با ما در ارتباط باشید: 0314566
مشاوره طراحی سایت

یکی از کارهای مهم و تاثیرگذار در پیش از سفارش طراحی سایت مشاوره گرفتن از افراد متخصص و باتجربه است که البته این امر مسئله‌ای هزینه‌بر و چالش‌برانگیز است. بدون مشاوره طراحی سایت حتی اگر از شرکت مایکروسافت نیز برای طراحی و اجرای سایت خود کمک بگیرید، باز هم ممکن است که اشتباهاتی در طول مسیر داشته باشید. در این زمینه مشاوره گرفتن به معنای تبادل اطلاعات و همفکری با کارشناسان است. اطلاعات بدست آمده از این افراد زمینه تصمیم‌گیری بهتر در جهت انتخاب راهکارهای مناسب‌تر و کم‌هزینه‌تر را به وجود خواهند آورد.

بنابراین توصیه می‌شود که پیش از راه‌اندازی هر کسب‌وکاری به خصوص ایجاد یک سایت خوب با افراد معتبر مشورت کنید. در این مطلب علاوه بر ذکر اهمیت این موضوع به نحوه برآورد هزینه مشاوره گرفتن از شرکت‌های طراحی سایتی مثل پونه مدیا می‌پردازیم.

مشاوره طراحی سایت چیست؟

مشاوره گرفتن برای طراحی سایت بدین معنی است که کسب‌وکار شما توسط افراد متخصص در حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ بررسی می‌شود. این افراد سایت شما را به منظور شناسایی نیازهای آنلاین کسب‌وکار شما و انتخاب بهترین ابزارها برای حضورتان در دنیای دیجیتال تجزیه و تحلیل می‌کنند.

در واقع دریافت مشاوره برای طراحی سایت دورنمایی از یک وب‌سایت خوب را در دسترس شما قرار می‌دهد. در نهایت این امر باعث افزایش رتبه و بالا رفتن ترافیک سایت شما که هدف هر کارفرمایی از راه‌اندازی یک وب‌سایت است، خواهد شد.

اگر طراحی وب‌سایت بر اساس آخرین قوانین و استانداردهای روز دنیا صورت گیرد، به طور قطع شانس کسب‌وکار شما در افزایش رتبه در لیست نتایج گوگل بیشتر می‌شود. بنابراین بهتر است که نقش مشاور را در حوزه طراحی از یاد نبرید و پیش از انجام هرگونه فعالیتی اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق تماس با یک مشاور بدست آورید.

این تعریف یک تعریف ساده اما بهینه از مشاوره طراحی سایت است. مهمترین سوال در این رابطه این است که چگونه می‌توان افراد متخصص در این حوزه را برای گرفتن مشاوره تشخیص داد؟ برای اینکه شخصی در زمینه‌ای مهارت و تجربه لازم را داشته باشد، باید حداقل 3 سال یا 10 هزار ساعت در رشته مورد نظر خود فعالیت کرده باشد. برای مثال طراحی سایت موضوع ساده‌ای نیست که بتوان تنها با خواندن چند مقاله در اینترنت یا انجام اموری مانند نصب سایت روی هاست طراح سایت شد.

تیم پونه مدیا به واسطه همکاری با مشاورینی مجرب و باتجربه آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در زمینه طراحی سایت است. برای این منظور تنها باید با ما تماس بگیرید. 

مشاوره طراحی سایت کیست؟

مشاورین طراحی سایت در وهله اول به شما کمک می‌کنند که استراتژی محتوا نویسی و انتشار آن را در سایت خود مشخص نمایید. بدین ترتیب اولین مطالب منتشر شده در وب‌سایت شما دقیقا منطبق با موضوع هدفی هستند که می‌خواهید در آن موضوع در لیست نتایج گوگل رتبه بگیرید.

یکی دیگر از کارهایی که افراد متخصص در زمینه طراحی سایت برای وب‌سایت‌ها انجام می‌دهند، پیشگیری از هزینه‌های اضافی در ابتدای راه‌اندازی سایت است. در واقع اگر شما از همان شروع کار دقیقا انتظارات خود را از سایتتان نمی‌دانید، تیم مشاوره طراحی سایت به شما کمک می‌کنند. این تیم با تحلیل انتظارات و خواسته‌های شما و فازبندی آن‌ها خواهند گفت که از کجا و با چه ابزاری شروع نمایید. همچنین مشاورین در تعیین اقدامات و ابزارهای مورد نیاز در هر فاز نیز به شما یاری می‌رسانند. این امر در حالی است که بدون مشاوره گرفتن از کارشناسان باتجربه هیچگاه نمی‌دانستید که چطور و چگونه باید کار را شروع کرد.

بهینه‌سازی هزینه‌های راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی نیز از دیگر کمک‌هایی است که توسط مشاورین طراحی سایت انجام می‌شود. برخی از افراد تصور می‌کنند که طراحی سایت با کدنویسی اختصاصی برای آن‌ها بهتر است. این در حالی است که این روش برای اشخاصی که هیچگونه آشنایی با کدنویسی ندارند، پیشنهاد می‌گردد که البته روشی با هزینه بیشتر است. همچنین در این صورت شرکت شما با هزاران مشکل در آینده مانند عدم وجود توسعه‌دهنده و عدم وجود کتابخانه‌های قوی برای فازهای بعدی مواجه خواهید شد. لذا افرادی که در زمینه طراحی سایت متخصص هستند، می‌توانند ابزارهای مورد نیاز برای فازهای ابتدایی را به شما معرفی کنند. این امر به دلیل انتخاب بهترین ابزارها در کاهش هزینه‌های پروژه موثر است.

بنابراین توصیه می‌شود که با افرادی در زمینه طراحی سایت مشورت کنید که دانش و تجربه لازم را داشته باشید.

هزینه مشاوره طراحی سایت چگونه حساب می شود؟

به طور کلی مردم تمایل دارند که برای چیزهایی هزینه پرداخت کنند که ملموس باشند. بنابراین در بسیاری از اوقات افراد از دریافت خدمات غیرملموس به دلیل هزینه‌ای بودن آن‌ها منصرف می‌شوند. دریافت مشاوره در هر حوزه‌ای نیز عملی ناملموس است که افراد اهمیت آن را در بیشتر مواقع نادیده می‌گیرند. اما مطمئن باشید که پس از مدتی از تاریخ راه‌اندازی سایت خود به مشکلاتی برمی‌خورید که تنها با مشورت کردن با افراد متخصص قابل حل است. به یاد داشته باشید که زمان و هزینه از دست رفته موضوعاتی نیستند که امکان برگشت آن‌ها وجود داشته باشد. در این مرحله تنها باید از بروز خسارات بیشتر جلوگیری کرد.

افرادی که در هنگام طراحی سایت مشاوره دریافت نمی‌کنند، نتایج نامطلوب و دوباره کاری‌های بسیاری را خواهند دید. در این صورت متوجه خواهید شد که دریافت مشاوره پیش از انجام هرگونه فعالیتی توجیه اقتصادی و روانی بالایی برای کسب‌وکار شما خواهد داشت.

برای دریافت خدمات مشاوره از تیم پونه مدیا تنها کافی است که برای رزرو وقت با ما تماس بگیرید. هزینه مشاوره طراحی سایت به صورت ساعتی محاسبه خواهد شد. همچنین تعرفه کارشناسان ما بر اساس مصوبه اعلام شده توسط اتحادیه فناوران رایانه تهران است. البته یک جلسه مشاوره‌های پونه مدیا بسته به دلخواه شما به صورت حضوری یا تلفنی به صورت رایگان ارائه خواهد شد. مشاوران ما به واسطه تجربه و سابقه طولانی مدت خود هرگونه سوال و ابهام شما را در خصوص طراحی سایت پاسخ داده و بهترین استراتژی‌ها را به شما معرفی می‌کنند. 

چرا به مشاوره طراحی سایت نیاز داریم؟

حتما این جمله را شنیده‌اید، راهنمایی گرفتن از دیگر به شما کمک می‌کند که چرخ را از اول اختراع نکنید. با اینکه طراح سایت با اصول و قواعد ساخت سایت آشنایی دارد، اما کسب‌وکار شما را به خوبی نمی‌شناسد. او در مورد حوزه کاری و صنعت شما و همچنین نگرش‌های شما شناخت ندارد. همچنین این فرد از مشکلات، انتظارات و حتی بودجه شما آگاهی ندارد.

بنابراین طراحی سایت بدون مشاوره گرفتن منجر به ایجاد سایتی خواهد شد که چکش‌کاری آن به قیمت دوباره ساختنش است. لذا اولین ضرورت مشاوره سایت شناخت کافی مجری از روند اقداماتی است که صاحب کسب‌وکار قرار است، در سایت خود عرضه یا ارائه کند. دریافت مشاوره از افراد باتجربه و متخصص منجر به دستیابی به اهداف زیر می‌شود:

  • کاهش هزینه‌های پروژه.
  • کاهش اشتباهات جاری.
  • تعیین نوع و مدل سایت برای کسب‌وکار شما.

در ادامه برخی از موارد مهم که بر ضرورت مشاوره گرفتن در هنگام طراحی سایت دلالت دارند، مطرح شده است:

  • طراحی یک سایت خوب بر نحوه درک مخاطب از برند شما تاثیر می‌گذارد، بنابراین اگر وب‌سایت شما بد یا منسوخ باشد، مخاطبان بلافاصله تصورات منفی را از بیزینس شما دریافت خواهند کرد. این مسئله اهمیت بهره‌گیری از مشاوره طراحی سایت را نمایان می‌سازد.
  • طراحی سایت روی استراتژی سئو نیز موثر است. بسیاری از المان‌ها و شیوه‌های طراحی وب روی نحوه انتشار محتوا در وب‌سایت تاثیر می‌گذارند. این امر به نوبه خود رتبه بدست آمده سایت در میان موتورهای جستجو را نیز تعیین می‌کند. بهترین راه برای بهینه کردن سئو سایت مشاوره گرفتن از متخصصین سئو است.
  • اگر می‌خواهید در کسب‌وکار خود از رقبا پیشی بگیرید، باید طراحی وب را برای صفحات سایت خود جدی بگیرید. یک وب‌سایت قدیمی و با کیفیت پایین به ضرر بیزینس شما است.
  • یک سایت با طراحی مناسب و همراه با نشان اعتماد باعث جلب اعتماد مشتریان می‌شود.

مزایای استفاده از مشاوره طراحی سایت چیست؟

هر بیزینسی محصولات، خدمات مختلفی را ارائه داده و نیازمندی‌های خاصی را دارد. یکی از نکات مهم در دنیای دیجیتال نحوه نمایش و پیاده‌سازی این موارد در وب‌سایت است. بسیاری از صاحبین کسب‌وکار اطلاعات لازم را درباره شیوه ارائه خدمات خود در وب‌سایتشان ندارند. همچنین این مدیران و کارآفرینان نمی‌دانند که چگونه باید از سیستم مدیریت محتوا استفاده کرد.

کمک گرفتن از مشاورین حرفه‌ای طراحی سایت به صاحبین بیزینس‌ها کمک می‌کند که بهترین نوع وب‌سایت را داشته باشید. زیرا این افراد تسلط کافی بر اصول طراحی سایت و سئو داشته و می‌توانند پس از شنیدن نیازها و خواسته‌های شما بهترین توصیه‌ها را به شما ارائه دهند.  

به یاد داشته باشید که مشاوره طراحی سایت به عنوان روشی کارآمد برای طراحی و ایجاد یک وب‌سایت جدید و فعال مطرح است. اگر از تجربیات مشاورین حرفه‌ای در این زمینه استفاده کنید، تا حد زیادی در وقت و زمان خود صرفه‌جویی کرده‌اید. علاوه بر این، مشاوره گرفتن از کارشناسان بهترین نتیجه ممکن از طراحی سایت را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

امروزه بسیاری از کسب‌وکارها پیش از شروع کار خود به مشاورین سایت مراجعه کرده و انتظارات خود از سایت مورد نظرشان را مطرح می‌کنند. این جلسات به این افراد کمک می‌نمایند که وب‌سایتی با بهترین طراحی داشته باشند. پونه مدیا یکی از معتبرترین مراکزی است که در این امر به شما یاری می‌رساند.  برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طراحی وب‌سایت به بخش طراحی سایت یا طراحی سایت فروشگاهی در پونه مدیا مراجعه فرمایید.

5 از 5

سؤالات متداول سئو سایت

بعد از شروع سئو، چقدر طول می‌کشد تا به صفحه اول گوگل برسم؟

پروژه سئو، یک فرایند پیوسته است که به تلاش، مداومت و صبر نیاز دارد. علاوه بر این عواملی مانند میزان رقابت در حوزۀ کاری شما، سختی کلمات کلیدی، بودجه و ... هم در سرعت رسیدن شما به صفحه اول گوگل تأثیر دارد.

قیمت سئو سایت من چقدر می‌شود؟

قیمت سئو هم مانند زمان رسیدن شما به رتبه 1 گوگل به مواردی بستگی دارد که در پروژه‌های مختلف، متفاوت خواهد بود. برای مثال قیمت سئو برای پروژه یک سایت فروش جواهرات، با قیمت سایت آهن آلات به کلی متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از قیمت پکیج‌های سئو پونه مدیا می‌توانید به صفحه قیمت سئو در سایت مراجعه کنید یا با کارشناسان ما در پونه مدیا تماس بگیرید.

کدامیک از خدمات سئو پونه مدیا برای من بهتر است؟

جواب این سؤال کاملاً به شرایط کسب‌وکار شما بستگی دارد. باید ببینید که در چه حوزه‌ای کار می‌کنید و رقبای شما در چه سطحی هستند. از طرفی بودجه شما هم در انتخاب خدمات تعیین‌کننده است. پیشنهاد می‌کنیم که با ما تماس بگیرید تا بتوانیم با بررسی کامل شرایط شما بهترین پکیج خدمات سئو را به شما پیشنهاد کنیم.

آیا واقعاً به سئو نیاز داریم؟

صددرصد! بدون سئو صدای شما به گوش هیچ کس نمی‎رسد. سئو شما را به صفحه اول گوگل می‌آورد و در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهد. همین دیده شدن احتمال تبدیل مخاطب به مشتری را به وضوح افزایش می‌دهد.