با ما در ارتباط باشید: 0314566

چرا اکثر انسان ها موفق نیستند؟ چه کسی موفق است؟

موفقیت لزوما این نیست که پول زیاد داشته باشیم. خیلی از افراد  پولداری هستند که اصلا خوشحال نیستند و از زندگی خود لذت نمی برند. موفقیت، هر روز زندگی شما را متعادل تر می کند. هر روز سبک زندگی شما را سالم تر و نوع روابط شما را مناسب تر می نماید.

چرا اکثر انسان ها نمی توانند موفق باشند؟ و چرا خیلی از انسان ها تکامل پیدا نمی کنند؟

در مسیر تکامل انسانی، هر چقدر انسان تکامل بیشتری پیدا می کند، بیشتر روی مسائلی تمرکز پیدا می کند که در زندگی اهمیت بیشتری دارند.
برای موفق بودن، شما نمی توانید با آدمهای با کیفیت پایین مدت زمان طولانی معاشرت کنید. در واقع مانند این است که شما نمی توانید غذاهای ناسالم و غیر مفید را به دلیل اینکه همسر و یا همکار شما پیشنهاد خوردن آن را به شما می دهد، بخورید.
روزهای شما باید به کارهای با کیفیت بالا، بگذرد.

انسان موفق چه ویژگی دارد؟

هر چقدر شما موفق تر باشید موارد اساسی زیر برای شما تعادل بیشتری پیدا می کند:

1- معنویت
2- روابط
3- ثروت
4- سلامت بدنی

و البته غیر از این 4 مورد، هر چیز دیگری ارزش خود را به مرور از دست می دهد. هر چقدر که بین این 4 مورد نتوانید تعادل برقرار کنید، کیفیت زندگی شما نزول می کند.

قبل از تکامل، می توانید زمان خود را با هر کسی بگذرانید. هر چیزی را که به شما می دهند می خورید و با هر قشری معاشرت می کنید. 
هر چقدر نمای شما از خودتان گسترده تر شود، متوجه می شوید که نباید وقت و پول خود را بیهوده صرف تفریح های بدون تعریف کنید و بهتر است بیشتر روی آموزش خودتان سرمایه پولی و زمانی داشته باشید.

هر چقدر موفق تر باشید، تمرکز بیشتری دارید. این موضوع، یک مورد ایده آل گرایی و یا اینکه همه وقت خود را پر کنید، نیست. درواقع موفقیت در تعادل است. اگر هر روز انتخاب های شما برای مسائل مختلف، کیفیت پایین تری داشته باشد پس چطور انتظار دارید خروجی زندگی شما کیفیت بالایی پیدا کند؟
کیفیت روابط و انتخاب های شما بهتر است هر روز بالاتر برود. همه جنبه های زندگی شما روی یکدیگر تاثیر گذار هستند.

به قول بزرگی: " روشی که شما یک کار را انجام می دهید، روشی است که همه کارها را انجام می دهید."

بنابراین تنها مسائل زندگی شما، همان مسائل بسیار با ارزش شما می شوند و مسائل کم ارزش به آهستگی از زندگی شما خارج خواهند شد. در زندگی واقعی خود، حرکت و تعادل داشته باشید و درواقع شما هر روز باید کسی باشید که واقعا می خواهید باشید. درنظر داشته باشید علاوه بر اینکه این کار زمانبر است، نیازمند تمرین زیاد در زندگی نیز می باشد.

نه گفتن به فرصت های بزرگ اما بی ارزش و همچنین ترک کردن عادت های بد قبلی، سخت می باشد. به همان نسبت که برگشت به تفکر و باورهای کوچک  قبلی بسیار آسان است، تغییر سیستم باورها و دیدگاهتان در زندگی نیازمند جرات و تلاش می باشد.

با این حال شما روزانه به زندگی با آرمان ها و مسائل شگفت انگیز نزدیکتر خواهید شد. احساس شادی بیشتر خواهید کرد. با کسانی که دوست دارید، بیشتر وقت خواهید گذراند و رویاها و اهداف با ارزش تری را دنبال خواهید نمود. شما در طی چالش هایی که در این مسیر دارید، انعطاف پذیرتر و در یک فرکانس بالاتر زندگی خواهید نمود.

به قول بزرگی: "همه انسانها به سادگی نمی توانند موفق شوند به دلیل اینکه به مسائل کم ارزش و کوچک، اهمیت می دهند. "

** بنابراین اکثر انسانها موفق نخواهند بود و نمی توانند تکامل و پیشرفت داشته باشند. اما شما با دانستن این موارد و اینکه آنرا احساس می کنید، موفق خواهید شد. در حال حاضر شما شروع کرده اید و هروز یک گام به موفقیت نزدیکتر خواهید شد.
طولی نخواهد کشید که شما همانی خواهید شد که می توانید و می خواهید باشید و هیچ چیز شما را متوقف نخواهد کرد.

امتیازی ثبت نشده است.