با ما در ارتباط باشید: 0314566
سئو سایت کلینیک زیبایی

در دنیای امروزی، عمل های زیبایی یکی از مهم ترین و پر رقابت ترین شاخه های علم پزشکی است؛ در این رشته به دلیل حضور مشتریان فراوان، بازار رقابت بسیار شدید است و همین امر باعث می شود که سایت های مرتبط به کلینیک های این رشته مورد توجه جستجوگران فضای مجازی و راه انتخابی آن ها برای عمل زیباییشان باشد. به همین دلیل این سایت ها باید بهینه سازی شوند تا تجربه خوبی را به کاربر بدهند.

چرا کلینیک های زیبایی به سئو نیاز دارند؟

جراحی پلاستیک که به نام جراحی زیبایی نیز شناخته می شود، شاخه ای از علم پزشکی است که برای بهبود شکل ظاهری بیمار تلاش می کند. این شاخه از علم پزشکی، یکی از پر رقابت ترین شاخه های علم پزشکی است و مراجعین زیادی نیز دارد. برای مثال افرادی که میخواهند بوتاکس انجام دهند برای پیدا کردن بهترین آپشن در گوگل این موضوع را جستجو میکنند. 

رسیدگی به پوست و مو و تلاش برای زیبا تر شدن و جوانتر ماندن یک بازار پر رقابت را به وجود آورده است. به همین دلیل، حضور وبسایت یک کلینیک در جایگاه بالاتری در صفحه نتایج گوگل نسبت به سایرین، از اهمیت بسیار زیادی در این رقابت برخوردار است. برای داشتن یک سایت سازگار با سئو، باید به نکاتی توجه کرد که آن ها را بررسی می کنیم. برای اطلاع بیشتر در خصوص سئو و اهمیت آن مطالعه مطالب زیر توسط تیم پونه مدیا به شما پیشنهاد می شود.

  1. خدمات سئو چیست؟
  2. مشاور سئو کیست؟
  3. تعرفه سئو سایت

تفاوت سئو سایت کلینیک های زیبایی نسبت به بقیه سایت ها 

در کلینیک های زیبایی، مخاطبان به شدت به دنبال مطالب بصری هستند؛ یک تغییر خوب ناگهانی به عنوان نتیجه عمل شما و قراردادن عکس آن، می تواند اتفاقات بسیار مثبتی را برای کلینیک شما رقم بزند.
استفاده از کلمات مثبت در اینگونه درگاه ها نیز می تواند تاثیر بسیار مهمی داشته باشد؛ جراحی زیبایی قرار است که به مردم حس بهتری بدهد پس شما نیز با کلمات خود باید این اقدام را انجام دهید.
شما می توانید که در مورد مسائل مربوط به این رشته مطالبی را بنویسید اما سایت خود را حرفه ای نگه دارید؛ مخاطبان سایت شما کلینیکتان را نمی بینند پس باید با فضای سایت بر روی آن ها تاثیر گذاری داشته باشید. طراحی و محتوای سایت شما باید حرفه ای باشد.
اشتباه در بهینه سازی سایتتان در سئو، می تواند اقدامات مخرب زیادی را به بار آورد. توجه داشته باشید که کلینیک های زیبایی میتوانند از اعمال ساده مثل پاکسازی پوست تا عمل های زیبایی را در بربگیرند و شما باید قبل از هر کاری حیطه کاری را به درستی مشخص کنید. 

کلمات کلیدی در سایت های کلینیک زیبایی

کلیدواژه های شما باید با کلیدواژه هایی که غالبا جستجو می شوند مشابه باشند؛ به طور کلی تمرکز بر چند کلیدواژه پراهمیت تر، اقدام مثبت تری تا افزودن تعداد فراوانی کلیدواژه است. پس بهتر است که به جای کمیت، بر روی کیفیت کلیدواژه ها تمرکز شود.

چیدمان صفحه در سایت های کلینیک زیبایی

چیدمان و صفحه آرایی شما نقش بسیار مهمی را در سئو ایفا می کند؛ اگر سایت شما نقشه سختی داشته باشد، کسب و کار شما با شکست رو به رو خواهد شد. مشتریان به سایت هایی که به راحتی و در زمان کم، مطلب مورد نیازشان را به آن ها ارائه دهد، علاقه‌مندتر هستند.

دسترسی کاربری و اهمیت محتوا برای سئو سایت کلینیک زیبایی 

همانند مطلب قبلی، دسترسی داشتن کاربران به تمامی اطلاعات سایت شما نیز از اهمیت بالایی برخوردار است (البته در اینجا منظور محتواهای مختلف سایت است نه پنل مدیریتی شما)؛ در کنار این اتفاق، سایت شما باید حس خوبی به مخاطب بدهد و از فونت های مناسب با اندازه مناسبی در آن استفاده شود؛ این اقدام یکی از مراحل مهم برای سایت شما است و باعث میشود تجربه کاربری افزایش پیدا کند.
از طرف دیگر، به غیر از برخی مطالب علمی، نوشته های وبسایت شما نباید بیش از حد تخصصی باشند و این نوشته ها باید توسط همه به راحتی خوانده و درک شوند.
بعضی موارد، برای ساده سازی باید از عکس استفاده کنید؛ عکس باید با کیفیت بوده و متن جایگزین (Alt text) داشته باشند. در برخی از اوقات عکس ها می توانند مخاطبان بیشتری را نسبت به متن به درون سایت جذب کرده و سایت را به عنوان یک نتیجه با کیفیت به موتورهای جستجو معرفی کنند.
تجربه ها نشان می دهد که مطالب بیشتر از 2000 کلمه، در جستجوی گوگل جایگاه بهتری به خود می گیرند اما بهتر بودن مطالب بلند نباید باعث این عامل شود که شما مطالبی بیهوده در سایت خود بارگذاری کنید. شما باید مطالب مورد بررسی خود را بهتر، دقیق تر و با جزئیات بیشتر بنویسید.
مطالب خود را به روز نگه دارید زیرا این مسئله برای موتورهای جستجوگر اهمیت زیادی دارد؛ شما حتی گاها نیاز ندارید که مطالب جدیدی بنویسید و اضافه کردن چند لینک داخلی در سئو از مطالب جدیدتر به مطالب گذشته یا اضافه کردن چند عکس یا آمار، مطلب شما را همیشه به روز نگه می دارد.

لینک های خارجی و اسنیپت ها

اینترنت به عنوان شبکه ای از کانال هاست و زمانی که لینک های سایت شما در سایر سایت ها قرار بگیرد، سئو سایت شما به شدت رشد خواهد کرد. این یکی از روش های سئو تضمینی سایت است. سعی کنید که مطالب مناسبی برای لینک شدن در سایر سایت ها طراحی کنید تا در فهرست نتایج گوگل، به جایگاه بالاتری دست پیدا کنید.
حضور در صفحه اول گوگل، فقط به وسیله لینک سازی نیست و شما میتوانید از طریق Snippet ها نیز در صفحه اول گوگل حضور پیدا کنید.  اسنیپت ها نشان دهنده اطلاعات بیشتری نسبت به URLها هستد.

سایت خود را سازگار با موبایل کنید! (موبایل فرندلی)

بیش از 60 درصد جستجوگران اینترنت، این کار را با تلفن همراه خود انجام می دهند؛ اگر سایت شما برای موبایل سازگار نشده باشد، کارایی بسیار پایینی خواهد داشت. داشتن یک نسخه به روز برای موبایل، می تواند به سئوی سایت شما کمک فراوانی کند و مراجعین شما را چند برابر کند.

به شبکه های اجتماعی توجه کنید!

شبکه های اجتمای گاها دستکم گرفته می شوند اما این شبکه ها، در بعضی موارد تاثیر بیشتری نسبت به موتوهای جستجو دارند؛ توجه به شبکه های اجتماعی باعث پیشرفت کسب و کار شما می شود.

 

امتیازی ثبت نشده است.