با ما در ارتباط باشید: 0314566
بهترین قالب های سئو وردپرس

رشد صنعت سئو در سال‌های اخیر باعث شده تا رقابت شدیدی در بین شرکت‌هایی به وجود آید که ارائه‌دهنده خدمات سئو هستند. بااین‌حال، هدف نهایی داشتن یک سایت اینترنتی پرمخاطب است که بتواند بیشترین بازده را برای دارنده سایت داشته باشد. استفاده از بهترین قالب‌های سئو وردپرس، نقش بسزایی می‌تواند در این امر داشته باشد.
در واقع برای اینکه وب‌سایت موردنظر شما قدرتمند به نظر برسد، باید یکی از بهترین قالب‌های سئو وردپرس را داشته باشید. به این صورت در کنار محتوای بهینه احتمال سازگاری و انعطاف‌پذیری سایت با الگوریتم‌های گوگل افزایش خواهد داشت. رعایت همه این موارد در سئو سایت وردپرس شما، باعث خواهد شد تا در نتایج جستجو گوگل در صدر قرار بگیرید.
در ادامه قصد داریم تا شما را با چند مورد از بهترین قالب‌های سئو وردپرس آشنا کنیم تا بتوانید از آن‌ها استفاده کرده و بهترین نتیجه را از بهینه‌سازی سایت خود ببرید.

قالب سئو وردپرس چیست؟

برای شناخت راحت‌تر از بهترین قالب‌های سئو وردپرس بهتر است پیش از هر چیزی به معرفی آن بپردازیم. بر همین اساس، ویژگی‌های یک قالب سئو وردپرس مناسب را در ادامه توضیح خواهیم داد.

  • برخورداری از کدنویسی بهینه

یکی از اصلی‌ترین مسائلی که در طراحی قالب سئو وردپرس باید مدنظر قرار گیرد، داشتن کدنویسی بهینه است. امروزه از کدهای css3 و html5 برای طراحی بهترین قالب‌های سئو وردپرس برای سایت‌های اینترنتی استفاده می‌گردد. البته قالب‌های دیگری نیز از گذشته وجود داشته‌اند که امروزه از آن‌ها استفاده نمی‌شود و هر گونه کاربرد آن‌ها باعث می‌شود تا موتورهای جستجو سایت شما را جریمه کنند. فراموش نکنید که کدهای قالب سایت شما باید به صورت کاملا حرفه‌ای نوشته شده باشند تا بر اساس استانداردهای w3school امکان هیچ گونه خطایی وجود نداشته باشد.

  • طراحی و تجربه کاربری عالی

یک ظاهر با کیفیت و حرفه‌ای می‌تواند یک قالب سئو وردپرس را در گروه محبوب‌ترین و بهترین قالب‌های سئو وردپرس قرار دهد. در سال‌های اخیر الگوریتم‌های جدید گوگل نسبت به طراحی کاربری و تجربه سایت، حساسیت پیدا کرده‌اند و بنابراین، این دو ویژگی در رتبه‌بندی سایت تاثیر بسزایی خواهند داشت. به این ترتیب، بهتر است قالبی را طراحی کنید که در کنار ظاهر حرفه‌ای و طراحی خوب، دسترسی کاربران را نیز راحت‌تر نماید.

  • سرعت بالای قالب سئو

سرعت سایت ویژگی سومی است که در طراحی بهترین قالب‌های سئو وردپرس بسیار اهمیت دارد. برای اینکه متوجه شوید که سرعت قالب شما چگونه است می‌توانید از ابزار gtmetrix استفاده کنید. آنچه اهمیت دارد، سرعت بالای قالب بهینه شده وردپرس شما است که حتی در حالت پیش فرض باید سرعت مناسبی داشته باشد.

معرفی بهترین قالب‌های سئو وردپرس

امروزه قالب‌های وردپرس متنوعی وجود دارد که برای سئو سایت‌هایی با کاربردهای مختلف مناسب خواهند بود. در اینجا به چند مورد از این قالب‌های شناخته شده اشاره می‌کنیم تا بتوانید در جای خود از آن‌ها استفاده نمایید.

قالب دیوی (Divi)؛ یک قالب چندمنظوره

قالب دیوی یکی از بهترین قالب‌های سئو وردپرس شناخته شده در صنعت سئو است. این قالب چند منظوره و پرفروش، این امکان را فراهم می‌کند تا با استفاده از دموهای متنوعی که دارد بتوان هر گونه وب سایتی را راه اندازی نمود. قالب دیوی بر اساس مسئله بهینه بودن برای سئو طراحی شده و به مرور زمان با به روزرسانی‌های منظم کامل‌تر گردیده است.
نکته‌ای که در مورد این قالب وجود دارد، انعطاف‌پذیری آن نسبت به دستورالعمل‌های گوگل است. در اصل، اگر وب سایت شما با استفاده از این قالب طراحی شده باشد، این اطمینان را به شما می‌دهد که مطابق با آخرین دستورالعمل‌های گوگل بهینه‌سازی می‌گردد.
در صورتی که قصد دارید برای اهداف تجاری خود یک وب سایت بهینه با سئو مناسب طراحی کنید، استفاده از قالب Divi را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ زیرا تمرکز این قالب عمدتا بر بازاریابی و فروش است.

قالب دیوی (Divi)؛ یک قالب چندمنظوره

قالب وردپرس پوفو (POFO)؛ قالبی با طراحی بی‌نظیر

قالب پوفو یکی دیگر از بهترین قالب‌های سئو وردپرس چندمنظوره‌ای است که برای طراحی سایت‌های اینترنتی به صورت بهینه‌سازی شده به کار می‌رود. دموهای این قالب وردپرس از تنوع زیادی برخوردار است و یک گزینه عالی برای کاربردهای مختلف به شمار می‌رود.
طراحی بی‌نظیر قالب POFO باعث شده تا محبوبیت زیادی داشته باشد. راه اندازی وبلاگ، وب سایت‌های شرکت ها، آژانس‌ها و نمونه کار، از جمله کاربردهای این قالب سئو وردپرس به حساب می‌آیند.
قالب سئو پوفو که در حال حاضر یکی از بهترین‌ها است، از افزونه‌های محبوبی نظیر WPBakery Builder پشتیبانی می‌کند. همین مساله کمک می‌کند تا کاربر بتواند صفحه‌هایی منحصر به فرد طراحی کند و یا حتی او را قادر می‌سازد تا الگوهایی که از قبل ساخته شده‌اند را سفارشی کند.
افزونه‌های محبوبی مانند Yoast SEO و All in One SEO Pack نیز می‌توانند به قالب سئو وردپرس پوفو اضافه گردد. یکی از ویژگی‌هایی که قالب سئو پوفو را متمایز می‌سازد سازگاری است که در رابطه با wp rocket از خود نشان می‌دهد. با وجود این امتیازات بدون شک شما هم به این نتیجه رسیده‌اید که پوفو یکی از بهترین قالب‌های سئو وردپرس است.

قالب وردپرس پوفو (POFO)؛ قالبی با طراحی بی‌نظیر

قالب سئو وردپرس THE7؛ یک جعبه ابزار طراحی وب سایت

از دیگر قالب‌های بهینه شده که برای طراحی سایت‌های اینترنتی بسیار پرکاربرد است، می‌توان به قالب سئو وردپرس THE7 اشاره کرد. قالب THE7 ویژگی‌ها و ابزارهای محبوبی که این روزها در طراحی وب سایت به کار می‌روند را شامل می‌شود. از جمله ابزاری که در این قالب می‌توانند به کار برده شوند افزونه‌هایی نظیر ویژوال کامپوزر، افزونه WPML و رزولوشن اسلایدر هستند. افزونه‌های یاد شده شناخته شده‌ترین افزونه‌های وردپرس به شمار می‌روند.
قالب سئو وردپرس THE7 از قدرت بسیار بالای بهینه‌سازی وب سایت برخوردار است. در حقیقت قابلیت‌های این قالب به اندازه‌ای است که توانست تاییدیه خود گوگل را دریافت نماید. علاوه بر ویژگی‌های یاد شده، خصوصیت‌های طراحی ریسپانسیو و روان آن باعث شده از دیگر رقبای خود متمایز گردد. به این ترتیب، قابلیت‌های THE7 به قدری هست که بتوانید آن را به عنوان یکی از گزینه‌های مناسب برای قالب سئو به یاد داشته باشید.

قالب سئو وردپرس THE7؛ یک جعبه ابزار طراحی وب سایت

قالب سئو آسترا (ASTRA)؛ انعطاف‌پذیر و چندمنظوره

قالب سئو وردپرس ASTRA از بهترین قالب‌های سئو وردپرس است که برای بهینه‌سازی طراحی وب سایت‌ها به کار می‌رود. این قالب چندمنظوره وردپرس دارای انعطاف‌پذیری مناسبی است. به طوری که می‌توانید از آن برای طراحی وب سایت‌هایی با موضوعات متنوع استفاده نمایید.
از جمله صفحه سازهایی که می‌توانید همراه با این قالب سئو وردپرس استفاده نمایید، دیوی بیلدر (Divi Builder)، المنتور و ویژوال کامپوزر هستند که سازگاری کامل با آن دارند. قالب سئو آسترا این امکان را فراهم کرده است که بتوانید از افزونه‌های محبوب SEO یعنی Yoast SEO و All in One SEO Pack نیز استفاده نمایید و بهترین خروجی را تولید کنید.

قالب سئو آسترا (ASTRA)؛ انعطاف‌پذیر و چندمنظوره

قالب سئو وردپرس توتال (Total)

قالب بهینه شده دیگری که در گروه بهترین قالب‌های وردپرس قرار می‌گیرد، قالب سئو Total است. بخش عمده‌ای از محبوبیت این قالب در نزد کاربران، از سازگاری با افزونه‌هایی نظیر رزولوشن اسلایدر، ویژوال کامپوزر و ووکامرس ناشی می‌شود. همچنین قالب توتال، سئو خوبی دارد که در کنار دیگر ویژگی‌ها بر محبوبیت آن افزوده است. افزونه شناخته شده Yoast SEO در سازگاری کامل با این قالب سئو برگزیده، می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

قالب سئو وردپرس توتال (Total)

قالب سئو وردپرس Ocean WP

از دیگر قالب‌های چندمنظوره وردپرس می‌توان به Ocean WP اشاره نمود که یکی از انتخاب‌های مناسب برای طراحی سایت به شمار می‌رود. کاربرد عمده این نوع قالب سئو وردپرس در طراحی وب سایت‌های ورزشی، فروشگاهی، گردشگری و خبری به چشم می‌خورد. اگر قصد طراحی و تولید یک وب سایت چند زبانه را دارید، Ocean WP این امکان را برای شما فراهم می‌سازد. در هر حال، استفاده از بهترین قالب‌های سئو وردپرس بهینه شده مانند اوشن دبلیو پی، تجربه‌ای فوق العاده برای کاربران در پی خواهد داشت.

قالب سئو وردپرس Ocean WP

اکسترا (EXTRA)؛ قالب وردپرس پر فروش ایرانی

قالب سئو اکسترا، در حال حاضر از پرفروش‌ترین و بهترین قالب‌های سئو وردپرس ایرانی به شمار می‌رود. این قالب پرکاربرد، این قابلیت را دارد تا طراحی صفحات را با استفاده از افزونه Divi Builder سفارشی‌سازی نماید. سازگاری با افزونه ووکامرس باعث شده تا بتوان با استفاده از قالب سئو اکسترا تنها در چند دقیقه به یک فروشگاه اینترنتی دست یافت.
شما می‌توانید با یک آموزش خیلی کوتاه در زمینه استفاده از این قالب، وب سایت فروشگاهی خود را برپا کنید و با فروش محصولات خود به کسب درآمد بپردازید.

اکسترا (EXTRA)؛ قالب وردپرس پر فروش ایرانی

قالب سئو GeneratePress؛ قالب وردپرس پرسرعت

یکی از بهترین قالب‌های سئو وردپرس، قالب جنریت پرس است. این قالب به هنگام لود شدن سرعت بالایی دارد که ناشی از کدنویسی بسیار تمیز و حداقل آن است. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در تعیین رتبه‌بندی سایت در موتورهای جستجو بسیار اهمیت دارد، میزان سرعت وب سایت است. به همین دلیل می‌توان با صراحت کامل عنوان کرد که قالب چندمنظوره جنریت پرس، یک قالب سئو وردپرس چندمنظوره تایید شده است.

قالب سئو GeneratePress؛ قالب وردپرس پرسرعت

قالب سئو وردپرس ایکس (X)

یکی دیگر از بهترین قالب‌های سئو وردپرس که در طراحی وب سایت‌های اینترنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، قالب X است. آخرین نسخه قالب ایکس که به بازار ارائه شده است، بیشتر از ده افزونه پرمیوم را شامل می‌شود. این قالب محبوب و با قابلیت، ویژگی‌های مختلفی دارد که باعث شده نرخ پرش یا همان Bounce Rate آن کاهش یافته و در عوض بر نرخ کلیک آن افزوده گردد. استفاده از نشانه‌گذاری HTML5 و کدنویسی تمیز آن از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این قالب سئو به حساب می‌آیند. به این ترتیب، در صورتی که به دنبال یک قالب چندمنظوره هستید تا امکانات کافی داشته باشد و اختلالی در سئو سایت به وجود نیاورد، می‌توانید با خیال راحت از قالب X استفاده نمایید.

قالب سئو وردپرس ایکس (X)

قالب وردپرس MH Magazine

قالب سئو وردپرس‌ام اچ مگزین، یکی دیگر از بهترین قالب‌های سئو وردپرس مناسب برای وب سایت‌هایی است که محتوای زیادی را به صورت منظم منتشر می‌کنند. دموهایی که در این قالب سئو وردپرس وجود دارد، متنوع هستند؛ بنابراین، می‌توان از آن‌ها برای طراحی راحت وب سایت‌های مختلف با موضوعات گوناگون نظیر مجله ای، وبلاگی و خبری استفاده نمود.
این قالب سئو برای موتورهای جستجو به خوبی سئو شده و همین مسئله در افزایش بازدید کاربران از مطالب متنوع سایت شما بسیار اثرگذار خواهد بود. از طرفی، هنگامی که کاربران به وب سایت شما وارد شوند، به کمک Navigation موجود در این قالب، به راحتی می‌توانند مسیر خود را بیابند.
با توجه به توضیحاتی که درباره قالب MH Magezine داده شد، حتما متوجه شده‌اید که وجود ناوبری‌های قالب یا همان Navigation به همراه ویژگی سازگاری با سئو کمک می‌کند تا ترافیک سایت شما افزایش یابد. در نتیجه، بازده سایت شما بالا رفته و بیشترین استفاده را از آن خواهید برد.

قالب وردپرس MH Magazine

قالب سئو وردپرس Avada؛ معروف و محبوب

قالب آوادا یکی دیگر از بهترین قالب‌های سئو وردپرس به شمار می‌رود که در کشورهای غربی به خوبی شناخته شده است. به طوری که عمده سایت‌های اینترنتی که توسط شرکت‌های بزرگ طراحی شده‌اند بر اساس این قالب هستند. قالب آوادا یک قالب چندمنظوره است که برای کاربردهای مختلف نظیر سایت‌های فروشگاهی، مجله‌ای و مانند آن‌ها مناسب خواهد بود. قالب سئو وردپرس Avada قالبی بسیار منعطف به حساب می‌آید که با توجه به ویژگی Drag and Drop، مشکل بسیاری از افرادی که به تازگی وارد دنیای طراحی سایت شده اند، حل نموده است.

قالب سئو وردپرس Avada؛ معروف و محبوب

قالب سئو وردپرس BTheme

اگر برای انواع پروژه‌های کاری نیاز به یک قالب سئو وردپرس دارید بهتر است از قالب وردپرس بی‌تم استفاده کنید. این قالب محبوب مانند آوادا در بسیاری از کاربردها قابل استفاده خواهد بود. با این حال، کدنویسی کم حجم و سرعت بالا از ویژگی‌های فوق العاده این قالب است که آن را از دیگر قالب‌های رقیب متمایز می‌سازد.
تعداد زیاد دموهای قالب محبوب بی‌تم که به بیش از ۳۰۰ مورد می‌رسد باعث شده تا در طراحی وب سایت سرعت شما به شدت افزایش پیدا کند. به این ترتیب، کاملا شایسته است که بی‌تم را یکی از بهترین قالب‌های سئو وردپرس بدانیم.

قالب سئو وردپرس BTheme

قالب سئو وردپرس صحیفه (Sahifa)

قالب صحیفه از جمله قالب‌های شناخته شده و بسیار محبوب در دنیا به شمار می‌رود که به زبان فارسی نیز ترجمه شده است. به همین دلیل، در طراحی بسیاری از وب سایت‌های فارسی از این قالب سئو وردپرس استفاده می‌شود. این قالب دوست داشتنی، ویژگی‌ها و ابزارهای زیادی دارد که می‌توان به تنظیمات بسیار گسترده، سازگاری با افزونه‌های مختلف مانند wpml و انعطاف‌پذیری بسیار بالا اشاره کرد. قالب وردپرس صحیفه برای اینکه یک وب سایت خبری و یا مجله‌ای راه اندازی کنید، از بهترین قالب‌های سئو وردپرس به شمار خواهد رفت.

قالب سئو وردپرس صحیفه (Sahifa)

جمع‌بندی در خصوص قالب های سئو وردپرس
در این مقاله سعی کردیم تا تعدادی از بهترین قالب‌های سئو وردپرس را به شما معرفی کنیم. البته قالب‌های شناخته شده دیگری نظیر انفولد (enfold) و فلت سام (FLATSOME) نیز وجود دارند که در طراحی وب سایت‌های مختلف قابل استفاده هستند.
با این حال، هر کدام از این قالب‌ها در برخی کاربردها خیلی مطرح‌تر هستند. مثلا از قالب X که تحت عنوان ژوپیتر ایکس نیز شناخته می‌شود، عمدتا در طراحی وبلاگ‌ها استفاده می‌گردد و یا فلت سام در طراحی فروشگاه‌های اینترنتی کاربرد زیادی دارد. همچنین، در طراحی سایت‌های خبری عمدتا صحیفه به کار برده می‌شود.

امتیازی ثبت نشده است.