با ما در ارتباط باشید: 0314566
افزایش سئو

افزایش سئو اصطلاح نسبتا پرکاربردی است که توسط بسیاری افراد، به کار می‌رود. منظور از افزایش سئو معمولا بهبود سئو است. در بحث سایت و سئو وقتی از افزایش سئو صحبت می‌کنیم یعنی می‌خواهیم صفحات وب سایت، رتبه بهتری در گوگل بگیرند، کاربران بیشتری از طریق جستجوی ارگانیک وارد سایت شوند، سایت مدت زمان مطلوبی، کاربران را مشغول کند یا آن‌ها را به پاسخی که می‌خواهند برساند. البته دنیای سئو، محدود به چند مورد نیست و می‌تواند بر اساس هدف وب سایت شما، گسترده‌تر باشد.

پشتیبانی سئو از کارهایی است که توسط پونه مدیا انجام می گیرد و این امر باعث می شود سایت شما برای مدت طولانی جایگاه های برتر گوگل را تصاحب کند. در مقاله پیش رو می‌خواهیم درباره افزایش سئو صحبت کنیم. حتی اگر فرصت کافی برای خواندن تمام مطالب ندارید، تیترها را بررسی کنید و پاسخ خود را بیابید.

آیا اصطلاح افزایش سئو صحیح است؟

همان طور که گفتیم افزایش سئو اصطلاح چندان دقیقی نیست. پیشنهاد می‌کنیم عبارت بهبود سئو را به کار ببرید. بهبود سئو، نیازمند مجموعه‌ای از فاکتور‌ها هستند که باید در بخش‌های مختلفی از وب سایت، اعمال شوند. همواره بهبود سئو، ارتباط مستقیم و نزدیکی با استراتژی سئو دارد. بنابراین استراتژی‌های متخصص سئو است که می‌تواند رتبه‌های خوبی برای صفحات وب سایت شما به دست بیاورد.

اگر کسب و کاری راه اندازی کرده‌اید و برای پیشرفت آن نیاز به وب سایت دارید، باید به فکر افزایش سئو آن باشید. چنانچه تخصص خاصی در زمینه بهبود سئو ندارید، می‌توانید از متخصصان در این زمینه کمک بگیرید، دوره‌های آموزش سئو شرکت کنید، منابع مطمئن در زمینه سئو را مطالعه نمایید و... . توجه داشته باشید که بخش بزرگی از تخصص سئو، با تجربه به دست می‌آید. بنابراین می‌توان امیدوار بود که با تلاش مستمر و صحیح، مهارت قابل توجهی در زمینه سئو به وجود بیاید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
بهترین دوره آموزش سئو

به جای افزایش سئو چه چیزی به کار می رود؟

عبارت بهبود سئو به جای افزایش سئو به کار می‌رود. وقتی تعریف سئو را بررسی کنید متوجه می‌شوید عبارت بهبود سئو مناسب‌تر است یا افزایش سئو. سئو یا   SEO (Search Engine Optimization) به مجموعه‌ تکنیک‌ها و روش‌هایی در جهت بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو گفته می‌شود. وقتی سئو را بهبود می‌دهید، باعث افزایش کیفیت و کمیت بازدید کنندگان سایت می‌شوید. بنابراین سئو، یکی از ابزارهای پیشرفت در دیجیتال مارکتینگ است. همچنین عبارت بهبود سئو، عبارتی دقیق‌تر و حرفه‌ای‌تر از افزایش سئو به نظر می رسد. با توجه به اینکه الگوریتم های سئو گوگل به طور مداوم به روز می شوند، برای انجام سئو پیشرفته نیاز به کمک افراد متخصص در این زمینه دارید ما در پونه مدیا همراه و همقدم شما در تمامی این مراحل هستیم.

increase-seo 

راه های افزایش سئو سایت چیست؟

گفتیم برای بهبود سئو سایت، باید مجموعه‌ای از روش‌ها و تکنیک‌ها را به کار ببرید تا نتیجه مطلوب را به دست بیاورید. استراتژی های متخصص سئو، تعیین می‌کنند که بیشترین سرمایه گذاری‌ها، در کدام بخش انجام شوند تا سئو سایت بهبود پیدا کند. همچنین فراموش نکنید حتی اگر به جایگاه دلخواه رسیدید، باید استراتژی‌هایی برای حفظ جایگاه سئو داشته باشید در غیر این صورت، موتورهای جستجو، شما را با گزینه‌های بهتر، جایگزین خواهند کرد. تعدادی از معمول‌ترین راه‌های افزایش سئو سایت (بهبود سئو) در ادامه بررسی می‌شوند.

  • تولید محتوای منحصر به فرد، کاربر پسند و بهینه
    از جمله مهم‌ترین ابزاری که می‌توانید در جهت بهبود سئو به کار ببرید، محتوای مفید و بهینه است. وقتی محتوایی که تولید کرده‌اید، کاربر را جذب می‌کند و در عین حال به پاسخ مورد نظر می رساند، گوگل و موتور‌های جستجو، این موضوع را درک می‌کنند و به وب سایت شما امتیاز مثبت می دهند. از طرفی با به کار بردن تکنیک‌های مناسب در تولید محتوا، می‌توانید نظر موتورهای جستجو را در زمان کمتری جلب کنید.
  • رعایت نکات فنی در ساخت و اداره سایت
    یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای افزایش سئو سایت، رعایت نکات فنی مربوط به کدنویسی و ساخت و اداره وب سایت است. برای مثال لازم است سایت شما دارای فایل نقشه سایت باشد تا ربات‌های موتور جستجو بتوانند با خزیدن در این فایل، نقشه کلی و ارتباط صفحات با یکدیگر را درک کنند.
  • لینک سازی داخلی و خارجی
    بک لینک سازی مفید و معنادار در صفحات وب سایت شما، اعتبار بیشتری به آن‌ها می‌بخشد. تعیین جای لینک‌ها و انکر‌هایی که برای آن استفاده می‌کنید یکی از وظایف متخصص سئو است.

سایر راه‌های افزایش سئو سایت عبارتند از: درج تصاویر با کیفیت و منحصر به فرد، نوشتن متن جایگزین مناسب برای تصاویر، چگالی منطقی کلمات کلیدی و... . به یاد داشته باشید که استراتژی متخصصان سئو ممکن است با یکدیگر تفاوت داشته باشد اما برای مشاهده نتیجه نیاز به زمان کافی دارید.

 راه های افزایش سئو سایت چیست؟

افزایش سئو سایت رایگان

شاید تیلیغات مختلفی درباره بهبود سئو در رسانه‌ها دیده باشید. مثلا افزایش سئو سایت رایگان یا افزایش سئو سایت در کوتاه‌ترین زمان و... . نکته اول اینکه بهبود سئو، کاری تخصصی است و نیاز به نیروی حرفه‌ای و زمان دارد. بنابراین بعید به نظر می‌رسد افزایش سئو سایت رایگان، تبلیغی واقعی باشد. همچنین ممکن است برخی شرکت‌ها، در کنار سایر خدمات ساخت سایت، برای زمان محدود، خدمات رایگان افزایش سئو سایت ارائه ‌کنند.

به هر حال توجه داشته باشید برای مشاهده نتایج مطلوب در بهبود سئو، به طور قطعی نیاز به سرمایه گذاری منطقی در این زمینه دارید. این سرمایه گذاری می‌تواند شامل فرا گرفتن اصول و تکنیک‌های سئو، استخدام نیروی متخصص، زمان کافی برای اعمال تغییرات و مشاهده نتایج و... باشد.

افزایش سئو سایت وردپرس

وردپرس، سیستم مدیریت محتوای محبوب و کارآمدی است. بسیاری افرادی وب سایت‌های خود را با این سیستم ساخته و مدیریت می‌کنند. با اینکه سیستم وردپرس اساسا Seo-Friendly است، قابلیت‌های اضافه‌تری دارد که به افزایش سئو سایت وردپرس کمک می‌کنند. اگر سایت وردپرس خود را به متخصصان بسپارید می‌توانند در زمان کوتاه‌تری سئوی سایت را بهبود دهند. همچنین اگر تمایل دارید خودتان کار را انجام دهید می‌توانید نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • قالب‌های بهینه برای سایت انتخاب کنید.
  • افزونه‌های مرتبط با سئو را بر روی سیستم وردپرس نصب یا اضافه نمایید.
  • حتما فایل مربوط به نقشه سایت را تهیه و تدوین کرده و بر روی سایت قرار دهید.
  • سرویس‌های میزبانی قابل اعتماد را انتخاب کنید تا به این وسیله، رتبه سایت ارتقا پیدا کند.
  • و... .

افزایش سئو سایت وردپرس 

همان طور که گفتیم افزایش سئو سایت کاری تخصصی است. هر چند می‌توان با صرف وقت و آموزش صحیح در این زمینه مهارت پیدا کرد. برای اطلاعات بیشتر جهت بهبود سئو سایت با مشاوران متخصص در پونه مدیا مشورت کنید.

5 از 5