با ما در ارتباط باشید: 0314566
چطور یک وب سایت کوچک را در کلمات کلیدی سئو کنیم؟

طی تحقیقاتی که از هزاران کسب کار مختلف انجام شده - از کمپانی های شناخته شده گرفته تا وبسایت های بسیار کوچک - بزرگ ترین نگرانی آن ها در مورد سرمایه گذاری بر روی سئو این است که: "وبسایت من برای سئو بسیار کوچک است."
این طرز فکر کاملا قابل درک است. بسیاری از وبسایت های موفق در زمینه ی سئو نیز در ابتدا این گونه فکر می کردند. اگر کسی حتی از سایت تان بازدید نکند، چرا باید وقت تان را صرف سئو کنید؟
پاسخی برای این سوال وجود دارد و آن این است که اتفاقا اگر کسی از سایت شما بازدید نمی کند، باید وقت خود را صرف سئو کنید! اما چرا؟
هدف کلی از سئو این است که وبسایت شما بیشتر در معرض نمایش قرار گیرد. اگر سئو انجام ندهید، قابلیت نمایش داده شدن وبسایت تان افزایش نمی یابد. «انجام سئو» به معنای تفاوت بین داشتن 0 بازدید کننده و استقبال گرم از سایت شماست.
اما دلیل دیگری هم وجود دارد، دلیلی که مستقیما به مسائل مالی مربوط به اداره ی یک کسب و کار مربوط می شود. سئو برای کسب و کارهای کوچک با بودجه ی بازاریابی پایین، بهترین روش بازاریابی با هزینه ی بهینه است.
بله، سئو متفاوت است! با انجام سئو، گر چه با صعود ناگهانی ترافیک مواجه نمی شوید، اما یک پایه ریزی را انجام می دهید که تا سال ها دوام دارد. علاوه بر این، کیفیت ترافیک دریافتی از سئو، بسیار بهتر از ترافیکی است که از تبلیغات کلیکی دریافت می کنید. پرداخت به ازای کلیک تنها تا زمانی ترافیک جذب می کند که برای کلیک کاربر، پول پرداخت کنید و مدت زیادی طول می کشد تا نوع درستی از کنجکاوی نسبت به محتوای وبسایت تان برای مشتری جذب شده از تبلیغات پرداختی حاصل شود.
سئو برای هر سایتی از جمله سایت شما ضروری است. حتی اگر در یک روز معمولی، واقعا هیچ بازدید کننده ای نداشته باشید، تکنیک هایی از سئو وجود دارند که می توانند شرایط سایت تان را به کلی تغییر دهند.
امروزه، سئو نقش مهمی را در بازاریابی ایفا می کند و یکی از نخستین چیزهایی است که به افراد پیشنهاد می شود و لزوما هم دشوار نبوده و نیاز به صرف زمان زیاد ندارد. در ادامه به توضیح انجام سئو برای یک سایت بدون ترافیک می پردازیم.

ایجاد یک راهبرد محتوایی برای سایت کوچک

اغلب سایت های کوچک برای ایجاد یک راهبرد محتوا درنگ می کنند چرا که فکر می کنند کار زیادی می طلبد. البته که درست فکر می کنند! اما برای موفقیت نیازی نیست که در پست های وبلاگ های مختلف غرق شوید. اما چرا باید ساخت یک راهبرد محتوایی را در نظر بگیریم؟
مردم جواب می خواهند. در دنیای امروز، صحبت کردن کم ارزش است، چرا که همه جا وجود دارد. بنابراین، افراد به دنبال جواب هایی موثق و معتبر برای پرسش ها و مسائل خود هستند.
وبلاگ های بزرگ، به این خاطر بزرگ نشده اند که محتوای بسیاری پست کرده اند، به این خاطر بزرگ شده اند که محتوای معتبر بسیاری پست کرده اند. درس مهمی که از این وبلاگ ها می گیریم این است که اگر بتوانید برای سوالات داغ مردم، پاسخ هایی معتبر و با جزئیات ارائه دهید، به شما توجه خواهد شد. اما چگونه راهبرد استراتژی بسازیم؟

1. مطمئن شوید که در چه موردی می خواهید بنویسید.

2. درباره ی آن شروع به نوشتن کنید.

سئو کردن کلمات کلیدی: تحقیق بهتر کلمات کلیدی چگونه موجب دریافت نتایج بهتر می شود؟

کلمات کلیدی سئو، آن دسته از کلمات کلیدی موجود در محتوای وب شما هستند که افراد با استفاده آن ها و از طریق موتورهای جستجو می توانند سایت تان را پیدا کنند. وبسایتی که از نظر کلمات کلیدی برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده باشد، به همان زبانی صحبت می کند که کاربر با آن به دنبال وبسایت می گردد. کلمات کلیدی یکی از اجزای اصلی سئو هستند.

پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی برای سئو

اغلب تازه کارها هنگام تحقیق کلمات کلیدی سئو این اشتباهات را انجام می دهند:
• تنها یک بار تحقیق کلمه ی کلیدی سئو را انجام می دهند.
• به خودشان زحمت این را نمی دهند که لیست کلمات کلیدی سئوی خود را آپدیت کنند یا گسترش دهند.
• آن دسته از کلمات کلیدی را هدف قرار می دهند که خیلی محبوبند، یعنی رقابت بر سر آن ها زیاد است.

اساسا، تحقیق کلمه ی کلیدی باید برای شما به عنوان بازاریاب، یک بخش ادامه دار و در حال توسعه از کارتان باشد. کلمات کلیدی قدیمی می بایست به صورت دوره ای مورد ارزیابی قرار گیرند، و کلمات کلیدی پرحجم و رقابتی اغلب می توانند با عباراتی طولانی تر و دقیق تر برای جلب بازدید کنندگان واقعی، جایگزین شوند.
همچنین باید تنوع ایجاد کنید. ضرب المثلی در این مورد وجود دارد که بسیار درست است: «تنوع» کلمه ای کلیدی در دنیای کلمات کلیدی است! اگر شما از همان کلمات کلیدی استفاده کنید که رقبایتان استفاده می کنند، نسبت به آن ها برتری نخواهید یافت. نه تنها باید ابزار تحقیق کلمات کلیدی را امتحان کرده و نتایج آن را دنبال کنید، بلکه خودتان هم باید آزادانه به تحقیق کلمات کلیدی بپردازید. چه کسانی از کلمات کلیدی شما استفاده می کنند؟ چگونه باید سری در میان سرها در آورید؟ با تولید محتوایی عالی که به سوالات مشتریان بالقوه تان (که از طریق جستجوی کلمات کلیدی انجام شده) به درستی جواب دهد.

از کلمات کلیدی سئوی خود بهره ببرید

با استفاده از ابزارهای پیدا کردن کلمه کلیدی بهترین کلمات برای یک محتوا را پیدا کنید. حالا که بهترین کلمات کلیدی را پیدا کردید، باید آن ها را به کار وا دارید تا نتایج بهینه حاصل شوند. اما چگونه؟ از طریق دسته بندی کلمات کلیدی. از طریق گروه بندی کلمات کلیدی به دسته های کوچک و قابل مدیریت و مرتبط، در عین حال که حجم کارتان کاهش می یابد، صفحاتی خاص و هدفمند می سازید.
بازاریابی که می خواهد یک صفحه ی وب را برای یک کلمه ی کلیدی بهینه سازی کند، باید بیشتر (اگر نگوییم همه) موارد زیر را مد نظر قرار دهد:

  1. استفاده از کلمه ی کلیدی در عنوان صفحه
  2. استفاده از کلمه ی کلیدی در URL
  3. استفاده از کلمه ی کلیدی و تغییرات آن در سرتاسر کپی از صفحه
  4. استفاده از کلمه ی کلیدی در میان تگ ها
  5. استفاده از کلمه ی کلیدی در همه ی مسیر های فایل تصویری
  6. استفاده از کلمه ی کلیدی به عنوان متن لنگر در لینک های پشت صفحه که از جاهای دیگر سایت هستند

هنگام بهینه سازی صفحات وب تان به این نکته دقت کنید که مرتبط بودن کلمه ی کلیدی اهمیت بیشتری نسبت به تراکم و انبوهی کلمه ی کلیدی دارد.
«تحقیق کلمه ی کلیدی» به معنای سنتی آن، دستخوش تغییر شده است. امروزه، تمرکز بر موضوعاتی مانند مقصود کاربر از اهمیت بیشتری برخوردار است. مساله، تنها کلمات کلیدی نیستند، بلکه کاربران هستند. آن ها چه می خواهند؟ به دنبال چه می گردند؟ چه چیزی حس کنجکاوی را در آن ها برمی انگیزد؟
در نهایت، تحقیق کلمات کلیدی امری ضروری است. اما مهم تر از آن تعیین این مساله است که مخاطب به چیزی علاقه مند است و ما چه چیزی برای ارائه به او داریم.

کلمات کلیدی در توضیحات متا 

نوشتن توضیحات متا برای سئو سایت ها از اهمیت بالایی برخوردار است. بهتر است برای داشتن سئو ای موفق از کلمه کلیدی در متا دسکریپشن خود استفاده کنید البته این موضوع به این معنا نیست که با استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی مشکل keyword stufiing را برای سایت خود بوجود بیاورید. از کلمه کلیدی اصلی خود در یک جمله توضیحی و مرتبط با عنوان استفاده کنید. 

برای سئو کلمات کلیدی، لینک سازی خارجی را فراموش نکنید

لینک سازی خارجی یک فاکتور مهم برای رتبه گرفتن یک کلمه کلیدی است، مهم نیست سایت شما کوچک باشد یا بزرگ برای هر سایتی لینک خارجی مهم است. شما می توانید برای دریافت بک لینک مطالب مفید و آموزشی درجه یک تولید کرده و سعی در دریافت لینک کنید. از انواع روش های دریافت بک لینک می توان به رپرتاژ آگهی، پست مهمان، ایمیل مارکتینگ و ... اشاره کرد. فراموش نکنید که برای پیشرفت در این مسیر به یک چک لیست سئو خوب نیاز دارید که تمام این موارد را در خود جای داده باشد و کمک کند تا چیزی را از قلم نیندازید.

نتیجه گیری برای نحوه سئو کلمات کلیدی سایتی کوچک

فرقی نمی کند شما مسئول سئو سایت فروشگاهی با هزاران صفحه باشید یا یک سایت تک صفحه ای که فقط شامل رزومه شما می شود سئو برای هر دو مورد ضروری است. با سئو شما می توانید احتمال موفقیت خود را بالاتر ببرید. تیم پونه مدیا سئو کسب و کارهای مختلف را متقبل شده و با بهترین نحو به پیاده سازی آن ها می پردازد.  جهت مشاهده سوابق تیم پونه مدیا می توانید به صفحه نمونه کار سئو سایت مراجعه نمائید.

امتیازی ثبت نشده است.