با ما در ارتباط باشید: 0314566
چگونه دامنه ثبت کنیم؟

یک سایت خوب با دامنه خوب همراه است و به زبان ساده تر دامنه یک آدرس اینترنتی انحصاری میباشد که به وسیله آن امکان ارتباط سایت شما با هاست را فراهم می کند و در این مقاله پونه مدیا نحوه ثبت دامنه را آموزش می دهد.

مرحله اول : ثبت نام در پورتال مشتریان پونه مدیا

شما می توانید دامنه مورد نظر خود را در پورتال مشتریان پونه مدیا براحتی در هر ساعت شبانه روز به نام خودتان ثبت نمایید. در ابتدا در پورتال مشتریانپونه مدیا ثبت نام نموده پس از ثبت نام با استفاده از پنل کاربر یکه پونه مدیا در اختیارتان قرار می دهد می توانید خرید و تمدید دامنه ، هاست ، ارسال تیکت پشتیبانی و پرداخت فاکتورهای خود را به صورت آنلاین و ... را انجام دهید.

مرحله دوم : ورود به پنل کاربری

وارد آدرس https://cp.poonehmedia.com/clientarea.php شوید.

اطلاعات کاربری خود را وارد نموده و وارد پنل کاربری خود شوید.

مرحله سوم : جستجوی دامنه 

از منوی دامنه وارد زیر منوی ثبت دامنه شوید و در صفحه وارد شده نام دامنه مورد نظر خود را وارد کرده و سپس بر روی دکمه جستجو کلیک نمایید.

چگونه دامنه ثبت کنیم؟

سیستم پسوند دامنه های آزاد را براساس نام دامنه ای که وارد نموده اید لیست نموده و به شما امکان انتخاب می دهد.

دامنه مورد نظر خود را با انتخاب دکمه افزودن به سبد خرید انتخاب نموده و سپس بروی دکمه تکمیل سفارش کلیک کنید تا وارد مرحله بعد بشوید.

مرحله چهارم : پیکر بندی دامنه ها

در این مرحله در صورتی که نیاز به فضای هاست داشته باشید می توانید برروی دکمه (برای این دامنه یک هاست سفارش دهید) کلیک نمایید. در غیر این صورت جهت اتصال هاست با دامنه ای که قصد خرید آن را دارید کافی است Name Server های مربوطه را وارد نمایید و سپس برروی دکمه ادامه کلیک نمایید.

نکته : جهت ثبت دامنه های آی آر باید شناسه ایرنیک وارد نمایید.

مرحله پنجم : مرور و تائید سفارش

لیست دامنه ها و سرویس های خریداری شده در این قسمت نمایش داده می شود و پس از بررسی برروی دکمه پرداخت و تصویه حساب نمایید.

مرحله ششم : بررسی مشخصات

مشخصات ثبت شده شما در ابتدای ثبت نام بررسی می گردد و در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری میباشد از شما دریافت نموده و سپس می توانید برروی دکمه صدور صورتحساب کلیک نمایید.

مرحله هفتم : پرداخت

وارد صفحه مربوطه به فاکتور می شوید. درگاه مورد نظر خود را انتخاب نمایید و پس از پرداخت هزینه مشخص شده در فاکتور ، دامنه شما ثبت می گردد.

 

امتیازی ثبت نشده است.