با ما در ارتباط باشید: 0314566
لیست اینفلوئنسرهای ایرانی

لیست اینفلوئنسرهای ایرانی که در این مطلب از پونه مدیا در اختیار شما قرار می دهیم، افراد تاثیر گذار با تعداد فالوور بالا در اینستاگرام را به شما نشان می دهد و در مورد جزئیات دیگر این مبحث با هم بحث می کنیم. البته بگذارید تا بیشتر در مورد این عرصه کاری که با ظهور تکنولوژی های وارد بازار شده است بیشتر صحبت کنیم و شما را با آن آشنا سازیم.
اینفلوئنسر ها افراد تاثیر گذارنده هستند که دنبال کننده های زیادی در رسانه های اجتماعی دارند و از این طریق کسب درآمد می کنند، این افراد علایق خود را نشان می دهند و یا محتوایی ارائه میکنند که مخاطبان زیادی را به خود جذب می کند و به این صورت می توانند روی آنها تاثیر بگذارند. این افراد میتوانند آدم های معمولی باشند که فقط سلایق و علایق خود را به معرض نمایش می گذارند و به این صورت توجه افراد مشابه  با خود را جلب کنند. از طرفی سلبریتی ها (ورزشکاران، هنرمندان غیر مستقل، فعالان سیاسی نمایشی و افراد سرمایه دار) که از طریق کانال های دیگر توسط مردم شناخته می شوند در رسانه های اجتماعی قدرت زیادی پیدا می کنند و تاثیر زیادی می توانند داشته باشند.

تبلیغات اینستاگرامی اینفلوئنسرها

اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران

اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران واقعا پیچیده و گاهی عجیب غریب است، به طوری که می توان گفت محتوای تعداد زیادی از این افراد را می توانیم بی ارزش بخوانیم! البته نباید در این مورد زیاد هم تند روی کنیم، چرا که در این میان افرادی هستند که با برنامه ریزی و تلاش زیادی توانسته اند پیشرفت روز افزونی داشته باشند و همچنین با استفاده از خلاقیت و نوآوری های مختلف توانسته اند که افراد زیادی را به سمت خود بکشانند، این افراد از نظر موضوع و ژانر کاری خود در دسته بندی ها مختلفی قرار می گیرند که در ادامه این دسته بندی ها را با هم بررسی خواهیم کرد.

  • ایفلوئنسرهایی که در زمینه طنز فعالیت میکنند و محتوای آنها به صورت کلیپ می باشد یاد کرد که معروف ترین آنها: "محمدامین کریم پور، محسن ایزی، عرفان علیرضایی و مهیار حسن" هستند.
  • رتبه دوم ایفلوئنسر ها به افرادی تعلق دارد که با ساخت ویدیو های آموزش آرایش و زیبایی محاطبان خود را جذب می کنند که به آنها بیوتی بلاگر می گویند و معروف ترین آنها در ایران صدف بیوتی و ملینا تاج می باشند. (البته گفتنی است که اینفلوئنسر های زیادی در این عرصه فعالیت دارند.)
  • ایفلوئنسر هایی که موضوعات متنوعی را پوشش می دهند و می توان گفت که بیشتر سبک زندگی خود را نمایش می دهند که شبنم شاهرخی و ماهی مائده در این دسته قرار می گیرند.
  • اینفلوئنسر هایی که به دلیل داشتن تخصص خاصی مانند: گرافیست ها، تدوین گرها، عکاس ها، نویسندگان و... دارای دنبال کنندگان زیادی هستند.

یک دسته بندی ساده تر برای اینفالوئنسرهای می تواند در نظر گرفت و آن به این صورت است که تقسیم بندی را بر اساس تعداد فالوور انجا دهیم که در چنین حالتی دو دسته بندی مرسوم وجود دارد:

  • میکرو اینفلوئنسرها: تعداد فالوور های این افراد کمتر از 100 هزار نفر می باشد.
  • ماکرو اینفلوئنسرها: این افراد دارای تعداد فالوور های بیشتر از 100 هزار نفر هستند.

اینفلوئنسرها در ایران

بهترین اینفلوئنسرهای ایرانی

بهترین اینفلوئنسرهای ایرانی را از جنبه های مختلف می توان مورد نقد و بررسی قرار داد، اما از آنجایی که بخش عمده محتوای تولید شده این افراد به شخصیتشان بازمیگردد؛ ما در این مطلب از پونه مدیا از پیش‌داوری در مورد آنها خود داری می کنیم. از طرفی همه خوانندگان این مطلب با آفت های دنیای مجازی آشنا هستند و بازگو کردن این موضوع از طرف ما صرفاً تکرار مکررات خواهد بود. به همین دلیل ما معیار برتری اینفلوئنسرها را در این قسمت فالوورهایشان در نظر میگیریم و افرادی که دارای تعداد فالوور بیش از 500 هزار هستند را خدمت شما معرفی می کنیم. لیست زیر از تعداد فالور کم به زیاد می باشد.

  • محمد معماریان (mohamadmemarian@) با تولید محتوا در قالب ویدئو های سرگرم کننده، دارای 550 هزار فالوور
  • مهدی محمودی (_mehdi_7@) با تولید محتوا در قالب ویدئو های سرگرم کننده، دارای 603 هزار فالوور
  • شبنم شاهرخی (shabnamshahrokhi@) با تولید محتوا در قالب سبک زندگی، دارای 636 هزار فالوور
  • (shabnamiofficial@) با تولید محتوا در قالب سبک زندگی، دارای 697 هزار فالوور
  • ماهی مائده (mahimaedeh@) با تولید محتوا در قالب سبک زندگی، دارای 728 هزار فالوور
  • ملینا تاج (melinataj@) با تولید محتوا در قالب نکات آرایشی و زیبایی، دارای 730 هزار فالوور
  • پانیذ (panizesmaili7276@) با تولید محتوا در قالب سبک زندگی کودکان، دارای 760 هزار فالوور
  • مهیار حسن (mahyarhassan@) با تولید محتوا در قالب ویدئو های سرگرم کننده، دارای 803 هزار فالوور
  • صدف بیوتی (sadaf_beauty_dairy@) با تولید محتوا در قالب سبک زندگی، دارای 882 هزار فالوور
  • نگین عابد زاده (negin_abedzade @) با تولید محتوا در قالب سبک زندگی، دارای 964 هزار فالوور
  • حاج احسان (texasbax @) با تولید محتوا در قالب ویدئو های سرگرم کننده، دارای 1 میلیون فالوور
  • علی صبوری (saburi_ali @) با تولید محتوا در قالب ویدئو های سرگرم کننده، دارای 1.1 میلیون فالوور
  • جواد خواجوی (javadkhaajavi @) با تولید محتوا در قالب ویدئو های سرگرم کننده، دارای 1.2 میلیون فالوور
  • صدف بیوتی (sadaf_beauty @) با تولید محتوا در قالب ویدئو های سرگرم کننده، دارای 1.7 میلیون فالوور
  • محسن ایزی (iz.mohsen @) با تولید محتوا در قالب ویدئو های سرگرم کننده، دارای 2 میلیون فالوور
  • عرفان علیرضایی (erfanalirezaei @) با تولید محتوا در قالب ویدئو های سرگرم کننده، دارای 2.1 میلیون فالوور
  • محمدامین کریم‌ پور (mohamadaminkarimpor @) با تولید محتوا در قالب ویدئو های سرگرم کننده، دارای 3.1 میلیون فالوور

تبلیغات با اینفلوئنسرها

اینفلوئنسر اینستاگرام

اینفلوئنسر اینستاگرام به کسی می گویند که فعالیت خود، شامل تولید محتوا، پیاده سازی استراتژی برای جذب مخاطب و تعداد مخاطبین فعال را در اینستاگرام را داشته باشد و به این صورت بتواند اطلاعات مورد نیاز خود را به صورت سازماندهی شده در اخیار آنها قرار دهند. این در صورتی است که آنها می توانستند از سایر شبکه های اجتماعی برای انجام چنین کارهایی استفاده کنند. دلیل استفاده عمده از اینستاگرام در سراسر دنیا این است که اینستاگرام در بین سایر رسانه های اجتماعی دارای بالاترین نرخ مشارکت است و همین باعث نزدیک تر شدن شما و مخاطبان و از طرفی افزایش تاثیرگذاری شما خواهد شد. در این میان برآیندهای انجام شده نشان دهنده این است که میکرو اینفلوئنسر ها دارای تاثیر بسیار زیادی هستند و گاهاً تاثیر آنها از سلبریتی ها و ماکرو اینفلوئنسر ها بیشتر است.

تبلیغات اینفلوئنسر اینستاگرام

تبلیغات اینفلوئنسر اینستاگرام در اصل از زیر مجموعه تبلیغات دهان به دهن است که در این روش مشتریانی که از محصول و یا خدماتی استفاده کرده اند، رضایتمندی خود را با سایر آشنایان خود در میان میگذارند. در اینجا، اینفلوئنسر ها به عنوان افرادی که مخاطبان زیادی دارند و روی آن ها تاثیر گذار می باشند، می توانند یکی از بهترین روش های تبلیغ محصولات و خدمات در دنیای دیجیتال باشند. البته این نکته بسیار مهم را باید در نظر داشته باشید که شما برای تبلیغ محصولات خود از طریق اینفلوئنسرها باید زمان زیادی را صرف انتخاب گزینه درست کنید و اینطور نباشد که با دیدن تعداد فالوور بالای یک نفر هوش از سرتان برود و تبلیعات خود را به او بسپارید.
این نکته بسیار مهم است که قبل از شروع تبلیغات بوسیله اینفلوئنسر ها، برنامه ریزی ها لازم را انجام دهید و کمپین تبلیغاتی خلاقی طراحی کنید و مدیریت آن را با دقت انجام دهید تا به مشکل بر نخورید. برای انجام این کار باید قبل  از همه چیز اهداف خود را بشناسید و با استفاده از نقشه ای که در سر دارید، اینفلوئنسر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

قیمت اینفلوئنسرها

قیمت اینفلوئنسرها به گزینه های مختلف بستگی دارد که قبلا کمی در مورد آنها صحبت کردیم، در ادامه این قسمت قصد داریم تا قیمت تبلیغات اینفلوئنسر ها را به صورت تقریبی در دسته بندی مرسوم این عرصه در اختیار شما قرار دهیم:

  • میکرو اینفلوئنسر با تعداد فالوور بین 10 هزار نفر تا 50 هزار نفر: شاید تبلیغات شما در این دسته بندی کمتر دیده شوند، اما تاثیر بالای این گروه می تواند بسیار به نفع شما باشد. قیمت بین 50 هزارتومان تا 3 میلیون تومان
  • اینفلوئنسر های رده میانی: این افراد بین 50 هزار تا 300 هزار فالوور دارند، تاثیر تبلیغات این افراد معمولا خوب است و استفاده زیادی برای کسب و کارها دارند. قیمت تبلیغات بین 300 هزار تومان تا 5 میلیون تومان
  • ماکرو اینفلوئنسرها: تعداد بالای فالوور این افراد باعث می شود که در همه زمینه ای تبلیغات قبول کنند و طبیعتا بازخورد خوبی هم دارند. قیمت تبلیغات این افراد بین 3 میلیون تا 12 میلیون تومان است.

درآمد اینفلوئنسرها

درامد اینفلوئنسرهای ایرانی

درامد اینفلوئنسرهای ایرانی همانطور که تا الان فهمیدید، بسته به تعداد فالوورها و میزان تاثیر گذاری آنها متغیر می باشند. در ادامه این قسمت در آمد تعدادی از اینفلوئنسر ها را با هم بررسی می کنیم:

  • محمدرضا ماندنی، maandani@، حوزه کاری: عکاسی، تعداد فالوور: 96 هزار نفر، قیمت هر پست post اینستاگرام: 2 میلیون تومان
  • شهرزاد آسمی، shaziasm@ ،حوزه کاری: سبک زندگی، تعداد فالوور: 100 هزار نفر، قیمت هر پست post اینستاگرام: 1.5میلیون تومان
  • بهار اسلامی، fashionsandwichbybahar@، حوزه کاری: مد و پوشاک، تعداد فالوور: 153 هزار نفر،قیمت هر پست event اینستاگرام: 3 میلیون تومان
  • صبا صفری، sabaasafari@، حوزه کاری: سبک زندگی، تعداد فالوور: 198 هزار نفر، قیمت هر پستevent اینستاگرام: 5 میلیون تومان
  • سید احمد معین شیرازى و شبنم شاهرخی،Picassomo @ و shabnamshahrokhi@، حوزه کاری: ورزش، تعداد فالوور: شاهرخی 452 هزار نفر و معین شیرازی 226 میلیون نفر، قیمت هر پست post اینستاگرام: 16 میلیون تومان
  • عرفان علیرضایی، erfanalirezai@، حوزه کاری: طنزپرداز، تعداد فالوور: 1.1 میلیون نفر، قیمت هر پست video اینستاگرام: 6 میلیون تومان
  • محسن ایزی، iz.mohsen@، حوزه کاری: طنزپرداز، تعداد فالوور: 1.2 میلیون نفر، قیمت هر پستvideo اینستاگرام: 6 میلیون تومان
  • محمد امین کریم پور، mohamadaminkarimpor@، حوزه کاری: طنزپرداز،تعداد فالوور: 1.6 میلیون نفر،قیمت هر پستvideo اینستاگرام: 8 میلیون تومان
5 از 5
4 سال قبل
نظر
متشکرم بابت انتخاب مطلبتون، ای کاش مثل بسیاری از کشورهای متمدن دیگر، لیست اینفلوئنسرهای ایرانی پر از اسم های افراد موفق و دانشمند بود که باعث می شدند نام ایران همیشه سرافرازتر از قبل بشه.
به امید آن روز
نمایش بیشتر
1 از 1 نفر این نظر را مفید دانسته اند
4 سال قبل
نظر
سلام دوست عزیز
باید خدمتتون عرض کنم که هردو این روش ها در بازاریابی دیجیتال مهم و تاثیر گذار است و متخصصین دیجیتال مارکتیگ دنیا، استفاده همزمان این دو روش را توصیه می کنند. زیرا همون طور که مستحضر هستید مخاطبین این محیط ها کمی با هم متفاوت هستند و ممکن هست بسته به بازار هدف شما، مخاطبین تان فقط در یکی از این محیط ها حضور داشته باشند. البته تا حدودی در بررسی های تخصصی سئو می توانیم شرکت ها و حوزه های کاری شون رو بررسی کنیم و برای هر نوع کسب و کاری، اولویت روش ها نسبت به هم دیگر را تعیین کنیم. می تونید از مشاوره های تلفنی ما در این باره کمک بگیرید.
نمایش بیشتر
0 از 0 نفر این نظر را مفید دانسته اند
4 سال قبل
نظر
درود
به نظر شما تبلیغات گوگل بهتره یا تبلیغات اینستاگرام مث تبلیغات اینفلوئنسرها؟
نمایش بیشتر
0 از 0 نفر این نظر را مفید دانسته اند