با ما در ارتباط باشید: 0314566
سوالات متداول طراحی سایت

هنگامی که مشتری برای طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی وب سایت شرکتی یا راه اندازی هرنوع سایت دیگری اقدام می‌کند، در وهله اول ممکن است هیچ ایده‌ای از سایت و طراحی سایت نداشته باشد و با تعداد بی‌شماری سوال به شما مراجعه کند. شرکت‌های طراحی سایت و طراحان مستقل باید تعدادی از سوالات متداول را که توسط مشتری پرسیده می‌شوند از قبل به همراه جواب‌هایشان آماده داشته باشند و در سایت تجاری خود قرار بدهند. این کار باعث می‌شود مشتری پیش از اینکه از شما قرار ملاقات بگیرد با نیازها و اهداف خود بیشتر آشنا شود و تا حدودی نیز با وظایف شما آشنا گردد. در این مطلب سوالاتی را که قرار است مشتری از شما بپرسد تا طراحی سایت را آغاز کنید به همراه پاسخ‌هایشان ذکر شده است.

سوالات متداول طراحی سایت 

پنچ سوال کاربردی در طراحی سایت

  1. ساخت سایت چقدر زمان می‌برد؟

ساخت یک سایت از ابتدا تا انتها تقریباً 6-10 هفته زمان می‌برد، البته به شرطی که مشتری تمامی اطلاعات مورد نیاز را به طراح سایت انتقال دهد. هر چه مشتری امکانات بیشتری را بخواهد در سایت خود قرار دهد زمان ساخت سایت افزایش می‌یابد.

  1. چگونه در طی روند ساخت سایت با طراح ارتباط برقرار کنیم؟

پیش از شروع کار تمامی اطلاعات تماس شرکت طراحی سایت در دسترس مشتری قرار می‌گیرد تا در صورت لزوم بتواند با طراحان ارتباط برقرار کند. معمولا ارتباط بین مشتری و طراح از طریق پیام‌رسان‌ها یا ایمیل انجام می‌پذیرد تا مشتری بتواند روند پیشرفت کار را براساس زمان پیگیری کند. همچنین طراح می‌تواند درخواست‌های مشتری را به راحتی دنبال کند و چیزی را از قلم نیندازد.

  1. من چه کارهایی را باید به عنوان مشتری انجام دهم؟

این موضوع بستگی به نوع سایت مورد نظر شما دارد. قبل از شروع کار مشترک، می‌توانید در خصوص مسائل مورد نیاز با شرکت طراحی سایت مشورت کنید. همچنین ممکن است طراح سایت به تصاویر شما و تیمتان، تصاویر محل کارتان، محتوای سایت مانند محتوای متنی و ویدیو، مشخصات کارکنان و تمامی جزئیاتی نیاز داشته باشد که بهتر است برای تسریع کار فوری به دست آنها برسانید.

  1. اگر سایت را دوست نداشته باشم چه باید بکنم؟

پیش از اینکه سایت جدید شما ساخته شود یک نمونه از صفحه اصلی طراحی می‌شود. ابتدا یک طرح کلی در فتوشاپ طراحی می‌شود و به این ترتیب تقریباً طی چند روز می‌توانید طراحی‌های اولیه را مشاهده کنید. این کار به شما این فرصت را می‌دهد تا در خصوص طرح سایتتان تصمیم گیری کنید و اگر واقعاً آن را دوست ندارید، جلوی انجام کار را بگیرید.

  1. آیا می‌توانم خودم سایت را به محض اتمام به‌روز کنم؟

بله. طراحان سایت این امکان را برای مشتریان خود فراهم می‌کنند که در صورت علاقه خودشان سایت را به‌روز کنند. آنها تمامی آموزش‌ها و ابزارهای لازم را به شما می‌دهند تا بتوانید سایت خود را اصلاح کنید. طراحان سایت از یک پلتفرم ساده به نام وردپرس استفاده می‌کنند، بنابراین شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه محتوا را ویرایش و حذف کنید.

پنچ سوال کاربردی در طراحی سایت 

سوالات متداول مرتبط با وظایف طراح سایت

  1. آیا از سایت من نگهداری خواهید کرد؟

بله، یکی از مسئولیت‌های طراح سایت پشتیبانی سایت مشتری است.

  1. چند صفحه برای سایت من طراحی می‌کنید؟

شما می‌توانید تعداد نامحدودی صفحه در سایت خود داشته باشید. شرکت‌های طراحی سایت معمولاً 3 صفحه را برای شما طراحی می‌کنند. شما می‌توانید در صورت لزوم صفحات بیشتری را به طراح سفارش دهید که برایتان هزینه‌ اضافی در برخواهد داشت.

  1. آیا سایت من با گوشی‌های تلفن همراه سازگار خواهد بود؟

صددرصد! داشتن یک سایت مناسب برای گوشی‌های و تبلت‌های هوشمند بیش از هر زمان دیگری مهم است! طراح سایت سخت کار می‌کند تا مطمئن شود سایت شما در دستگاه‌های مختلف عالی به نظر می‌رسد.

سوالات متداول مرتبط با وظایف طراح سایت 

  1. چقدر زمان می‌برد تا سایت من به صفحه اول گوگل برسد؟

بستگی دارد. پاسخ روشنی برای این سوال وجود ندارد زیرا موتورهای جستجو دائماً نیازهای خود را تغییر می‌دهند. با این وجود، شرکت طراحی سایت پس از اتمام طراحی و راه اندازی سایتبا طراحی استراتژی های سئو ظرف مدت زمانی نه چندان بلند شما را در صفحه اول نتایج گوگل برسانند. با این حال باید صبور باشید و خدمات و پشتیبانی سئو سایت خود را به دست افراد ماهر بسپارید تا نتیجه مطلوب تری کسب کنید.

  1. آیا برای من دامنه تهیه می‌کنید؟

البته. یکی از حرفه‌ای‌ترین کاری که توسط بهترین شرکت طراحی سایت برای شما انجام می‌پذیرد تهیه دامنه است. حداقل کاری است که می‌توانند برای شما انجام دهند و هزینه یک سال را برای شما پرداخت می‌کنند.

  1. چه زمانی باید هزینه طراحی سایت را پرداخت کنم؟

بستگی به پروژه شما دارد. اکثر پروژه‌ها ۵۰٪ از مبلغ قراردارد را پیش‌پرداخت می‌کنند و پس از اتمام کار و در هنگام دریافت سایت مابقی مبلغ را پرداخت می‌کنند. این شرایط و قیمت طراحی سایت عموما ثابت نیست و بستگی به قراردادی دارد که میان ما و شما بسته می‌شود.

  1. من بودجه کمی دارم آیا گزینه‌های کم هزینه‌ای دارید؟

یک سایت سفارشی می‌تواند یک سرمایه گذاری بزرگ محسوب شود و همه مشاغل کوچک بودجه لازم را برای چنین کاری را ندارند. ما گزینه‌های کم‌هزینه‌تری را پیش‌روی شما قرار می‌دهیم تا بتوانید وارد بازار آنلاین شوید.

سوالات متداول مرتبط با وظایف طراح سایت 

سوالاتی که طرح شد مشخصا تمامی سوالاتی نیستند که از سوی مشتری مطرح می‌شوند. شما به عنوان شرکت‌ طراحی سایت و یا یک طراح مستقل باید چنین سوالاتی را در سایت تجاری خود قرار دهید تا در زمان مشتری و خودتان صرفه جویی کنید. اگر هنوز هم سؤالاتی دارید که بی‌جواب مانده‌اند، با ما در پونه مدیا تماس بگیرید و تا ضمن رزرو نوبت مشاوره به صرف یک فنجان قهوه میهمان ما باشید.

 

امتیازی ثبت نشده است.