با ما در ارتباط باشید: 0314566
سایت دیجیتال مارکتینگ | معرفی برترین سایت های دیجیتال مارکتینگ ایران

چند سال پیش بسیاری از کسب‌وکارهای مشهور فعلی اصلا وجود نداشتند یا کسی آن‌ها را نمی‌شناخت. امروزه نیز برخی از مشاغل سنتی که هنوز در مسیر دیجیتالی شدن قرار نگرفته‌اند، جز یادی در ذهن مشتریان جایی ندارند. دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال که حدود 20 سال قدمت دارد، به سرعت در ایران در حال گسترش است. به همین دلیل انتخاب بهترین سایت دیجیتال مارکتینگ برای دریافت خدمات، امری دشوار محسوب می‌شود.

با کمک گرفتن از سایت‌های بازاریابی دیجیتال تخصصی شرایط بهتری را برای کسب‌وکارهای خود ایجاد خواهید کرد. جالب است، بدانید که بسیاری از بیزینس‌های بزرگ، پیشرفت و توسعه خود را به واسطه این نوع بازاریابی به دست آورده‌اند. در این مقاله لیستی از بهترین سایت‌های دیجیتال مارکتینگ در ایران را به شما معرفی کرده‌ایم. اما در ابتدا به شرح ویژگی‌ها و خدماتی می‌پردازیم که این آژانس‌های بازاریابی در بستر اینترنت به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

سایت دیجیتال مارکتینگ تخصصی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

پیدا کردن بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ که توانایی ارائه خدمات بازاریابی آنلاین را به خوبی داشته باشد، کار آسانی نیست. از آنجایی که شرکت‌های زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند، اعتماد کردن برای صاحبین کسب‌وکارها سخت می‌شود. سایت‌های دیجیتال مارکتینگ قابل اعتماد که بتوانند راه را برای پیشرفت یک بیزینس هموار سازند، باید یک سری ویژگی‌ها داشته باشند. برخی از ویژگی‌های این موسسات تبلیغات دیجیتال عبارتند از:

  • آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ باید توانایی طراحی سایت‌هایی تاثیرگذار و جذاب را داشته باشند. سایت‌هایی که مخاطبان را به خود جذب کرده و آن‌ها را برای خرید محصول یا خدمات متقاعد سازند. تنها در این صورت است که مشتریان سایت و در نتیجه کسب‌وکار شما بیشتر می‌شود.
  • با ایجاد کانال‌های ارتباطی قدرتمند، پیوسته با بازدیدکنندگان سایت‌ها تعامل و آن‌ها را به مشتریان همیشگی تبدیل کنند.
  • توانایی ایجاد ارتباط با کاربران را داشته باشند و آن ها را در کانال‌های آنلاین همچون وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف به سمت کسب‌وکار مورد نظر سوق دهند.
  • نیاز مشتریان هدف را به خوبی از طریق بررسی و تحلیل داده‌ها بشناسد. سپس با توجه به نیازهای مخاطبان از استراتژی‌های بازاریابی درست برای بهینه‌سازی سایت استفاده کنند.
  • یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب باید صداقت و شفافیت کامل داشته باشد. برخی از شرکت‌های فعال در این زمینه حتی نشانی صحیحی از محل شرکت خود را در وب‌سایتشان درج نمی‌کنند. همچنین بسیار مهم است که در وب‌سایت موسسات بازاریابی دیجیتال لیستی از مشتریان با سابقه و راضی وجود داشته باشد.

فعالیت این شرکت‌ها در شبکه‌های اجتماعی نیز نشانگر به روز بودن و فعالیت مستمر آن‌ها است. برای مثال اگر آخرین پست موسسه‌ای در اینستاگرام مربوط به یک سال پیش است، کمی در اعتماد به آن‌ها شک کنید.

سایت دیجیتال مارکتینگ چه خدماتی را ارائه می کند؟

سایت دیجیتال مارکتینگ خدمات مختلفی را در حوزه بازاریابی عرضه می‌کند. استفاده از هر یک از این خدمات بسته به نوع کسب‌وکار، هدف نهایی و مشتری‌های بیزینس نتایج متفاوتی را به همراه دارد. برخی از مشاغل از همه خدمات بازاریابی دیجیتال بهره می‌برند و برخی دیگر تنها با چند مورد به نتیجه دلخواه می‌رسند.

خدمات بهینه سازی سایت

بهینه‌سازی کردن سایت برای موتورهای جستجو یا سئو به این معنی است که سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجوی گوگل بالاترین جایگاه را در میان رقبا به دست آورد. این امر باعث می‌شود که مخاطبین سایت شما نیز افزایش یافته و به دنبال آن برند شما شناخته شده‌تر گردد. همچنین افزایش فروش محصولات و خدمات و بیشتر شدن اعتبار کسب‌وکار نیز از دیگر پیامدهای بهینه‌سازی سئو سایت است.

بسیاری از افراد برای خرید کالای مورد نیاز یا یافتن پاسخ پرسش‌های خود از اینترنت کمک می‌گیرند. در این شرایط اگر سایت شما برای مخاطب و موتورهای جستجوی گوگل جذاب و در صفحه اول نتایج گوگل باشد، ترافیک سایتتان بیشتر می‌شود. در این صورت تعداد بازدیدکننده‌های سایت نیز بالا می‌روند.

طراحی و توسعه سایت

برای اینکه در حوزه کسب‌وکار خود از رقبا پیشی گرفته و جایگاه خوبی بدست آورید، باید سایت خوبی داشته باشید. همچنین در این زمینه تبدیل بازدیدکننده به مشتری بسیار مهم است. هدف از طراحی سایت در حوزه دیجیتال مارکتینگ نیز دقیقا همین است. در واقع باید سایت خود را به گونه‌ای حرفه‌ای طراحی کنید که قابلیت تبدیل بازدیدکننده به مشتری را داشته باشد.

آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می‌کنند که از طریق سایت خود رفتار کاربران و نیازهای آن‌ها را پیگیری نمایید. همچنین در آینده به شما کمک می کنند که بتوانید سایت خود را توسعه دهید.

ویدیو مارکتینگ

در ویدیو می‌توان پیامی را در قالب موضوعی جذاب در مدت زمان کوتاهی به مخاطب رساند. به همین دلیل ویدیو ابزاری موثر در معرفی برند یا محصول به شمار می‌رود. بنابراین ویدیو مارکتینگ یکی از بهترین روش‌ها برای ماندگار کردن کسب‌وکار در ذهن مخاطبان است که توسط هر سایت دیجیتال مارکتینگ معتبری انجام می‌شود.

در واقع از طریق ویدیو مارکتینگ اطلاعات زیادی در عرض چند دقیقه در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد، بدون اینکه خسته شود. بازاریابی توسط ویدیو میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا را با کسب‌وکار شما آشنا ساخته و آن‌ها را به سایتتان هدایت می‌کند. برای مثال تیزرهای تلویزیونی تا مدت‌ها در ذهن بیننده باقی می‌مانند و در صورت جذابیت مخاطبین را به خرید ترغیب می‌نمایند.

ایمیل مارکتینگ

در روش بازاریابی آنلاین ایمیل مارکتینگ با کمک ایمیل با مشتریان ارتباط برقرار کرده و تبلیغات خود را انجام می‌دهید. در واقع شما افرادی را که خودشان آدرس ایمیلشان را در اختیار سایت قرار داده‌اند، از خدمات و محصولات بعدی آگاه می‌سازید.

البته پروسه ایمیل مارکتینگ باید کاملا هدفمند صورت گیرد. اگر ایمیل‌های ارسالی تنها جنبه تبلیغاتی داشته باشد، هیچ جذابیتی برای مخاطب نخواهد داشت و همین امر نرخ کلیک ایمیل شما را به شدت پایین می‌آورد. به همین دلیل در این خصوص بهتر است که از آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای کمک بگیرید.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا یکی از موثرترین روش‌های دیجیتال مارکتینگ است که به ارتقاء سایت کمک می‌کند. هدف از بازاریابی محتوایی تولید محتواهایی باکیفیت و یونیک است که بتوانند توجه و اعتماد کاربر را به خود جلب نمایند. برای این منظور باید از کلمه کلیدی مناسب و کاربردی بهره ببرید که مخاطبان به دنبال کسب اطلاعات در مورد آن کلمه هستند. همچنین ارائه اطلاعات مفید و به روز، وجود تصاویر و ویدیوهای جذاب، کامل بودن مقاله و تیترهای جذاب نیز در بازاریابی محتوایی ضروری هستند.

در این صورت کاربر پس از جستجوی یک واژه و عبارت به مقاله شما در صفحه نتایج گوگل رسیده و وارد سایت شما می‌شود. اگر مقاله شما جذاب و مفید باشد، تا انتها آن را دنبال کرده و به یکی از مشتریان یا دنبال‌کنندگان دائمی سایت شما تبدیل خواهد شد.

یکی از روش‌های موثر در بازاریابی محتوایی خرید رپورتاژ آگهی از پلتفرم‌های معتبر است. شما می‌توانید در رپورتاژ آگهی مشکلی را در قالب مقاله یا تبلیغات مطرح کرده و در سایت‌های مختلف منتشر کنید. در این صورت به سایت خود با استفاده از آن مقاله‌ها اعتبار داده و در نتایج گوگل جایگاه خوبی را کسب خواهید کرد.

بازاریابی در شبکه های اجتماعی

تعداد افرادی که در شبکه‌های اجتماعی مشغول به فعالیت هستند، روز به روز در حال افزایش است. همین امر نقش شبکه‌های اجتماعی را برای بازاریابی دیجیتال مهم‌تر می‌کند. یک کسب‌وکار می‌توان از طریق تولید محتوا در این رسانه‌های اجتماعی مخاطبان زیادی را به دست آورد.

برای مثال افرادی که در زمینه آرایشگری فعالیت دارند، می‌توانند به خوبی در اینستاگرام شناخته شوند. البته این امر به شرطی تحقق می‌یابد که استراتژی‌های درست را برای افزایش تعداد فالوورهای خود استفاده کنید. سایت دیجیتال مارکتینگ همچون پونه مدیا در این راه به شما کمک می‌کند.

علاوه بر این، می‌توانید از افراد مشهور با تعداد دنبال‌کننده زیاد در این شبکه‌ها بخواهید که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم کسب‌وکار شما را تبلیغ کنند.

SMS مارکتینگ

SMS مارکتینگ تا حدودی مشابه ایمیل مارکتینگ است، با این تفاوت که نیاز به اینترنت ندارد. در واقع در این نوع بازاریابی دیجیتال، تبلیغات به صورت متن تبلیغاتی همراه با لینک به شماره تلفن افراد ارسال می‌شود. با کمک این روش می‌توانید اطلاعات مربوط به خدمات و محصولات خود را به کاربرانی بفرستید که از قبل با کسب‌وکار شما آشنایی دارند. در واقع کاربران از قبل شماره تلفن خود را از طریق سایت یا شبکه‌های اجتماعی در اختیار شما قرار داده‌اند.

پرداخت به ازای هر کلیک

یکی دیگر از روش‌های بازاریابی دیجیتال که توسط سایت دیجیتال مارکتینگ ارائه می‌شود، پرداخت به ازای هر کلیک یا PPC است. در این روش کسب‌وکار مورد نظر باید به سایت تبلیغاتی به ازای هر بار کلیکی که روی تبلیغش انجام می‌شود، هزینه پرداخت کند. این نوع تبلیغات مقرون‌به‌صرفه ترافیک زیادی را به سمت سایت هدایت می‌کند.

خدمات عکاسی

در فضای دیجیتال عکاسی بسیار مهم است. محصولات شما حتی اگر بهترین کیفیت را داشته باشند، بدون داشتن تصاویر زیبا و جذاب نمی‌توانند مشتریانی را جذب کنند.

در کسب‌وکارهای سنتی مشتری محصول را به صورت کامل و از نزدیک مشاهده می‌کند. اما در دنیای آنلاین، این مهارت آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ است که با ایجاد سایتی زیبا و مجلل کالای شما را به مخاطب نمایش دهند.

ارائه مشاوره

تمام آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ مشاوره‌هایی را به منظور برندسازی و رشد سایت‌های مشتریان خود ارائه می‌دهند. اگر برای پیشرفت کسب‌وکار خود راهی غلط را پیش گرفته و از روش‌های نادرست استفاده کنید، برند خود را بدنام خواهید کرد. در صورت تکرار این اشتباهات در نهایت بیزینس شما با شکست روبرو خواهد شد. بنابراین انتخاب مشاور درست برای پیشرفت و ادامه مسیر الزامی است.

سایت دیجیتال مارکتینگ پونه مدیا

گروه طراحی وب‌سایت و سئو پونه مدیا به شما کمک می‌کند که با استفاده از بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا یک وب‌سایت اختصاصی جذاب و کاربردی برای کسب‌وکار خود داشته باشید. دانش، تجربه، خلاقیت، تخصص و از همه مهمتر عمل‌گرایی تنها بخشی از ویژگی‌های این شرکت هستند.

پونه مدیا در طول چندین سال فعالیت مستمر خود خدمات گوناگونی را به کسب‌وکارهای مختلف از جمله کاشیران، آهن پخش، بکردانه، وزارت صنعت، معدن و تجارت و بسیاری بیزینس‌های دیگر ارائه کرده است. به همین دلیل این آژانس دیجیتال مارکتینگ به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های فعال در این حوزه به شمار می‌رود.

از جمله مهمترین خدمات ارائه شده توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ پونه مدیا در دنیای بازاریابی آنلاین عبارت است از:

  • تبلیغات در گوگل.
  • ایمیل مارکتینگ.
  • خدمات سئو سایت.
  • بازاریابی محتوایی.
  • ارائه مشاوره.
  • طراحی و توسعه سایت‌ از جمله سایت‌های فروشگاهی.
  • تبلیغات کلیکی.

سایت دیجیتال مارکتینگ سئو اصفهان

اولین گام برای داشتن یک کسب‌وکار دیجیتال داشتن یک سایت است. آژانس بازاریابی دیجیتال سئو اصفهان سابقه‌ای موفق در زمینه طراحی سایت‌های اختصاصی به ویژه سایت‌های وردپرسی دارد.

یکی دیگر از خدماتی که توسط این مجموعه ارائه می‌شود، خدمات سئو و بهینه‌سازی سایت است. به طور کلی هزینه کردن در بخش تبلیغات بسته به میزان سرمایه‌گذاری باعث سودآوری می‌شود. اما سرمایه‌گذاری در خدمات سئو باعث ورود مشتریان به سایت بدون صرف کوچکترین هزینه‌ای خواهد شد، البته اگر در این زمینه کمی صبور باشید. به همین دلیل مهم است که بهینه‌سازی سایت خود را به سایت دیجیتال مارکتینگ معتبری همچون سئو اصفهان بسپارید.

استفاده از قدرت رسانه‌های اجتماعی را در برندینگ و تعامل با کاربران جدی بگیرید. البته سوشیال مدیا مارکتینگ شامل مواردی بیش از سفارش تبلیغات، خرید فالوور و انتشار چند پست و استوری است. شما می‌توانید پس از مشاوره با کارشناسان آژانس دیجیتال مارکتینگ با خیال راحت این خدمات را به آن‌ها واگذار کنید.

 

سایت دیجیتال مارکتینگ طراحی سایت اصفهان

سایت دیجیتال مارکتینگ طراحی سایت اصفهان با توجه به سابقه چندین ساله در زمینه ارائه خدمات بازاریابی دیجیتال عضوی ثابت از لیست بهترین شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ است. همچنین این مجموعه کمپین‌های تبلیغاتی متعددی را اجرا کرده است. برخی از خدمات ارائه شده توسط این مجموعه عبارت است از:

  • تدوین استراتژی بازاریابی و برندسازی.
  • طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی.
  • تولید آگهی‌های تبلیغاتی اینترنتی و انتشار آن در سایت‌های معتبر.
  • رپورتاژ آگهی.
  • خدمات سئو.
  • طراحی سایت‌های سازمانی و فروشگاهی.
  • مشاوره و آموزش.

شرکت طراحی سایت اصفهان با دنبال کردن جدیدترین روندهای دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات کسب‌وکارهای بزرگ و کوچکی را برعهده داشته است.

درصورتی که نیاز به دریافت خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ دارید، با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

5 از 5