه اینترنتی به منظور توسعه تجارت.
  • گالری – مجموعه‌ای از آثار طراح، مطالب نویسنده و یا عکس‌های یک عکاس

سایت شخصی شما براساس اهدافی که برای مالکیت سایت دنبال می‌کنید طراحی می‌شود و ظاهر و امکانات سایت شخصی شما براساس همین اهداف شکل می‌گیرند.

طراحی سایت شخصی

امکانات سایت شخصی

یک سایت شخصی کاربردی باید از امکانات ویژه‌ای برخوردار باشد تا در عین اینکه بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می‌کند بتواند برای شما به درآمدزایی برسد. در ادامه مطلب مولفه‌هایی که یک سایت شخصی را نسبت به هزاران سایت موجود در اینترنت متمایز می‌کنند را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

ظاهری ساده و شکیل
اولین برخورد بازدیدکننده با سایت شما به محض ورود اتفاق می‌افتد. اگر کاربر سایت شما را بهم ریخته و شلوغ ببیند به سرعت از سایت شما خارج می‌شود، زیرا سایت شما را کاربردی شناسایی نمی‌کند. به همین دلیل بهترین روش طراحی سایت‌های شخصی سادگی و اجتناب از رنگ های دلهره‌آور و تصاویر و محتوای غیر مرتبط است.

محتوای مفید و آموزشی
محتوا مهمترین عاملی است که باعث جذب کاربران به سایت شخصی شما‌ می‌شود. شما می‌توانید از طریق محتوای سایت اطلاعات شخصی و تجاری خود را به مخاطبانتان منتقل کنید و اهداف خود را از مالکیت یک سایت شخصی تعریف کنید. محتوای شما براساس نوع سایتتان می‌تواند آموزشی، سرگرم‌کننده، آگاهی‌دهنده و تجاری باشد.

ناوبری روان
ناوبری ایجاد نظم در سایت است که مانند راهنمایی عمل می‌کند که بازدیدکننده را به مسیر مورد نظرش هدایت می‌کند. هرچه ناوبری ساده‌تر و روان‌تر باشد باعث می‌شود بازدیدکننده زمان زیادی را صرف جستجوی اطلاعات مورد نظر نکند و خیلی سریع به اهدافش دست پیدا کند.

سرعت بارگذاری سایت
تحقیقات نشان می‌دهد که سایت‌هایی که بیش از چند ثانیه برای بارگذاری زمان صرف می‌کنند باعث ناامید شدن بازدیدکننده می‌شوند و بازدیدکننده به سرعت سایت را ترک می‌کند و به نتایج گوگل مراجعه می‌کند. آگاهی از تاثیر سرعت سایت در سئو به شما کمک می کند تا با دیدی بازتر و آگاهانه تر نسبت به این موضوع اقدام کنید. افزایش سرعت سایت یکی از مهمترین اقدامات در طراحی سایت حرفه ای است که می‌تواند در جذب و دفع بازدیدکننده نقش بسزایی داشته باشد. این حقیقتی است که بسیاری از مشاغل آنلاین آن را دست کم می‌گیرند و در نتیجه به اهداف مالی خود دست پیدا نمی‌کنند.

امکانات سایت شخصی 

ایجاد لندینگ پیج
لندینگ پیج یا صفحه فرود اصلی‌ترین صفحه از سایت شما است که به عنوان نقطه‌ فرود بازدیدکنندگان در نظر گرفته می‌شود. این صفحه‌ می‌تواند به افزایش بازدید و افزایش فروش شما کمک بی‌حدی بکند. هرچه طراحی صفحه فرود یا لندینگ پیج شما کاربرپسندتر باشد و به سوالات بیشتری از بازدیدکننده پاسخ دهد امکان اینکه بازدیدکننده دوباره به سایت شخصی شما مراجعه کند بسیار افزایش می‌یابد.

موبایل-فرندلی
با وجود افزایش دسترسی به انواع گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند، کاربران اینترنت با چالش‌هایی نظیر ناخوانایی صفحات سایت‌ها در این دستگاه‌های هوشمند روبه‌روهستند. منظور از موبایل فرندلی یا سازگاری با دستگاه‌های هوشمند این است صفحات سایت شخصی شما بدون اینکه نیازی به تنظیم دستی داشته باشد در تمامی صفحه‌های نمایش آنها به راحتی قابل مشاهده باشد.

سئو
اگر محتوای سایت شخصی شما برای موتورهای جستجویی نظیر گوگل قابل خواندن و قابل شناسایی باشد در نتایج این موتورها به کاربران پیشنهاد می‌گردد. برای رسیدن به چنین هدفی کافی‌ست محتوای سایت شخصی شما با کلمات و عبارات کلیدی که توسط کاربران جستجو می‌شود تهیه گردد. هنگامی که سایت شما در صدر نتایج گوگل قرار بگیرد کاربر شما را به عنوان یک سایت معتبر شناسایی می‌کند و با خیال آسوده محصولات و خدمات شما را خریداری می‌کند.
به یاد داشته باشید که خدمات سئو سایت می تواند مسیر تجارت و برندینگ شما را زیروزبر کند.

امکانات سایت شخصی 

رنگ بندی سایت شخصی

طراحی گرافیک وب و رنگ قالب نقش مهمی در درک ما از جهان دارد، در نتیجه می‌‎تواند به طور بنیادی بر درک ما از یک سایت تأثیر بگذارد. اما وقتی صحبت از طراحی سایت می‌شود، رنگ بندی مورد توجه قرار نمی‌گیرد. به شما پیشنهاد می‌کنیم در طراحی سایت شخصی:

  • با اصول روانشناسی رنگ آشنا شوید: روانشناسی رنگ در بازاریابی نقش مهمی ایفا می‌کند.
  • با تئوری رنگ آشنا شوید: تئوری رنگ علمی است در مورد نحوه کارکرد رنگ‌ها. شما باید رنگ‌های اصلی، ثانویه و سوم را بشناسید.
  • به ترکیب رنگ‌ها فکر کنید: هدف شما انتخاب رنگی خاص در طراحی سایت شخصی است. بسته به اینکه در نهایت با چه رنگی کار می‌کنید ممکن است رنگ مورد نیاز شما یک رنگ ترکیبی باشد.
  • از رنگ‌های متضاد استفاده کنید: یکی از بهترین انتخاب‌های شما می‌تواند استفاده از رنگ‌های متضاد باشد. تضاد می‌تواند توجه مخاطب را به قسمت‌های مختلف سایت جلب کند.

اگر به هر دلیلی تصمیم گرفته‌اید برای خودتان سایت شخصی تهیه کنید با مشاوران ما در پونه مدیا تماس بگیرید تا در خصوص تصمیم و اهدافتان بیشتر با هم گفتگو کنیم.

امتیازی ثبت نشده است.