با ما در ارتباط باشید: 0314566
نرم افزار ساخت ربات تلگرام
نرم افزار ساخت ربات تلگرام

امروزه طراحی و ساخت ربات تلگرام به یکی از ابزارهای مهم ارتباطی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها تبدیل شده است. با ساخت ربات تلگرام قادر خواهید بود تا اطلاعات کاربران خود را جمع‌آوری کرده، خدمات خود را به مشتریان ارائه دهید یا حتی یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید.

برخی از ویژگی‌های مربوط به نرم افزار ساخت ربات تلگرام

  • فروشگاه
    ساخت ربات فروشگاهی

  • تولید محتوا
    جمع آوری محتوا از کانال‌های دلخواه. با استفاده از این قابلیت، شما می‌توانید چند کانال تلگرامی دلخواه خود را به ربات تلگرام خود متصل نمایید. به این ترتیب، ربات تلگرام محتوای کانال های مبدآ را به کانال مقصد شما منتقل می‌کند. همچنین، لینک و کپی رایت کانال شما، جایگزین لینک‌های کانال‌های مبدا خواهد شد.

  • فرم ساز
    ساخت انواع فرم پیشرفته. با استفاده از فرم‌ساز می‌توانید هر نوع فرمی را که برای دریافت اطلاعات از کاربر نیاز دارید را تعریف کنید؛ اطلاعاتی از قبیل نام‌ و‌ نام‌خانوادگی، جنیست، ایمیل، شماره تماس، مبلغ واریزی و ... . 

  • ایجاد دکمه
    ایجاد دکمه و محتوای نوشتاری. این قابلیت امکان ایجاد منو و زیرشاخه‌های آن را در اختیار شما قرار می‌دهد. به این ترتیب کاربر با فشردن هر دکمه به زیر شاخه مربوط منتقل می‌شود. همچنین، این امکان وجود دارد که برای هر محتوای نوشتاری خود یک دکمه جداگانه تعریف نمایید. برای مثال می‌توانید در ربات تلگرام خود دکمه‌ای با عنوان اطلاعیه جدید، ایجاد کنید. به این ترتیب، کاربران ربات با فشردن این دکمه، آخرین اطلاعیه شرکت شما را مطالعه می‌کنند.

  • اتصال به فید RSS
    اتصال ربات به فید خبری وب سایت. با کمک این قابلیت می‌توانید ربات تلگرام خود را به RSS خبری وب‌سایت‌ها متصل کنید. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا آخرین اخبار یا محتوای وب‌سایت خود یا دیگر وب‌سایت‌های خبری را در ربات تلگرام خود نمایش داده و کاربر را از آنجا به وب‌سایت هدایت کنید.

  • اتصال به درگاه پرداخت
    اتصال ربات به درگاه پرداخت اینترنتی. شما می‌توانید فرم‌های ساخته شده در ربات تلگرام خود را به درگاه پرداخت اضافه نمایید. به این ترتیب، کاربر به صورت مستقیم از ربات به درگاه پرداخت منتقل می‌شود. همچنین، گزارش کاملی از پرداخت‌های موفق و ناموفق در قالب یک نمودار در اختیارتان قرار می‌گیرد.

  • اتصال به درگاه پیامک
    جهت ارسال پیامک به کاربران ربات. این قابلیت زمانی کاربرد دارد که شما یک ربات تلگرام فروشگاهی دارید یا کاربران می‌توانند از طریق ربات در سایت شما ثبت نام کنند. به این ترتیب، با استفاده از این قابلیت پیامک تایید سفارش یا ثبت نام به کاربر ارسال خواهد شد.

  • ارائه آمار دقیق
    دریافت گزارش دقیق داخل ربات. با استفاده از این قابلیت، شما می‌توانید آمار دقیقی از کاربران خود داشته باشید. مثلاً خواهید دانست که چند نفر در روز به ربات شما اضافه شده‌اند. این گزارش در قالب یک نمودار به شما ارائه خواهد شد، به طوری که دقیقاً می‌توانید فعالیت کاربر در ربات را زیر نظر بگیرید.

برخی از مزایای نرم افزارهای ساخت ربات تلگرام عباتند از

  • دسترسی همیشگی
    پنل کاربری امکان دسترسی همیشگی به ربات تلگرام را در اختیار شما و کاربرانتان قرار می دهد.

  • مدیریت آسان
    طراحی پنل کاربری به شکلی باشد که امکان مدیریت ربات تلگرام را با چند کلیک برای شما فراهم می کند.

  • به‌روز‌رسانی
    پنل کاربری به منظور راحتی استفاده و اضافه کردن امکانات جدید، مرتباً بروزرسانی خواهد شد.
امتیازی ثبت نشده است.