با ما در ارتباط باشید: 0314566
ایده های کسب و کار اینترنتی اجرا نشده در ایران

ایده های کسب و کار اینترنتی اجرا نشده در ایران بسیار زیاد هستند و از طرفی شما باید این موضوع را در نظر داشته باشید که بسیاری از ایده هایی که از کسب و کارهای دیجیتال در خارج کشور گرفته شده، به خوبی در ایران پیاده سازی نشده است و به این ترتیب اگر یک گروه حرفه‌ای بتواند به آن عرصه وارد شود، می تواند موقعیت های بسیار مناسبی را پیش روی خود ببیند. البته شما باید در نظر داشته باشید که هر ایده مانند بذری است که شما آن را میکارید و در صورتی این بذر به شما محصول خواهد داد یا به عبارتی شما را به سود میرساند که توانسته باشید برنامه ریزی و هدفگذاری کوتاه مدت درست داشته باشید و با دید درست نسبت به آینده و پشتکار کسب و کار خود را پیشرفت دهید. در ادامه این مطلب از پونه مدیا ایده های کسب و کار اینترنتی اجرا نشده در ایران را با هم بررسی می کنیم.

ایده های ناب کسب و کار اینترنتی در ایران

ایده های ناب کسب و کار اینترنتی در ایران که در ادامه در اختیار شما قرار می دهیم، برای افرادی که به دنبال فرصتی مناسبی هستند تا کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنند گزینه های بسیار خوبی هستند. قبل از این که به سراغ معرفی این ایده ها برویم بهتر است این موضوع را در نظر داشته باشید که ممکن است برخی از این ایدها در ایران اجرا شده باشند، اما مطمئن باشید کیفیت اجرایی آنها به حدی نبوده است و گاهی حتی نمیتوان اسم کسب و کار اینترنتی را روی آنها گذاشت.

ایده های ناب کسب و کار اینترنتی در ایران

هایپر مارکت اینترنتی

هایپر مارکت اینترنتی می تواند یک کسب و کار خوب برای شما باشد که امکان رشد و پیشرفت زیادی هم دارد. مخصوصا در دنیای امروزی که زمان حرف اول را میزند و با استفاده از این ایده شما به مشتریان خود کمک میکنید که برای تهیه مایحتاج خود نیازی به خارج شدن از خانه و درگیر رفت و آمد، ترافیک، شلوغی و... نشوند. برای این کسب و کار شما باید از منطقه اطراف خود شروع به کار کنید و مانند یک سوپرمارکت معتبر باشید که هر شخصی می تواند به راحتی از شما خرید کند و از طرفی در کمترین زمان ممکن بتواند سفارشات خود را تحویل بگیرد. البته باید در نظر داشته باشید که برای پیاده سازی این ایده شما نیاز به تعداد زیادی پیک موتوری و یک تیم قوی برای اداره سایت یا اپلیکیشن دارید. در حال حاضر کسب و کارهایی مشابه با این ایده وجود دارد که نتوانسته اند پیشرفت خوبی داشته باشند و اگر شما پرقدرت وارد بازار شوید، با یک کمپین تبلیغاتی می توانید مشتریان خود را پیدا کنید.

فروش یا کرایه لباس عروس

راه اندازی یک سایت برای تهیه لباس عروس به تازه عروسان این امکان را می دهد که بتوانند به راحتی نمونه لباس های مورد علاقه خود را ببینند و آن ها را با هم مقایسه کنند تا به لباس عروس مورد نظر خود برسند. برای راه اندازی این ایده شما می توانید با تمام مزون های شهر خود به صورت حضوری قرار داد ببندید و حتی برای هر مزون، یک بخش جدید در وب سایت خود ایجاد کنید تا افراد فعال در این زمینه بتوانند به صورت داوطلبانه در سایت شما ثبت نام کنند و محصولات خود را به نمایش عموم بگذارند. از طرفی این امکان را در اختیار دارید که اطلاعات مربوط به هر مزون و نظرات کاربران را در مورد آنها برای سایر افرادی که به سایت شما مراجعه می کنند، به نمایش بگذارید و به آنها کمک کنید که انتخاب بهتری داشته باشند. شما فقط با مدیریت و ارتباط سازی موثر می توانید با مزون های مورد نظر خود قراردادی مبنی بر بازاریابی ببندید، اما این نکته بسیار مهم را باید در نظر داشته باشید که بر روی سئو وب سایت خود به صورت تخصصی کار کنید تا مشتریان واقعی بتوانند شما را به سادگی پیدا کنند.

برنامه ریزی برای سوپرایز کردن

همیشه افرادی هستند که در زمینه سوپرایز کردن دوستان و آشنایان خود مشکلات اساسی دارند و اصلا هیچ ایده ای ندارند که چطور این کار را انجام دهند یا شاید هم وقت لازم برای این کار را ندارند. شما می توانید سایتی راه اندازی کنید که افردی که مشتریانتان درخواست میکنند را به دلایل مختلف سوپرایز کنید. نکته مهمی که در این زمینه باید به یاد داشته باشید این است که برای راه اندازی این ایده شما نیاز به یک سایت قوی دارید که آپشن هایی مانند هدیه های مختلف، بسته بندی های متنوع و همچنین ارسال بسته های هدیه خریداری شده توسط مشتریان در زمان و مکان مناسب است. برای اینکه شما بتوانید امکانات سایت خود را به درستی افزایش دهید باید در نظر داشته باشید که هدایا و برنامه های غافلگیری شما باید برای تمامی سنین باشد.

سایت خشکشویی آنلاین

سایت خشک شویی آنلاین یکی از ایده های ناب کسب و کار اینترنتی در ایران است که شما می توانید با هزینه کمی آنرا در منطقه یا شهر خود راه اندازی کنید. این ایده در شهر های بزرگ که مشغله افراد بالاست و زمان کافی برای رسیدگی به کارهای خانه وجود ندارد می تواند گزینه بسیار خوبی باشد چون معمولا شرایط برای این افراد بوجود می آید که یک سبد پر از لباس های کثیف از هفته پیش باقی مانده و زمانی برای شستشوی آنها نیست. برای انجام این کار کافیست که با خشکشویی های اطراف خود قرار داد ببندید و با استفاده از یک سایت مناسب مشتریان را به سمت خود بکشید و در این میان نقش بازاریاب آنلاینی که برای آوردن هر مشتری پورسانت می گیرد را ایفا کنید.

درست کردن پرتال مقایسه کالا و خدمات

درست کردن پرتال مقایسه کالا و خدمات یکی از ایده های کمتر اجرا شده در ایران است که در آن شما می توانید محصولات و خدمات مختلف را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار دهید. نکته ای که باید در مورد این کسب و کار در نظر داشته باشید این است که راه اندازی چنین سایتی می تواند برای شما بسیار سودمند باشد، البته به شرط این که تمام اصول مربوط به سئو و نگهداری مخاطب در سایت خود را به درستی انجام دهید تا مراجعه کنندگان به سایت شما احساس راحتی کنند و بتوانند نظرات خود را در مورد سایر مواردی که در مورد آنها بحثی در جریان است انجام دهند. شما تا مدتی به عنوان یک پرتال نظردهی برای مخاطبان شناخته می شوید و در صورتی که پشتکار و خلاقیت داشته باشید، کم کم به یک پایگاه مشاوره آنلاین تبدیل خواهید شد.

ایده های کسب و کار اینترنتی-پرتال مقایسه

تولید و فروش صنایع دستی

تولید و فروش صنایع دستی که توسط افراد عادی، درون خانه ها تولید می شوند یکی از فرصت های شغلی است که می تواند برای شما بسیار مفید باشد و از طرفی آینده محکمی هم داشته باشد. در ایران افراد زیادی در خانه اقدام به تولید صنایع دستی مختلفی میکنند و در بین این تولیدات خانگی شما محصولاتی خواهید دید که هیچ کجا نمی توانید تهیه کنید. نقش شما در این میان می توان به شکل یک فروشگاه باشد که تولید کنندگان محصولات خود را برای فروش در اختیار شما می گذارند و از سوی دیگر مشتریان برای تهیه مایحتاج خود به شما مراجعه می کنند و شما در این میان سود حاصل از خرده فروشی خود را دریافت می کنید. در نظر داشته باشید که شما باید روی سئو سایت و سایر راههایی که مشتریان و فروشندگان را به شما میرساند کار کنید تا سایت پر رونقی داشته باشید.

تولید محتوا برای کودکان

تولید محتوا برای کودکان و نوجوانان یکی از ایده های کسب و کار است که تقریبا می توان گفت هیچ کسی به آن توجه نکرده است. از طرفی حتی پایگاه های مشاوره برای والدین این کودکان نیز وجود ندارد؛ این در صورتی است که در جامعه کنونی ما که سبک زندگی همه دارای پیچیدگی های ناگریزی شده، نیاز به چنین پرتالی بسیار احساس می شود. شما می توانید با را اندازی یک سایت که توسط افراد فعال در زمینه کودکان اداره می شود به کودکان، نوجوانان و والدین آنها خدماتی مانند معرفی فروشگاه اسباب بازی، کتابهای کودکان، لباس فروشی ها، مشاوره های پزشکی مفید برای والدین و اخباری که برای کودکان مفید است. نکته بسیار مهمی در مورد این کار باید بدانید این است که افراد فعال در این عرصه بسیار محدود هستند و تقریبا می توان گفت که این بازار برای فعالیت بکر و دست نخورده است و با کمی پشتکار، هدفمندی و خلاقیت می توانید روند خوبی را طی کنید.

فروش محصولات ثابت به افراد ثابت

یکی از کسب و کارهایی که نیاز به آن در کشور احساس می شود، فروشگاه یا شرکتی است که بتواند هر ماه محصولات و خدمات ثابتی را به عده ای از مشتریان ثابت خود ارائه دهد. روند کار این سایت ها به این صورت است که افراد ثابتی هر ماه سفارشات ثابتی دارند که این سایت با قیمت مناسب (و یا هر مزایای دیگری که در زمان فروش) در اختیار مشتری قرار میگیرد. برای راه اندازی این کسب و کار باید ابتدا روی منطقه جغرافیایی خاصی مانور دهید و سپس کم کم دامنه فعالیت خود را گسترده تر کنید. این کسب و کار می تواند برای شما بسیار زمان بر و پیچیده باشد، اما این نکته را فراموش نکنید که در طولانی مدت می توانید سود زیادی ببرید و هیچ موفقیتی هم بدون تلاش به دست نخواهد آمد.

سایت اجاره ماشین

سایت اجاره ماشین یکی از گزینه های بسیار خوبی است که اگر شما کمی هوشمندانه عمل کنید و میتوانید بدون داشتن سرمایه اولیه بالا، درآمد خوبی در طولانی مدت داشته باشید. اگر دقت کرده باشید خواهید دید که درصد بسیار زیادی افرادی که خودرو دارند در طول هفته به آن نیازی نخواهند داشت و شما می توانید این امکان را به آنها بدهید که در زمان خالی خودرو خود را کرایه دهند و از این طریق کسب در آمد کنند. شما و سایتی که راه اندازی کرده اید به عنوان واسطه ای عمل میکنید که مشتریان نیازمند کرایه خودرو را به افرادی میرسانید که تمایل دارند خودرو خودشان را کرایه دهند. شما می توانید این کسب و کار را در بازه های زمانی مختلف در مناطق جغرافیایی مختلفی انجام دهید و به صورت قدم به قدم پله های پیشرفت را طی کنید.

سایت فروش عکس

سایت فروش عکس یکی از کسب و کارهای نو پا در دنیای دیجیتال است که گزینه بسیار خوبی برای عاشقان و علاقمندان به عکاسی می باشد. شما می توانید عکس های خود و سایر عکاسانی که در سایت شما ثبت نام می کنند را در زمینه های مختلف در یک فروشگاه جمع آوری کرده و آنها را در دسته بندی های مشخصی در اختیار مشتریان سایت خود بگذارید. در نظر داشته باشید که عکاسان دیگر نیز می توانند به سایت شما بیاند و برای فروش عکس های خود اقدام کنند تا آنها نیز از بستری که آماده کرده اید کسب درآمد کنند؛ البته فراموش نکنید که شما به عنوان صاحب فروشگاه پورسانت خود را دریافت خواهید کرد. شاتر استوک یکی از فروشگاه های معتبر و پرطرفدار عکس در خارج از کشور می باشد که مشتریان بسیار زیادی دارد.

راه اندازی سایت مربیگری استارتاپ ها

راه اندازی سایت مربیگری استارتاپ ها

شرکت های نوپا که در دوره زمانی ما قصد دارند وارد بازار شوند، بی شک به راه اندازی یک استارتاپ قوی فکر میکنند که بتوانند شروعی قدرتمند برای کسب و کار خود رقم بزنند. نکته مهمی که تا امروز در مورد استارتاپ های برنامه ریزی شده در ایران وجود داشته این است که معمولا این فعالیتها به دلیل نداشتن تخصص و تجربه با شکست مواجه شده است و به همین دلیل وجود مربی یا گروه آموزشی که بتواند این موضوع را به افراد علاقمند آموزش دهد، می تواند بسیار مفید باشد. البته باید در نظر داشته باشید که برای این کار حتما نیاز است که شما مطالعات زیادی در این خصوص داشته باشید و همچنین دوره ها و برنامه های آموزشی مربوط به این عرصه را گذرانده باشید تا آموزش های شما بتواند برای بقیه مفید باشد. شما می تواند به 3 صورت از استارتاپ ها کسب درآمد کنید:

  • فروش دوره های آنلاین یا حوزه مربوط به آموزش مدیریت و راه اندازی استارتاپ
  • راه اندازی و مدیریت استارتاپ برای کسب و کارهای مختلف به صورت تخصصی
  • مشاوره در زمینه راه اندازی و مدیریت استارتاپ

نتیجه گیری

در این مطلب ایده های کسب و کار اینترنتی اجرا نشده در ایران مورد بررسی قرار گرفت. حال با توجه به توانایی ها و مهارت هایی که دارید، کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید. در صورتی که به ایده مطرح شده علاقه ای ندارید هیچ پیشرفتی در کارتان حاصل نخواهد شد.

 

امتیازی ثبت نشده است.