با ما در ارتباط باشید: 0314566
خدمات دیجیتال مارکتینگ حرفه ای | لیست خدمات دیجیتال مارکتینگ

با بهره‌گیری از خدمات دیجیتال مارکتینگ می‌توانید مخاطبان را به مصرف‌کنندگان محصول یا خدمت خود تبدیل کنید. خدمات ارائه شده در آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ همچون پونه مدیا شما را در دستیابی به اهداف بازاریابی کسب‌وکارتان یاری می‌کنند. از آن جایی که وب‌سایت هر کسب‌وکاری مهمترین دارایی آن محسوب می‌شود و این سایت است که به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته محصولات و خدمات یک کسب و کار را به فروش می‌رساند، لازم است با خدمات دیجیتال مارکتینگ حرفه ای آشنا شوید. در ادامه لیستی از خدمات دیجیتال مارکتینگ را برای شما آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

چرا خدمات دیجیتال مارکتینگ؟

امروزه به دلیل دیجیتالی شدن تمام کارها از جمله شیوه خرید، بسیاری از مغازه‌ها و فروشگاه‌ها به وب‌سایت و اپلیکیشن تبدیل شده‌اند. به همین دلیل مدل بازاریابی نیز در این فضا به طور کلی تغییر کرده است. برای موفقیت و پیشرفت در کسب‌وکارهای مجازی نیاز است که از خدمات بازاریابی دیجیتال بهره‌مند شد.

در گذشته تنها شانس محصولات برای دیده شدن بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر، تبلیغات در رادیو و روزنامه‌های کثیرالانتشار یا تبلیغات تلویزیونی بودند. اما در حال حاضر این روند با ورود کامپیوترهای شخصی به منازل و ادارات و به دنبال آن تلفن‌های همراه هوشمند به طور کامل دست‌خوش تغییر شده است. دیجیتال مارکتینگ با ابزارهای متعدد و روش‌های جذاب به کسب‌وکارها کمک می‌کند که هر چه بهتر توسط کاربران و مشتریان دیده شوند. 

در این نوع بازاریابی جامعه مخاطب توسط اینترنت و امواج دیجیتال جذب می‌شوند. البته خدمات ارائه شده در دیجیتال مارکتینگ صرفا مربوط به کسب‌وکارهای دارای وب‌سایت نیستند، بلکه تبلیغات تلویزیونی یا رادیویی نیز در این دسته قرار می‌گیرند.

در بازاریابی دیجیتال تنها روی تبلیغات و ارائه محصول تمرکز نمی‌شود. در واقع کارشناسان این حوزه با آنالیز مداوم رفتار کاربران و بازخورد کمپین‌های تبلیغاتی به کیفیت کسب‌وکارهای مجازی و فروش بیشتر محصول نیز کمک می‌کنند.

اهمیت دیجیتال مارکتینگ آنجا مشخص می‌شود که بر طبق آمارها افراد به صورت میانگین 11 ساعت از روز را صرف استفاده از محصولات الکترونیکی می‌کنند. همچنین افراد بسیاری از خریدهای خود را از طریق فروشگاه‌های آنلاین انجام می‌دهند. بنابراین امروزه دیده شده در فضای مجازی اولویت اول کسب‌وکارهای مجازی است.

مزایای بازاریابی دیجیتال چیست؟

خدمات دیجیتال مارکتینگ دامنه وسیع و گسترده‌ای دارد. در این روش دیگر نیازی نیست که شما به دنبال مشتری بگردید، بلکه این مشتری است که به سمت شما می‌آید.

آژانس‌های مختلفی در این حوزه فعالیت می‌کنند که بهترین و کارآمدترین خدمات را در اختیار کسب‌وکارهای مجازی به منظور جذب مشتری به شیوه دیجیتال قرار می‌دهند. البته هر کسب‌وکاری خود نیز می‌تواند اقدامات لازم برای جذب مشتری در فضای آنلاین را انجام دهد. برخی از مزایای بازاریابی دیجیتال عبارتند از:

  • تبدیل آسان و راحت مخاطب به مشتری: بازاریابی دیجیتال مشتریان را ترغیب می‌کند که بلافاصله پس از مشاهده آگهی یا محتوای یک سایت اقدام مقتضی را انجام دهند. برای مثال روی لینک کلیک کرده یا پست را ذخیره نمایند. در این صورت حتی اگر مشتریان فورا محصول یا خدمات را خریداری نکنند، با کسب‌وکار در ارتباط می‌مانند.
  • ارتباط بیشتر با مشتریان: این خدمات به شما امکان می‌دهند که در زمان واقعی با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و حس وفاداری به برند را در آن‌ها ایجاد نمایید.
  • آگاهی از نتایج کمی: استراتژی بازاریابی دیجیتال به شما کمک می‌کند که دریابید، چه تعداد مشتری جذب کرده‌اید. همچنین این اطلاعات به شما درباره میزان درآمدتان نیز آگاهی می‌دهند.
  • بهره‌وری هزینه: به کمک دیجیتال مارکتینگ نه تنها مخاطبان بیشتری بدست خواهید آورد، بلکه برای این امر هزینه کمتری صرف خواهید کرد.
  • دستیابی به مشتریانی در یک گسترده وسیع جغرافیایی: هنگامی که تبلیغی را به صورت آنلاین انجام می‌دهید، افراد بیشتری بدون توجه به مکانشان آن را می‌بینند. در نتیجه تبلیغات کسب‌وکار شما محدوده وسیع‌تری از مخاطبان را به خود جذب می‌کند.

لیست خدمات دیجیتال مارکتینگ

تعداد و کیفیت خدمات و تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ همواره در حال به‌روزرسانی است. برخی از خدمات دیجیتال مارکتینگ ارائه شده توسط متخصصین این حوزه که برای رونق کسب‌وکارها انجام می‌شوند، در ادامه شرح داده شده است.

خدمات سئو سایت

بهینه‌سازی موتورهای جستجو یا همان سئو همیشه در بالای لیست خدمات بازاریابی دیجیتال قرار می‌گیرد. زیرا سئو بر تمام استراتژی‌های بازاریابی آنلاین تاثیر می‌گذارد.

بدون رعایت اصول و قواعد سئو مشتریان احتمالی هرگز وب‌سایت شما را در اینترنت پیدا نمی‌کنند. زیرا موتورهای جستجو بر اساس الگوریتم‌های پیچیده‌ تصمیم می‌گیرند که آیا سایت شما همان چیزی است که کاربر به دنبال آن است یا خیر.

بازاریابی موتورهای جستجو

استراتژی‌های بازاریابی موتورهای جستجو شامل سفارش تبلیغ به یک موتور جستجو (مثلا گوگل ادوردز) برای قرار دادن وب‌سایت شما در برابر مشتریان است.

تدوین استراتژی سئو سایت

عناصر زیادی در مورد وب‌سایت وجود دارند که می‌توانند به سئو و اعتبار آن آسیب برسانند. تصاویر، سرعت بارگذاری و لینک‌های کاربردی چند مورد از فاکتورهایی هستند که باعث ارزش آفرینی برای سایت می‌شوند.

آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ با بررسی دقیق وب‌سایت شما بررسی می‌کنند که همه جنبه‌های سایت در مسیر بهینه شدن و رشد کسب‌وکار شما عمل کنند. یک مجموعه بازاریابی آنلاین خوب ضمن اجرای درست اصول سئو یا آموزش آن‌ها به صاحبین کسب‌وکارها به افزایش فروش شما کمک می‌کنند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

استراتژی سئو | نمونه بهترین استراتژی سئو سایت 202

بازاریابی در رسانه های اجتماعی 

یکی دیگر از خدمات دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای استفاده از رسانه‌های اجتماعی به عنوان بستری مملو از مشتریان بالقوه است. شما با کمک این رسانه‌ها می‌توانید با مشتریان مطابق با اهداف کسب‌وکار خود ارتباط برقرار کنید.

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شامل معرفی نام تجاری کسب‌وکار، اشتراک‌گذاری محتوا و تعامل بیشتر با مخاطبان است.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو سایت چیست؟

تولید و بازاریابی محتوایی

اگر برای مشتری ارزش قائل هستید، گاهی لازم است خدمات خود را به صورت پنهانی و به عنوان راه حلی برای سوالات آن‌ها ارائه دهید. بازاریابی محتوا شامل ارائه فیلم، تصاویر، وبلاگ، اینفوگرافیک و پست‌های رسانه‌های اجتماعی هستند.

استراتژی‌های بازاریابی محتوایی بسیار زیاد هستند. اگر از همه این روش‌های بازاریابی استفاده کنید، به سرعت به روند رشد کسب‌وکار خود و دیده شدن آن کمک کرده‌اید. تولید محتوای باکیفیت و جذاب برای وبلاگ سایت و انتشار رپورتاژ آگهی برای سایت‌های میزبان از جمله موثرترین تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال به شمار می‌روند.

لینک سازی

لینک سازی یکی از ارکان مهم استراتژی سئو است که البته برای افراد ناآگاه ممکن است که زیان‌بخش باشد. از خدمات دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای می‌توان به دریافت لینک‌های باارزش از سایت‌های معتبر اشاره کرد؛ کاری که به احتمال زیاد، افراد کارنابلد از عهده آن برنمی‌آیند و بدتر شما را به دردسر می‌اندازند.

بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته یک نوع بازاریابی مبتنی بر عملکرد است که در آن شما به منظور دریافت ترافیک بیشتر هزینه پرداخت می‌کنید. در واقع شما از یک وبلاگ نویس حرفه‌ای یا صاحب وب‌سایت پربازدید یا اینفلوئنسر اینستاگرام برای معرفی محصولات خود به مخاطبین جامعه هدف خود استفاده می‌نمایید.

ایمیل مارکتینگ

یکی از مهم ترین کارهایی که شرکت دیجیتال مارکتینگ باید برای شما انجام دهد، ایمیل مارکتینگ است. این روشی است که از سال ها پیش انجام می شده و هنوز هم یکی از پربازده ترین تکنیک های دیجیتال مارکتینگ به حساب می‌آید.

3 رکن مهم در خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ

تعامل با مشتریان در مدیریت بازاریابی دیجیتال بسیار مهم و ارزشمند است. این عمل با روش‌های مختلفی همچون بازدید مخاطبان از سایت، چک کردن ایمیل و بسیاری موارد دیگر صورت می‌گیرد. 3 رکن مهم در خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ که شانس تعامل مشتری با برند را افزایش می‌دهد، به شرح زیر است:

  • پلتفرم‌های دیجیتال: درصد بالایی از تعامل مشتریان با کسب‌وکارهای دیجیتال از طریق پلتفرم‌های دیجیتال مانند موتورهای جستجو، فیسبوک، اینستاگرام، یوتیوب، توییتر، لینکدین و مواردی از این قبیل صورت می‌گیرد.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

پلتفرم دیجیتال مارکتینگ

  • رسانه‌های دیجیتال: رسانه‌های دیجیتال با تبادل یا انتشار محتوا پروسه جذب مخاطب را انجام می‌دهند. در این زمینه می‌توان به انجام تبلیغات، ارسال پیامک و ایمیل، انجام تبلیغات در موتورهای جستجو و شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد.
  • اطلاعات دیجیتال: این اطلاعات مربوط به مخاطبانی است که با کسب‌وکار شما در ارتباط هستند. برای مثال اطلاعات پروفایل، تحلیل آمار بازدید سایت و فعالیت‌های روزانه انجام شده هر فرد در سایت در این دسته قرار می‌گیرند. البته این داده‌ها به صورت محرمانه در اختیار صاحبhن کسب‌وکارها قرار دارد.

خدمات دیجیتال مارکتینگ در ایران شامل چه مواردی است؟

در حال حاضر شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ در ایران خدمات حرفه‌ای خود را بر روش B2B متمرکز کرده‌اند. از زمان شیوع و همه‌گیری کروناویروس اهمیت فناوری و دیجیتال مارکتینگ و ضروریت سازگاری با آن به همه اثبات شده است؛ به طوری که تمامی خدمات ذکر شده در قالب بسته‌های اقتصادی در دسترس صاحبان مشاغل قرار گرفته‌اند تا بتوانند به کسب و کار خود در این وضعیت اقتصادی رونق دهند. تمامی خدمات ذکر شده در لیست خدمات دیجیتال مارکتینگ باید توسط آژانس‌های معتبر ارائه شوند. با این حال استراتژی آژانس دیجیتال مارکتینگ در قبال پروژه شما تعیین کننده این است که کدام خدمت را دریافت کنید. به طور مثال در ایران تمرکز بر بازاریابی محتوایی و انتشار رپورتاژ آگهی آن قدر زیاد است که این خدمت بدون تردید باید در استراتژی دیجیتال مارکتینگ هر کسب و کاری گنجانده شود.

از کدام خدمات دیجیتال مارکتینگ استفاده کنیم؟

همانطور که جان اف کندی گفته است: «تغییر، قانون زندگی است. افرادی که تنها به گذشته یا حال نگاه می‌کنند، مطمئنا آینده را از دست می‌دهند.» بنابراین برای همسو شدن با دنیای امروزی باید همواره از فناوری‌ها، ابزارها و استراتژی‌های جدید استقبال کنید. این امر باعث می‌شود که کسب‌وکار شما از رقبای خود پیشی بگیرد. بازاریابی دیجیتال یکی از روش‌های رسیدن به این هدف است که به دلیل دستیابی به طیف وسیعی از مخاطبان بسیار حائز اهمیت است.

آژانس خلاقیت و نوآوری دیجیتال پونه مدیا توانایی انجام تمام خدمات دیجیتال مارکتینگ را دارد. ما همواره در تلاشیم که خدمات خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به شما ارائه دهیم. در صورتی که قصد دریافت خدمات بازاریابی دیجیتال را دارید، می‌توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید و پاسخ پرسش‌های خود را به دست آورید.

اینکه کدام یک از خدمات آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ برای شما مناسب تر است، به اهداف شما بستگی دارد. کارشناسان حوزه دیجیتال مارکتینگ پس از چند جلسه مشاوره و با بررسی دقیق کسب‌وکار شما، اقدامات و استراتژی‌های لازم برای پیشرفت را به شما اعلام می کنند.

امتیازی ثبت نشده است.