با ما در ارتباط باشید: 0314566
طراحی سایت خبری با وردپرس

با وجود اینکه صاحبین مشاغل نیاز به مالکیت یک سایت شخصی و تجاری را حس می‌کنند اما به دلیل کمبود آگاهی و اطلاعات در زمینه طراحی سایت خبری با وردپرس نمی‌توانند به راحتی در این خصوص تصمیم بگیرند. این مطلب برای افرادی تهیه شده است که قصد دارند برای خود سایت خبری ایجاد کنند اما نمی‌دانند وردپرس چیست و طراحی سایت خبری با وردپرس چه مزایایی برای کسب و کار آنها خواهد داشت.

بیش از یک سوم وبسایت‌های موجود در اینترنت، از وبلاگ‌ها گرفته تا سایت‌های تجارت الکترونیک و سایت‌های شرکت‌های چند ملیتی توسط وردپرس طراحی شده‌اند. TechRadar که یکی از سایت‌های پیشرو در زمینه اخبار و بررسی فناوری مصرف کننده است اخیراً وردپرس را به عنوان بهترین سیستم مدیریت محتوا شناسایی کرده است.

طراحی سایت خبری با وردپرس 

وردپرس چیست و چگونه عمل می‌کند؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) است که به شما این امکان را می‌دهد تا یک سایت ایجاد کنید و محتوای خبری مورد نیاز خود را منتشر و اصلاح کنید.
سایت وردپرس از 3 عنصر اصلی تشکیل شده است که برای عملکرد یک سایت باید با یکدیگر هماهنگ کار کنند:

  • هسته سیستم مدیریت محتوا: سیستم اصلی‌ که سایت را هدایت می‌کند، تقریبا مثل موتور ماشین.
  • طراحی تم: طراحی گرافیکی به شما کمک می‌کند که سایت خود را به زیبایی طراحی کنید، از رنگ بندی گرفته تا فونت‌ها و صفحه آرایی. می‌توانید قالب سفارشی یا قالب از پیش ساخته شده را انتخاب کنید.
  • افزونه‌ها: نرم افزارهایی که برای انجام کارهای مورد نیاز به سایت خود اضافه می‌کنید‌، از گالری گرفته تا تجزیه و تحلیل، سئو و موارد دیگر.

وردپرس چیست و چگونه عمل می‌کند؟ 

مزایای طراحی سایت خبری با وردپرس

هنگامی که از مزایای استفاده از هر محصولی آگاهی داشته باشیم برای سرمایه گذاری بر روی آن دچار شک و تردید نمی‌شویم و با خیال آسوده از مزایای آن بهره‌مند می‌شویم. به همین دلیل بهتر است با مزایای طراحی سایت خبری با وردپرس بیشتر آشنا شویم:

سایت‌های خبری که با وردپرس طراحی می‌شوند به راحتی توسعه پیدا می‌کنند و به‌روز می‌شوند.
مالکین وبسایت‌ها معتقدند که وردپرس بسیار در دسترس، قابل تنظیم و استفاده از آن بسیار آسان است. شما پس از راه اندازی سایت می‌توانید به سادگی برای افزودن منوها، صفحات و به‌روزرسانی محتوای سایت خبری اقدام کنید. هر گونه تغییری می‌تواند در عرض چند ثانیه و بدون نیاز به تماس با طراح سایت خبری شما انجام بپذیرد. همچنین سایت شما می‌تواند توسط چندین کاربر در هر زمان و از هر کجا، حتی از طریق تلفن همراهتان به‌روز شود.

سایت‌های وردپرس با سئو سازگار هستند.
سایت‌هایی که با استفاده از وردپرس توسعه یافته‌اند به راحتی با ناوبری روان و کدگذاری مختصر می‌توانند به وسیله موتورهای جستجو قابل شناسایی شوند. استفاده از استراتژی‌ها و تاکتیک‌های سئو در وردپرس بسیار ساده است، به همین دلیل سایت‌های وردپرس با سرعت بیشتری برای موتورهای جستجو بهینه می‌شوند.

مزایای طراحی سایت خبری با وردپرس 

وردپرس یک سیستم متن باز است.
سیستم متن باز یا Open Source سیستمی است که دسترسی به کدهای اصلی و اسناد طراحی و محتوا را به شما می‌دهد. وردپرس جامعه آنلاین بزرگی از متخصصان است که ترفندها و ابزارهای خود را به اشتراک می‌گذارد. این رویکرد مشارکتی و در دسترس بودن اطلاعات، از ارائه انواع راهنما تا آموزش‌، باعث ایجاد نوآوری می‌شود و همین موضوع وردپرس را در خط مقدم طراحی سایت و بازار آنلاین قرار می‌دهد.

وردپرس هزاران افزونه آماده استفاده را به طراحان سایت ارائه می‌دهد.
وردپرس 54000 افزونه آماده ارائه می‌دهد که به راحتی می‌توانید به سایت خود اضافه کنید و تقریباً هر کاری که قصد انجامش را دارید، از بهینه‌ سازی سایت گرفته تا تحلیل و بررسی محتوای سایت، را می‌توانید به سادگی انجام دهید. با توجه به اینکه این افزونه‌ها آماده استفاده هستند، شما می‌توانید هزینه طراحی بسیاری از امکانات را در سایت خبری خود کاهش دهید و از همه مهمتر اینکه می‌توانید این افزونه‌ها را به سرعت و بسیار ساده نصب و به‌روزرسانی کنید.

توسعه وب با وردپرس بسیار ساده است.
از آنجا که وردپرس بسیار محبوب است، یافتن یک توسعه دهنده وب که بتواند به شما کمک کند ساده است. تقریباً همه توسعه دهندگان وب نحوه کار با وردپرس را می‌دانند و سایت‌هایی که با استفاده از این پلتفرم طراحی شده‌اند، در صورت نیاز به آسانی به یک شرک طراحی سایت دیگر منتقل می‌شوند.

مزایای طراحی سایت خبری با وردپرس 

در دنیای تجارت مجازی و شرایط غیرقابل پیش‌بینی کووید-۱۹، اشخاص برای گسترش تجارت خود نیاز به حضور آنلاین دارند. یک سایت به احتمال زیاد تنها نمایندگی نام تجاری شما و امکان دستیابی به مشتری است. اما این سوال مطرح می‌شود که شما برای طراحی سایت خبری کدام پلتفرم را انتخاب می‌کنید؟ اگر به دنبال یک پلتفرم قوی هستید وردپرس به کمک شما می‌آید. عملکرد بی‌نظیر وردپرس و مزایای سئو در وردپرس باعث می‌شود که هر بار مشتریان به سراغ ما می‌آیند وردپرس را به آنها پیشنهاد دهیم.
اگر می‌خواهید محتوای سایت خبری خود را به راحتی و بدون استرس از بهم ریختن محتوای سایت ویرایش کنید و مطالب جدید را در سایتتان منتشر کنید، اگر قصد دارید برای سئو سایت خبری خود سرمایه گذاری کنید تا بیشتر دیده شوید و به عنوان یک منبع دست اول در میان سایت‌های خبری دیگر شناخته شوید، طراحی سایت وردپرس خود را به تیم بزرگ و قدرتمند پونه مدیا بسپارید تا با طراحی سایت حرفه ای خبری به هرچه بیشتر دیده شدن شما کمک کنیم.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
طراحی سایت وردپرس اصفهان
امتیازی ثبت نشده است.