با ما در ارتباط باشید: 0314566
نکات انتخاب شرکت طراحی سایت

اگر می‌خواهید یک سایت عالی طراحی کنید و نمی‌دانید چگونه و با چه معیارهایی باید شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید، بهتر است بدانید که تنها نیستید. بسیاری از مشاغلی که تصمیم گرفته‌اند کسب و کار خود را به اینترنت منتقل کنند با چنین مشکلی دست و پنجه نرم می‌کنند. یک شرکت طراحی سایت حرفه ای متخصص می‌تواند سایت شما را ارتقا دهد و آن را به یک ابزار بازاریابی آنلاین قوی برای کسب و کار شما تبدیل کند. پیش از انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت، بهتر است با عواملی که موجب موفقیت یک شرکت طراحی می‌شود، آشنا شوید. بدون این اطلاعات، شما خود را در خطر انتخاب شرکت اشتباه قرار می‌دهید و این موضوع می‌تواند منجر به اتلاف وقت و سرمایه شما گردد.

نکات انتخاب شرکت طراحی سایت 

قدم اول در انتخاب شرکت طراحی سایت چیست؟

به شما توصیه می‌کنیم کارتان را با جستجوی آنلاین شروع کنید تا شرکت‌های طراحی سایت را در منطقه و نزدیکی خود بیابید و از همتایان حرفه‌ای خود نیز کمک بخواهید. فهرستی از سایت‌هایی که به نظرتان تخصصی و زیبا هستند تهیه کنید، مهم نیست که مرتبط با صنعت شما باشند یا خیر. هنگامی که فهرستتان کامل شد از مراحل زیر پیروی کنید:

بودجه
قبل از اینکه شروع به بررسی شرکت‌های طراحی سایت کنید، باید بودجه‌ای را برای پروژه طراحی سایت خود تعیین کنید. علاوه بر این، شما باید بودجه خود را انعطاف پذیر کنید تا مطمئن شوید که می‌توانید در پی افزایش قیمت طراحی سایت هزینه‌های مورد نیاز را پوشش دهید. بدیهی است که ما همیشه مایل به پرداخت هزینه کمتری هستیم، اما این امکان وجود دارد که یک شرکت طراحی سایت به شما توصیه کند که سایر گزینه‌های طراحی را برای دستیابی به موفقیت بیشتر سفارش دهید. در نظر داشته باشید که این شرکت‌ها متخصصان طراحی هستند و از چیزی که برای کسب و کار شما مفید است اطلاع دارند.

آگاهی از قیمت سفارش طراحی سایت
بعد از تأمین بودجه باید در خصوص قیمت طراحی سایت اطلاعات کسب کنید. هزینه سفارش طراحی سایت براساس خدماتی که این شرکت‌ها به شما ارائه می‌دهند و امکاناتی که به سایتتان می‌افزایند بستگی دارد. اکثر شرکت‌ها قیمت خود را منتشر نمی‌کنند و از شما می‌خواهند برای دریافت اطلاعات مالی حتما با آنها تماس بگیرید.

بررسی سایت‌های مشتریان شرکت‌ها
اگر می‌خواهید بدانید از یک شرکت طراحی خاص چه انتظاری می‌توانید داشته باشید، کارهایی که آنها برای کسب و کارهای دیگر انجام داده‌اند را مشاهده و بررسی کنید. شما می‌توانید نمونه کارها را مشاهده کنید یا با مشتریان این شرکت‌ها تماس بگیرید و در مورد تجربه همکاری با این شرکت‌ها اطلاعات کسب کنید. هدف اصلی این است که بتوانید به این پرسش پاسخ دهید: آیا همکاری با این شرکت طراحی سایت بهترین انتخابی بود که آنها انجام داده‌اند؟ یا آنها در تلاش هستند یک شرکت جایگزین پیدا کنند؟

قدم اول در انتخاب شرکت طراحی سایت چیست؟ 

بررسی محتوای سایت آنها
اولین روزمه‌ای که از شرکت‌های طراحی سایت در دسترس شما قرار می‌گیرد سایت تجاری خود شرکت است. به دقت محتوای سایت، تصاویر، ویدیوها و فضای کلی سایت این شرکت را مورد بررسی قرار دهید. اگر این شرکت نتوانسته باشد برای کسب و کار خودش یک سایت کاربردی و در عین حال جذاب طراحی کند، شک نکنید به شما هم نمی‌تواند کمک کند.

آشنایی با طراح سایت
بهتر است از شرکت طراحی سایت بخواهید طراح سایت یا مدیر پروژه را به شما معرفی کند. در این صورت طراح به شما پاسخگو خواهد شد و شما می‌توانید روند تولید سایت را ساده‌تر پیگیری کنید و در صورت نیاز در مورد تغییر استراتژی فعلی صحبت کنید. اگر با طراح آشنا نشوید شرکت می‌تواند خود را مسئول بی‌برنامگی و بی‌انظباطی معرفی کند و برای مشکلات پیش آمده عذر و بهانه بیاورد و در نهایت نتیجه‌ای در کار شما حاصل نشود.

آشنایی با استراتژی‌های ملی و محلی طراحی
فرقی نمی‌کند که شما یک کسب و کار ملی باشید یا یک تجارت کوچک محلی، شرکت طراحی سایت باید هر دو استراتژی را درک کند و تفاوت آنها را بداند. اگر طراح شما فقط با مشاغل محلی کار کرده است، به احتمال زیاد سایت شما پایه‌ای برای موفقیت‌های بعدی طراحی نخواهد داشت. استراتژی‌های طراحی سایت در سطح ملی یا جهانی بسیار متفاوت از سطح محلی است. هرچه طراح شما استراتژی‌ها و مخاطبان بیشتری را بشناسد، به احتمال زیاد سایت شما می‌تواند به شما در رسیدن به اهداف تجاریتان کمک کند.

شرکت‌های بزرگ طراحی سایت قبل از انجام کار زمانی را برای درک کامل دیدگاه مشتریان خود اختصاص می‌دهند. این موضوع نشان می‌دهد بین شما و شرکت طراحی شفافیت، ارتباط و تعهد خوبی برای تولید بهترین سایت، با کیفیت متناسب، با نام تجاری آنلاین شما وجود دارد.

قدم اول در انتخاب شرکت طراحی سایت چیست؟ 

پرسش‌های اولیه برای انتخاب شرکت طراحی سایت

هنگام برقراری ارتباط با یک شرکت طراحی سایت بهتر است پرسش‌های از قبل تنظیم‌شده‌ای داشته باشید که توسط آنها بتوانید تخصص و مهارت این افراد را به چالش بکشید. برای مثال:

  • فرایند طراحی سایت چگونه است؟
  • از چه پلتفرم‌های برای طراحی سایت استفاده می کنید؟ (وردپرس، جوملا، بلاگر...)
  • مدل قیمت گذاری شما چیست؟
  • آیا شرکت شما اجازه ویرایش چندباره را به کارفرما می‌دهد؟
  • آیا برای بهینه سازی سایت (سئو) هزینه مضاعفی را دریافت می‌کنید؟
  • آیا برای سایت من محتوا نیز تولید می‌کنید؟

حالا که تا انتهای مطلب را خوانده‌اید و ضرورت انتخاب تیمی حرفه ای برای طراحی سایت خود را دریافته‌اید، وقت آناست که دست به کار شوید و شرکتی معتبر را برای طراحی سایت‌تان انتخاب کنید. گروه دیجیتال مارکتینگ پونه مدیا یکی از حرفه‌ای‌ترین متخصصان این حوزه است که شما را در مسیر رسیدن به اهداف تجاری‌تان همراهی می‌کند.

امتیازی ثبت نشده است.

سوالات متداول گزارش سئو

نمونه گزارش سئو در چند صفحه تدوین می شود؟
حداکثر تعداد صفحاتی که در حالت استاندارد برای گزارش سئو در نظر گرفته می شود، 40 صفحه است.
گزارش سئو سایت حاوی چه عنوان هایی است؟
گزارش سئو از قسمت هایی مانند رتبه سایت در serp ، تغییرات انجام شده در کدهای سایت، عنوان های موجود، وضع کنونی سیستم مدیریت محتوا ، معیارهای کمی مانند سرعت سایت، موقعیت کنونی سرور، تعداد مطالب و پیج های سایت تهیه میگردد .
گزارش رتبه سایت را هرچند وقت یکبار باید داشته باشیم؟
به طور کلی و قطعی در این باره نمی توان عددی را بیان نمود ولی با توجه به حساس بودن فروش به رتبه سایت و وجود رقبای زیاد،بهتر است به طور مداوم ، تقریبا ماهی یکبار درخواست گزارش سئو داشته باشید.
گزارش سئو در پکیج های مختلف سئو متفاوت است؟
خیر، اگرچه تعداد گزارش سئو در پکیج های مختلف متفاوت است ولی کیفیت آن ها یکسان خواهد بود. برای درخواست گزارش های بیشتر، با مشاورین شرکت تماس بگیرید.