با ما در ارتباط باشید: 0314566
بهترین سایت آنالیز سئو

یکی از مهمترین اقداماتی که متخصص سئو یا مسئول سایت باید انجام دهد، آنالیز سایت از نظر قوانین سئو است. برای انجام این کارها دو روش تحلیل و بررسی دستی و استفاده از بهترین سایت آنالیز سئو وجود دارد. کارشناسان سئو برای آنالیز دستی سایت باید درباره الگوریتم های گوگل و اصول سئو شناخت کافی داشته باشند.
آگاهی از وضعیت سایت از لحاظ سئو به شما کمک می کند که در زمان مورد نیاز برای کسب جایگاه مناسب در صفحه اول گوگل تصمیم درست را بگیرید. در این مقاله از وب سایت پونه مدیا به معرفی ابزارهای مناسب تحلیل وضعیت سئو سایت پرداخته ایم.

بهترین ابزار آنالیز سئو سایت در دنیا چیست؟

برای آنالیز سایت ابزارهای گوناگونی ارائه شده است که برخی از آن ها پولی هستند و برخی خدمات خود را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهند. در ادامه چند نمونه از این سایت ها و نرم افزارهای تحلیل کننده معرفی شده است.

بهترین ابزار آنالیز سئو سایت در دنیا چیست؟ 

ابزار تحلیل سایت SEO SiteCheckup
یکی از بهترین ابزارهای تحلیل و بررسی سایت ها SEO SiteCheckup نام دارد. برای استفاده از این ابزار باید در ابتدا به این وبسایت مراجعه کنید. سپس در فیلد url اختصاص داده شده در سایت، آدرس وب سایت خود را بنویسید و دکمه Checkup! را بزنید. این ابزار در مدت کوتاهی آنالیز دقیق سایت شما را به نمایش می گذارد.

ابزار تحلیل سایت SEO SiteCheckup

ابزار آنالیز سایت Woorank
به جرات می توان گفت که Woorank از جمله بهترین سایت آنالیز سئو به شمار می رود که به صورت دقیق و عمقی سایت را بررسی می کند. در واقع این ابزار وب سایت را از جنبه های مختلف مورد ارزیابی قرار می دهد و اطلاعات کاملی را از وضعیت سئو سایت شما به نمایش می گذارد.
شما باید پس از ورود به این سایت در باکس تعیین شده آدرس وب سایت خود را وارد و روی دکمه مورد نظر کلیک کنید.
این ابزار علاوه بر بررسی وضعیت کلی سایت از لحاظ سئو آن را از نظر میزان بهینگی برای نمایش در تلفن های همراه هوشمند نیز آنالیز می کند. همچنین ارائه گزارش دقیقی از نکات تکنیکی سئو سایت و نمایش خطاهای مربوط به قالب نیز از دیگر ویژگی های این آنالیزگر محسوب می شوند.

 ابزار آنالیز سایت Woorank

بهترین ابزار رایگان برای بررسی سئو سایت کدام است؟

همانطور که گفتیم، اکثر وبسایت ها خدمات مربوط به سئو سایت را به صورت رایگان ارائه می دهند. در ادامه با برخی از ابزارهای رایگان که بهترین سایت آنالیز سئو به شمار می روند، معرفی شده اند.

بهترین ابزار رایگان برای بررسی سئو سایت کدام است؟


تحلیل سایت با ابزار رایگان moz
وب سایت moz یکی از نرم افزارهای رایگان و قدرتمند آنالیز سئو است. شما به راحتی می توانید با استفاده از این آنالیزگر، کاربران سایت و کلمات کلیدی مختلف را مورد ارزیابی قرار دهید. همچنین بررسی وضعیت بک لینک های داخلی و خارجی نیز از دیگر خدمات این ابزار محسوب می شود.
برای بهره مندی از خدمات رایگان moz باید پس از ورود به این سایت با استفاده از ایمیل خود در آن ثبت نام کنید. در ابتدا اطلاعاتی درباره لینک های دامنه و اعتبار دامنه در 60 روز اخیر به شما نشان داده می شود. نمایش بک لینک های ارجاع شده به سایت شما و انکرتکست های آن ها نیز از دیگر تحلیل های مهم این ابزار به شمار می روند.
بنابراین با استفاده از moz لینک های اسپم داده شده به سایت خود را مشاهده کرده و آن ها را به گوگل اعلام می کنید. همچنین با این ابزار لینک های فالو، نوفالو و درصد هر یک از آن ها نیز مشخص می شود.

تحلیل سایت با ابزار رایگان moz 

آنالیز رایگان سایت با ابزار Semrush
ابزار تحلیل و بررسی Semrush یکی از کاملترین وب سایت های آنالیز سئو است که بسیاری از خدمات خود را به صورت رایگان در اختیار شما می گذارد. برخی از مزایای استفاده از این آنالیزگر سایت از لحاظ سئو عبارتند از:

  • بررسی لینک های داخلی و خارجی
  • تحلیل و بررسی وضعیت سایت در شبکه های اجتماعی و میزان تعامل آن با این رسانه ها

به شما پیشنهاد می شود که در صورت علاقه به داشتن فعالیت در زمینه ترفند های سئو سایت حتما Smerush را به عنوان یکی از جدیدترین و بهترین سایت آنالیز سئو بیاموزید. این ابزار مجموعه وسیعی از فاکتورهای کلیدی مربوط به سئو سایت را مورد بررسی قرار می دهد.

آنالیز رایگان سایت با ابزار Semrush 

بررسی سئو سایت با ابزار رایگان gtmetrix
تمرکز اصلی ابزار فوق العاده gtmetrix بر تاثیر سرعت سایت روی سئو است. این ابزار اطلاعات دقیقی را در مورد پایین بودن سرعت سایت ارائه می دهد. همچنین این ابزار راهکارهای موثر در برطرف ساختن مشکلات را به مخاطبان معرفی می کند.
این آنالیزگر تحلیل های درستی را درباره وضعیت کدها، حجم تصاویر و فایل های مختلف، حجم صفحه و ترتیب لود شدن المان های وب سایت به نمایش می گذارد. از نظر بسیاری از کارشناسان حوزه سئو یادگیری Semrush و gtmetrix برای آنالیز سایت کافی است؛ چرا که این دو ابزار بیش از 100 پارامتر مهم را مورد ارزیابی قرار می دهند.

شما عزیزان می ‌توانید برای اطلاع از قیمت سئو در اصفهان، سئو محلی و سئو سایت های بین المللی با کارشناسان فروش و پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

5 از 5