با ما در ارتباط باشید: 0314566
افزایش بازدید سایت

افزایش میزان بازدید سایت، فاکتور مهمی در ایجاد اعتبار و معرفی برند است. هدف این است که سایت، درصد بسیاری از کاربران را در موضوع مورد نظر درگیر کند. برای مثال سایتی دارید که درباره گجت‌های دیجیتال تولید محتوا می‌کند و یا آن‌ها را به فروش می‌رساند. هدف شما این است کاربرانی که در جستجوی چنین اطلاعاتی هستند، نام سایت شما را به خاطر بسپارند. بدیهی است که گام‌های اولیه برای معرفی برند، کمی با دقت بیشتر برداشته شوند اما اگر استراتژی‌های شما مناسب باشند، می‌توانید امیدوار باشید با افزایش بازدید سایت، کاربران بیشتر (و بعدا مشتریان وفادار بیشتری) جذب نمایید.

روش‌های مختلفی برای افزایش بازدید سایت وجود دارد. این استراتژی‌ شما است که تعیین می‌کند روی کدام یک از روش‌های افزایش بازدید، سرمایه گذاری بیشتری داشته باشید. به یاد داشته باشید که علاوه بر افزایش بازدید سایت، لازم است بازدیدکننده، زمان کافی در سایت شما سپری کند از صفحه‌ای به صفحه دیگر برود و در بهترین حالت Convert شود. بنابراین علاوه بر افزایش بازدید سایت، رسالت اصلی کسب و کار خود را فراموش نکنید.

قصد داریم در ادامه مطلب تعدادی از موثرترین روش‌‌ها را نام ببریم و درباره آن‌ها صحبت کنیم. این مقاله برای شما به عنوان متخصص سئو، دیجیتال مارکتر یا مدیر سایت بسیار کاربردی خواهد بود.

افزایش بازدید سایت

بهترین روش‌ های افزایش بازدید سایت

در معرفی بهترین روش های افزایش بازدید سایت، شایان ذکر است که برخی از روش‌ها نیاز به پرداخت مستقیم هزینه دارند مانند: تبلیغات کلیکی یا همکاری با اینفلوئنسرها. در حالی که برخی دیگر به طور غیر مستقیم نیاز به پرداخت پول یا صرف زمان پیدا می‌کنند مانند: بهینه سازی سئو، بازاریابی محتوا و... . بنابراین برای افزایش بازدید سایت لازم است هزینه‌هایی را متقبل شوید. توصیه می‌کنیم در این مسیر به جای حساب کردن روی سئو ارزان، افزایش بازدید سایت رایگان یا افزایش بازدید سریع و تبلیغاتی از این دست، به فکر انجام کارهای تاثیرگذار باشید تا منابع کسب و کار خود را بیهوده هدر ندهید و نام برند را خدشه‌دار نکنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

فاکتورهای سئو و رتبه بندی سایت (لیست کامل 2020)

بهترین روش‌ های افزایش بازدید سایت 

افزایش بازدید سایت با تولید محتوا

افزایش بازدید سایت با تولید محتوا از جمله مهم‌ترین روش‌ها در این لیست است. برای موفقیت در دیجیتال مارکتینگ قطعا باید در بخش تولید محتوا، حرف‌هایی برای گفتن داشته باشید. مقصود اینکه اگر نتوانید محتوای منحصر به فرد، ارزشمند و سئو شده تولید کنید چگونه می‌توانید نام برند را به عنوان متخصص در زمینه کسب و کار خود معرفی نمایید.

لازم است سایت شما حاوی محتوایی باشد که کاربران را به جواب سوالشان برساند. بعد از مدتی، کاربر نام برند شما را به خاطر می‌سپارد و می‌داند با کلیک روی لینک سایت شما در گوگل، به پاسخ سوال می‌رسد. و اگر استراتژی‌های بی‌نقصی طراحی کرده باشید، کاربر نیازی به سرچ در گوگل ندارد و مستقیما آدرس سایت شما را وارد می‌کند زیرا اطمینان دارد پاسخ سوالات، نزد شما است.

برای تولید محتوا، می‌توانید از تیم تولید محتوا کمک بگیرید، این وظیفه را به شرکت‌های دیگر بسپارید یا خودتان دست به کار شوید. بالطبع هر چقدر کسب و کار شما بزرگتر باشد نیاز به تیم بزرگتر و متخصص‌تری برای تولید محتوا دارید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

بهترین شرکت های تولید محتوا

توصیه می‌کنیم تولید محتوا را با نظارت تیم سئو پیش ببرید. محتوای ارزشمندی که سئو نشده، شانس کمتری برای دیده شدن دارد. در حالی که بازاریابی محتوا، شما را سریع‌تر به هدف مورد نظرتان می‌رساند. با توجه به تمام نکاتی که برای تولید محتوا در جهت افزایش بازدید سایت گفتیم ۳ فاکتور اساسی را برای استفاده از این روش به یاد داشته باشید: تولید محتوای ارزشمند، منحصر به فرد و سئو شده.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

سئو محتوا چیست؟ | محتوای سئو شده چیست؟

افزایش بازدید سایت با تولید محتوا 

افزایش بازدید سایت با پست مهمان

یکی دیگر از روش‌های افزایش میزان بازدید سایت، استفاده از پست مهمان است. پست مهمان معمولا به محتوایی گفته می‌شود که برای سایت‌های دیگر می‌نویسید اما لینک یا لینک‌هایی از صفحات سایت خود درون محتوا، ایجاد می‌نمایید. اگر پست مهمان محتوای خوبی داشته باشد و در سایت مناسبی منتشر شود، در بازه کوتاهی می‌توانید بازدیدکنندگان سایت را افزایش دهد.

با یک مثال، درباره چگونگی استفاده از پست مهمان برای افزایش بازدید سایت صحبت می‌کنیم. تصور کنید سایت شما یک فروشگاه آنلاین گجت‌های دیجیتال‌ است. حال برای پست مهمان تصمیم گرفته‌اید، مقاله‌ای راجع به جدیدترین گجت‌های سال ۲۰۲۳ در سایتی محبوب، منتشر کنید. در پست مهمان مقاله‌ای می‌نویسید که مخاطب آن، کاربران سایت میزبان است. بنابراین باید پرسونای کاربران میزبان را به خوبی درک کرده و مطلبی جذاب منتشر کنید.

چند لینک درون محتوا می‌سازید تا کاربر در صورت تمایل روی آ‌ن‌ها کلیک کند و به سایت شما هدایت شود. تا اینجای کار، بازدید سایت شما افزایش پیدا کرده اما پس از آن، محتوای سایت است که می‌تواند کاربر را در سایت نگه دارد یا او را دلسرد کند. پس اگر قصد دارید با پست مهمان، بازدیدکنندگان را افزایش دهید و آن‌ها را برای Convert تشویق کنید باید پست مهمان جذابی ایجاد کرده و همچنین محتوای جذابی در سایت خود داشته باشید.

چنانچه پست مهمان دارای ویژگی‌های زیر باشد می‌توانید در افزایش بازدید سایت موفق باشید:

  • محتوای مفیدی تولید کنید که با لحن نوشتاری سایت میزبان هماهنگ باشد.
  • پرسونای مخاطبان سایت میزبان را درک کنید و بر اساس آن پست مهمان را بنویسید.
  • در پست مهمان با کمک محتوای منحصر به فرد و جذاب، نشان دهید در کار خود متخصص هستید.
  • لینک سازی صحیح انجام دهید. مثلا انکر را بر اساس محبوب‌ترین کلمات کلیدی انتخاب کنید.
  • اگر کاربر در پست مهمان روی لینک شما کلیک کرد باید به صفحه جذابی منتقل شود تا امکان Convert افزایش پیدا کند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

پست مهمان چیست؟ مهمترین نکات نوشتن پست مهمان

افزایش بازدید سایت با پست مهمان 

افزایش بازدید سایت با شبکه های اجتماعی

با اینکه شبکه‌های اجتماعی می‌توانند فقط تا ۶ درصد، میزان بازدید سایت را افزایش دهند ارزش سرمایه گذاری در این زمینه را دارند. چرا که در شبکه‌های اجتماعی شما قادر هستید پست‌های قدیمی‌تر اما مرتبط با ترندهای روز را دوباره تبدیل به صفحات پربازدید کنید.

همچنین شبکه‌های اجتماعی کانال مناسبی برای هدایت کاربران به صفحات جدید سایت هستند. برای افزایش بازدید سایت با شبکه‌های اجتماعی، لازم است با حال و هوای این نوع پلتفرم‌ها آشنایی داشته باشید. برای مثال اگر در اینستاگرام صفحه‌ای اختصاصی برای کسب و کار خود ایجاد کرده‌اید و در آن فعال هستید بهتر است لینک صفحه اصلی سایت را در بخش Bio درج نمایید. یا اینکه اگر محصول جدیدی به سایت اضافه کرده‌اید می‌توانید در استوری‌ها، لینک صفحه را قرار دهید و فالوئرها را به کلیک کردن تشویق کنید.

معمولا برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی بهتر است نیروی متخصص استخدام کنید تا با طراحی استراتژی‌های جدید، ترافیک بیشتری به سایت هدایت کنند. شایان ذکر است که برای موفقیت در این زمینه، فعالیت موثر و مستمر حائز اهمیت است. بنابراین نیروی متخصص، کار را برای شما آسان‌تر خواهند کرد.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو سایت چیست؟

افزایش بازدید سایت با تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی همواره یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای افزایش بازدید سایت بوده‌اند. همچنان می‌توانید روی تبلیغات کلیکی برای افزایش ترافیک حساب کنید. تبلیغات کلیکی که در موتورهای جستجو منتشر می‌شوند نقش به سزایی در معرفی کسب و کار شما خواهند داشت. حتی اگر کاربران روی این لینک‌ها در موتورهای جستجو کلیک نکنند، نام برند شما در ذهن آن‌ها ثبت خواهد شد مخصوصا اگر سایت در سئو ارگانیک نیز رتبه‌های بالا داشته باشد.

علاوه بر تبلیغات کلیکی موتورهای جستجو، می‌توانید این کار را در سایت‌های محبوب و پربازدید نیز انجام دهید. اما فراموش نکنید که چنین تبلیغاتی باید در سایت‌هایی ظاهر شوند که به نوعی با کسب و کار شما ارتباط داشته باشید. یعنی باید پرسونای کاربران سایت‌های محبوب را شناخته باشید و سپس برای انتشار تبلیغات کلیکی اقدام کنید.

برای مثال، سایت محبوبی را تصور کنید که در محتوای آن، موضوعاتی مانند بهداشت، زیبایی، نکات خانه داری و... مورد بحث قرار می‌گیرد. مشخص است مخاطبان چنین سایتی می‌توانند از تمام قشرهای جامعه باشند بنابراین اگر کسب و کار شما موضوع عمومی دارد، محل مناسبی را برای انتشار تبلیغات کلیکی یافته‌اید.

نکته: می‌توانید کمپین‌هایی راه اندازی کنید که کاربران عادی هم برای انتشار تبلیغات کلیکی شما در سایت‌های دیگر، همکاری کنند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

آیا تبلیغات کلیکی بر سئو سایت تاثیر گذار است

افزایش بازدید سایت با تبلیغات کلیکی 

افزایش ورودی سایت با ایمیل مارکتینگ

شاید به ذهن شما رسیده باشد که ایمیل مارکتینگ در ایران چندان کاربردی ندارد اما واقعیت این است که بسیاری از کسب و کارهای بزرگ، از این روش برای افزایش بازدید سایت استفاده می‌کنند. ایمیل مارکتینگ روشی مقرون به صرفه و موفقیت آمیز خواهد بود به شرطی که استراتژی‌های مناسبی برای آن داشته باشید.

برای مثال در ایمیل مارکتینگ، آدرس ایمیل مخاطبان خود را چگونه به دست آورده‌اید، چه دسته بندی‌هایی برای مخاطبان خود انجام داده‌اید، بر اساس کدام زمان بندی‌ها ایمیل ارسال می‌کنید، آیا برنامه‌های خاصی برای مشتریان دارید، لحن متن ایمیل چیست، کدام اطلاعات شخصی را از کاربران خود دریافت کرده‌اید و... .

برخی کسب و کارها در استراتژی‌های ایمیل مارکتینگ خود تصمیم می‌گیرند اطلاعات شخصی کاربران را دخالت دهند. مثلا برای تبریک روز تولد مشتری، ایمیل ارسال می‌کنند و لینک محصولات دارای تخفیف را درج می‌نمایند. همچنین می‌توان باشگاه مشتریان ایجاد کرد و برای مشتریانی که ایمیل خود را در اختیارتان قرار داده‌اند، پیشنهادهای ویژه ارسال نمود. بنابراین روی ایمیل مارکتینگ برای افزایش بازدید سایت حساب کنید. برای پیاده سازی این روش، از ابزارهای مناسب کمک بگیرید تا کنترل بیشتری داشته باشید.

افزایش ورودی سایت با ایمیل مارکتینگ 

افزایش ورودی سایت با اینفلوئنسر ها

اینفلوئنسرها افرادی هستند که می‌توانند در دنیای مجازی تاثیرگذار واقع شوند. بسیاری کسب و کارها، برای افزایش بازدید سایت یا افزایش مشتریان از اینفلوئنسرها کمک می‌گیرند. این همکاری‌ها عبارتند از: تبلیغات در شبکه های اجتماعی، استفاده از چهره اینفلوئنسر به عنوان یکی از مشتریان وفادار برند، تولید محتوای تبلیغاتی اینفلوئنسر برای معرفی بیشتر محصولات و... .

شما هم می‌توانید به تناسب خدمات یا محصولاتی که در سایت ارائه می‌کنید با اینفلوئنسرها همکاری نمایید. نکات زیر را برای همکاری با اینفلوئنسر به یاد داشته باشید:

  • تا جایی که ممکن است با اینفلوئسرهایی همکاری نمایید که در زمینه مرتبط با کسب و کار شما فعال هستند.
  • قرار است اینفلوئنسر به عنوان چهره تبلیغاتی شما (کوتاه مدت یا طولانی مدت) معرفی شود بنابراین در انتخاب اینفلوئنسر دقت کنید زیرا تاریخچه فعالیت‌های برند شما در خاطر مردم، ماندگار است.
  • پیش از انتشار تبلیغات توسط اینفلوئنسرها، درباره نوع و پیام محتوا مذاکره نمایید.

افزایش ورودی سایت با سئو

تقریبا تمام روش‌هایی که برای افزایش بازدید سایت نام بردیم می‌توانند به عنوان زیر مجموعه سئو معرفی شوند، در خدمت سئو باشند یا به بهبود آن کمک کنند. این سئو است که جایگاه شما را در لیست نتایج موتورهای جستجو تعیین می‌کند. وقتی آمار نشان می‌دهند ۹۰ درصد کاربران در اینترنت، اولین تجربه آنلاین خود را با سرچ در گوگل آغاز کرده‌اند می‌توان متوجه شد سرمایه گذاری روی سئو برای رتبه‌های بالای گوگل، یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای پیشرفت کسب و کارهای آنلاین است.

با بهینه سازی سئو، محتوای تازه‌ای را که منتشر کرده‌اید به کاربران بیشتری نشان می‌دهید، محصولات یا خدمات جدیدی که سایت شما ارائه می‌دهند به مشتریان بیشتری معرفی می‌گردد، اعتبار سایت شما افزایش پیدا می‌کند و... . به طور کلی می‌توان ادعا کرد سنگ بنای موفقیت سایت شما در گرو استراتژی‌های موفق سئو است.

می‌توانید با تولید محتوای ارزشمند، فعالیت موثر در شبکه‌های اجتماعی، استفاده از اسنیپت‌های جذاب، اطلاع از ترندهای روز و نیاز کاربران و موارد دیگر به بهبود سئو کمک کنید. بهینه سازی سئو ارگانیک سایت راه را برای افزایش ترافیک ارگانیک سایت هموار می‌کند. هر چند می‌تواند به طور غیر مستقیم و طولانی مدت، مهر تاییدی بر اعتبار سایت باشد. ما در پونه مدیا به شما کمک می کنیم تا با تدوین استراتژی های سئو قدرتمند، راه پیشرفت در دنیای دیجیتال را برای خود هموار کنید.

در این مقاله درباره روش‌های افزایش بازدید سایت صحبت کردیم. متوجه شدید که هر یک از این روش‌ها وقتی به صورت تخصصی و هوشمندانه به کار روند، شما را به هدف و موفقیت نزدیک می‌کنند. توصیه می‌کنیم به تبلیغاتی مانند نرم افزار افزایش بازدید سایت یا خرید بازدید سایت یا ربات افزایش بازدید سایت بی اعتنا باشید و از روش‌های صحیح، ترافیک را افزایش دهید. البته برخی متخصصان سئو یا دیجیتال مارکترها در بازه‌های زمانی کوتاه و به صورت محدود از روش‌های مذکور برای افزایش بازدید استفاده می‌کنند اما قطعا برای موفقیت کسب و کار به چنین روش‌هایی متکی نیستند.

5 از 5