با ما در ارتباط باشید: 0314566
سایت شرکتی وردپرس

وب سایت از ابزارهای  قدرتمند بازاریابی آنلاین است. که توسط صاحبان کسب و کارها برای ارتقای کسب وکار آنلاین مورد استفاده قرار میگیرد. با استفاده از وردپرس هر روز طراحی و ایجاد یک سایت شرکتی وردپرس راحت تر از دیروز است. ساخت یک وب سایت با استفاده از وردپرس خیلی ناراحت کننده و هزینه بر نخواهد بود . زیرا همواره توسعه دهندگان وردپرس ابزاری را معرفی می کنند که کارها را به مراتب برای صاحبان سایت ها فراهم میکند. از اینرو به وفور میتوان سایت های شرکتی وردپرس (wordpress corporate site) پیداکرد.

چرا وردپرس

سیستم های مدیریت محتوای متفاوتی وجود دارد ولی اینکه چرا بیشتر افراد وردپرس را انتخاب می کنند دلایل متفاوتی دارد که می توان به این موارد اشاره کرد . صاحبان کسب و کارها به این دلیل از وردپرس استفاده می کنند زیرا همواره کار کردن با این سیستم مدیریت محتوا آسانتر از دیگر سیستم های مدیریت محتوا است و بدون دانش برنامه نویسی و انجام کارهای سخت قادر خواهید بود که یک سایت وردپرسی را راه اندازی کنید. و همواره قالب ها و افزونه های وردپرسی زیادی وجود دارد که کار را به مراتب برای صاحبان وب سایت آسانتر کرده است. و قادر خواهید بود با صرف هزینه اندک یه وب سایت خوب با امکانات تقریبا قابل قبولی را دریافت کنید.

بررسی سه سیستم مدیریت محتوا محبوب

از سه سیستم مدیریت محتوا محبوب می توان به وردپرس ، جوملا و دروپال اشاره کرد.

وردپرس : این سیستم مدیریت محتوا بهترین انتخاب برای افراد مبتدی است. و به دلیل راحت بودن مدیریت آن  بهترین انتخاب برای سایت ها ، وبلاگ ها و فروشگاههای کوچک است.

جوملا : یک انتخاب خوب برای وب سایت های تجارت الکترونیک ، وب سایت های شبکه های اجتماعی  وساخت فروشگاه است اما به نسبت وردپرس کار کردن با آن سخت تر است و باید دانش و اطلاعات فنی بیشتری نسبت به آن داشته باشید.

دروپال : سخت ترین سیستم مدیریت محتوا برای زبان php است و استفاده از آن به تخصص کامل css, html , php نیاز دارد.

چه سیستم مدیریت محتوایی را انتخاب کنیم

اگر به دنبال راه اندازی یک وب سایت سریع هستید و برای توسعه و آینده آن فکر خاصی ندارید بهترین انتخاب وردپرس است . اما اگر به یک وب سایت ایده آل با قابلیت توسعه و سفارشی سازی فکر می کنید جوملا بهترین گزینه برای شما است . اما دروپال درست است که بهترین سیستم مدیریت محتوای رایگان و قدرتمند است اما استفاده از آن نیز نیاز به دانش تخصصی است. بنابراین بهترین انتخاب برای وب اسیت های تجارت الکترونیک و فروشگاهی سیستم مدیریت محتوای جوملا خواهد بود

طراحی وب سایت شرکتی وردپرسی

برای طراحی وب سایت شرکتی خود می توانید از قالب های و ماژول های اماده استفاده کنید که همواره امکانات محدودی را در اختیار شما قرار  می دهد  و قادر نخواهید بود که وب سایت مورد علاقه خود را با امکانات محدود بسازید. اما اگر به توسعه کسب و کارهای خود امید دارید و همواره به توسعه آن فکر می کنید طراحی سایت شرکتی خود را با پونه مدیا بسپارید.

نمونه کارهای طراحی سایت شرکتی پونه مدیا

پونه مدیا همواره توانسته است با ارائه خدمات اصولی و با کیفیت خود سابقه همکاری با تعداد زیادی از شرکت ها را در کارنامه خود ثبت کند که میتوان به سایت های احداث گستر ، نوران ؛ گروه صوتی آکورد و ده ها سایت شرکتی دیگر اشاره کرد برای مشاهده تمام نمونه کارها به صفحه نمونه کارهای پونه مدیا مراجعه کنید.

5 از 5
6 سال قبل
نظر
ممنونم از مطالب مفید و خوبتان بسیار کمکم کرد
نمایش بیشتر
0 از 0 نفر این نظر را مفید دانسته اند