با ما در ارتباط باشید: 0314566
لندینگ پیج فارسی

لندینگ پیج فارسی به صفحه ای از سایت گفته می شود که با هدفی خاص طراحی می شود. نام دیگر لندینگ پیج فارسی صفحه فرود است. هدف از طراحی صفحه فرود نیل به سوی اهداف تجاری مشخص می باشد. یقینا می توان گفت صفحه فرود سایت مانند ویترین سایت شما می باشد. برای طراحی لندینگ پیج فارسی داشتن ایده های کارآمد و جدید اصلی مهم است چرا که داشتن یک صفحه فرود هدفمند می تواند در تبدیل نرخ کاربر به مشتری تاثیر به سزایی داشته باشد. اگر به دنبال ایجاد تغییرات بزرگی هستید باید بصورت اساسی برای طراحی لندیگ پیج خود زمان بگذارید. در این مطلب شما را با چندین ایده برای طراحی لندینگ پیج فارسی آشنا می کنیم.

لندینگ پیج فارسی

هدف اصلی از طراحی لندینگ پیج فارسی ایجاد یک صفحه کاملا هدفمند می باشد. حال تعریف هدف برای هر سایت با توجه به زمینه فعالیت وب سایت متفاوت است. برای مثال برای سایت های فروشگاهی افزایش فروش یا برای سایت های خدماتی زمینه سازی برای استفاده از خدمات می تواند اصلی ترین هدف از طراحی لندینگ پیج فارسی باشد. برای اینکه شما بتوانید کاربران را برای ماندن در سایتتان تشویق کنید باید صفحه ای یکپارچه با رعایت اصول مهم در بازاریابی اینترنتی داشته باشید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

اصول طراحی لندینگ پیج

ارائه توضیحات کوتاه

یکی از روش های طراحی صفحه فرود فارسی ارائه توضیحاتی کوتاه می باشد تا نهایتا کاربر را برای هدف نهایی تان ترغیب کنید حال هدف نهایی شما ممکن است پر کردن فرم ثبت نام، دانلود یک فیلم کوتاه و .. باشد. در این صفحه می توانید بصورت کاملا هدفمند مشتریانتان را مورد هدف قرار دهید و اطلاعات آن ها را بدست آورید.

اطلاعات با ارزش ارائه دهید

برای طراحی لندینگ پیج فارسی هدفمند می توانید با توجه به کسب و کارتان اطلاعات با ارزشی را در اختیار کاربرانتان قرار دهید. برای مثال در این لندینگ پیج از سایت پونه مدیا این امکان برای کاربران فراهم شده است تا کاربران اگر به دنبال جست و جوی دامنه آزادی هستند با حضور در این قسمت از آزاد بودن یا نبودن آن مطلع شوند. هدف از قرار دادن این ابزار برای کاربران چیست؟ مطمئنا این ابزار می تواند به کسی که وارد این وب سایت شده است کمک کند تا ما را به هدف نهایی که همان استفاده کاربر از خدمات مرتبط است برساند.

 لندینگ پیج فارسی - ارائه اطلاعات با ارزش

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

۱۰۰ مثال از لندینگ پیج‌ها

پیشنهاد ویژه بدهید

در طراحی لندینگ پیج های فارسی می توانید با ارائه پیشنهاداتی ویژه و جذاب همزمان به چند هدف خود برسید. شما می توانید هم مشتری حاضر در سایت را به خریدار تبدیل کنید هم او را برای حضور مجدد در سایتتان ترغیب کنید. برای مثال در این صفحه از سایت کاشیران صفحه فرودی با نام " کاشی حراجی" در نظر گرفته شده است و به صورت هفتگی کاشی های حراجی در این لندینگ پیج به نمایش گذاشته می شوند. با این کار به احتمال زیاد کاربر برای بررسی کاشی های حراجی هرهفته به سایت شما مراجعه خواهد کرد.

لندینگ پیج فارسی - پیشنهاد ویژه

 

دکمه های هدفمند طراحی کنید

شما می توانید هنگام طراحی صفحات لندینگ پیج فارسی از طراحی دکمه های هدفمند استفاده کنید. برای این کار در صفحات لندینگ پیج هدف دکمه هایی را قرار دهید که کاربر شما به کلیک روی آن ها ترغیب شود و در نهایت به شما در رسیدن به هدف نهاییتان کمک کند. همچنین می توانید هدف از طراحی این دکمه ها را راحتی کاربرانتان قرار دهید. برای مثال اگر به این لندینگ پیج زیر از سایت آهن پخش دقت کنید دکمه ها به شکلی جذاب طراحی شده اند و روانشناسی رنگ ها با توجه به کسب و کار این سایت کاملا رعایت شده است. در این صفحه برای راحتی کاربر دکمه هایی قرار داده شده که کاربر با کلیک روی آن به سایر صفحات هدف هدایت می شود.

لندینگ پیج فارسی - طراحی دکمه هدفمند

همکارانتان را معرفی کنید

در بسیاری از مواقع معرفی همکاران شما می تواند گستردگی کسب و کار شما را نشان دهد. اجازه دهید تا با یک مثال عملی به بررسی این مفهوم بپردازیم. به عکس زیر که متعلق به سایت شهرآهن می باشد توجه کنید. در این لندینگ پیج تمام کارخانه ها و برند هایی که این وب سایت با آن ها همکاری دارد نمایش داده شده است. بنابراین کمتر کسی است که با مشاهده این حجم از همکاری و گستردگی ارتباط از حضور در این سایت تردید داشته باشد. علاوه بر این حس امنیت کاربر نیز تامین می شود.

طراحی لندینگ پیج فارسی-صفحات هدفمند

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

بهترین لندینگ پیج ها

به کاربران در رسیدن به هدفشان کمک کنید

فرض کنید شما صاحب یک سایت گردشگری هستید به این فکر کنید که چگونه می توانید به کاربری که به وب سایت شما مراجعه کرده است کمک کنید؟ در لندینگ پیجی که در ادامه مطلب آورده شده است با معرفی جاهای دیدنی اصفهان به مسافران در پیدا کردن جاهایی که می توانند در دوران حضورشان در اصفهان در آن حضور داشته باشند کمک کند. علاوه براین قرار دادن فیلتری کاملا هوشمندانه جست و جو را برای کاربران راحت تر کرده است.

طراحی لندینگ پیج فارسی-کمک به کاربر

 

پرسش و پاسخ

نمونه های موفق لندینگ پیج فارسی چه سایت هایی می باشند؟
قالب لندینگ پیج و فرود دیجی کالا و فروشگاه اینترنتی کاشی و سرامیک کاشیران از صفحات فرود موفق ایرانی هستند.

آیا اصول طراحی یک لندینگ پیج فارسی با خارجی فرق می کند؟
خیر، تمامی فاکتورهایی که باید در یک لندینگ پیج فارسی رعایت شود، برای لندینگ پیج خارجی نیز باید به کاربرده شود.

چرا ظاهر لندینگ پیج باید با ظاهر سایر صفحات وب سایت متفاوت باشد؟
هر چه طراحی صفحه فرود بیشتر مورد پسند کاربر باشد، شما به هدف خود در این صفحه بیشتر نزدیک می شوید. بنابراین برای افزایش جذب مخاطب باید از لندینگ های زیبا و موردپسند کاربر استفاده نمایید.

فرم ثبت نام چه اهمیت در لندینگ پیج دارد؟
با پر کردن فرم ثبت نام علاوه بر جمع آوری لیست اطلاعات تماس و ایمیل مخاطبان، می توان با ارسال خبرنامه و تخفیفات به مشتریان قدیمی، ارتباطی دوباره با آن ها برقرار کرد.

نتیجه گیری

لندینگ پیج فارسی یکی از مهم ترین صفحات در وب سایت ها می باشد. برای داشتن یک کسب و کار سودآور می بایست در طراحی صفحات فرود خود دقت کافی را داشته باشید. هدف از طراحی صفحه فرود تنها دریافت اطلاعات کاربران نمی باشد بلکه شما می بایست کاربر را به چالش بکشید و او را به تعامل با سایتتان دعوت کنید. سایت پونه مدیا در طراحی لندینگ پیج های فارسی بسیار موفق عمل کرده است و برای طراحی تمام صفحات فرود استراتژی های مبتنی بر آن سایت را تعریف می کند تا به هدف نهایی سایت کمک کند. شما می توانید برای طراحی لندینگ پیج فارسی موفق از کارشناسان پونه مدیا کمک بگیرید و گامی موثر در جهت موفقیت سایتتان بردارید.

5 از 5
4 سال قبل
نظر
سلام بسیار عالی و کاربردی بود فقط یک سوال دارم ؟ آیا میشه این صفحه هات را با افزونه های خاصی تولید کرد اگر میشه لطفا اعلام کنید با چه افزونه ای می تونم این کارو انجام بدم؟ من زیاد به کد نویسی تسلط ندارم.
نمایش بیشتر
0 از 1 نفر این نظر را مفید دانسته اند
  • محمد 2 سال قبل
    سلام، بله، شما میتوانید سایتتون رو با قالب وردپرس پیاده سازی کنید و صفحات فرود خودتان را بسته به سلیقه و نظرتان بصورت جداگانه طراحی کنید.