با ما در ارتباط باشید: 0314566
پشتیبانی وردپرس | مشاوره و پشتیبانی سایت های وردپرسی

حدود 30% از سایت‌های اینترنت، از سیستم مدیریت محتوایی وردپرس استفاده می کنند. بدلیل سازگاری وردپرس با انواع موتورهای جست‌وجو شانس قرارگیری سایت شما در نتایج بیشتر از دیگران خواهد بود. صدها تم متنوع و امکانات مختلفی که این بستر در اختیار شما قرار می دهد موجب جذب بخش حجیمی از کاربران به این بستر شده است. به همین دلیل امروزه داشتن پشتیبانی صفحه وردپرس قدرتمند تبدیل به یکی از مهم‎ترین دغدغه‎ های کاربران شده است. به خصوص به دلیل تعدد اختیارات، تنظیمات و قابلیت ها یکی از بهترین راه ‌های گسترش کسب و کار آنلاین و سایت شخصی سپردن آن بدست متخصصان است. افزودن انواع تگ‌ ها، تبلیغات، دسترسی ها، سامانه پرداخت و صدها مورد دیگر فقط بخش کوچکی از اقداماتی است که ترافیک و تعداد کلیک های سایت شما را چندین برابر خواهد کرد.
بر اساس بازخوردهای مشتریان می دانیم یکی از مهم ترین موضوعات برای مالکان سایت ها داشتن پشتیبانی سایت توانمند و قابل اعتماد می باشد.
پشتیبانی سایت برای موارد مختلفی چون بروزرسانی سایت، ایجاد تغییرات در سایت و حل کردن مشکلات اعصاب خوردکن که باعت اتلاف وقت شما می شود کاربرد دارد. پونه مدیا با داشتن تیمی مجرب، پشتیبانی سایت های وردپرسی شما را به بهترین نحو متقبل می شود.

چرا به پشتیبانی سایت وردپرسی نیاز داریم؟ 

شما از هر سیستم مدیریت محتوایی که استفاده می کنید، نیاز دارید از کارکرد درست این سیستم مطمئن باشید. استفاده از خدمات پشتیبانی سایت به شما کمک می کند در کمترین زمان به اهداف خود دست پیدا کنید. از مهمترین دلایل استفاده از خدمات پشتیبانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. زندگی روزمره، برنامه کاری فشرده و صدها موضوع دیگر که همگی نیازمند وقت و توجه شما است؛ مانع رسیدگی منظم به سایت و توجه به جزئیات مهم می شود. یک تیم پشتیبانی سایت قدرتمند می تواند به تمامی نکات ریز و درشت سایت شما بپردازد. باعث افزایش بهره‎ وری شما از زمان و امکاناتتان شود. تخصص در این زمینه باعث می شود در سریع ترین زمان ممکن صفحه‌ مرود نظر شما بر اساس نیاز شما آماده بشود و در اختیار مالک سایت قرار بگیرد.
  2. برتری در دنیای امروز یعنی به ‌روز بودن؛ در هر زمینه ای که فعالیت می کنید، به ‌روز بودن بودن یک اصل حیاتی است. پشتیبانی سایت به طور مداوم از جدیدترین قابلیت ها به منظور بهبود بهره‌ وری شما و کاربران شما استفاده می کند و ضامن پیشتازی شما در زمینه کاری ‌تان می باشد. غفلت از این اصل موجب خارج شدن صفحه شما از لیست نتایج برتر جست و جو می شود همچنین جذابیت اولیه سایت برای مخاطبانش به مرور تکراری و کسل کننده خواهد شد. کاهش ترافیک سایت و کلیک ها ممکن است بدلیل عدم بروزرسانی به موقع و مداوم باشد.
  3. جلوگیری از بسته شدن سایت. قطعا کسی دوست ندارد سایتی که ماه ‌ها و سال‌ ها برایش زمان و انرژی صرف کرده است از دست برود یا هک بشود. وردپرس یکی از امن ترین بستر های اینترنت می باشد اما بدلیل قوانین خاص خود ممکن است صفحه شما را حذف یا به طور موقت غیرفعال کند. در چنین شرایطی در صورتی که تجربه کافی نداشته باشید ممکن است ماه ها طول بکشد تا بتوانید سایت خود را بازیابی کنید و آسیبی غیر قابل جبران به کسب و کار شما وارد شود. پشتیبانی صفحات وردپرس همواره حافظ سایت و کسب و کار شما خواهد بود. داشتن تجربه فراوان و سرعت عمل در این حوزه موجب افزایش شانس بازیابی است.
  4. ممکن است مدتی پس از راه اندازی سایت از کارکرد سایتتان اطمینان داشته باشید و دیگر به دنبال تغییرات نباشید. اما تکنولوژی، فرهنگ و طرز فکر مشتریان و بازدیدکنندگان دائما در حال تغییر می باشد و سایت شما نیازمند انعطاف پذیری و تطبیق پذیری با شرایط حال است. پشتیبانی صفحات وردپرس عامل انعطاف می باشد و نه فقط در محتوای گرافیکی مانند تصاویر و ویدئو ها بلکه ممکن است بخش های مختلف سایت دیگر کاربردی نداشته باشند و حذف شوند یا بخش های کاربردی و به‌ روز افزوده شود. سیستم پشتیبانی همواره سایت شما را تازه و منعطف نگاه خواهد داشت.
  5. اطمینان از تطبیق اطلاعات، یکی از مهم ترین خصوصیت های یک سایت معتبر است. عملکرد صحیح سایت، لینک‌های سالم، تصاویر مرتبط با متون، ساختار منسجم و یکپارچه سایت که مانع سردرگمی بازدیدکنندگان و دستیابی سریع تر به اطلاعات مورد نیاز و در نهایت قرار گیری سایت در لیست نتایج برتر می شود. بخش پشتیبانی وردپرس با چک کردن تمامی لینک های موجود، درگاه ‌های پرداخت‌، انواع مطالب و تگ های مربوطه باعث ایجاد صفحه ‌ای بی نقص و پر بازده می شود. به طور کلی در صورتی که قصد دارید کسب و کار یا سایت خود را در بستر وردپرس راه اندازی کنید. داشتن یک پشتیبانی قوی ضامن موفقیت و حافظ صفحه شما خواهد بود.

خدمات پشتیبانی سایت وردپرس

پشتیبانی وردپرس شامل خدمات پشتیبان وب سایت برای سئو سایت، مانیتورینگ سایت، بکاپ گیری روزانه، گواهینامه ssl، باز طراحی سایت وردپرس و ویرایش کدنویسی سایت مطابق با نیاز شماست. تیم پشتیبان پونه مدیا با تخصص و احاطه کامل بر سیستم مدیریت محتوای وردپرس آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. در صورتی که قصد استفاده از خدمات پشتیبانی سایت وردپرسی خود را دارید، می توانید با پونه مدیا تماس حاصل کرده و در این زمینه مشاوه مورد نیاز را دریافت کنید. مشاور سئو پونه مدیا کاملا خدمات پشتیبانی را برایتان توضیح خواهد داد. برای آشنایی با اینکه مشاور سئو چیست می توانید مطلب ارائه شده توسط تیم ما را مطالعه کنید. 

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
طراحی سایت وردپرس اصفهان

تعرفه پشتیبانی وبسایت وردپرسی

برای تعیین تعرفه دقیق برای پشتیبانی سایت وردپرسی شما، متخصصان پونه مدیا ابتدا سایت را بررسی کرده و پس از بررسی اولیه تعرفه پشتیبانی را به شما اعلام خواهند کرد. برای آگاهی از تعرفه دقیق می توانید با شماره 03136631641 تماس حاصل فرمایید. 

امتیازی ثبت نشده است.