با ما در ارتباط باشید: 0314566
لندینگ پیج آماده

لندینگ پیج آماده یا صفحه فرود آماده صفحاتی هستند که به دو جهت مورد استفاده کاربران قرار می گیرند. ممکن است صفحات هدف به منظور خاص و برای معرفی خدمات طراحی شود. در حالت دوم ممکن است صفحه هدف آماده برای هدایت کاربر از یک صفحه به صفحه هدف طراحی شود. لندینگ پیج آماده از چندین جهت حائز اهمیت می باشد. اول اینکه برای خود مطرح کنید که دوست دارید کاربر پس از ورود به وب سایت شما چه تصویری از وب سایت شما در ذهنش هک شود؟ پس از ورود کاربران به سایت شما آیا کاربر می تواند با شما ارتباط برقرار کند یا خیر. کاربر پس از ورود به سایت شما ترغیب می شود که از سایر صفحات نیز بازدید کند یا اینکه بدون بازدید از سایر صفحات از سایت شما خارج می شود؟ برای داشتن یک صفحه فرود دو روش وجود دارد روش اول طراحی لندینگ پیج توسط متخصص برنامه نویس و روش دوم استفاده از لندینگ پیج آماده است. در این مطلب شما را با لندینگ پیج آماده آشنا می کنیم.

قالب آماده لندینگ پیج

قالب آماده لندینگ پیج زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که شما دانش کد نویسی ندارید و از نظر بودجه محدود هستید. برای استفاده از قالب های آماده لندینگ پیج شما می توانید از سایت هایی که فعالیت اصلی آن ها به فروش رساندن لندینگ پیج های آماده هستند استفاده کنید که در ادامه چند نمونه از این سایت ها را به شما معرفی خواهیم کرد. لندینگ پیج های آماده دارای خدمات محدودی هستند. محدود از این نظر که شما فقط می توانید از امکاناتی که برای این صفحات تعریف شده است استفاده کنید و نمی توانید هر آن چه مد نظر شما است را پیاده سازی کنید.rocketlanders، templatemonster و wordpress نمونه ای از سایت هایی هستند که به صورت اختصاصی در زمینه تولید قالب های لندینگ پیج آماده فعالیت دارند. از طرفی سیستم های مدیریت محتوا دسترسی به این صفحات را برای شما آسانتر کرده اند. شما می توانید برای داشتن صفحات لندینگ پبج و با افزودن پلاگین هایی به سیستم مدیریت محتوا تنها با درگ و دراپ صفحات مد نظر خود را بسازید. یکی از این پلاگین ها Elementor می باشد که دارای تعداد زیادی نصب فعال می باشد.

قالب آماده لندینگ پیج

قالب صفحه فرود

در صورتی که قصد استفاده از قالب صفحه فرود دارید حتما به این نکته توجه کنید که در قالب هایی که قصد اضافه کردن آن به سایت را دارید نکات زیر حتما رعایت شده باشد.

  • اصول ریسپانسیو در این صفحات رعایت شود
  • امکان افزودن ویدئو به این صفحات وجود داشته باشد
  • امکان افزودن انواع تگ به لندینگ پیج ها وجود داشته باشد
  • امکان افزودن دکمه های دلخواه به صفحه وجود داشته باشد
  • پشتیبانی از نقشه جغرافیایی
  • پشتیبانی از انواع تب
  • امکان افزودن انواع تصاویر به صفحه بدون افت کیفیت
  • سازگاری با زبان فارسی

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

دانلود لندینگ پیج html

معایب لندینگ پیج آماده

استفاده از لندینگ پیج آماده هر چند از نظر اقتصادی به صرفه است و در کوتاه ترین زمان ممکن شما می توانید یک صفحه فرود آماده داشته باشید ولی ما به شما استفاده از لندینگ پیج های اختصاصی را توصیه می کنیم. لندینگ پیج های آماده با توجه به این که به گونه ای طراحی می شوند که قابلیت استفاده در تعداد زیادی وب سایت را دارند باید برای تمام این وبسایت ها پاسخگو باشد. در طراحی لندینگ پیج اختصاصی ظاهر صفحه دقیقا به گونه ای طراحی می شود که ux مد نظر شما در این صفحات پیاده سازی شوند. هدف از طراحی لندینگ پیج ها مطمئنا کمک کردن به شما در رسیدن به اهدافتان است بنابراین می بایست به گونه ای طراحی شوند که دقیقا استراتژی شما در این صفحات پیاده سازی شوند. حال برای پیاده سازی استراتژی های هر سایت ابزار متفاوتی نیاز است که مطمئنا امکانات محدود این قالب ها توانایی پاسخگویی به نیاز های شما را ندارند.

 

پرسش و پاسخ

آیا نوع قالب آماده باید متناسب با هدف صفحه فرود انتخاب شود؟
بله، هر نوع قالب آماده لندینگ پیج برای هدف خاصی در این صفحه طراحی شده است. به عنوان مثال این هدف می تواند عضویت کاربر در سایت باشد یا فروش محصول به او و نوع طراحی متناسب با آن انجام گردیده است.

روش های ساخت یک صفحه فرود در قالب وردپرس چگونه است؟
در وردپرس می توان به دو روش لندینگ پیج ساخت. اولین روش، ساخت قالب برگه اختصاصی و روش دیگر، نصب افزونه یا پلاگین می باشد.

افزونه های دیگر به جز Elementor برای صفحات فرود وردپرس چه افزونه هایی هستند؟
از معروف ترین افزونه های ایجاد قالب صفحه فرود وردپرس بعد از المنتور، می توان به افزونه Beaver Builder و افزونه WordPress Landing Pages اشاره کرد.

آیا شناسایی مخاطب برای صفحات فرود مهم است؟
جواب این سوال مثبت است. شما باید درباره گروه سنی، علایق و موارد دیگر مربوط به مخاطبان خود، اطلاعاتی کسب کرده و سپس به تولید محتوای مناسب در این صفحات بپردازید.

نتیجه گیری
برای ساخت لندینگ پیج در سایت ابتدا می بایست به هدفتان توجه کنید و با توجه به هدفتان تصمیم بگیرید که از قالب های آماده استفاده کنید یا نه اقدام به طراحی لندینگ پیج های اختصاصی کنید. در صورتی که پیاده سازی این لندینگ پیج ها اهمیت زیادی برای شما دارند توصیه ما استفاده از لندینگ پیج های اختصاصی است. در صورتی که شما هم تجربه ای در استفاده از قالب صفحه فرود دارید در همین قسمت با ما به اشتراک بگذارید.

5 از 5
4 سال قبل
نظر
خیلی کامل بود مطالبتون
ممنون
نمایش بیشتر
0 از 0 نفر این نظر را مفید دانسته اند
4 سال قبل
نظر
لطفا اگه میشه پیچیدگی های لازم برای ساخت صفحات لندینگ پیج را بیشتر بررسی کنید تا تازه کارها هم بتونن برای سایت خودشون لندینگ پیج اختصاصی تولید کنند.
نمایش بیشتر
1 از 1 نفر این نظر را مفید دانسته اند