با ما در ارتباط باشید: 0314566
نمونه رزومه دیجیتال مارکتینگ

رزومه دیجیتال مارکتینگ، تاثیر بسیار زیادی برای استخدام شما در یک شرکت معتبر دارد. متاسفانه، اگرچه برخی از افراد در حوزه دیجیتال مارکتینگ تخصص کافی دارند اما به دلیل اینکه نمی توانند یک رزومه عالی بنویسند، هنوز در یک شرکت معتبر استخدام نشده اند. این معضلی است که تیم منابع انسانی پونه مدیا هم همیشه با آن درگیر است. بیشتر رزومه هایی که به دست ما می رسند، سرنخ خوبی را به ما نمی دهند که این شخص همکار مناسبی برای ما هست یا نه. این دغدغه باعث شد تا به این فکر بیفتیم که نحوه نوشتن رزومه دیجیتال مارکتینگ را به افرادی که به آن نیاز دارند آموزش دهیم.

نکاتی برای نوشتن نمونه رزومه کارشناس دیجیتال مارکتینگ

رزومه تاثیر بسیار زیادی بر روی احتمال استخدام شما در دیجیتال مارکتینگ دارد. به همین خاطر، بسیار مهم است که یک رزومه حرفه ای و به صورت تخصصی بنویسید. اگر بتوانید از نکاتی که در ادامه ذکر می کنیم کمک بگیرید، قطعا رزومه معتبر و اصولی تری می نویسید.

اطلاعات و سوابق کاری خود را به صورت دقیق بنویسید.

مشخصات، اطلاعات و سوابق کاری خود را به صورت دقیق در رزومه کارشناسان دیجیتال مارکتینگ درج کنید. به طور مثال، اگر در یک شرکت از سال 98 تا 1400 فعالیت داشته اید، مدت زمان کار خود را درج کنید و سوابق کاری خود را در آن شرکت ذکر کنید. این کار باعث می شود تا سوابق کاری خود را به صورت منظم به آژانس های دیجیتال مارکتینگ منتقل کنید. آژانس ها نیز در هنگام بررسی دقیق سوابق کاری شما، می توانند دقیقا متوجه شوند که در حال حاضر مشغول چه کاری هستید و در گذشته چه کارهایی انجام داده اید.

از دستاوردهای خود برای نوشتن رزومه کارشناس دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید.

ممکن است شما در یک یا چند زیر مجموعه دیجیتال مارکتینگ تخصص داشته باشید. شما باید دستاوردهای خود را به تفکیک حوزه های تخصصی خودتان، در رزومه دیجیتال مارکتینگ ذکر کنید.

از اعداد و ارقام و درصدهای مختلف برای نوشتن رزومه استفاده کنید. به طور مثال اگر باعث افزایش بازدید یک سایت به اندازه 47 درصد شده اید، این موضوع را در قالب درصد و یا یک نمودار در رزومه خودتان درج کنید. در این صورت آژانس های دیجیتال مارکتینگ به طور دقیق تر دستاوردهای شما را مشاهده می کنند و از سوابق کاری و تاثیر آن ها در حوزه های مختلف، آگاه تر می شوند.  

رزومه خود را بر اساس نوع درخواست شرکت، شخصی سازی کنید.

ممکن است یک شرکت نیاز به استخدام یک کارشناس تولید محتوا داشته باشد. اما شما در حوزه های مختلف دیگر دیجیتال مارکتینگ مانند سئو، ایمیل مارکتینگ، آنالیز و بررسی وب سایت و ... تخصص داشته باشید. در این حالت، بهترین راهکار این است که فقط در مورد حوزه تخصصی مورد نیاز شرکت مد نظر رزومه بنویسید. قطعا شرکت دریافت کننده رزومه دیجیتال مارکتینگ، زمان کافی برای خواندن اطلاعاتی که برای آن ها فایده ای ندارند، نخواهد داشت.

نوشتن مهارت های نرم افزاری را فراموش نکنید.

هر روز ابزارهای جدیدی برای استفاده از علم دیجیتال مارکتینگ روی کار می آیند. برگ برنده دست کسانی است که نسبت به دیگران اطلاعات بیشتری در مورد نحوه استفاده از این ابزارها و برنامه ها داشته باشند. به همین خاطر، اگر اطلاعات خاصی در مورد ابزارهای دیجیتال مارکتینگ دارید و یا نرم افزارهای مختلفی را برای رسیدن به نتیجه دلخواه امتحان کرده اید، حتما آن ها را در رزومه دیجیتال مارکتینگ درج کنید. چون اساس کار دیجیتال مارکتینگ، استفاده از این ابزارهاست.

در نوشتن رزومه خلاق باشید.

دیجیتال مارکتینگ یعنی خلاقیت. هر چقدر شما در نوشتن رزومه دیجیتال مارکتینگ خلاق تر باشید، احتمال اینکه به نتیجه بهتری برسید بیشتر است. سعی کنید که در رزومه خودتان از نظم بیشتری کمک بگیرید. عکس خود را در یک مکان مناسب قرار دهید. از ابزارهای خاص برای تعیین میزان درصد حرفه ای بودن خودتان در زیرمجموعه های مختلف دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید.

زیاده گویی نکنید.

برخی از افراد تصور می کنند که با نوشتن و پر کردن رزومه دیجیتال مارکتینگ، توجهات را به خودشان جلب می کنند. اما زیاده گویی نه تنها تاثیر مثبتی روی رزومه نوشته شده توسط شما ندارد، بلکه می تواند تاثیر بدی نیز داشته باشید. همیشه خلاصه نویسی را اصل قرار دهید تا در نهایت یک رزومه کوتاه، خلاصه و جامع داشته باشید.

نمونه رزومه کارشناس دیجیتال مارکتینگ

رزومه کارشناس دیجیتال مارکتینگ باید جامع، به دور از زیاده گویی و کامل باشد. در هنگام نوشتن رزومه دیجیتال مارکتینگ، به قالب رزومه توجه زیادی داشته باشید. هر چقدر قالب رزومه زیباتر و گرافیکی تر باشد، می تواند تاثیر بیشتری روی کیفیت رزومه داشته باشد. به عنوان نکته آخر بهتر است که بگوییم درج عکس پرسنلی در رزومه کارشناس دیجیتال مارکتینگ، ضروری است. حالا نمونه رزومه ای را که کارشناسان منابع انسانی پونه مدیا به عنوان یک رزومه خوب آماده کرده اند ببینید و بر اساس آن، رزومه خودتان را درست کنید.

 

a href="/images/رزومه-کارشناس-دیجیتال-مارکتینگ-پونه-مدیا-qlxvjm-alfa-2.pdf" title="دانلود نمونه رزومه دیجیتال">دانلود نمونه رزومه دیجیتال مارکتینگ</a></p>"

5 از 5