با ما در ارتباط باشید: 0314566
طراحی فرم های طولانی وب

هنگامی که فرم های دیگر را طراحی می کنید، در واقع تبدیل به نوع دیگری از تبدیل خواهید شد، بدین معنی که ثابت می شود که فرم های وب دیگر نیز تبدیلات را افزایش می دهند.
عقل متعارف در طراحی وب می گوید شما باید از طراحی فرم های وب جلوگیری کنید زیرا باعث آسیب به نرخ تبدیل سایت شما می شوند. شما رهبران و مشتریانی را می گیرید که نمی خواهند زمان بیشتری را برای پر کردن زمینه های بیشتر بردارند.
حتی نمونه های خاصی وجود دارد که از این قبیل پشتیبانی می کند، مانند مثال معروف Expedia ،جایی که شرکت فرم تماس خود را از یک میدان کوتاه و 12 میلیون دلار سود اضافی دریافت کرد.
مطمئنا این به این معنی است که فرمها همیشه باید کوتاهتر باشند، درست است؟ عقل متعارف نمی تواند اشتباه باشد.
در این مورد، عقل متعارف اشتباه است.درحالی که فرم های کوتاه تر قطعا تبدیل را افزایش می دهد، که تمام داستان را نمی گوید، زیرا این دقیقا نوع تبدیل است که شما باید توجه داشته باشید.

فرم های طولانی تر برای کسب اطلاعات بیشتر با کیفیت بالا
با توجه به HubSpot،اگر می خواهید اطلاعات بیشتر با کیفیت بالا را از بازدیدکنندگان سایت خود دریافت کنید، باید اشکال خود را طراحی کنید تا زمینه های بیشتری داشته باشید.به نظر می رسد که فرم های کوتاه تر تعداد بیشتری از تبدیل ها را تولید می کنند، اما شکل های دیگر تولید بیشتر با کیفیت بالا را تبدیل می کند. بله، فرم های کوتاه تر، بدین معنی است که شما بیشتر مایل به پر کردن اطلاعات و ارسال فرم خواهید شد.با این حال، هنگامی که مردم اطلاعات بیشتری در مورد خودشان در قالب های دیگر با چند فیلد بیشتر پر می کنند، آنها اطلاعات بیشتری با کیفیت بالا ارائه می دهند ساده است. بنابراین ما می توانیم بگوییم که شکل های دیگر تولید بیشتر با کیفیت بالا تبدیل می شود.

تعریف فرم های وب طولانی تر و کوتاه تر
اولا شما باید به عنوان یک طراح بپرسید که واقعا برای شرکت ضروری است که از چشم اندازهای آن مطلع شوید تا بتوانید در آینده به آنها کمک کنید؟! HubSpot می گوید که سه فیلد حداقل لازم است: نام، آدرس ایمیل و عنوان شغلی. اگر به این تعریف برسیم، حقیقتا هر چیزی بیش از سه فیلد به عنوان یک فرم بلندتر واجد شرایط است.برای نمونه:

conversion forms awwwards 1

البته به یاد داشته باشید که شکل طولانی تر نه فیلد،نرخ تبدیل اطلاعات بهتر با کیفیت بالا را دارد.این به ثروت اطلاعاتی است که شرکت دریافت می کند، به عنوان مثال شما به طور طبیعی اطلاعات خاص بیشتری را با فیلدهای فرم بیشتری دریافت می کنید.

ملاحظات برای فرم های طراحی شده برای سفر خریدار
از آنجایی که فرمها برای کمک به بازدیدکنندگان سایت و خریداران تبدیل شده اند، طراحان باید همیشه استفاده از آن ها را در نظر بگیرند. علاوه بر طول فرم و تعداد رشته ها، شما همچنین باید در مورد چگونگی استفاده از فرم ها و زمینه ها برای خریداران به آسانی فکر کنید.
برای مثال، از فرم های زبان طبیعی برای افزایش تبدیل استفاده کنید. یک تحقیق معروف توسط معمار اصلی طراحی یاهو لوک وروبلوکی انجام شد که نتیجه گرفت که چگونه فرم های طبیعی زبان، تبدیل به فرم را 25 تا 40 درصد افزایش دادند. این قابل توجه است!به این دلیل است که اشکال مانند این،از ساختار جمله طبیعی استفاده می کنند و از اطلاعات خریدار در زمینه هایی که به طور طبیعی در سراسر احکام پراکنده اند می پرسند.
بنابراین، شما به عنوان یک طراح باید از قانون برای تغییر و از بین بردن این شکل در صفحه بعدی، صفحه تماس یا صفحه دستگیر شدن خود استفاده کنید. بسته به مقدار اطلاعاتی که می خواهید از خریداران خریداری کنید و چندین فیلد که در سراسر احکام طبیعی پنهان می کنید، می توانید این تنظیم را به شکل طولانی تر نیز انجام دهید.

در نتیجه مکان های زیادی در وب وجود دارند که بیان می کنند که فرم های کوتاه تر برای تبدیل بهتر هستند، اما این منابع نمی توانند کیفیت این تبدیل ها را در نظر بگیرند. بنابراین تنها سوال که طراحان باید از خود بپرسند این است که چه نوع اطلاعاتی مشتریان من می خواهند از بازدیدکنندگان سایت دریافت کنند؟ اگر آنها فقط اطلاعات عمومی مانند نام و آدرس ایمیل را می خواهند، آنگاه کوتاه تر، بهتر است. اما اگر آنها جزئیات خاصی را برای مخاطبان واقعی هدایت کنند، فرمهای طولانی قطعا تبدیلات با کیفیت بالا را افزایش خواهند داد.

امتیازی ثبت نشده است.