با ما در ارتباط باشید: 0314566
سئوی سایت دکوراسیون داخلی

سئو برای سایت دکوراسیون داخلی بسیار مهم است چرا که بسیاری از مشتریان این دسته افراد به صورت آنلاین دنبال آن ها می گردند، پس باید قادر باشند نمونه کار آن ها را در فضای مجازی پیدا کنند. در صورتی که خواهان کسب اطلاعات در باره سئو تضمینی سایت هستید با کارشناسان پونه مدیا تماس بگیرید، مشاورین ما با کمال میل اطلاعاتی کامل در این زمینه در اختیار شما قرار خواهند داد.
مشکل بزرگی که طراحان دکوراسیون داخلی دارند این است که آن طور که باید قابل مشاهده و پیدا شدن آنلاین نیستند، این مشکل به راحتی با سئو قابل حل است. حقیقت دیگر این است که حتی اگر یک طراحی دکوراسیون برای مشتریان محلی نیز داشته باشید، همچنان نیاز دارید تا به صورت آنلاین پیدایتان کنند. در عمل، همه جستجوی خود را به صورت آنلاین آغاز می کنند حتی کسانی که به صورت حضوری به شما مراجعه می کنند.
اما فعلا از شما نمی خواهیم عجله کرده و یک مدرس سئو برای خودتان استخدام کنید. خودتان می توانید سئو را برای سایت طراحی داخلی تان انجام دهید، اگر چند چیز را بدانید. اگر در پیاده سازی سئو با شکست مواجه شدید در این مرحله پیشنهاد ما به شما استخدام یک سئوکار است. شما می توانید برای اطلاع از اینکه خدمات سئو چیست با مشاوران سئو پونه مدیا تماس بگیرید. 

چند نکته برای پیاده سازی سئو سایت طراحان داخلی

  • گوگل می داند که چه چیزی را گوگل (جستجو) می کنید

اگر نکات پایه ای سئو تضمینی سایت برای طراحان داخلی را نمی دانید باید داستان احمقانه ی آقای x را بشنوید. آقای x مدام در حال وراجی در مورد این بود که چطور در صفحه ی اول نتایج از چند وبسایت بزرگ پیشی گرفته است. من آن را گوگل کردم. اینطور نبود. آقای x در صفحه ی دوم بود، که البته بد نیست... اما بهتر است از وراجی کردن بکاهیم!

گوگل می داند که به چه وبسایت هایی سر می زنید، کجا زندگی می کنید و عادت هایتان چیست و بدین وسیله می تواند نتایج شخصی سازی شده تان را به شما نشان دهد. به همین خاطر است که اعلامیه ی آقای x چیزی بیشتر از بازاریابی دروغ نبود. چون به روش اشتباهی نتایج بهینه سازی موتور جستجویش را اعتبار سنجی می کرد.
پس اگر شما هم مثل آقای x فکر کنید، نتایج صفحه ی نخست غیر واقعی گوگل خود را دریافت کرده و آن را همه جا جار می زنید. در حالی که باید قبل از اینکه مثل آقای x باعث شرمندگی خودتان شوید، اندکی فکر کنید.
اگر می خواهید ببینید که آیا واقعا در صفحه ی اول گوگل یا هر رتبه ی دیگری که مد نظرتان است، قرار دارید یا خیر، باید آموزش سئو و مخصوصاً آموزش سئو داخلی را جدی بگیرید. مباحث ابتدایی سئو داخلی عبارتند از:

  • کلمات کلیدی طولانی

نخست باید شروع به پیدا کردن کلمات کلیدی طولانی کنید که مشتریان تان برای یافتن شما از آن ها استفاده می کنند. مثلا «اتاق خواب» یک کلمه ی کلیدی بدرد بخور محسوب نمی شود، در عوض «چگونه با بودجه کم یک اتاق خواب سفید رنگ طراحی کنم» کلمه ی کلیدی مورد نظر شماست. یک کلمه ی کلیدی خاص ممکن است ترافیک قابل توجهی را به سمت شما روانه نکند، اما تعداد زیاد از کلمات کلیدی طولانی این امر را میسر می سازد. این دسته از کلمات نسبت به یک کلمه ی تنها، به رتبه ی شما بیشتر کمک می کند. 
مشتریان شما به دنبال انواع مختلفی از اطلاعات هستند، پس می بایست مثل یک مشتری ایده آل فکر کنید. گاهی اوقات آن ها اطلاعات می خواهند و اصطلاح جستجوی چگونه با این بودجه یک اتاق خواب سفید رنگ طراحی کنم با آن ها صحبت می کند.
گاهی اوقات آن ها می خواهند استخدامتان کنند و به همین دلیل شما می خواهید با اصطلاحی مثل «شرکت های طراحی داخلی برتر در اصفهان» صفحه ای را در وبسایت تان بهینه سازی کنید، چون این اصطلاح، اصطلاحی است که مشتری وقتی به دنبال استخدام یک طراح دکوراسیون داخلی می گردد، با آن جستجو می کند.

  • برای رتبه ی بهتر، محتوای با کیفیت بنویسید.

این نکته را می گوییم تا اگر زمانی تلاش کردید شخصی را استخدام کنید تا کارهای سئوی وبلاگ طراحی داخلی تان را انجام دهد، آن را مد نظر داشته باشید. فقط یک متخصص سئو وجود ندارد که به درستی به وبسایت شما رتبه دهد و فقط با چند تکه محتوا ترافیک بسیاری را برایتان به ارمغان آورد.
شما باید کلمات کلیدی طولانی بسیاری را هدف قرار دهید (یعنی زیاد مطالب باکیفیت بنویسید) که مشتریان برای پیدا کردن کسب و کارتان از آن ها استفاده می کنند و البته این محتواها نباید تکراری یا کپی باشند. اگر هزاران پست وبلاگ بنویسید، گوگل محتوای بیشتری از سایت تان را به صورت فهرست در می آورد.

  • دسته بندی ها و تگ ها دوستان شما هستند

دسته بندی های وبسایت شما به گوگل کمک می کنند تا بفهمد وبسایت تان درباره ی چیست. دسته بندی های شما موضوعات اصلی وبسایت تان هستند. آن ها می توانند چیزهایی باشند مثل ایده های دکوراسیون، اتاق ها، مبلمان، لوازم تزئینی و غیره.
پس آن پست شما در مورد اینکه «چگونه با بودجه کم یک اتاق خواب سفید رنگ طراحی کنم» باید در یک دسته بندی مثل «ایده های دکوراسیون» یا «اتاق ها» باشد. پس از آن هر پست دیگری که راجع به اتاق خواب بنویسید، آن را در همین دسته بندی قرار خواهید داد. برای وبلاگ طراحی داخلی شما 5 دسته بندی خوب است.
تگ ها به خوانندگان کمک می کنند تا وبسایت شما را راحت تر پیدا کنند چون تگ ها به منزله ی جزئیات خاص موجود در محتوایتان هستند. پس اگر پستی در مورد اینکه چگونه با بودجه کم یک اتاق خواب سفید رنگ طراحی کنم نوشتید، تگ هایتان می توانند شامل «تخت خواب»، «رختخواب»، «بالش» و غیره باشند. حدود 10 تگ برای پست وبلاگ شما مناسب است.

از تگ های مناسب استفاده کنید

  • عکس هایتان را بهینه سازی کنید

دکوراسیون داخلی یعنی ضیافت چشم ها و چون آقای گوگل قدرت بینایی ندارد، باید عکس هایتان را برای موتور جستجوی ایشان بهینه سازی کنید.
نام عکس هایتان را همان نام کلمات کلیدی طولانی که در صفحه استفاده می کنید، بگذارید. (همان صفحه ای که عکس در آن قرار می گیرد) همچنین سایز فایل های تصویری تان را نیز کاهش دهید. عکس های با حجم بالا باعث می شوند تا آقای گوگل ترافیک را از شما بگیرد.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

بهینه سازی تصاویر برای موتورهای جستجو

  • به دست آوردن رتبه ی خوب، زمان می برد

خوب چقدر طول می کشد تا در گوگل رتبه دار شویم؟ افراد دانا می گویند بین 3 تا 6 ماه. یعنی بهتر است همین امروز آماده ی حرکت شده و کار بر روی استراتژی سئو سایت موتور جستجوی خود را آغاز کنید تا بتوانید زودتر خودتان را در گوگل نشان دهید.

هدف نهایی سئوی دکوراسیون داخلی، تبدیل مشتری است

با به خاطر داشتن همه ی موارد ذکر شده، می دانید که هدف اصلی تبدیل است. حجم بالای ترافیک اگر به مشتری تبدیل نشود، هیچ ارزشی برای کسب و کار شما ندارد.
شما به یک برنامه نیاز دارید، برنامه ای که باعث شود مشتریان برایتان صف ببندند. اگر می خواهید بیشتر در این باره بدانید و کسب و کار طراحی داخلی خودتان را به یک سطح بالاتر ببرید باید هرچه بیشتر در خصوص سئو حرفه ای بشوید، از آموزش های سئو سایت استفاده کنید و با تمرین و تکرار برای موفقیت سایت خود تلاش های لازم را انجام دهید.

واقع گرا باشید، بسیاری از طراحان زمان انجام سئو سایت خود را ندارند، اگر می بینید زمان سئو را ندارید یا بعد از چندین آزمون و خطا هنوز تبدیل مشتری را مشاهده نکرده اید بهتر است از یک متخصص سئو کمک بگیرید. تیم پونه مدیا با نمونه کارهای سئو در زمینه های مختلف و بیش از 10 سال سابقه قادر است با مناسب ترین هزینه سئو سایت شما را متقبل شود که می توانید با مراجعه به صفحه سفارش سئو اطلاعات بیشتری کسب کنید. 

 

 

امتیازی ثبت نشده است.