با ما در ارتباط باشید: 0314566
طراحی سایت حرفه ای

یکی از نیازهای اصلی هر کسب و کار در دنیای امروز، داشتن یک وب سایت حرفه ای است؛ زیرا بهترین و موثرترین راه برای فروش کالا، خدمات، معرفی محصولات و ... ارائه آن ها از طریق وب سایت است؛ وب سایتی که از طراحی گرفته تا پیاده سازی و پشتیبانی، حرفه ای باشد و بتواند مخاطبان را به خود علاقه مند کند. اما چرا؟
تعداد کاربران دستگاه های هوشمند روز به روز در حال افزایش است و این افزایش یعنی: بالا رفتن تعداد آدم هایی که نیازهای روزمره خود را از طریق اینترنت برآورده می کنند. بدیهی است که برای موفقیت در چنین دنیایی باید خودمان را با آن تطبیق دهیم و به به‌روزترین ابزار و تجهیزات آن مجهز باشیم.
حالا اگر سایتی حرفه ای داشته باشید که به خوبی و با کلمات کلیدی مناسبی سئو شده باشد، با یک جست و جوی ساده در معرض دید مخاطب قرار می گیرید؛ بدون این که هزینه خاصی برای تبلیغات صرف کرده باشید. اینترنت یک بازار آزاد با تعداد بی شماری مشتری بالقوه است که منتظرند تا شما را ببینند، بشانسند و از خدمات و محصولات تان استفاده کنند. وب سایت شما یک آژانس تبلیغاتی تمام و کمال است که جذب مشتری را به بهترین شکل انجام می دهد.
پونه مدیا طراح سایت حرفه ای شماست. متخصصان ما به شما کمک می کنند تا با مالکیت یک وب سایت حرفه ای و استاندارد، اولین گام را برای مشهور شدن در دنیای کسب و کارتان بردارید. اما این تمام ماجرا نیست. تیم دیجیتال مارکتینگ ما بعد از راه اندازی سایت، با تولید روزانه محتواهای جذاب، باکیفیت و اصیل نیازهای مخاطبان شما را هدف قرار می دهند. در مرحله بعدی خدمات سئو پونه مدیا وارد عمل می شود تا این محتواها به بهترین شکل در معرض دید مخاطب قرار بگیرند و برند شما را بیش از پیش مطرح کنند.
با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا با خدمات طراحی سایت حرفه ای پونه مدیا بیشتر آشنا شوید.

چرا طراحی سایت حرفه ای با پونه مدیا؟

پونه مدیا با طراحی یک سایت حرفه ای اختصاصی برای شما و برندتان کاری می کند تا هویت نام تجاری شما در تمامی عناصر و المان های سایت نمایان باشد. البته بدdهی است که مالکیت یک سایت حرفه ای نسبت به راه اندازی یک سایت با قالب های از پیش آماده و دم دستی هزینه بیشتری دارد، اما ما این اطمینان را به شما می دهیم که این هزینه اضافی مثل یک سرمایه گذاری حرفه ای است که روزی تجارت شما را دگرگون می کند.
داشتن یک سایت اختصاصی و شخصی شده وجهه کسب و کار شماست و در افزایش فروش شما تأثیری چشمگیر دارد. کارشناسان پونه مدیا در قالب تیم هایی متخصص تمامی مراحل طراحی سایت، اجرا و بازاریابی سایت شما را به عهده می گیرند تا چیزی که در پایان پروژه تحویل می گیرید، نماینده شخصیت برند شما و محلی برای درآمدزایی تان باشد.

چرا طراحی سایت حرفه ای با پونه مدیا؟ 

طراحی سایت حرفه ای و امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد

همان طور که دیدید طراحی سایت حرفه ای از هر نظر توجیه پذیر است. چنین سایتی امکانات بالقوه ای دارد که مسیر پیشرفت را برای شما هموارتر می کند. بیایید ببینیم طراحی وب سایت حرفه ای چه امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد:

  • امنیت بالا
  • محتوای مناسب
  • انطباق و سازگاری با تمام مرورگرهای رایج
  • کاربرپسند
  • گرافیک جذاب
  • تجربه کاربری مناسب
  • بارگذاری سریع صفحات
  • مقیاس پذیری
  • امکان انعطاف و انطباق با شرایط جدید در طول زمان
  • امکان توسعه

طراحی سایت حرفه ای و امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد 

طراحی وب سایت حرفه ای بر اساس نیازها معنا و مفهوم پیدا می کند. یکی از مهم ترین خصوصیاتی که یک سایت حرفه ای باید داشته باشد، این است که منطبق با نیازهای مشتری طراحی شود و بتواند نیازهای مخاطب را بهتر و سریع تر از سایت های رقبا تامین کند. رعایت کردن استانداردها و تکنیک های سئو و افزایش نرخ تبدیل سایت از واجبات طراحی یک سایت حرفه ای است. تمام ویژگی هایی که برای یک وب سایت حرفه ای ذکر کردیم، به افزیش نرخ تبدیل سایت شما کمک شایانی می کنند. منظور از نرخ تبدیل همان نسبت تعداد بازدیدکنندگان شما به خریداران است و هرچه نرخ تبدیل به یک نزدیک تر شود، فروش بهتری خواهید داشت.

بنابراین یک طراح سایت حرفه ای باید تمام موارد ذکر شده و سایر ویژگی ها مانند بهینه سازی سایت و سئو، افزایش سرعت سایت، امنیت و همچنین مباحث مربوط به طراحی گرافیک و چیدمان سایت را به بهترین شکل ممکن پیاده سازی کند.
یک سایت حرفه ای باید بتواند با رعایت تکنیک های سئو و بهینه سازی سایت، ترافیک مناسبی را از موتورهای جست و جو به سمت سایت شما هدایت کند، اما جذب بازدید کننده به تنهایی کافی نیست. یک سایت بعد از جذب کاربر باید بتواند او را در سایت نگه دارد و نرخ تبدیل را به اندازه قابل توجهی بهبود دهد.
شرکت پونه مدیا با داشتن بیش از هزار نمونه کار طراحی سایت حرفه ای و سئو تخصصی، تجربه کافی را در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ دارد و بهترین راه کارها را برای رشد و توسعه کسب و کارشما در دنیای ارتباطات دیجیتالی ارائه می کند.

آیا طراحی سایت حرفه ای به تنهایی برای موفقیت شما کافی است؟

یک سایت خوب و حرفه ای ابزار و ویترینی است که می تواند به بهترین شکل ممکن و در زمان نیاز مشتری، محتوای شما را به کاربران نمایش دهد. بنابراین مخاطب نه تنها باید شیفته وب سایت شما شود، بلکه باید بتواند به ساده ترین شکل و تنها با چند کلیک ساده (4 الی 5 کلیک) به محتوای مورد نظر خود دسترسی پیدا کند. برای جلوگیری از خسته شدن کاربر، صفحات وب سایت شما باید سرعت بارگذاری بالایی داشته باشند و این یکی از اصلی ترین شروط یک سایت حرفه است.
نکته دیگر این که سایت شما باید با تمامی دستگاه ها سازگار باشد. مثلا اگر یک کاربر سایت شما در موبایل نگاه می کند، باید بتواند بهترین چیدمان صفحه را ببیند و به راحتی در آن پیمایش کند.
یکی از مهم ترین ویژگی های سایت های طراحی شده توسط پونه مدیا این است که نتیجه خوب و رضایت بخشی را در گوگل کسب می کنند و این موضوع باعث افزایش ترافیک ورودی سایت شما می شود. افزایش ترافیک هم به نوبه خود به هرچه بیشتر دیده شدن شما کمک می کند و این یعنی افزایش تعداد مشتریان بالقوه شما.
سایت شما باید بهترین محتوا را (از نظر کاربر) داشته باشد تا بتوانید به وسیله بازاریابی محتوا خوب مشتریان را به سمت خود جذب کنید. کارشناسان پونه مدیا بعد از طراحی سایت باز هم در کنار شما هستند و شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمایی خواهند کرد.
توجه داشته باشید که یک سایت حرفه ای درست مثل یک موجود زنده است و در طول زمان رشد می کند و تغییر می یابد؛ بنابراین نقطه پایانی برای طراحی سایت وجود ندارد. شرکتی که برای طراحی سایت خود در نظر می گیرید، باید سایت شما را مثل کودکی نوپا در آغوش بگیرد، او را همراهی کند و مراقبش باشد تا در مسیر رشد آسیب نبیند. شرکت طراحی سایت باید سایت شما را تا به ثمر نشستن کامل آن و حتی بعد از آن به طور پیوسته پشتیبانی کند.
پونه مدیا با داشتن سال ها تجربه و تخصص در زمینه طراحی سایت، بازاریابی اینترنتی و سئو سایت در تمام مسیر در کنار شماست. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با طراحی سایت حرفه ای و مشاوره سئو با ما تماس بگیرید.

 آیا طراحی سایت حرفه ای به تنهایی برای موفقیت شما کافی است؟

نرخ تبدیل و سئو در وب سایت حرفه ای

هر رسانه برای تأثیرگذای بیشتر باید مراحل زیر را طی کند:

  1. به دست آوردن ترافیک هدفمند و اصولی که به معنای به دست آوردن تعداد زیادی بازدیدکننده است.
  2. نگه داشتن کاربر در سایت به طوریکه که علاقه مند به دنبال کردن مطالب سایت، بازدید از صفحات و مراجعه مجدد به وب سایت شما باشد.
  3. پیاده سازی استراتژی های مهم و اصولی برای تبدیل کاربر به مشتری.

هر وب سایت حرفه ای باید بتواند به صورت اصولی و استاندارد و مطابق با برنامه این مراحل را طی کند تا به یک سایت حرفه ای تبدیل شود. این جا است که یک سایت حرفه ای می تواند به افزایش فروش شما کمک کند و برای شما سودآور باشد. سئو و بهینه سازی سایت بدین جهت از اهمیت زیادی برخوردار است که در گام اول می تواند بهترین تعداد و بیشترین کاربر هدفمند را به سوی سایت شما هدایت کند.
کارشناسان پونه مدیا با استفاده از دانش سئو، مشتری ها را به سمت سایت شما هدایت می کنند. سئو کاری نیست که بعد از طراحی سایت اجرا شود؛ بلکه برای طراحی سایت حرفه ای باید از همان اول به استانداردهای سئو توجه داشت تا بتوان بیشترین تعداد جذب مشتری یا همان کاربر را داشت. این کار اصولی را تنها برخی از شرکت ها که تسلط کافی بر سئو دارند، انجام می دهند.
سئو و طراحی حرفه ای سایت هر دو پارامترهایی هستند که در کنار هم برای شما تولید ارزش می کنند؛ زیرا اگر سایتی سئوی خوبی داشته باشد ولی جذاب نباشد، نمی تواند مشتری را در سایت نگه دارد. برای نگهداری کاربر در سایت باید به نکات زیر توجه کنید:

  • محتوای مفید و کاربردی
  • چیدمان مناسب و دسترسی ساده به اطلاعات کاربردی (چیدمان درست و اصولی منوها و زیرمنوها و ...)
  • ارائه فاکتورهای اعتماد ساز (گواهینامه ها، رضایت نامه ها، نظرات مشتریان ، ای نماد و ...) به منظور جلب اعتماد مخاطب
  • گرافیک مناسب، ساده و جذاب
  • سرعت بارگذاری مناسب
  • و ...

برای داشتن سایتی حرفه ای و خوب باید سئو و بهینه سازی نرخ تبدیل و اصول طراحی سایت را با هم داشته باشید.

پونه مدیا چگونه به شما کمک می کند؟ 

پونه مدیا چگونه به شما کمک می کند؟

طراحی سایت حرفه ای یعنی طراحی اختصاصی وب سایت و استخراج تمام نیازهای مورد نیاز کاربر به منظور طراحی استراتژی های لازم برای رسیدن به آن ها. یک طراح سایت حرفه ای مطابق با نیازهای مخاطب (مشتریان) و همچنین امکاناتی که برای سایت لازم است، طرح مورد نظر را آماده خواهد کرد. مراحل طراحی یک سایت حرفه ای عبارتند از:

  1. هدایت هدفمند کاربر به سایت (با قرارر گرفتن در صفحه اول نتایج گوگل)
  2. نگه داشتن کاربر در سایت (گرافیک جذاب، محتوای مفید و مناسب و سرعت مناسب)
  3. تبدیل بازدیدکننده به مشتری (با رعایت تکنیک های بهینه سازی نرخ تبدیل)

ما در پونه مدیا فقط یک سایت برای شما طراحی نمی کنیم؛ بلکه هویت و مدل مناسب کسب و کار شما را شکل می دهیم و نهایتاً موفقیت شما را در فضای اینترنت تضمین می کنیم. ما با طراحی یک وب سایت حرفه ای، سئوی آن، به کارگیری به روز ترین تکنیک های دیجیتال مارکتینگ و بهبود نرخ تبدیل سایت شما، نام شما را بر سر زبان ها می اندازیم.
برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تلفنی یا حضوری با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

5 از 5
2 سال قبل
نظر
سلام و وقت به خیر
ما یه سایت فروشگاهی ساده داریم با امکانات خیلی ابتدایی و قالب از پیش آماده. درواقع سایتیه که سال ها پیش یک نفر برامون درست کرد و الان سرعتش خیلی پایینه، بازخورد خوبی نداره و تو گوگل هم بالا نمیاد. امکان ارتقاء این سایت به وب سایت حرفه ای وجود داره یا باید از نو طراحی کنیم سایت رو؟
ممنون می شم راهنمایی کنین.
نمایش بیشتر
0 از 0 نفر این نظر را مفید دانسته اند
  • پونه مدیا 2 سال قبل
    سلام دوست عزیز.
    بله متأسفانه این مشکلیه که اکثر سایت هایی با طراحی غیرحرفه ای دارن و مشکل تا حد زیادی به مسائل تکنیکال سایت برمی‌گرده. اما درمورد سوالتون: ما سایت شما رو ندیدیم و نمی تونیم به طور قطع به یقین بگیم که آیا امکان استفاده و ارتقاء همون سایت وجود داره یا بهتره که سایت جدیدی برای شما طراحی بشه. گاهی امکان ارتقاء سایت وجود داره گاهی نه.
    پیشنهاد می کنیم با همکاران ما تماس بگیرید تا شما رو در خصوص طراحی وب سایت حرفه ای راهنمایی کنن و سایت به طور دقیق مود بررسی قرار بگیره. بعد از اون می تونیم درباره استراتژی های ارتقا یا طراحی مجدد سایت تصمیم گیری کنیم.
    با احترام
    پونه مدیا