با ما در ارتباط باشید: 0314566
بک لینک در EDU و هر آنچه باید در مورد ساخت آن بدانید

گرفتن بک لینک از سایت های معتبر و ارزشمند از دیدگاه گوگل، به رشد و پیشرفت وبسایت مقصد کمک بسیاری می کند. از این رو، برای داشتن یک وبسایت موفق و کسب و کار پرسود بهتر است به جای افزایش تعداد بک لینک های بیهوده، از تعداد محدودی از بک لینک های معتبر استفاده کنیم. داشتن بک لینک در EDU یکی از روش های بالا بردن رتبه وبسایت در گوگل به صورت تضمین شده است.

پسوند EDU یکی از معتبرترین دامنه ها در زمینه سایت های آموزشی است. تمامی سایت هایی که با این پسوند به کار می روند، از سوی وزارت آموزش و پرورش آمریکا تایید شده هستند. بنابراین، یک سایت با پسوند EDU، سایتی معتبر و قابل اعتماد به حساب می آید. طبیعی است که اگر یک بک لینک از این سایت ها گرفته شود، گوگل بی قید و شرط به اعتبار و مفید بودن محتوای سایت مقصد اعتماد خواهد کرد.

ممکن است این سوال پیش آید که اگر گرفتن بک لینک در EDU در بالا بردن رتبه وبسایت تاثیر زیادی داشته باشد، پس همه می توانند از این سایت ها بک لینک EDU خریداری کرده و موفق شوند. اما بهتر است بدانید که داشتن بک لینک در EDU به همین راحتی نیست و یک فرایند پیچیده و زمانبر دارد. در این مقاله قصد داریم به روش های دریافت بک لینک در EDU و شرایط دریافت بک لینک در EDU بپردازیم.

بک لینک در EDU و هر آنچه باید در مورد ساخت آن بدانید 

ساخت بک لینک در EDU چیست؟

بک لینک به معنای گرفتن ارجاع از سایت های معتبر برای یک سایت نوظهور و نوپا است. اگر محتوایی که درون یک سایت با هر موضوعی قرار می گیرد بتواند از سایت های مهم با موضوع مرتبط ارجاع بگیرد، در اصل از سوی آن سایت ها رای اعتماد دریافت کرده است. این یعنی محتوای ایجاد شده در سایت مقصد از نظر سایت های معتبر تایید شده و بنابراین، گوگل هم می تواند به آن اعتماد کند. حال اگر این ارجاعات از سوی سایت های معتبر آموزشی باشد، اعتبار محتوای سایت مقصد نزد گوگل چندین برابر بالاتر می رود.

سایت هایی که دامنه آن ها پسوند edu دارد از این گروه وبسایت ها به حساب می آیند. این گونه وبسایت ها، سایت های آموزشی هستند (وبسایت مدارس، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی) که از سوی وزارت آموزش و پرورش آمریکا تاییدیه گرفته و اعتبار جهانی دارند. گرفتن بک لینک در EDU نیز به این معنا است که محتوای سایت مقصد از نظر این وبسایت ها تایید شده هستند. بنابراین، اگر سایت های EDU به یک سایت ارجاع دهند، بدون شک محتوای وبسایت مقصد ارزشمند، مفید و قابل استناد خواهد بود. همین مساله برای گوگل کافی است تا اولویت سایت مقصد در ایندکس کردن را افزایش دهد.

ساخت بک لینک در EDU چیست؟ 

اهمیت ساخت بک لینک در EDU برای سئو

داشتن یک پروفایل بک لینک خوب و با کیفیت در سئو خارجی یک سایت نوپا تاثیر بسزایی دارد. کیفیت یک پروفایل بک لینک از اعتبار سایت هایی مشخص می شود که به سایت مقصد ارجاع می دهند. داشتن بک لینک در EDU یکی از موثرترین راه ها برای بالا بردن رتبه سایت در گوگل است.

سایت های آموزشی معتبری که محتوای آن ها به تایید وزارت آموزش و پرورش آمریکا رسیده باشد، به جای دامنه های مرسوم نظیر com از edu استفاده می کنند. از آنجا که داشتن پروفایل بک لینک معتبر و با کیفیت اهمیت بسیار بیشتری نسبت به پروفایل بک لینک با تعداد لینک بالا دارد، بنابراین داشتن یک بک لینک در EDU می تواند تاثیر فوق العاده ای بر رتبه سایت داشته باشد.

البته داشتن بک لینک در EDU به همین سادگی نیست و باید بر اساس اصول و قواعد مشخصی انجام گیرد. به همین دلیل هم ارزش بسیار بالایی دارد و گوگل به آن اعتماد می کند.

اهمیت ساخت بک لینک در EDU برای سئو 

آموزش ساخت بک لینک در EDU

ساخت بک لینک در EDU کاری زمانبر و اصولی است و شامل حال هر وبسایتی نمی شود. برای داشتن بک لینک در EDU لازم است از یکی از راه های زیر اقدام نمایید:

  • مشارکت در فراهم کردن کمک مالی برای بورسیه های دانشگاهی دانشگاه های معتبر
  • مذاکره با دانشجویان دانشگاه های معتبر در مورد موضوعات مختلف و کمک گرفتن از آن ها برای گرفتن بک لینک در EDU
  • انتشار خبرهایی درباره یک دانشگاه معتبر به صورت محتوای متنی، ویدئویی یا صوتی و گرفتن بک لینک از آن ها برای سایت نشر دهنده
  • خرید بک لینک از سایت های معتبر دانشگاهی نظیر سایت دانشگاه هاروارد که این امکان را فراهم کرده اند

هر یک از این اقدامات روند اختصاصی خود را دارند و ممکن است مدت زمان زیادی طول بکشد. به طوری که در بسیاری از موارد افراد از گرفتن آن صرف نظر می کنند. اما اگر بتوان آن را به نتیجه رساند، می تواند سرنوشت یک سایت را به طور کامل تغییر دهد.

آموزش ساخت بک لینک در EDU 

سئوی خارجی و سئو داخلی یک وبسایت، اصلی ترین مسئله در بالا بردن رتبه آن است. به همین دلیل لازم است همواره سئو وبسایت خود را به یک تیم قوی و حرفه ای بسپارید. تیم پونه مدیا، یکی از بهترین و با تجربه ترین تیم ها در زمینه طراحی وبسایت و اجرای سئوی حرفه ای به شمار می آید.

امتیازی ثبت نشده است.