با ما در ارتباط باشید: 0314566
کتاب دیجیتال مارکتینگ | معرفی بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ

برای به دست آوردن تخصص در دیجیتال مارکتینگ، باید همواره اطلاعات به روز و جدید را کسب کرد و مهارت‌های تازه‌ای یاد گرفت. در مقاله پیش رو می‌خواهیم بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ را نام ببریم و خلاصه‌ای از آن‌ها ارائه دهیم. اگر به دیجیتال مارکتینگ علاقه مند هستید قطعا در لیست پونه مدیا کتاب مناسب و جذابی برای شما وجود دارد.

کتاب دیجیتال مارکتینگ | معرفی بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ

کتاب: ابزاری برای یادگیری بازاریابی دیجیتال

پیش از اینکه لیست بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ را در اختیار شما قرار دهیم می‌خواهیم راجع به اهمیت آموزش از طریق کتاب در این زمینه صحبت کنیم. منابع و کتاب‌های جامعی که در زمینه دیجیتال مارکتینگ منتشر شده‌اند می‌توانند چشم انداز دقیق‌تری برای شما ترسیم کنند. همچنین یک یا چند منبع معتبر، کارایی بیشتری نسبت به اطلاعات تکه تکه دارند و به این ترتیب برای خواندن مطالب آن‌ها، زمان کمتری نیاز خواهید داشت.

کتاب: ابزاری برای یادگیری بازاریابی دیجیتال

بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ ایرانی و خارجی

خوشبحتانه کتاب های دیجیتال مارکتینگ ایرانی و خارجی متعددی وجود دارند که به عنوان منابع معتبر در این زمینه معرفی می‌شوند. پیش از انتخاب و تهیه کتاب های دیجیتال مارکتینگ ایرانی یا خارجی بهتر است به زمان تالیف و انتشار آن‌ها دقت کنید. دیجیتال مارکتینگ دارای اصول اولیه و تقریبا ثابتی است اما می‌توان انتظار داشت حتی اساسی‌ترین فاکتورهای دیجیتال مارکتینگ، با تغییر ابزار یا فضای اینترنت نیز تغییر کنند. بنابراین کتاب‌های جدید‌تر یا کتاب‌هایی که به روز شده‌اند، منابع مفید‌تری برای شما خواهند بود. لطفا با ما همراه باشید تا بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ را معرفی کنیم.

بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ ایرانی و خارجی

کتاب مدیریت بازاریابی: از بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ

کتاب مدیریت بازاریابی نوشته فلیپ کلر است. بسیاری از صاحب نظران آقای کلر را پدر علم بازاریابی می‌دانند. کتاب مدیریت بازاریابی دارای ۲۲ فصل است که در آن به تعریف و اهمیت بازاریابی می‌پردازد، درباره طراحی استراتژی‌ها و برنامه ریزی برای جذب مشتریان صحبت می‌کند، جمع آوری اطلاعات محیطی را آموزش می دهد، این که چگونه می‌توان روابط وفادارانه طولانی مدت با مشتریان داشت، چگونه می‌توان بازارهای مصرفی را تحلیل کرد، تجزیه و تحلیل بازار صنعتی چه تفاوت‌هایی با سایر بازارها دارد، چرا خلق برند اهمیت دارد و... به عبارتی تمام آنچه درباره بازاریابی باید بدانید در کتاب مدیریت بازاریابی از فلیپ کلر جمع آوری و شرح داده شده‌اند.

کتاب مدیریت بازاریابی: از بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ 

کتاب چوبدستی‌ات را بساز یا ایده عالی مستدام: از بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ

کتاب چوبدستی‌ات را بساز اثری از دن هیث و چیپ هیث است. این کتاب در ایران با نام ایده عالی مستدام ترجمه شده است. روی جلد کتاب به زبان انگلیسی نوشته شده چرا بعضی ایده‌ها عملی می‌شوند و بعضی دیگر از بین می‌روند. در این کتاب با استفاده از تکنیک‌هایی به شما آموزش می‌دهند چگونه ایده‌های ناب خود را شاخ و برگ بدهید و آن‌ها را پیاده سازی کنید. با مطالعه این کتاب می‌توانید ایده‌های خود را در زمینه دیجیتال مارکتیگ یا هر زمینه دیگری که مد نظر دارید، به دنیای واقعی نزدیک‌تر نمایید.

کتاب چوبدستی‌ات را بساز یا ایده عالی مستدام: از بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ 

کتاب قبایل: از بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ

کتاب قبایل توسط ست گودین تالیف شده است. این کتاب درباره مفهوم قبیله یا اجتماع توضیح می‌دهد و می‌گوید چگونه منافع مشترک می‌تواند انسان‌ها را کنار یکدیگر نگه دارد. سپس از تمام نکته‌هایی که در این زمینه آموخته‌اید استفاده می‌کند تا مهارت‌های مدیریتی و کارآفرینی را آموزش دهد. با کمک این کتاب، متوجه می‌شوید چگونه می‌توان با استفاده از اینترنت و دیجیتال مارکتینگ، ایده‌های جدید برای اداره کسب و کار خود پیاده سازی کنید.

کتاب قبایل: از بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ 

کتاب چگونه می‌خواهیم متفاوت فکر کنیم: از بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ

کتاب چگونه می‌خواهیم متفاوت فکر کنیم اثری از روهیت بهارگاوا است. همان طور که از نام کتاب بر می‌آید، می‌توانید با مطالعه آن، متفاوت فکر کنید و خلاقیت‌های بیشتری برای استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ داشته باشید. یاد می‌گیرید چگونه از منابع در دسترس خود استفاده کنید تا محصولات را به افراد بیشتری معرفی کنید و مشتریان بیشتری جذب نمایید. چگونه متفاوت فکر کنید، ایده‌های جدید بیافرینید و آینده بازار و رفتار مشتریان را پیش بینی نمایید. اگر از آن دسته افراد هستید که به خلاقیت در دیجیتال مارکتینگ باور دارید، مطالعه این کتاب را فراموش نکنید.

کتاب چگونه می‌خواهیم متفاوت فکر کنیم: از بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ 

کتاب بازاریابی دیجیتال: از بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ

آخرین کتاب در لیست بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی دیجیتال نوشته متینه مقدم است. در این کتاب ابتدا مفاهیم دیجیتال مارکتینگ شرح داده شده و سپس به اهمیت آن برای بازگشت سرمایه پرداخته‌اند. همچنین به خوانندگان آموزش می‌دهد دیجیتال مارکتینگ را از کجا آغاز کنید، چه مهارت‌های به دست بیاورید و چگونه تجربه خود را افزایش دهید. با مطالعه کتاب بازاریابی دیجیتال می‌توانید روش‌های موثر تبلیغات را یاد بگیرید و برای موفقیت در کسب و کار خود به کار ببرید. شایان ذکر است که کتاب بازاریابی دیجیتال خانم متینه مقدم، از جمله برترین منابع ایرانی برای آموزش دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود.

5 از 5