با ما در ارتباط باشید: 0314566
میانگین درآمد سایت فروشگاه اینترنتی چقدر است

در دنیای دیجیتال امروز، درآمد زایی و سود دهی فروشگاه های اینترنتی در ایران و جهان به همه ثابت شده است. به عنوان مثال دیجی کالا که یکی از معروف ترین فروشگاه های آنلاین کشور است، 796 میلیون دلار ارزش دارد ( که اگر بخواهیم آن را با دلار 6500 تومانی بومی سازی کنیم به 5174 میلیارد تومان می رسیم). همچنین برای نمونه ی یک سایت فروشگاه اینترنتی موفق می توان از وب سایت Amazon نام برد که امروز بیش از 140 میلیارد دلار ارزش دارد که محاسبه ارزش این سایت فروشگاه آنلاین به تومان، کاری سخت و نفس گیر است ولی اگر زیادی کنجکاو هستید می توانید 13 صفر مقابل عدد 91 بگذارید. همچنین آمار درگاه شاپرک نشان داده است که تا پایان سال 95 بیش از 70هزار میلیارد تومان خرید از طریق درگاه های الکترونیکی انجام شده و این آمار در سال 96 با رشد تقریبا 3 برابری نسبت به گذشته همراه بوده که از 11 درصد به 35 درصد رسیده و بدون شک شاهد این روند روبه رشد در سال 97 نیز خواهیم بود.

دقت داشته باشید که این آمار و ارقام صرفا شوخی و بازی با اعداد نیست!

این آمار به ما نشان می دهد که یک سایت فروشگاه اینترنتی تا چه حدی می تواند درآمد داشته باشد.همچنین همانطور که دیدید مقایسه سالانه ی درآمد این فروشگاه ها، به ما خبر از رشد روز افزون آنها می دهد.

آمار و ارقام مربوط به سایت فروشگاه اینترنتی در ایران

تاریخچه ی فروشگاه اینترنتی در ایران به سال 84 و 85 باز می گردد؛ زمانی که دو سایت فروشگاه اینترنتی دیجی کالا و زنبیل شروع به فعالیت کردند، ولی در چند سال گذشته با بالا رفتن ضریب نفوذ اینترنت در ایران، کسب و کارهای اینترنتی پیشرفت چشمگیری داشته اند که این پیشرفت راه های مختلفی برای کسب درآمد از اینترنت را برای همه فراهم ساخته. یکی از این راه ها استفاده از سایت فروشگاه اینترنتی است.
طبق آمارهای به دست آمده بیش از 50 هزار کسب و کار اینترنتی در ایران مشغول فعالیت هستند که بیش از 30هزار عدد از آنها مجوز فروشگاه اینترنتی را دارند، مطلع شدن از اینکه فروشگاه اینترنتی به چه مجوز هایی نیاز دارد و اقدام برای گرفتن مجوز های مربوطه به سایت شما نمایی قانونی می دهد و باعث می شود مخاطب از سایت فروشگاه آنلاین شما با اطمینان خاطر بیشتری خرید کند.

درآمد فروشگاه اینترنتی

میانگین درآمد سایت فروشگاه اینترنتی چقدر است؟

طبق آمار هایی که از مقایسه ی آمار خرید بین فروشگاه آنلاین و کسب و کارهای سنتی به دست آمده؛ امروزه حدود 49 درصد از خرید ها از طریق فروشگاه های اینترنتی انجام می گیرد که این آمار بدون شک در گذر زمان رشد بیشتری خواهد داشت.

رقابت درسایت فروشگاه آنلاین

یک موضوع مهم که بهتر است توجه خود را به آن معطوف کنید این است که: در فروشگاه آنلاین همانند کسب و کارهای سنتی رقابت تا حد زیادی وجود دارد، ولی از آنجایی که جنس و ذات فروشگاه اینترنتی به طور کلی با بازار سنتی متفاوت است؛ فنون و ترفند ها برای جذب مشتری و بالابردن فروش به طور کلی متفاوت است. پونه مدیا با ارائه ی کارنامه ای درخشان در خصوص طراحی سایت فروشگاه اینترنتی و داشتن نمونه طراحی سایت فروشگاهی با کیفیت و موفق همچنین با تیمی متخصص و خلاق،توانسته در این بازار رقابتی با سایر رقبای خود روبرو شده و نتایج خوبی را کسب کند.
وقتی شما قصد قدم گذاشتن به این بازار رقابتی دارید، باید ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی را داشته باشید تا بتوانید از رقیب های خود پیشی بگیرید.

در ضمن اگر سوالی در خصوص راه اندازی و افزایش فروش سایت فروشگاه اینترنتی برای شما پیش آمده است می توانید آنرا با تیم پشتیبانی ما در میان بگذارید.

03136631641

با تشکر.
پونه مدیا

5 از 5
2 سال قبل
نظر
مطلب در عین سادگی بسیار مفید بود
نمایش بیشتر
1 از 1 نفر این نظر را مفید دانسته اند