با ما در ارتباط باشید: 0314566
الگوریتم موش کور گوگل چیست ؟ تاثیر Possum Algorithm در سئو سایت

اگر بخواهیم درباره الگوریتم موش کور گوگل سخن بگوییم در اول باید دلایل ساخت الگوریتم موش کور را بیان کنیم. الگوریتم موش کور می تواند به عنوان یکی از کارآمد ترین الگوریتم ها در این موتور جستجو باشد اما در شرایطی که بتواند سرچ های محلی را به صورت دقیق تر و با اهمیت بیشتری جلو ببرد. این الگوریتم به ما در سرچ دقیق تر محلی کمک می کند و می تواند ابزاری برای برقراری ارتباطی راحت تر با گوگل باشد. تمامی این الگوریتم ها به شما در صرفه جویی زمان و کسب آگاهی نسبت به موضوع مورد نظرتان کمک می کنند.

اما نکته اصلی این است که این الگوریتم می تواند معیاب سئو را حذف کند و در این مسیر باعث رشد آن و افزایش مزایا در زمینه سئو شود. با توجه به سخنانی مبنی بر بی فایده بودن سئو با به روی کار آمدن این دسته از الگوریتم ها باید ذکر شود که سئو اصلی ترین مسیر در زمینه بازدید سایت و.. است، پس الگوریتم ها تنها کمک کننده هستند و مسیر پیشرفت شما همراهان عزیز را هموار تر می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به الگوریتم های گوگل از جمله الگوریتم موش کور می توانید با فالو با ما همراه باشید و در صورت بروز هر گونه سوالی با مشاوران متخصص ما در تماس باشید.

الگوریتم موش کور گوگل چیست ؟ تاثیر Possum Algorithm در سئو سایت

الگوریتم موش کور گوگل چیست و به چه سایت هایی کمک می کند؟

الگوریتم موش کور می تواند به عنوان یکی از راهکار پیشرفته برای رنک سرچ های محلی عملکردی موفق را پیش ببرد. این الگوریتم با توجه به اطلاعات داده شده و محل زندگی شما می تواند نتیجه ای با توجه به اطلاعات شما در صفحه نتایج موتور جستجو نشان دهد. اما با این تفاوت که هر کس با سرچ یکسان نتیجه ای متفاوت دریافت می کند. این الگوریتم می تواند یک انقلاب بزرگ در سئو باشد، اما باید به این نکته توجه داشته باشید که هنوز این الگوریتم اجرا نشده است و نمی توان درباره تاثیرات آن نسبت به سئو و.. اطلاعات کامل داد.
الگوریتم موش کور می تواند به سایت هایی که به فروشگاه ها، مطب ها و.. اختصاص دارد کمک کند اما با این تفاوت این رنک بندی دیگر به صورت محلی انجام می شود و با توجه به اطلاعات وارد شده از طرف سایت مورد نظر و درخواست انجام شده از طرف سرچ کننده، سایت شما بالا می آید. این کار می تواند مزیت ها و معایب مورد نظر خود را داشته باشند که در ادامه به آن ها می پردازیم.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

الگوریتم MUM گوگل چیست؟ تاثیر الگوریتم مام گوگل بر سئو

الگوریتم موش کور گوگل را گوگل در چه تاریخی معرفی کرده است؟

این الگوریتم اولین بار در آگوست 2016 معرفی شد و راهی برای رو نمایی از کسب کار های محلی بود. به این صورت که هر کسب کاری در محیط مورد نظر و اطراف خود بتواند عملکرد خود را به مشتریان مورد نظر بازگو کند و در محیط مورد نظر رشد لازم را داشته باشد. این الگوریتم با استفاده از گوگل مپ و همچنین 3 لیست متفاوت به کسب کار های محلی کمک کرده است تا بتوانند در محیط مورد نظر حتی بیرون از محدوده شهر دیده شوند.
قبل از به وجود آمدن این الگوریتم، کسب کار های خارج از محدوده شهر، دیده نمی شدند و حتی با کمک گرفتن از گوگل ادز نیز باز هم نمی توانستند نیاز مورد نظرشان را بر طرف کنند.

اما باید این موضوع بیان شود که این الگوریتم معایبی را نیز در بر می گیرد که در ادامه می توان به آن ها اشاره کرد.

الگوریتم موش کور گوگل چیست ؟ تاثیر Possum Algorithm در سئو سایت

تاثیر موش کور گوگل در نتایج جستجو چیست؟

موش کور گوگل برای کسب کار های محلی این با کمک کوگل مپ این امکان را فراهم می سازد تا رنک نتیجه مورد نظر نسبت به اطلاعات وارد شده و همچنین محل استقرار فروشگاه در نظر گرفته شود.
الگوریتم موش کور با اجرای فیلتر هایی بر روی موتور جستجو این ویژگی را به موتور جست و جو اضافه کرده است تا با انتخاب گزینه مورد نظر بتوانید جستجوی دقیق را پیش ببرید.
موش کور گوگل تغییراتی در جست و جو می دهد که می توان به یکی از آن ها اشاره کرد. این تغییرات به این صورت هستند که شما اگر با شخصی سرچی یکسان داشته باشید اما از لوکیشن یکسانی برخوردار نباشید، نتیجه جست و جو برای شما و فرد مقابل متفاوت است. پس صفحه موتور جست و جو به گونه ای رنک ندارد و نسبت به گوگل مپ و ویژگی های دیگر صفحه جست و جو بالا می آید.

یکی از معایبی که می توان به این الگوریتم اختصاص داد، این است که اگر اسم یا کلمه کلیدی استفاده شده برای کسب و کار شما با فردی دیگر مشابه باشد و برای مثال در لوکیشنی مشابه از شما نیز سکونت داشته باشد، ممکن است محل کار شما در فیلتر قرار بگیرد. برای رهایی از این دسته از فیلتر ها می توانید از کلمه های کلیدی متفاوتی استفاده کنید.

الگوریتم موش کور گوگل چیست ؟ تاثیر Possum Algorithm در سئو سایت

موش کور گوگل دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

الگوریتم موش کور پارامتر های زیادی را در دسترس عموم قررا داده است تا به این پروسه سرعت بیشتری ببخشد. این الگوریتم با توجه بیشتر به کلمات کلیدید داخل سرچ و همچنین لوکیشن محل مورد نظر سرچی با نتیجه دقیق تر را بدر دسترس شما قرارا می دهد. انعطاف در تعیین لوکیشن مورد نظر به این صورت است که ، اگر محیط فروشگاه یا محل کار خارج از شهر باشد با سرچ درست و لوکیشن مناسب می توانید بدون رنک بندی در صفحه نتیجه در دسترس عموم قرار بگیرید.

چرا گوگل این الگوریتم را Possum Algorithm گذاری کرده است؟

این الگوریتم با توجه به حالت دفاعی موش کور نام گذاری شده است. این حیوان با توجه به جثه کوچکی که دارد برای دفاع از خود در مقابل دشمنان خود را به حالت مردن می زند. الگوریتم موش کور با استفاده از فیلتر ها و همچنین لوکیشن مورد نظر بسیاری از کسب کار هایی که وجود دارند را می تواند با فیلتر نشان ندهد یا در مواردی کسب کار های حومه شهر را در دسترس قرار دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به الگوریتم موش کور و دیگر الگوریتم های موجود در گوگل می توانید با پونه مدیا همراه باشید و در صورت بروز هر گونه سوالی با مشاوران متخصص ما در تماس باشید.

5 از 5