با ما در ارتباط باشید: 0314566
چگونه بک لینک معتبر بگیریم؟

داشتن استراتژی های اصولی برای گرفتن بک لینک معتبر یکی از نکات مهمی است که هر متخصص سئو باید در نظر داشته باشد. به یاد داشته باشید که شما باید با گذشت زمان استراتژی خود را بروز کنید. پایبندی به اصول قدیمی یکی از مهمترین عوامل عدم موفقیت وب سایت در افزایش رتبه به شمار می رود. پیوندهای درست به شدت تاثیر مثبتی بر سئو سایت دارند.

روش های بسیاری برای به دست آوردن لینک های مفید وجود دارد که انسان را دچار سردرگمی می کند. در این مقاله 12 روش دریافت بک لینک معتبر ذکر شده است.

11 استراتژی گرفتن بک لینک معتبر برای سال 2022

ما در این مقاله به شما نشان می دهیم که برای دریافت بک لینک عالی باید از کجا شروع کنید. 12 تاکتیک عالی برای رسیدن به این هدف عبارتند از:

  1. پیوند دهی منابع
  2. کشف و اصلاح لینک های شکسته
  3. درج نام برند بدون لینک دهی
  4. پیوندهای تامین کنندگان
  5. لینک های مرتبط با کسب و کار

11 استراتژی گرفتن بک لینک معتبر برای سال 2022 

  1. لینک های لیست وار
  2. تجزیه و تحلیل اختلاف پیوند
  3. استراتژی آسمان خراش یا Skyscraper
  4. دریافت کمک از یک روزنامه نگار
  5. پست های جمع بندی
  6. گرفتن تضمین و سفارش (Testimonial)

 11 استراتژی گرفتن بک لینک معتبر برای سال 2022

روش هایی برای گرفتن بک لینک خوب

در ادامه هر یک از روش های معرفی شده در بخش قبلی به تفصیل شرح داده می شود، پس با ما همراه باشید.

پیوند دهی منابع

یکی از روش های تاثیرگذار در گرفتن بک لینک معتبر پیوند دهی منابع است. برای این منظور باید کسب و کار خود را به خوبی بشناسید. حوزه کاری شما در کدام قسمت قادر است که برای مخاطبان خود ارزش آفرینی کند؟ در این صورت شما می توانید صفحاتی را به عنوان منابع پرکاربرد بسازید و از سایت های معتبر برای این صفحات لینک های با ارزش دریافت بگیرید.

کشف و اصلاح لینک های شکسته

در این استراتژی صفحاتی را بیابید که لینک های خارجی آن ها دیگر اعتباری ندارند و به صفحات 404 می رسند. در این صورت می توانید در این صفحات محتوای با ارزشی را جایگزین محتوای قبلی کرده و از طرف آن سایت بک لینک دریافت کنید.

البته در این خصوص باید محتوای صفحه شما نیز مشابه محتوای قبلی باشد. پس اگر محتوای خوبی را جایگزین صفحاتی با ارور 404 کنید، تاثیر زیادی در سئو سایت شما دارد.

روش هایی برای گرفتن بک لینک خوب 

درج نام برند با لینک دهی

نام برند در مکان های مختلفی مانند روزنامه ها و صفحات نقد و بررسی محصولات ذکر می شود. بهتر است که این درج نام کسب و کار با لینک دهی به سایت شما همراه باشد. اما در بسیار از مواقع درج نام برند بدون لینک شدن اتفاق می افتد و شما باید این موارد را بیابید. پس از یافتن این موارد از سایت مورد نظر بخواهید که لینک سایت شما را قرار دهد.

ابزارهای مختلفی مانند Brand monitoring برای یافتن مکان های نام برند وجود دارد. این روش به شما کمک می کند که علاوه بر ایجاد ارتباط با سایت دیگر از آن بخواهید که به سایت شما بک لینک بدهند.

پیوندهای تامین کنندگان

در صورتی که در سایت شما محصولات دیگران به فروش می رسد، باید بک لینک از آن ها دریافت کنید. اکثر تامین کنندگان صفحه ای حاوی اسامی فروشندگان خود را دارند. اگر نام سایت شما در این صفحه بدون لینک دهی به آن وجود دارد، بابت گرفتن بک لینک معتبر با وبمستر سایت تماس بگیرید.   

لینک های مرتبط با کسب و کار

اگر شما عضوی از گروه های مربوط به زمینه کاری خود هستید، باید از سایت آن ها بک لینک بدست آورید. در صورت عدم دریافت پیوند از آن ها بخواهید که این کار را انجام دهند.

لینک های لیست وار

این روش نیز یکی از موثرترین استراتژی های گرفتن بک لینک خوب به شمار می رود. مقالاتی وجود دارند که به صورت فهرستی کسب و کارها، خدمات و محصولات را معرفی می کنند. اگر نام برند شما نیز در این مقالات نام برده شود، می توانید از آن سایت بخواهید که به سایت شما بک لینک بدهد.

از گوگل برای پیدا کردن این متون لیست وار کمک بگیرید. همچنین در این خصوص با نویسندگان سایت های معتبر صحبت کنید.

تجزیه و تحلیل اختلاف پیوند

یکی دیگر از روش های لینک سازی این است که سایت هایی را بیابید که به سایت های رقیب شما لینک داده اند. در صورتی که این وب سایت به بیش از یک رقیب شما بک لینک داده باشد، مطمئنا به سایت شما نیز لینک می دهد. البته شرط مهم در این زمینه آن است که کیفیت برند شما نیز با سایر رقبا برابری داشته باشد.

ابزارهای مختلفی مانند Backlink Gap وجود دارند که با پیدا کردن این موارد فرصتی را برای گرفتن بک لینک معتبر برای شما فراهم می سازند.

استراتژی آسمان خراش یا Skyscraper

در این استراتژی گرفتن بک لینک معتبر باید روند زیر را دنبال کنید. این روش ترافیک طبیعی زیادی را برای سایت شما به همراه دارد و رتبه سایت را افزایش می دهد.

یافتن محتوای خوبی که بک لینک های زیادی بدست آورده است

روش هایی برای گرفتن بک لینک خوب 

تولید محتوای بهتر و جامع تر

نشان دادن محتوای خود به سایت هایی که به محتوای اصلی لینک داده اند.

دریافت کمک از یک نویسنده

بسیاری از نویسندگان برای افزودن اعتبار به مطالب خود از منابع دیگر استفاده می کنند. در صورتی که مطلبی وجود دارد که شما در آن زمینه متخصص هستید، با نویسنده آن تماس بگیرید. گذاشتن نظرات اصولی در زیر چنین مطالبی احتمال زیاد به گرفتن بک لینک از سایت آن ها کمک می کند.

پست های جمع بندی

امروزه بسیاری از افراد به دنبال مطالبی کوتاه و خلاصه هستند. برای مثال کاربران مطالبی را دوست دارند که پس از بررسی چند محصول در یک حوزه مشخص بهترین محصول را پیشنهاد کند. تعدادی از این نوع مقالات را که به حوزه کاری شما مرتبط است، بیابید. سپس از طریق تماس با نویسنده محتوا نظر او را درباره خدمات یا محصولات برند خود جلب کنید.

گرفتن تضمین و سفارش (Testimonial)

بسیاری از کسب و کارها دوست دارند که مشتریانشان نظرات خود را درباره خدمات یا محصولات آن ها بیان کنند. در سایت ها نیز بخشی به عنوان نظرات مشتریان وجود دارد.

یکی از موثرترین روش ها برای گرفتن بک لینک معتبر این است که کاربران نظرات خود را در وبلاگ و صفحات اجتماعی خودشان ابزار کنند. سپس این افراد باید در نظرات مطرح شده خود به سایت شما لینک بدهند.

روش های نامناسب ایجاد بک لینک برای سایت 

روش های نامناسب ایجاد بک لینک برای سایت

همه بک لینک های گرفته شده ارزش یکسانی با یکدیگر ندارند، بلکه حتی از برخی از آن ها باید اجتناب کرد. لینک سازی های بی ارزش ممکن است که صدمات جبران ناپذیری را برای وب سایت شما به همراه داشته باشند. برای مثال هیچ گاه در سایت های اسپم اقدام به ایجاد بک لینک نکنید. این نوع سایت ها تنها با هدف لینک سازی ایجاد شده اند و محتوای خاصی ندارند. در سایت های اسپم به طور معمول تعداد بسیار زیادی از لینک های مختلف با موضوعات گوناگون و نامرتبط با یکدیگر وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع روش های بک لینک سازی و دریافت خدمات بک لینک معتبر از پونه مدیا، همین حالا با ما تماس بگیرید و به صرف یک فنجان قهوه در دفتر شرکت، میهمان ما باشید.

امتیازی ثبت نشده است.