با ما در ارتباط باشید: 0314566
تیم طراحی سایت

تیم‌ طراحی سایت متشکل از افرادی متخصص است که همگی مهارت‌های خاص و منحصر به فرد خود را دارند. هر فرد نقش متفاوتی دارد، آن نقش را با دیگران ترکیب می‌کند و در جهت رسیدن به یک هدف مشترک تلاش می‌کند. هدف یک تیم طراحی سایت به طور کلی از بین بردن شکاف موجود بین محصولات دیجیتالی نوآور با مخاطبان است. به دلیل سرعت بسیار بالای توسعه فناوری لازم است تیم طراحی سایت متشکل از افرادی متبحر و آگاه باشد. اعضای تیم طراحی سایت با داشتن دستورالعمل‌های واضح در مورد وظایفی که به نقش‌ها محول می‌شود، می توانند از سردرگمی جلوگیری کنند و بهره‌وری خود را افزایش دهند. اعضای تیم به جای تلاش بر روی سایر جنبه‌های یک پروژه، می‌توانند در زمینه مسئولیت خود بهترین باشند.

اعضای تیم طراحی سایت

طراحی سایت شامل فعالیت‌های مختلفی می‌شود که تقریباً غیرممکن است یک شخص قادر به انجام تک تک آنها در سطح حرفه‌ای باشد. به همین دلیل است که یک پروژه موفق نیاز به تیم طراحی خوبی دارد که متشکل از متخصصانی باشد که هرکدام در زمینه کاری خود مهارت کافی داشته باشند. بیایید در مورد نقش‌های مختلف، مجموعه مهارت‌ها و استعدادهایی صحبت کنیم که اگر در یک جا جمع شوند پایه محکمی برای یک تیم طراحی سایت ایجاد می‌کنند.

سرپرست طراح

سرپرست طراح مسئول تبدیل نیازهای مشتریان به محتوای دیجیتالی و هماهنگی با تیم طراحی برای برنامه ریزی و نوآوری در طراحی و مفاهیم بصری است. طراحان برجسته طرح اولیه را اجرا می‌کنند و با همکاری با اعضای دیگر تیم و با استفاده از نرم افزارهای مختلف پروژه را به اتمام می‌رسانند. آنها وضعیت پروژه را از جمله تنظیمات و توصیه‌های طراحی، به منظور اطمینان از اینکه طرح با بودجه مشتری مطابقت داشته باشد، به طور مرتب برای مشتری به‌روز می‌کنند. یک سرپرست طراح باید مهارت‌های ارتباطی و سازمانی فوق العاده‌ای داشته باشد تا بتواند تیمش را به خوبی مدیریت کند.

اعضای تیم طراحی سایت 

توسعه دهنده

با وجود اینکه این موقعیت بالاتر از سایر اعضای تیم است، اما توسعه دهنده اصلی همچنان باید به افرادی که دارای رتبه بالاتری هستند (معمولاً مدیر پروژه) گزارش کار تیم را بدهد. یکی از وظایف اصلی توسعه دهنده، تعیین استانداردی است که برنامه نویسی برای آن نوشته می‌شود. آنها باید از تجزیه و تحلیل مورد نیاز آگاهی داشته باشند و اصول اصلی توسعه دیجیتال مانند زیرساخت دیجیتال، طراحی وب و تعامل کاربر را درک کنند. یک شخص به عنوان یک توسعه دهنده اصلی، لازم است از روندهای توسعه وب آگاهی داشته باشید. دانستن چگونگی بکارگیری فناوری جدید می‌تواند نوآورانه و خلاقانه باشد و نتایج خوبی را به دست آورد.

دستیار توسعه دهنده

یک دستیار توسعه دهنده زیر نظر توسعه دهنده اصلی کار می‌کند و یک بازیگر اصلی در کمک به پیشرفت پروژه‌ها است. یک دستیار توسعه دهنده مهارت‌های مختلفی از جمله طراحی گرافیک، توسعه فرانت اند و بک اند و همچنین توانایی برنامه نویسی به زبان‌های مختلفی نظیر HTML به JSP دارد. در صورتیکه دستیار توسعه دهنده چندین زبان اسکریپت را بشناسد، به ویژه زبان‌هایی که توسعه دهنده اصلی آنها را می‌داند، همکاری میان آنها را آسانتر می‌کند و به تسریع پروژه‌ها نیز کمک می‌کند. بسته به مقیاس پروژه یا سایت، ممکن است لازم باشد که چندین دستیار توسعه دهنده در تیم وجود داشته باشد تا همزمان در چندین نقطه پروژه کار کنند.

مدیر پروژه

هر تیمی به رهبری نیاز دارد که مسئولیت مهمترین تصمیمات را بر عهده بگیرد و راه را برای رسیدن به هدف تیم هموار کند. در یک تیم طراحی سایت، این موقعیت به عنوان مدیر پروژه شناخته می‌شود که کنترل کلیه فرایندهای کل پروژه را بر عهده دارد. وظایف کاری آنها شامل ارتباط با مشتری، برنامه ریزی پروژه و ارائه برآورد زمان، برنامه ریزی فعالیت‌های منابع انسانی و تخصیص وظایف، هماهنگی کار مشترک سایر اعضای تیم.

تولید کننده محتوا

در تیم طراحی سایت همیشه باید شخصی باشد که به صورت اختصاصی بر بازاریابی محتوا تمرکز کند. این فرد مسئول تشکیل تیمی است که مقاله بنویسد یا برای پادکست‌ها مطلب تهیه کند. این افراد تولیدکننده یا سازنده محتوا هستند. علاوه بر جنبه اصلی ایجاد محتوای دیجیتالی، آنها باید اطمینان حاصل کنند که محتوای تولید شده دارای جذابیت بصری، کیفیت موضوع و سازگار با کسب و کار مشتری است. تولیدکنندگان محتوا موضوعات مختلف را جستجو می‌کنند و براساس کلمات و عبارات کلیدی محتوای مورد نیاز را ایجاد می‌کنند.

مدیر بازاریابی

بازاریابی یک عملکرد منحصر به فرد برای بسیاری از مشاغل محسوب می‌شود. مدیر بازاریابی نحوه معرفی محصولات و خدمات را به مشتریان بالقوه مشخص می‌کند. به عنوان بخشی از یک تیم طراحی سایت، محتوای بازاریابی را چه تبلیغات چاپی یا ویدیویی و یا محتوای آنلاین، برای سایت تهیه می‌کند.

 اعضای تیم طراحی سایت

طراحی سایت: یک پروژه تیمی

طراحی سایت مجموعه‌ای از فعالیت‌های تخصصی است که توسط افراد و شرکت‌های متخصص انجام می‌پذیرد. هر کدام از این فعالیت‌ها نیاز به دانش و تجربه خاص خود را دارد و اگر توسط افراد متخصص و به صورت تیم به انجام رسد بی‌شک نتیجه بهتر و متفاوت‌تری حاصل می‌گردد. به شما توصیه می‌کنیم اگر به دنبال طراح سایت هستید حتما یک تیم طراحی سایت را استخدام کنید؛ این افراد با نظارت بر کار یکدیگر درصد خطا را کاهش می‌دهند و در این صورت هزینه‌های ثانویه شما به شدت کاهش خواهد یافت.
آژانس خلاقیت و نوآوری پونه مدیا با طراحی و پیاده سازی یک سایت حرفه‌ای در کنار شماست تا با اطمینان خاطر در مسیر اینترنتی کردن کسب و کار خود قدم بردارید. برای سفارش طراحی و خدمات پشتیبانی وب سایت همین امروز با کارشناسان ما در پونه مدیا تماس بگیرید و نوبت مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

امتیازی ثبت نشده است.