با ما در ارتباط باشید: 0314566
خرید بک لینک و جریمه گوگل برای خرید

 خرید بک لینک  backlink buying  یعنی شما برای قرار گرفتن لینک سایت خود به سایت های دیگر پول پرداخت کنید. البته یک قسمت دیگر هم  فروش بک لینک است کاربرانی هم علاقه دارند با دریافت مبلغی لینک سایت های دیگران را در وب سایت خود قرار دهند و تا حدودی در حال حاضر این یک تجارت پول ساز است.

آیا خرید بک لینک اشتباه است؟

بله! خرید بک لینک اشتباه است و گوگل کاملا غیر قانونی بودن این کار (البته از نظر گوگل) را تایید کرده. زمانی که افراد اقدام به خرید بک لینک یا فروش لینک می کنند در اصل در حال دور زدن الگوریتم های گوگل هستند که این موضوع اصلا برای محبوب ترین موتور جستجوی جهان خوشایند نیست، چرا که اولویت گوگل همیشه بر این بوده است که کاربر از نتایج جستجو ارائه شده راضی باشد و از طرفی یکی از ابزار هایی که گوگل با استفاده از آن میزان محبوبیت سایت و مطالب شما را می سنجد تعداد بک لینک ها و اعتبار سایت هایی است که به شما بک لینک داده اند.

آیا خرید بک لینک کار درستی است؟
به زبان ساده تر گوگل هر کدام از بک لینک های داده شده به سایت شما را یک رای مثبت تلقی می کند.
شاید تصور کنید که می توانید با استفاده از خرید بک لینک از سایت های معتبر گوگل را فریب دهید، ولی باید گفت که سخت در اشتباه هستید چرا که نظارت گوگل بر وب سایت هایی که در فهرست خود دارد بسیار پیچیده و قوی است!

تصویر زیر اخطار گوگل در خصوص خرید بک لینک و تاثیر منفی آن بر روی رتبه بندی سایت را به ما نمایش می دهد.

خرید لینک

بک لینک چگونه بر نتایج جستجو گوگل تاثیر می گذارد؟

در مقالات قبلی پونه مدیا در خصوص موارد مختلف مربوط به بک لینک ها صحبت کرده ایم، ولی در این مطلب برای روشن تر شدن موضوع خرید بک لینک این موضوع را با هم بررسی می کنیم، ولی اگر به دنبال اطلاعات دقیق تری هستید می توانید مطالب زیر را مطالعه کنید.

بک لینک چیست و چه تاثیری در سئو دارد ؟
روش های اصولی بک لینک سازی

زمانی که شما از یک سایت معتبر که رتبه بالایی دارد لینک می گیرید، سئو سایت شما تحت تاثیر این موضوع قرار خواهد گرفت. همین موضوع باعث می شود که گرفتن لینک از سایت های معتبر، به عنوان روش برای بهبود سئو استفاده شود. از طرفی یکی از روش های گوگل برای درک کردن موضوع وب سایت بررسی محتوا هایی است که به آن لینک داده اند. به عنوان مثال سایت آمازون به صورت تخصصی روی کلمه کلیدی Books کار نمی کند، ولی به دلیل وجود مطالب زیادی که در فضای وب کتاب معرفی کرده اند و به این سایت لینک داده اند، زمانی که شما شما کلمه books جستجو می کنید سایت آمازون در رتبه دوم صفحه نتایج قرار دارد.
پس از این موضوع می توان نتیجه گرفت که برای لینک سازی درست باید لینک شما در سایت هایی قرار بگیرد که علاوه بر معتبر بودن، با موضوع سایت شما معتبر باشند و از کلمات کلیدی مربوط به وب سایت و لینک شما در اطراف مکان لینک استفاده شده باشد.
شاید با خود بگویید خرید بک لینک با کیفیت و مرتبط با موضوع که به صورت اصولی در یک وب سایت معتبر استفاده شده باشد می تواند برای بهبود سئو سایت شما مفید باشد و تاثیرات لینک سازی را برای شما به همراه داشته باشد. ولی اینجاست که استراتژی های قوی گوگل وارد عمل می شوند و وب سایت های فروشند بک لینک و سایت هایی که از لینک های فروشی و یا ساخت بک لینک خودکار استفاده می کنند را جریمه خواهد کرد.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
لینک سازی موفق

گوگل چطور بک لینک های خریداری شده را تشخیص می دهد؟

اول از همه باید این موضوع را بگوییم که گوگل هیچ وقت الگوریتم های محرمانه خود را برای مقابله با تخلفات فاش نمی کند! ولی بگذارید این طور فرض گوگل یک تیم تحقیقاتی حرفه ای برای گشت و گذار در اینترنت و پیدا کردن سایت های فروشنده لینک در نظر گرفته است. از طرفی باید به این موضوع منطقی نگاه کنید و قبول کنید که اگر شما یک سایت خرید بک لینک پیدا کرده باشید، پس پیدا کردن این سایت برای گوگل نیز امکان پذیر است.(دقت داشته باشید که گوگل دقیقا در جریان است که شما از کلمات کلیدی مانند: خرید بک لینک رایگان، خرید بک لینک ایرانی، خرید بک لینک معتبر، خرید بک لینک با کیفیت،خرید بک لینک خارجی و... برای خرید بک لینک استفاده می کنید.)
از طرفی گوگل کاربران خود را تشویق می کند تا سایت هایی که با استفاده از فروش بک لینک قصد فریب دادن موتور جستجو را دارند را معرفی کنند. همچنین گوگل با استفاده از بررسی تعداد لینک هایی که در یک بازه زمانی خاص به سایت شما داده شده و مرتبط بودن سایتی که به شما لینک داده است بک لینک های سایت شما را بررسی می کند.
اما به طور کلی الگوریتم گوگل برای بررسی لینک های سایت شما الگوریتم پنگوئن است که می توانید مطلب الگوریتم پنگوئن گوگل چیست و چه تاثیری در سئو وب سایت دارد؟ را مطالعه کنید.
در پایان گوگل بعد از تشخیص لینک های خریداری شده سایت خریدار و فروشنده را جریمه خواهد کرد.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
رفع جریمه الگوریتم پنگوئن

 جریمه الگوریتم پنگوئن گوگل بک لینک خریداری شده

نکات کلیدی مهم در مورد خرید بک لینک

اگر با وجود همه مواردی که گفتیم هنوز هم اصرار دارید بک لینک خریداری کنید، پس باید این کار را با دقت انجام دهید و مراقب باشید که گوگل شما را جریمه نکند، به همین دلیل نکاتی که می توانند از جریمه شدن شما در زمان خرید لینک جلوگیری کنند را برای شما توضیح خواهیم داد.

  1. بک لینک های خود را به صورت جداگانه و با فاصله ی زمانی و جداگانه خریداری کنید. همچنین از تبلیغاتی که تبلیغات در چندین سایت معتبر را به شما پیشنهاد می دهند دوری کنید.
  2. برای خریداری لینک سعی کنید به صورت مستقیم با مدیر سایت در ارتباط باشید و از واسطه های فعال در زمینه تبلیغات استفاده نکنید.
  3. با سایت های که به طور عمومی در زمینه فروش بک لینک فعالیت می کنند همکاری نکنید.
  4. دقت داشته باشید سایت هایی که قصد خرید بک لینک از آنها را دارید از نظر موضوعی کاملا با وب سایت شما مرتبط باشند.
  5. به جای استفاده از بنر های تبلیغاتی در هدر و فوتر سایت ها از محتوای اختصاصی و مطالب مفید برای ارائه لینک خود استفاده کنید.
  6. استفاده از چند صفحه خاص از یک وب سایت که بازدید و رتبه بهتری دارند بهتر از این است که در تمام یک سایت بنر های تبلیغاتی خود را بگذارید و حوصله مخاطب را سر ببرید.
  7. به ازای هر 10 لینک ورودی به وب سایت خود شما می توانید یک لینک خریداری کنید تا احتمال جریمه شدن خود را توسط گوگل به صفر برسانید.

 بک لینک فروشی با کیفیت

اشتباهات رایج خرید بک لینک

یکی از اشتباهاتی که در زمان خرید بک لینک ممکن است مرتکب شوید این است که گول تبلیغات و عناوین وسوسه کننده ای است که صرفا برای بالا بردن فروش استفاده می شوند. در صورتی که شما از روی بی تجربگی به این شعار های دروغ اعتماد کنید ممکن است سئو سایت خود را برای همیشه نابود کنید. از طرفی یکی از تکنیک هایی که این روز ها در بازار رقابتی استفاده می شود سئو منفی است که با استفاده از آن سئو سایت های رقیب خود را هدف می گیرند.
در ادامه شعار ها و مواردی که باعث شما وسوسه شوید و گول افراد سدجو را بخورید را برای شما توضیح خواهیم داد.

خرید بک لینک ارزان و با کیفیت

هر کجا که کلمه های ارزان و با کیفیت را در کنار هم دید شک کنید. بک لینک های ارزان بی برو برگرد بی کیفیت هستند. حتی اگر با استفاده از این سایت ها برای بک لینک گوگل شما را جریمه نکند، کیفیت این سایت ها بسیار پایین خواهد آمد و گرفتن لینک از این سایت ها به جای این که برای بهبود سئو سایت شما مفید باشد به آن آسی خواهد رساند. از طرفی اگر از سایتهایی که بک لینک های خارجی زیادی دارند استفاده کنید ممکن است که سایت شما و سایتی که از آن لینک گرفته اید از نظر گوگل به عنوان اسپم شناخته شوند

استفاده از بک لینک رایگان ومجانی

یکی از به نخورترین و مضر ترین روش های لینک سازی استفاده از بک لینک های رایگان است، این روش باعث می شود که بک لینک شما به تعداد بالا در سایت هایی کم اعتبار به اشتراک گذاشته شود. زمانی که شما برای گرفتن بک لینک رایگان اقدام می کنید در اصل با دست خود اعتبار سایت خود را نابود می کنید. پس به یاد داشته باشید که حتما از این روش پرهیز کنید.

خرید تعداد انبوه بک لینک ارزان

این سایت ها علاوه بر ارزان بودن تعداد زیادی بک لینک به شما پیشنهاد می کنند. استفاده از تعداد زیادی لینک بی کیفیت یکی از بهترین روش ها برای نابود کردن سئو یک وب سایت است! شما می توانید بعد از استفاده از این لینک ها به طور کلی از بهبود سئو وب سایت خود خود حتی در آینده نیز قطع کنید.
اما به دور از شوخی کردن شما باید به یاد داشته باشید که این روش اصلا روش مناسبی نیست و استفاده از آن قطعا به ضرر شما تمام خواهد شد..

 خرید بک لینک بی کیفیت با تعداد بالا

خرید بک لینک با اینکه از نظر گوگل یک روش اشتباه و نادرست برای بهبود سئو است، ولی اگر خرید لینک شما در شرایط درستی انجام شود و لینک سازی خود را به روش اصولی انجام دهید می توانید سئو سایت خود را بهبود دهید و همچنین با استفاده از لینک خود در سایت های پربازدید، بازدیدکننده های واقعی و مشتریان بالقوه را به سمت خود بکشانید.
اگر به صورت واقع بینانه به این موضوع نگاه کنید متوجه می شوید که گوگل فقط یک موضوع برایش اهمیت دارد: "رضایت کاربر جستجو کننده"به این ترتیب بهترین کار برای شما این است که به جای کردن برای گول زدن گوگل، سعی کنید که رضایت کاربران واقعی جلب کنید.

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده لازم را برده باشید. شما می توانید تجربیات خود در زمینه خرید بک لینک را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید، همچنین سوالهای شما در پونه مدیا هیچگاه بی جواب نخواهد ماند، پس بپرسید تا بیشتر بدانید.

5 از 5
1 سال قبل
نظر
سلام ، ضمن احترام محتوای مطلب که بازهم در حال تکراراین موضوع هست که بک لینک خوب نیست ،

یک مثال ساده میزنم
سایت ???? .com در 10تا خبرگزاری لینک شده ( با عنوان هاست پرسرعت )
این سایت رتبه 1 گوگل شده

سایت ???? .com برای اینکه لینک 1 گوگل باشه باید زنگ بزنه به 10سایت معتبر دیگه و بگه منو لینک کنید ( التماس کنه ) و بگه نمیتونم پولشو بدم چون گوگل مخالف خریده ، آیا این امکان پذیر هست ؟ خیر باید پولشو بده ..

پس سایت های که صفحه 1 گوگل نیستند راهی جز این ندارند که جاهای مختلف لینک معتبر داشته باشند چون رقباشون بابت هرلینک چندصد هزارتومن هزینه می کنند

برای اینکه بگیم نیازی به بک لینک نیست ، میشه گشت و 1 سایت با قدمت بالاپیدا کردن که بدون بک لینک بالا آمده ( مثلا سایتی با 10 سال فعالیت ) وتازه دو سه ساله ترافیک گوگلی داره. اما شما کل نتایج گوگل که مشاهده می کنید به دلیل وجود رقابت ، حجم بسیار زیادی لینک سازی کردند و برای همین هست که سالانه 400هزار دامنه expire میشه و ادمین بعد از 1سال تلاش بدون هزینه کردن سایتشو حتی تمدید نمی کنه


بک لینک های پولی معتبر ، سایت های ایرانی میشن
بک لینک های رایگان معتبر ، دربلند مدت اتفاق می افته ( مثلا شاید سالی 1 لینک در یک forum )
بک لینک های رایگان انبوه که می تونید بسازید که اعتبار چندانی نمیدن

موفق باشید
نمایش بیشتر
0 از 0 نفر این نظر را مفید دانسته اند

سوالات متداول طراحی لندینگ پیج

لندینگ پیج چیست؟
به صفحه ای از سایت که پس از کلیک بر روی نتایج جستجو یا تبلیغات وارد آن می شوید، گفته می شود.
هزینه طراحی لندینگ پیج چقدر است؟
بسته به میزان تغییرات و تعداد المان های مورد نیاز تعیین می گردد.برای کسب اطلاعات دقیق با پونه مدیا تماس بگیرید.
طراحی لندینگ پیج شامل طراحی چه قسمت هایی است؟
در طراحی لندینگ ، تغییراتی در چیدمان محتوا و المان های این صفحات، قرار دادن یا حذف تصاویر، کوچک و بزرگ کردن ابعاد تصاویر، رنگ و محتوای هر متن اشاره نمود.