با ما در ارتباط باشید: 0314566
سئو سایت معماری

با سئو سایت معماری قابلیت دیده شدن خود در موتورهای جستجو را بالا برده و رنکینگ وب سایت معماری خود را بهبود بخشید.
وب سایت شما مرکز ثقل بازاریابی آنلاین شماست و مهم است آن را برای موتورهای جستجو بهینه کرده و هر اندازه که می توانید ترافیک بیشتری به سمت آن سرازیر کنید. استفاده از سئو کلید استقرار حضور آنلاین شما و قدرت بخشیدن به آگاهی از برند شماست.

پارامترهای سئو سایت معماری

در اینجا توصیه هایی برای قرار دادن شرکت معماری شما در رأس موتورهای جستجو ارائه شده است:

تحقیق کلمات کلیدی برای سئو سایت معماری

پیش از انجام هرگونه کار بر روی وب سایت شرکت معماری خود، ضروری است که بر روی کلیدواژه هایی که مشتریان احتمالی ممکن است برای یافتن وب سایت هایی مانند شما استفاده کنند، تحقیق کنید. سپس معماری اطلاعات سایت خود را بر محور آن ایجاد کنید. همچنین باید رقابت پذیری کلیدواژه های مورد نظر خود را ارزیابی کنید. در ابتدای کار بر روی کلمات کلیدی کم رقابت با نرخ تبدیل خوب تمرکز کنید، زیرا در ابتدای کار قرار گرفتن در رنک با استفاده از کلمات کلیدی بسیار رقابتی کار دشواری خواهد بود.

استفاده از کلمات کلیدی در سئو سایت معماری 

مشتری احتمالی شما ممکن است عبارت "در هنگام استخدام یک معمار، به چیزهایی توجه کنیم؟" را جستجو کند. در این مورد، عبارت کلمه کلیدی می تواند "استخدام یک معمار" باشد. به محض اینکه تصمیم گرفتید که از کدام کلمات کلیدی استفاده کنید، مطمئن شوید که آنها را در عنوان سایت خود، برچسب های توصیف (Description Tags) و همینطور عناوین پست های وبلاگ، ویدئوها و تصاویر خود نیز وارد کنید. علاوه بر اینکه به بازدیدکننگان و موتورهای جستجو درباره محتوای شما می گوید، عناوین غنی از کلمات کلیدی رتبه بندی موتور جستجوی سایت شما را نیز بهبود می بخشد.
توصیه حرفه ای: هر پست یا صفحه وبلاگ در وب سایت شما باید یک کلمه کلیدی یکتا داشته باشد. اگر شما یک کلمه کلیدی را روی سایت خود تکثیر کنید، شما در برابر خودتان برای رتبه بندی رقابت خواهید کرد و احتمالاً هیچ رنکی بدست نمی آورید.

لینک سازی در سئو سایت معماری

لینک ها مانند واحد پولی وب سایت شما عمل می کنند، بنابرین مهم است که لینک ها را از منابع معتبر موجود در شبکه گردآوری کنید. شرکت های معماری زیادی بر روی جزئیات سئو داخلی لحظه ای تمرکز می کنند تا بر روی موفقیت های بزرگ که منجر به نفوذ وب سایت شما می شود.
شما می توانید با استفاده از Open Site Explorer رقبای خود را زیر نظر بگیرید تا بک لینک هایشان را چک کنید. یک صفحه گسترده که تمام این منابع بک لینک را فهرست می کند، ایجاد کرده و سپس هر سایت را چک کنید تا دریابید چگونه می توانید یک لینک از همان منبع را بدست آورید.

تولید محتوا در سئو سایت معماری

محتوای شما باید اصل و ساده باشد. حتی بهترین بهینه سازی هم نمی تواند یک محتوای با کیفیت پایین را موفق سازد. درباره طول محتوا نیز، هر پست باید حداقل 350 لغت را در برگیرد. در واقع، بهتر است بیشتر از این مقدار باشد. به عنوان یک قائده کلی هر عبارت یا کلمه کلیدی باید سه یا چهار بار در هر صد لغت متن تکرار شود. تجاوز از این مقدار می تواند در رتبه بندی شما تأثیر منفی بگذارد. به این موضوع اشباع کلمات کلیدی (Keyword Saturation) می گویند.
توصیه حرفه ای: حداقل از یک ساب هدینگ (H2) که شامل کلمه کلیدی شما باشد، درون متن استفاده کنید.
شما همچنین می توانید یک سیستم مدیریت محتوا یا CMS به خدمت بگیرید تا به آسانی بتوانید محتوای جدید بر روی وب سایت خود قرار داده و آن را برای موتورهای جستجو بهینه کنید. برای بروز نگه داشتن وب سایت خود، حفظ قابلیت دیده شدن موتور جستجوی خود و جذب مشتریان جدید، مهم است که به صورت مستمر محتوای جدید منتشر کنید.
یک CMS طراحی شده برای معماران مانند "efelle's own FusionCMS" به شما کمک می کند فرایند بروز رسانی وب سایت خود ساده کنید.

URL یک سایت معماری

URL در انتهای آدرس وب سایت شما قرار دارد و گوگل و بازدیدکنندگان را به صفحه درست هدایت میکند. چیزی که بیشتر مردم (و بیشتر معماران) از آن اطلاع ندارند، این است که شما می توانید URL پست وبلاگ خود را برای سادگی در یافتن آن، ویرایش کنید. همچنین استفاده از کلمات و عبارات کلیدی در این بخش، کمک می کند سایت خود را بیشتر بهینه کنید.
توصیه حرفه ای: URL مختص پست شماست. آن را تا حد امکان کوتاه و مختصر نگاه دارید.

متا تگ و متا دسکریپشن در سایت معماری

در زیر بخش های “Tags” و “Category” شما می توانید کلمات و اصطلاحاتی که مربوط به محتوا هستند را اضافه کنید. از آنجا یک این یک فرصت سریع برای ارائه یک مرور از صفحه شماست، نیازی به تکرار برچسب ها نیست.
متا دیسکریپشن یک مرور از صفحه شماست، همانگونه که در صفحات نتایج موتورهای جستجو به نمایش گذاشته می شود. به محض اینکه کلمات کلیدی را در موتور جستجو وارد می کنید، یک فهرست از نتایج جستجو بالا خواهد آمد. خواهید دید که هر نتیجه حاوی یک توضیح کوتاه از محتوای صفحه است. به این اطلاعات متا دیسکریپشن می گویند و اساساً یک خلاصه از پست شما شامل 165 تا 175 کاراکتر است. این یک موقعیت برای جذب کاربران علاقه مند و تشویق آن ها به کلیک کردن بر روی آن است. در اینجا نیز باید از کلمات کلیدی استفاده کنید.
توصیه حرفه ای: اگر شما متن خاصی وارد نکنید، متا تگ/دیسکریپشن به صورت پیش فرض اولین خطوط از متن پست را استفاده می کند.

تگ آلت یا (Image Alt Text)

پست های وبلاگ همراه با تصاویر کلیک بیشتری دریافت می کنند. مطمئن شوید که تصاویر خوبی استفاده می کنید و برای متون طولانی تر از یک تصویر دوم در بدنه متن استفاده کنید.
توصیه حرفه ای: بعد از افزودن تصویر می توانید روی آن کلیک کرده تا آن را ویرایش کنید و یک عبارت کلیدی و همینطور اطلاعات را در فیلد Alt Text اضافه کنید. اگر تصویر یکی از پروژه های شماست، از کلمات کلیدی خود به همراه یک موقعیت جغرافیای استفاده کنید.

از بازاریابی شبکه اجتماعی استقبال کنید

سیگنال های شبکه مجازی، شاخص قدرتمندی از عملکرد وب سایت شما در نتایج جستجو است. بنابرین اگر تاکنون اقدام نکرده اید، هم اکنون در شبکه های مجازی مشارکت کنید. به هر تعداد که می توانید در شبکه های مجازی پروفایل ایجاد کنید تا نتایج بیشتری از نام برند خود در نتایج جستجو حاصل کنید و نگذارید دیگران مانع دیده شدن برند شما شوند. جدول زیر رابطه بین فعالیت در شبکه مجازی و تغییر رتبه بندی را نشان می دهد. برای اطلاع بیشتر در خصوص سئو مطالب زیر را مطالعه کنید:

  1. خدمات سئو چیست؟
  2. مشاور سئو کیست؟
  3. هزینه سئو چقدر است؟

سخن پایانی

بهینه سازی سایت معماری کار آسانی نیست، خصوصاً وقتی بخواهید اینکار به خوبی انجام شود. اما منافع آن ارزش گرفتاری های آن را دارد. توجه داشته باشید که یک سوم بازدیدکنندگان، فقط بر روی سه وب سایتی که در رأس رتبه بندی گوگل بوده اند کلیک میکنند. پس برای سئو سایت معماری خود همین امروز دست بکار بشوید و اگر در زمینه سئو اطلاعاتی ندارید سئو را برون سپاری کنید. پونه مدیا بهترین خدمات سئو را در اختیار شما قرار دهد. پس همین امروز با ما تماس بگیرید و برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه سفارش سئو مراجعه نمایید. 

امتیازی ثبت نشده است.