با ما در ارتباط باشید: 0314566
نرم افزار های رایگان بالا بردن رتبه وب سایت در گوگل

تقریبا همه ما می دانیم برای این که بتوانیم کاری را با کیفیت انجام دهیم و در پایان نتیجه خوبی از آن بگیریم، باید از ابزار های مناسبی استفاده کنیم. این حرف در مورد بالا بردن رتبه وب سایت و سئو نیز صدق می کند، چون شما باید به صورت مداوم در حال تجزیه تحلیل اطلاعات مختلفی باشید که به شما کمک می کند که سایت خود را برای موتور های جستجو بهینه سازی کنید و به این صورت مخاطبان بیشتری را به سمت خود هدایت کنید. صد البته نمی توان در همین چند خط ابتدایی کل کارایی که این ابزار ها می توانند برای شما داشته باشند را توضیح دهیم، پس وقت را هدر نمی دهیم و زودتر به سراغ معرفی ابزار ها و نرم افزار های بالا بردن رتبه وب سایت در گوگل می رویم.

 

ابزار ها و نرم افزار های بالا بردن رتبه  وب سایت در گوگل

 

Hypestat

این ابزار یکی از کاملترین ابزار هایی است که در اختیار شماست و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. فقط کافیست در کادر بالای این سایت مانند تصویر زیر اسم وب سایت خود را وارد کنید و اطلاعات زیادی مانند: "تعداد بازدید وب سایت، رتبه  های الکسا، moz و..." را به سادگی به دست بیاورید. تخمین تقریبا دقیق بازدید های وب سایتی که در آن وارد می کنید ویژگی کلیدی این ابزار است و شما می توانید از این وب سایت برای وب سایت خود، سایت رقیبان و یا سایت هایی که قصد گرفتن بک لینک از آن ها دارید استفاده کنید.

ابزار سئو hypestat 

Bulk Google Rank Checker

 این ابزار که یکی از نرم افزار های دقیق برای چک کردن رتبه  در گوگل است به شما این امکان را می دهد که بفهمید که آیا برای کلمات کلیدی خود در صفحه مورد نظرتان رتبه خوبی گرفتید یا خیر. شما کافیست که آدرس صفحه و کلمات کلیدی مورد نظرتان را مورد بررسی قرار دهید و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست بیاورید. البته باید به یاد داشته باشید که فقط تا 10 کلمه کلیدی و آدرس را به صورت رایگان بررسی می کند و برای استفاده از امکانات بیشتر آن باید اشتراک ویژه آن را خریداری کنید. بهترین ویژگی این ابزار این است شما می توانید با چند کلیک ساده آمار کلمات کلید خود و جایگاه آنها در رتبه بندی گوگل را به راحتی پیدا می کنید.

ابزار بررسی سایت افزایش رتبه گوگل 

Varvy SEO Tool

این نرم افزار تحت وب یک ابزار مناسب برای معاینه سئو وب سایت شماست و می تواند وضعیت وب سایت خود را با استفاده از آن بررسی کنید. اطلاعاتی که این ابزار در اختیار شما قرار می دهد سطحی نیستند و با استفاده از آن می تواند مواردی مانند بهینه بودن سایت برای موبایل، تنظیمات HTTPS، بررسی فایل robot.txt، تجزیه تحلیل نقشه سایت و... را بررسی کنید. بهترین ویژگی ابزار Varvy این است که علاوه بر این مقدار زیادی اطلاعات در اختیار شما قرار می دهد، راهکار ها و پیشنهاد هایی به در اختیار شما می گذارد که بتواند با استفاده از آن ها سئو سایت خود را بهبود ببخشید.

 نرم افزار افزایش رتبه  گوگل Varvy

KWFinder

این ابزار یکی از ساده ترین نرم افزار های کمکی برای افزایش رتبه است و استفاده از آن بسیار ساده است. بهترین ویژگی این ابزار ارائه LPS است، LSP به شما کمک می کند که متوجه شوید برای به دست آوردن رتبه مناسب در یک کلمه کلیدی، به چند بک لینک نیاز دارید. هر چقدر میزان LSP بالاتر باشد، باید روی لینک سازی خود بیشتر کار کنید.

 kwfinder ابزار کلمات کلیدی سئو

Siteliner

این ابزار یک گزارش کامل در خصوص مواردی که به سئو سایت مرتبط است در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید با وارد کردن نام وب سایت خود در این ابزار آنلاین به راحتی به موارد و پارامتر هایی مانند سرعت سایت، میزان محتوای تکراری موجود در سایت، صفحات مسدود شده، لینک های خراب و ... را مورد بررسی قرار می دهد و به  شما کمک می کند تا بتوانید نسبت به  درست کردن وضعیت وب سایت خود اقدام کنید. بهترین ویژگی این نرم افزار این است که کلیه پارامتر های گفته شده را بررسی کرده و با سایر سایت ها مقایسه می کند و همین باعث شده Siteliner یکی از ابزار های بسیار کارآمد برای سئو و ارتقاء رتبه  وب سایت شما باشد.

 ابزار سئو افزایش رتبه گوگل

Dareboost

شما می توانید با این ابزار سئو، سرعت سایت و امنیت آن را مورد بررسی قرار دهید. البته باید به  صورت دقیق تر بگوییم که این ابزار دقیقا ابزاری برای سئو نیست و در اصل پارامتر هایی را اندازه گیری و بررسی می کند که بر روی سئو و رتبه  وب سایت تاثیر گذارند. این ابزار به  این صورت می باشد که بدون ثبت نام 1 فرصت بررسی دارید و با ثبت نام در آن و وارد کردن ایمیل خود می توانید ماهانه 5 سایت را به صورت رایگان مورد تحلیل و بررسی قرار دهید و طبیعتا برای خدمات بیشتر باید اشتراک ویژه خریداری کنید.

 

Lipperhey

این ابزار برای تجزیه و تحلیل دقیق و قدرتمند وب سایت مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار هم کارآمد می باشد و یکی از خصوصیات اصلی آن رایگان بودن آن می باشد و شما حتی یک ریال ها برای استفاده از خدمات آن پرداخت نخواهید کرد.بهترین ویژگی این ابزار این است که به  شما کلمات کلیدی خاصی پیشنهاد می دهد که می توانید برای صفحات جدید وب سایت خود استفاده کنید و ترافیک ارگانیک دریافت کنید. برای استفاده از این ابزار کافیست که در سایت ثبت نام کرده و بعد از فعال کردن آدرس ایمیل خود وارد آن شوید و آدرس سایت خود را در کادر مورد نظر (که در تصویر زیر می بینید) وارد کنید.

 نرم افزار بهبود رتبه گوگل lipperhey

Wordtracker Scout

ابزار Wordtracker scout یک روش منحصربفرد برای آنالیز کلمات کلیدی در اختیار شما قرار می‌ دهد، به این صورت که: به جای وارد کردن کلمات کلیدی در یک ابزار، Wordtracker scout  به شما ترتیب بیشترین استفاده در یک صفحه را نشان می‌دهد و به این ترتیب می‌توانید به یکی از صفحات رقیب خود بروید، و کلمات کلیدی  که در محتویات آن‌ها استفاده می‌شود را بردارید. تنها نکته ای که در این میان باید به  یاد داشته باشید این است که این ابزار صرفا به صورت افزونه کروم دردسترس است و برای فایرفاکس پشتیبانی نمی ‌شود. بهترین ویژگی این ابزار این است که کلمات کلیدی که در آنها از رقیب خود بهتر هستید، کلمات کلیدی رقیبتان از شما بهتر هستند و کلمات کلیدی که دقیقا بر سر انها رقابت دارید را به شما نمایش می دهد.

 wordtracker ابزار سئو

 Panguin Tool

این ابزار جستجو های انجام شده و مرتبط با شما را با به روز رسانی های گوگل مرتبط می کند و به  شما این امکان را می دهد که در زمان به روز رسانی الگوریتم های گوگل بتوانید مشکل کاهش ترافیک خود را به راحتی حل کنید. بهترین ویژگی این ابزار این است که شما می توانید یک به روز رسانی خاص را به راحتی اعمال کنید. به عنوان مثال اگر یک کسب و کار محلی هستید که بر روی سئو محلی تمرکز می ‌کنید، ابزار پنگوئن به شما بروزرسانی هایی را نشان می‌ دهد که گوگل برای کسب و کار های محلی اعمال می کند.

 ابزار سئو و لینک سازی پنگوئن

Yoast WordPress Plugin

در صورتی که از وردپرس استفاده می کنید، بهترین ابزار سئو برای شما پلاگین yoast خواهد بود. این پلاگین بسیار قوی رایگان است و اصلا لازم نیست نگران هزینه های آن باشید. بهترین ویژگی این ابزار این است که با استفاده از پلاگین Yoast شما نیاز نخواهید داشت که هربار که صفحه جدیدی در سایت‌ خود ایجاد می‌کنید، آن را به صورت دستی به نقشه سایت بیافزایید. به همین دلیل Yoast نقشه سایت را به صورت خودکار و با دقت بالا بروزرسانی می ‌کند.

 yoast ابزار سئو وردپرس

Keys4Up

این ابزار به  شما این امکان را می دهد تا لیستی از ناب ترین کلیدواژه ها را درست کنید. ابزار Keys4Up  از یک الگورتیم اختصاصی برای تولید ایده های کلیدواژه جانبی استفاده می‌کند. به عنوان مثال: زمانی که شما “بازاریابی محتوا” را در ابزار تایپ می‌کنید، لیستی از تغییرات آن اصطلاح را دریافت نمی‌کنید. در عوض کلمات کلیدی را دریافت می کنید که بیشترین ارتباط را با مخاطبان برقرار کرده اند.

 ابزار سئو وب سایت

Google Analytics

این ابزار به  شما کمک می کند تا متوجه شوید که کاربران دقیقا در زمان ورود به  وب سایت شما چه رفتاری دارند و تعامل آن ها با شما در چه حدی است. البته گفتنی است که گوگل آنالیتیکز واقعا یک ابزار سئو نیست، اما تقریبا غیرممکن است که بدون آن یک کمپین سئو را راه اندازی کنید؛ چون شما به داده ها در گوگل آنالیتیکز نیاز دارید که ببینید آیا تلاش هایی که در زمینه سئو انجام داده‌اید. این ابزار اطلاعاتی را در خصوص: سرعت صفحه، زمان روی سایت، منابع ترافیک، ترافیک ارگانیک و نرخ بازگشت به شما نمایش می دهد.

 گوگل آنالیتیکس

Screaming Frog

این ابزار به شما کمک می کند در عرض چند ثانیه مسائل فنی سئو را بررسی و اصلاح کنید.
پیدا کردن مشکلات فنی سئو در سایت شما واقعا سخت و زمان گیر است. اما وارد Screaming Frog شوید. این ابزار فوق العاده، با استفاده از یک خزنده گوگل، سایت شما را آنالیز می‌کند و یک گزارش از مسائل بالقوه مانند لیست خطاهای HTTP، مشکلات ترسیم HTML و دیگر خطاها می‌دهد. یکی از بهترین ویژگی های این ابزار کشف محتوای تکراری سایت می باشد. شما می توانید از این افزونه برای جلوگیری و بررسی این محتواها استفاده کنید تا در صورت بروز، با آن مقابله نمایید.

 ابزار سئو کامل گوگل

Google Search Console

اگر ده ها مقاله دیگر در خصوص سئو مطالعه کنید، حتما در تمامی آن ها به ابزار گوگل سرچ کنسول بر می خورید. اطلاعات این ابزار بسیار پربار و موثر هستند و دانستن آن ها می تواند روی سئو وب سایت شما تاثیرات بسیار زیادی داشته باشد و از طرفی اطلاعاتی که از این ابزار دریافت می کنید از سایر ابزار ها بهتر و دقیق تر است، چرا گوگل این اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد.

 ابزار مدیریت سایت گوگل

ابزارهایی که در این مطلب خدمت شما معرفی کردیم می توانند که شما را در جهت بهبود رتبه سایت در نتایج گوگل کمک کنند؛ اما در صورتی که ابزار مورد علاقه خود را پیدا نکرده اید می توانید سایر مطالبی که در این خصوص برای شما آماده کرده ایم را مطالعه کنید:

 بهترین ابزارهای یافتن کلمات کلیدی برای سئو
9 تا ترفند سئو که اگر بدونید کافیه
ابزارهای بررسی سرعت سایت

امتیازی ثبت نشده است.