با ما در ارتباط باشید: 0314566
آموزش کار با افزونه all in one seo pack

اگر شما برای سئو ووردپرس خود نیاز به یک افزونه سئو داشته باشید، احتمالا به All in One Seo Pack برخورد می کنید زیرا بسیار محبوب است. در این مطلب به صورت قدم به قدم آموزش کار با این افزونه را بررسی می کنیم.

چرا به پلاگین سئو برای ووردپرس نیاز داریم؟

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)، به شما کمک می کند که در موتورهای جستجو در جایگاه نتایج بالاتری باشید.
در حالی که ووردپرس ساختاری سازگار با سئو را مهیا کرده است، همچنان بسیاری از نکات سئو هستند که توسط پلاگین ها باید بهینه سازی شوند و All in One Seo Pack یکی از بهترین افزونه هایی است که این کار را برای شما انجام می دهد.

نصب افزونه All in One Seo Pack در ووردپرس

نسخه ساده All in One Seo Pack به صورت رایگان در اختیار علاقه مندان به استفاده قرار می گیرد؛ این افزونه نسخه ای حرفه ای نیز دارد که با پرداخت مبلغی فعال می شود و بیشتر برای فروشگاه های اینترنتی مناسب است. ابتدا افزونه All in One Seo Pack را دانلود کنید. 
حالا بیایید به مراحل نصب این افزونه نگاهی بیندازیم:
در ابتدا باید آن را نصب و فعال کنید؛ پس از نصب، این افزونه منوی All in One Seo را به منو مدیریتی شما اضافه می کند. شما باید این گزینه را انتخاب و به قسمت تنظیمات اصلی رفته تا تنظیمات افزونه را تغییر دهید.
نصب all in one seo pack
در صفحه تنظیمات، شما با چند گزینه مواجه می شوید که هر کدام توضیحاتی را برای کمک دارند. اولین آپشن در صفحه تنظیمات اصلی، تنظیم URLهای ابتدای است. مشخص کردن یک URL ابتدایی، می تواند شما را از جریمه شدن توسط گوگل باز دارد.

تنظیمات صفحه اصلی افزونه all in one seo pack

در زیر قسمت تنظیمات صفحه اصلی، شما می توانید عنوان صفحه اصلی خود را مشخص کنید. این عنوان باید متفاوت با عنوان وبسایت ووردپرس شما باشد؛ باید این عنوان را گیرا و دارای کلیدواژه های مناسب طراحی کنید.
اگر شما در این قسمت چیزی ننویسید، عنوان وبسایت ووردپرس شما به عنوان عنوان سئویی شما انتخاب می شود. حتما در قسمت عنوان از کلمات کلیدی مهم استفاده کنید. آموزش افزونه all in one seo pack

در قسمت توضیحات صفحه اصلی، باید توضیح مختصری در مورد وبسایت خود بدهید؛ سعی کنید در این بخش کمتر از 156 کاراکتر استفاده کنید و کلیدواژه های خود را به شکل معناداری در آن قرار دهید. توضیحات متا شما باید قابل خواندن و قابل درک باشد.
اگر شما این قسمت را خالی بگذارید، افزونه نیز کاری را انجام نمی دهد پس برای بهتر شدن وضعیت سئو، حتما آن را پر کنید.
اگر شما یک صفحه اصلی پایا دارید، در قسمت Use Static Front Page Instead، گزینه فعال را انتخاب کنید. شما همه این قسمت ها را می توانید در آینده ویرایش کنید.

تنظیمات عنوان در افزونه all in one seo pack وردپرس

تنظیمات عنوان به شما این اجازه را می دهد که برای هر صفحه ای که در ووردپرس ساخته اید، عنوان خاص طراحی کنید. این صفحه جدید می تواند یک پست، صفحه اصلی، تگ ها، صفحات دسته بندی یا آرشیو ها باشد.
هر پیجی که توسط ووردپرس ساخته شده باشد، در فایل های قالب خود، <title> را دارد که افزونه All in One Seo Pack به شما اجازه شخصی سازی آن را می دهد.
تنظیمات عنوان
شما همینطور می توانید انتخاب کنید که این عناوین چگونه نشان داده شوند و بهترین کار برای این قسمت، تنظیم آن بر روی حالت بهینه است. اگر شما چندین صفحه فرود ساخته اید، شما باید فرمت عنوان صفحه خود را عوض کنید؛ قسمت | %blog_title% را پاک کرده تا صفحه شما به طول کامل در جستجو نمایان شود.

تنظیمات فرمت پست های خاص در افزونه all in one seo pack وردپرس

در این قسمت شما می توانید تمامی پست هایی که ساخته اید را بهینه سازی کنید.
برای شما، اگر شما یک ووکامرس دارید، هر محصول شما یک پست خاص است که در اینجا نشان داده می شود. شما باید آپشن های مناسب سئو ووکامرس را برای محصولات انتخاب کنید.
تنظیمات فرمت پست های خاص
همه پست های سایت شما نیازمنده سئو نیستند؛ مثلا اگر یک گالری در سایت دارید که عکس های آن در خبر یا صفحه خاصی استفاده شده، نیازی به سئو نیست اما برای گالری عکس های جدا این کار لازم است.

تنظیمات نمایش در افزونه all in one seo pack وردپرس

این بخش به شما اجازه می دهد که عنوان و توضیحات سئویی را در صفحه پست ها نمایان کنید. این بخش به صوت پیش فرض فعال بوده و شما می توانید آن را فعال نگاه دارید.
تنظیمات نمایش

تایید گوگل وبمستر در افزونه all in one seo pack وردپرس

در این قسمت باید کد تاییدی که توسط گوگل، بینگ یا Pinterest داده می شود را وارد کنید تا مالکیت شما بر سایت قطعی شود.
ما قطعا به شما پیشنهاد می کنیم که در ابزارهای وبمستر گوگل و بینگ ثبت نام کرده و کد دریافت کنید زیرا به سئو شما کمک زیادی خواهد کرد و همینطور در صورت بروز مشکلی در سایت شما، به شما اطلاع خواهد داد.
این ابزارهای وبمستر می تواند به شما دیدگاه مناسبی در مورد سایتتان بدهد تا رتبه شما در موتورهای جستجو افزایش یابد. شما می تواند از این اطلاعات برای استراتژی محتوای خود استفاده کنید و سئو سایت خود را افزایش دهید.

تنظیمات گوگل در افزونه all in one seo pack وردپرس

در این قسمت می توانید لینک گوگل پلاس خود را وارد کرده و صفحه خود را تایید کنید؛ همچنان می توانید آی دی گوگل آنالاتیکس خود را در این قسمت وارد کنید.
تنظیمات گوگل

تنظیمات noindex در افزونه all in one seo pack

این قسمت به شما اجازه می دهد که فهرست بندی برخی از قسمت ها را توسط موتورهای جستجو متوقف کنید. برخی بر این باورند که شما باید صفحاتی که دو نسخه از آن وجود دارند را غیرفعال کرده و برخی بر این باورند که صفحات غیر ضروری را غیرفعال کنید وفقط بر روی صفحاتی که مثل آرشیو دسته بندی ها و آرشیو تگ ها سرمایه گذاری کنید.
تنظیمات عدم فهرست کردن

تنظیمات پیشرفته افزونه all in one seo pack

مدیران سایت در این قسمت می توانند تنظیمات بیشتری برای بهتر شدن سایت خود انجام دهند؛ مثلا حذف برخی صفحات، اضافه کردن کد به Headerهای سایت و تولید توضیحات از جمله کارهای این صفحه هستند که توصیه می شود این صفحه را بدون تغییر باقی بگذارید.
تنظیمات پیشرفته

تنظیمات کلمات کلیدی در افزونه all in one seo pack وردپرس

بسیاری ازسئو کاران حرفه ای معتقدتد که سودی در استفاده از کلیدواژه ها متا نیست؛ با این حال، برخی هنوز هم اعتقاد به سودبخشی آن دارند.
افزونه All in One SEO، کلیدواژه ها را به صورت پیشفرض غیرفعال کرده است. اگر شما می خواهید که از کلیدواژه ها استفاده کنید، باید در این قسمت آن ها را فعال کنید. شما می توانید کلیدواژه های متا را فعال کنید زیرا در صورتی که سودبخش نباشد، ضرری هم ندارد.
تنظیمات کلیدواژه ها در افزونه all in one seo pack وردپرس

قسمت مدیریت امکانات در All in One SEO

All in One SEO یک افزونه قدرتمند است و آپشن های زیادی را دارد؛ برخی از این آپشن ها باید در قسمت مدیریت امکانات فعال شوند.
سازندگان این افزونه بر آن باورند که برخی از کاربران این افزونه برای نقشه سایت XML یا استفاده از شبکه های اجتماعی از دیگر افزونه ها استفاده می کنند. اگر شما این کار را نمی کنید، می توانید این دو بخش را در قسمت مدیریت امکانات افزونه All in One SEO فعال کنید.

تنظیمات نقشه سایت XML

همه کاری که باید بکنید، باز کردن صفحه XML Sitemap است؛ پس از آن تیک گزینه های Notify Google و Notify Bing را فعال کنید. سایر تنظیمات این بخش را به حال خود رها کنید.
تنظیمات نقشه سایت XML

تنظیمات شبکه های اجتماعی

در بخش Social Meta، به قسمت تنظیمات صفحه اصلی می رسید که در این قسمت عنوان، توضیحات و عکس برای خود انتخاب می کنید.
شما قبلا این کار را در تنظیمات کلی انجام داده اید پس فقط کافی است که تیک قسمت Use AIOSEO Title and Description را فعال کنید.
تنظیمات شبکه های اجتماعی
سپس، عکسی مناسب را آپلود کنید زیرا این عکس توسط شبکه های اجتماعی استفاده می شود.
وقتی شما پایین تر بیایید، می توانید لینک شبکه های اجتماعی خود را در سایت قرار دهید. در هر خط یک لینک را کپی کنید.
لینک شبکه های اجتماعی

بهینه سازی پست ها و صفحات در All in One SEO

این افزونه به شما اجازه می دهد که صفحات خود را ادیت کنید اما برخی از تازه کار ها، نمی دانند که باید در این قسمت چه کاری انجام دهند.
پس پیش از این که به استفاده از این افزونه مشغول شوید، باید بدانید که این کار را چگونه به خوبی انجام دهند. صفحه زیر را نگاه کنید؛ این صفحه برای تمامی صفحات سایت شما وجود دارد:
بهینه سازی پست ها و صفحات در All in One SEO
تنظیمات این صفحه می تواند از تنظیمات کلی سئوی شما برداشته شود اما شما می توانید این قسمت را به طور خصوصی نیز برای هر صفحه بهینه سازی کنید.
این قسمت از تیتر صفحه شما برای عنوان، از قسمتی از آن به عنوان توضیحات و از تگ ها به عنوان کلیدواژه استفاده می کند.اگر شما می خواهید که بهینه ترین حالت را داشته باشید، باید این قسمت ها را دستی تغییر دهید.
شما همینطور در این قسمت می توانید عدم فهرست بندی یا دنبال کردن آن صفحه خاص را هم انتخاب کنید.
در این قسمت، شما می توانید به طور خاص صفحه خود را به کامل ترین شکل شخصی سازی کنید و تمامی تنظیمات قبلی را حذف یا به آن ها اضافه کنید.

امتیازی ثبت نشده است.