با ما در ارتباط باشید: 0314566
پرسش های متداول کانال تلگرام
پرسش های متداول کانال تلگرام

در زمان ایجاد کانال تلگرام، ممکن است برای شما سوالاتی مطرح شود. در این مقاله نمونه سوالاتی که کاربران با آن مواجه شده اند،  به همراه پاسخ قرار داده شده است.

1- نام کانال تلگرام بهتر است به چه صورت انتخاب شود؟

توجه داشته باشید که انتخاب یک نام کانال مناسب و جالب می تواند به جذب مخاطب شما کمک زیادی کند. اما هرگز این رو فراموش نکنید که انتخاب نام های فریبنده که با موضوع کانال شما غیر مرتبط و یا زیاد مرتبط نیست باعث افت محبوبیت و همچنین از دست دادن عضو خواهد شد. بنابراین نامی انتخاب کنید به جامعه شغلی شما مرتبط باشد.

2- آیا لینک کانال تلگرام به صورت انگلیسی و نام کانال فارسی باشد؟

درنظر داشته باشید نام کانال می تواند فارسی و یا انگلیسی باشد ولی قطعا و حتما لینک ایجاد شده جهت عضو شدن افراد، باید انگلیسی و بدون فاصله باشد. چنانچه تمایل دارید در لینک موردنظر خود، بین حروف و یا کلمات فاصله وجود داشته باشد از کاراکتر UnderLine (_) استفاده کنید.

3_ کانال بهتر است عمومی باشد یا خصوصی؟

تفاوت کانال عمومی با خصوصی این است که کانال‌های عمومی توسط کادر اصلی جستجو در تلگرام، قابل پیدا شدن هستند اما کانال‌های خصوصی دارای یک لینک join غیرقابل‌ حدس هستند که اگر صاحب کانال آن را به دیگران ندهد، حتی اعضای فعلی آن نمی‌توانند دوستان‌شان را به آن دعوت کنند ولو پیامی از آن کانال خصوصی به دیگران بازارسال نمایند و سایرین نام گروه خصوصی را ببینند اما نمی‌توانند بدون داشتن لینک join ، محتویاتش را مشاهده و عضو آن شوند.

4_ علت این موضوع که از روی وب نمی توان کانال ایجاد کرد ولی از روی موبایل می شود، چه می باشد؟

درنظر داشته باشید تا به امروز، تلگرام این ویژگی را برای نسخه های تحت وب خود درنظر نگرفته است.

امتیازی ثبت نشده است.