با ما در ارتباط باشید: 0314566
سئو در تهران

پونه مدیا در کنار شما مدیران شرکت‌ها و صاحبان کسب‌وکارهاست تا با به دست آوردن رتبه های برتر گوگل، فروش‌تان را افزایش دهید و در میدان رقابت دیجیتال برنده شوید.

کار کردن در شهرهای بزرگ و مخصوصاً پایتخت، همیشه برای همه جذاب و البته پرچالش است. پرچالش از آن نظر که بعضی رقبای شما در تهران بسیار کارکشته هستند. رقابت در تهران مثل میدان جنگ است و برای بردن یک جنگ باید کارتان را بلد باشید، ریسک کنید، استراتژی‌‎های دقیق داشته باشید و از متخصصان هم برای تدوین استراتژی‌های جنگی کمک بگیرید.

به دست آوردن رتبه 1 گوگل برای کسب و کارهای تهرانی حکم فتح شهری استراتژیک در دل یک جنگ تن‌به‌تن را دارد و پونه مدیا با تمام تجربه، قدرت و امکاناتش در کنار شماست تا این شهر را فتح کنید.

مکان سئوکار چقدر اهمیت دارد

بگذارید این سؤال را با استناد به تجربه همیشگی خودمان در جلساتی که با مشتریان مختلف داریم جواب بدهیم. دفتر مرکزی شرکت ما در اصفهان است و با این وجود بسیاری از کارفرمایان ما، در شهرهای مختلفی از جمله تهران هستند. روزانه تعداد زیادی تماس داریم از کسب و کارهایی که ما را از طریق سرچ گوگل یا معرفی سایر کارفرماها پیدا کرده‌اند. سؤال مشترک تقریباً همه این کسب و کارها، به محض فهمیدن این که ما اصفهانی هستیم، این است که بهتر نیست با سئوکاری کار کنیم که در شهر خودمان باشد؟

یکی بودن محل استقرار کسب و کار شما با سئوکارتان مزایایی دارد که خوب است آن‌ها را بدانید. مزیتش این است برای هماهنگی جلسات و ملاقات با تیم سئو دردسر خاصی ندارید و به سادگی می‌توانید جلسات را هماهنگ کنید. به هر حال همین هزینه‌های مادی و معنوی که برای رفت و آمد صرف می‌شود، بسیاری را از استخدام سئوکاری که در شهر دیگری مستقر باشد، منصرف می‌کند.

اما اگر مکان سئوکار خیلی مهم بود، آیا بزرگ‌ترین شرکت‌های سئو و سئوکارهای دنیا، این همه پروژۀ خارجی و برون مرزی داشتند؟ اصلاً مگر غیر از این است که ما با سئو کردن یک سایت، مرزهای جعرافیایی را برمی‌داریم و آن را به همه دنیا معرفی می‌کنیم؟ این یعنی کلا در هر زمینه‌ای نیاز به حضور فیزیکی کم شده و آدم‌ها دارند ارتباط‌های تجاری فرامرزی را تجربه می‌کنند. پس حضور سئوکار در محل شما، چندان مزیت قابل توجهی به حساب نمی‌آید. فاکتورهای بسیار مهم‌تری هستند که باید مد نظر داشته باشید. مثلاً:

  • تجربۀ شرکت سئو
  • تعداد پروژه‌های موفق شرکت
  • جایگاه مشتریان شرکت سئو در گوگل
  • نسبت کیفیت خدمات به قیمت سئو

پس خیلی درگیر این نباشید که سئوکاری را در شهر خودتان پیدا کنید. سراغ بهترین‌های صنعت خودتان بروید و ببینید با چه شرکتی کار می‌کند. گشتی هم در اینترنت بزنید و ببینید گوگل کدام شرکت‌های سئو را معرفی می‌کند. بعد از بررسی و مطالعه، با شرکت‌های مدنظرتان تماس بگیرید، با آن‌ها حرف بزنید و بهترین شرکت سئو را انتخاب کنید.

مکان سئوکار چقدر اهمیت دارد

قیمت سئو در تهران

قیمت سئو بین شرکت‌های مختلف، سئوکارهای متفاوت و در شهرهای مختلف گاهی بسیار متفاوت است. سئو یک محصول یا خدمت ثابت نیست که بتوان قیمت مشخصی را برای آن در نظر گرفت. تعرفه ثابت و مشخصی هم ندارد. هر شرکت سئو یا سئوکاری که در این زمینه کار می کند، معیارهای مشخصی برای تعیین تعرفه سئو دارد و قیمت سئو را با توجه به آن اعلام می‌کند. حالا ممکن است قیمت سئو در تهران با توجه به شرکتی که شما انتخاب می‌کنید، از قیمت سئو در شهرهای دیگر بیشتر یا کمتر باشد.

بهترین نحوه قیمت گذاری برای سئو و انجام آن، سئو پروژه‌ای است. در این روش، شرکت سئو مورد نظر شما، سئو کسب و کار شما را به صورت یک پروژۀ یک ساله به عهده می‌گیرد و بر اساس خدماتی که به شما ارائه می‌کند، هزینه‌ای را به صورت ماهانه از شما دریافت می‌کند.

برای این که اطلاعات دقیق‌تری از قیمت سئو در تهران داشته باشید، نگاهی به این جدول بیندازید:

قیمت سئو در تهران

 

شمارهتوضیح پکیج سئوبرنزینقره ایطلایی
شرایط پایه قراداد سئو
 1 قیمت ماهانه به تومان 7 میلیون 10 میلیون 19 میلیون
2 مدت زمان پروژه سئو 12 ماه 12 ماه 12 ماه
تولید محتوا
1 تولید محتوا حداقل 9000 کلمه حداقل 20000 کلمه حداقل 44000 کلمه
2 تولید محتوا برای محصولات یا خدمات تا 4000 کلمه تا 6000 کلمه تا 15000 کلمه
3 تولید کامنت در سایت 0 تا 1500 کلمه تا 4000 کلمه
بررسی وبسایت
1 پیدا کردن کلمات کلیدی دارد دارد دارد
2 افزایش رتبه در کلمات کلیدی حداقل 20 کلمه کلیدی حداقل 50 کلمه کلیدی حداقل 100 کلمه کلیدی
3 آنالیز URLها دارد دارد دارد
4 آنالیز بک لینک ها دارد دارد دارد
5 آنالیز و یافتن رتبه کلمات کلیدی دارد دارد دارد
6 آنالیز محتوای تکراری دارد دارد دارد
7 آنالیز ساختار وبسایت دارد دارد دارد
8 آنالیز رقبا دارد دارد دارد
سئو فنی
1 مانیتورینگ ماهانه سرور دارد دارد دارد
2 مانیتورینگ به روز رسانی های سیستم مدیریت محتوا دارد دارد دارد
3 بررسی به روز رسانه هایی که گوگل ارائه داده و نیاز است در سایت باشد دارد دارد دارد
4 آنالیز صفحات سایت از لحاظ فنی دارد دارد دارد
سئو داخلی
1 بررسی URLها دارد دارد دارد
2 دوباره نویسی URLها دارد دارد دارد
3 بهینه سازی عنوان صفحات 20 صفحه 40صفحه 100صفحه
4 بهینه سازی متا تگ ها دارد دارد دارد
5 بررسی انتخاب صحیح کلمات کلیدی دارد دارد دارد
6 بهینه سازی انکر تکست دارد دارد دارد
7 بهینه سازی متن جایگزین تصویر دارد دارد دارد
8 ساختن صفحه 404 سفارشی دارد دارد دارد
9 بهینه سازی تگ های هدر دارد دارد دارد
10 ساخت صفحه جدید (در صورت نیاز) 5صفحه 10صفحه 25 صفحه
11 بهینه سازی تگ کانونیکال دارد دارد دارد
12 بهینه سازی robots.txt دارد دارد دارد
13 بهینه سازی و ساخت نقشه سایت دارد دارد دارد
14 بهینه سازی کد ها دارد دارد دارد
15 بهینه سازی سرعت سایت دارد دارد دارد
16 لینک سازی داخلی دارد دارد دارد
17 بررسی ریدایرکت ها دارد دارد دارد
18 رفع خطاهای 404 دارد دارد دارد
سنجش سازگاری وبسایت
1 چک کردن لینک های نامعتبر دارد دارد دارد
2 چک کردن حجم صفحه دارد دارد دارد
3 چک کردن استاندارد های W3C - دارد دارد
4 چک کردن نمایش صحیح وب سایت در مرورگرهای مختلف - - دارد
سئو خارجی
1 لینک سازی طبیعی دارد دارد دارد
2 رپورتاژ آگهی 3 9  20
3 ساخت بلاگ 1 2  4
4 ساخت شبکه های اجتماعی 1 2 4
بررسی سرچ کنسول گوگل
1 ثبت وب سایت در گوگل سرچ کنسول دارد دارد دارد
2 چک کردن خطاهای گزارش شده دارد دارد دارد
3 ثبت نقشه سایت در گوگل سرچ کنسول دارد دارد دارد
4 آنالیز بخش Coverage دارد دارد دارد
5 آنالیز و رفع خطاهای مرتبط با موبایل فرندلی بودن وب سایت - دارد دارد
سئو محلی
1 ثبت وب سایت در نقشه گوگل دارد دارد دارد
2 امتیاز و کامنت گذاری برای کسب و کار - دارد دارد
3 افزایش رتبه سایت در نتایج محلی - - دارد
گزارش گیری
1 آنالیز ترافیک سایت دارد دارد دارد
2 گزارش تغییرات رتبه دارد دارد دارد
3 گزارش فعالیت های صورت گرفته دارد دارد دارد
آموزش
1 پرسنل تولید محتوا - دارد دارد
2 آموزش بهینه سازی داخلی - دارد دارد
3 آموزش تولید محتوا با هدف سئو - دارد دارد

 

نمونه کار سئو در تهران

همان طور که گفتیم، یکی از مهم ترین فاکتورهای شما برای انتخاب شرکت سئو باید نمونه کارهای آن باشد. این نمونه کارها به شما نشان می‌دهد که ادعاهای شرکت سئو تا چه اندازه درست است. به حرف‌ها اکتفا نکنید و پیش از این که با شرکت سئو وارد گفت و گو شوید، در سایت شرکت دنبال نمونه کار سئو بگردید.

نمونه کار سئو در تهران

ما هم در این سال‌ها با برندهای مختلفی کار کرده‌ایم و کسب و کارهای تهرانی بخش مهمی از کارفرمایان ما بوده‌اند. تعدادی از موفق‌ترین مشتریان سئو پونه مدیا در تهران را به شما معرفی می‌کنیم:

فروشگاه اینترنتی کاشی و سرامیک کاشیران

کاشیران معتبرترین فروشگاه اینترنتی کاشی و سرامیک ایران است که دفتر مرکزی آن در تهران قرار دارد. سفر کاشیران با پونه مدیا از سال 1394 شروع شد. کاشیران که در ابتدا یک سایت فروشگاهی ساده با امکانات محدود بود، رفته رفته با کمک متخصصان پونه مدیا رشد کرد و شکل گرفت. پروژه سئو کاشیران در سال 1395 آغاز شد و هم‌اکنون این سایت، با تمام کلمات کلیدی کاشی و سرامیک در رتبه 1 گوگل قرار دارد.

فروشگاه اینترنتی آهن آلات شهر آهن

شهرآهن، مرجع کامل فروش و عرضه آهن آلات ساختمانی و صنعتی است که با وجود استقرار در تهران، به پونه مدیا اعتماد کرده است. پروژه سئو شهر آهن در سال 1397 آغاز شد  و متخصصان سئو ما توانسته‌اند در این مدت این سایت را با مهم ترین کلمات کلیدی حوزه آهن آلات به رتبه 1 گوگل برسانند.

گروه تولیدی بهار بافت

بهاربافت هم یکی از مشتریان تهرانی قدیمی پونه مدیا است. این مجموعه نساجی که از سال 1340 مشغول فعالیت است، از سال 1395 فعالیت اینترنتی خود را آغاز کرد و با همراهی تیم سئو پونه مدیا توانست با کلمات مهم حوزه نساجی و بافت پارچه، به صفحه اول گوگل بیاید.

کلینیک دندانپزشکی مانا دنت

کلینیک دندانپزشکی مانا دنت یکی از مجهرترین مراکز دندانپزشکی واقع در خیابان پاسداران تهران است. سال 1398 بود که پروژه سئو کلینیک دندان پزشکی مانا دنت آغاز شد. تیم سئو پونه مدیا استراتژی های متنوعی را برای بهبود سئو این سایت در پیش گرفتند. از تولید محتوای مستمر سئو شده گرفته تا اصلاح ساختار کدها و بهبود سرعت سایت تا انتشار رپورتاژ آگهی در رسانه‌های پرمخاطب کشور و... نتیجه این تلاش‌ها، بهبود رتبه سریع این سایت در گوگل و قرار گرفتن آن در میان برترین های موتورهای جست و جو بود.

 

مزایای استفاده از پونه مدیا سئو در تهران

مزیت پونه مدیا تجربه و مهارت متخصصان آن است. سئو کاری فرموله نیست که بتوان آن را طبق قاعده‌ای از پیش تعیین شده انجام داد و به طور قطعی نتیجه گرفت. سئو علاوه بر استعداد و امکانات، به تجربه و دیدن و حل کردن چالش‌های متعدد نیاز دارد. ما سال‌هاست که در این حوزه مشغول کاریم و بیش از هزار پروژه سئو موفق را درهمه شهرهای ایران انجام داده‌ایم. این مداومت و تعداد دفعات مواجه شدن ما با چالش‌های مسیر دیجیتال مارکتینگ و سئو از ما فولاد آبدیده ساخته تا با قدرت در کنار شما بایستیم و از موفقیت شما در دنیای دیجیتالی لذت ببریم.

استفاده از تجربه پونه مدیا همه جای ایران

هرکجای ایران که هستید، فرقی نمی‌کند. ما در پونه مدیا کنار شما هستیم تا از رقبای خود سبقت بگیرید و صدای‌تان را به گوش مخاطبان و مشتریان‌تان برسانید. قدیمی ها راست می‌گویند که آدم عاقل خودش تجربه نمی‌کند، بلکه پا روی شانه تجربه دیگران می‌گذارد. دست ما را بگیرید، روی شانه‌های تجربه ما بایستید و از آن بالا افق های روشن را ببینید. استفاده از تجربه پونه مدیا در سئو شما را با اطمینان به سمت موفقیت پیش می‌برد.

 

5 از 5
4 سال قبل
نظر
به نظر شما از نظر سئو، داشتن دو سایت به صورت همزمان یکی مخصوص تهران و دیگری مخصوص شهرستان با محتوای یکسان مشکلی ایجاد می کند؟ چون محتوای هردو در بعضی جاها متفاوت و در بعضی قسمت ها مشترک هست و به دلیل برندینگ نمی خواهیم یک سایت داشته باشیم
نمایش بیشتر
0 از 0 نفر این نظر را مفید دانسته اند
4 سال قبل
نظر
ما در نظر داریم یک سایت فروشگاهی ایجاد کنیم و شرکت ما در اصفهان است ولی فروش حضوری نداریم. به نظر شما سئو سایت تهران سریعتر انجام می گیرد یا سئو سایت اصفهان؟
نمایش بیشتر
0 از 0 نفر این نظر را مفید دانسته اند