با ما در ارتباط باشید: 0314566
طراحی فروشگاه اینترنتی اصفهان
طراحی فروشگاه اینترنتی اصفهان

یکی از تکنیکهای افزایش سئو وبسایت استفاده مناسب و به جا از بک لینکها است.به طور قطعی یکی از معیارهای بسیار مهم جستجوگر گوگل برای چینش وب سایت ها در نتایج جستجو، بک لینک است، هرچه بک لینک ها بیشتر باشد فروشگاه اینترنتی شما رتبه بهتری دریافت خواهد کرد. در این مقاله به توضیح بک لینک و نکاتی که باید در هنگام بک لینک سازی رعایت کنیم می پردازیم. با ما همراه باشید. 

بک لینک چیست ؟

زمانی که وبسایتی، لینکی از صفحات سایت شما درون مقالات خود لحاظ کند، اصطلاحا بک لینک اتفاق می افتد. همچنین به فرآیندی که ادمین طی می کند تا بتواند این بک لینک ها را به سمت وب سایت خود جمع آوری کند "لینک سازی" گفته میشود.


همیشه سعی کنید تولید محتوا را در دستور کار خود قرار دهید، تولید محتوای ارزشمند باعث افزایش بازدید فروشگاه اینترنتی شما میشود و با به اشتراک گذاشتن مطالب در سایر سایتها ، بلاگها و شبکه های اجتماعی بکلینکهای ارزشمندی دریافت خواهید کرد و اصطلاحا عملیات لینک بیلدینگ سریعتری را تجربه خواهید کرد. همه این موارد به صورت خودکار لینک ها را به سمت شما خواهد کشاند.

چگونه بک  لینک سازی انجام دهیم ؟

برای لینک بیلدینگ روش های گوناگونی وجود دارد که از آنها می توان به تبادل لینک با دیگر سایتها ، انتشار پست مهمان در سایر وبلاگ ها ، ایجاد وبلاگ و قرار دادن لینک درون آن  و .... نام برد.
اما توجه داشته باشید همه این روش ها نکات خاص خود را دارد، به عنوان مثال شرکت گوگل همیشه تهدید می کند که اگر درون یک وب سایت، جهت بالا بردن سئو، لینکی را خریداری کنید این لینک فاقد اعتبار بوده و وب سایت یا فروشگاه اینترنتی شما هم اسپم حساب می شود. برای اطلاع از روش های لینک سازی پیشنهاد می دهیم به مقاله آموزش ساخت بک لینک را حتما بخوانید. 

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
آموزش ساخت بک لینک

نکاتی درباره بک لینک:

• لینکی که درون یک مطلب موجود است مفید تر از لینکی است که در تمام صفحات سایت لینک شده است.
• لینک باید از وب سایت مرتبط باشد و اگر وب سایتی که شما را لینک می کند دارای محتوای مرتبط نباشد کاربردی ندارد.
• لینک های فاقد محتوا ارزش چندانی ندارند مثلا شما با کلماتی مانند "طراحی فروشگاه اینترنتی اصفهان ، فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه آنلاین، طراحی سایت اصفهان" سعی کنید با عبارت هایی همچون " کسب و کار اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی موفق" خود را لینک نمایید .
• ریتم لینک شدن وب سایت خود را به شدت افزایش یا کاهش ندهید . به عنوان مثال اگر در یک هفته 100 لینک دریافت کرده اید در هفته بعدی بین 70 تا 130 لینک دریافت کنید.
• متن لینک از ارزش خارق العاده ای برخوردار است . شما باید با متنی لینک شوید که نیاز دارید در آن عبارت رتبه خوبی درموتور جستجوگر گوگل کسب کنید.
• لینک های داخلی به لینک هایی گفته می شود که از یک وب سایت به خودش داده می شود. این لینک ها هم مانند لینک هایی که سایت های دیگر به شما می دهند از ارزش بالایی برخوردار است. سعی کنید به نحوی کاربر پسند از این تکنیک بهره ببرید.
• لینک شدن در صفحه اصلی سایت جلوه خوبی ندارد. اما در یک مقاله و در یکی از صفحات داخلی سایت بسیار برای گوگل جذابتر است.
• لینک شدن در سایت هایی که محتوای بد و کپی شده دارند لینک خوبی نیست و باید از آن دوری کنید.
• لینک هایی که به صورت مخفی انجام شود تاثیر بد خواهد داشت.

سخن آخر

تعداد بک لینک ها هر چه بیشتر باشد بهتر است البته کیفیت این لینک ها متفاوت بوده و با کیفیت تر باشند تاثیر مثبت تری بر روی رنکینگ و سئو وب سایت خواهند داشت. لینک ها همچنین می توانند اثر منفی بر روی وب سایت داشته باشند و وب سایت شما را متحمل زیان های جدی نمایند. بهتر است بک لینک سازی وب سایت خود را حتما زیر نظر متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت انجام دهید زیرا ممکن است با انجام روش های غلط بک لینک سازی همچون ابزار بک لینک سازی خودکار وب سایت شما جزو مجازات های موتورهای جستجو نظیر گوگل قرار گیرد و سایتی نیز که مجازات شد به سختی از این مرحله خارج می گردد. 

5 از 5
6 سال قبل
نظر
سلام ممنونم از وب سایت خوبتون
با تشکرکوتاه کننده لينک
نمایش بیشتر
0 از 0 نفر این نظر را مفید دانسته اند
6 سال قبل
نظر
ممنون. بسیار مفید بود.
نمایش بیشتر
0 از 0 نفر این نظر را مفید دانسته اند