با ما در ارتباط باشید: 0314566
طراحی سایت لوازم پزشکی

اگر در صنعت لوازم پزشکی مشغول به کار هستید، به خوبی می‌دانید که کسب و کار شما چقدر برای جامعه مهم است. هر روز به تعداد پزشکان، پرستاران، متخصصان اورژانس و بیمارانی که به محصولات شما نیاز دارند، افزوده می‌شود. این را هم خوب می‌دانید و تجربه کرده‌اید که با وجود همه‌گیری کرونا و کاهش مراجعات حضوری بیشتر مصرف‌کنندگان به اینترنت روی آورده‌اند تا نیازهای خود را بر طرف کنند. آیا در حال حاضر سایتی برای کسب و کار خود دارید؟ آیا سایت شما به بهترین شکل ممکن به آنها خدماتتان را می‌دهد؟ اگر پاسخ شما به یکی از دو پرسش مطرح شده منفی‌ست، هیچ زمانی بهتر از الان برای سرمایه گذاری روی طراحی سایت و بهبود آن در رتبه بندی گوگل نیست.

طراحی سایت لوازم پزشکی 

ویژگی‌های یک سایت لوازم پزشکی کاربردی

یک سایت کاربردی و مفید علاوه بر اینکه بر بازاریابی محتوا تمرکز می‌کند، محتوای ارزشمند دارد و طراحی آن هم جذاب است، باید بتواند کاربر را به خود جذب کند. برای رسیدن به این هدف سایت شما باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • صفحه اصلی و ناوبری روان و آسان
  • بخش‌های جداگانه برای پزشکان و بیماران
  • تصویر با کیفیت بالا و در عین حال آموزنده
  • خدمات سئو سایت پزشکی و بهینه سازی برای موتورهای جستجو
  • یک صفحه پرسش و پاسخ یا FAQ
  • سازگار با گوشی‌های هوشمند
  • پشتیبانی 24 ساعته مشتری

طراحی سایت پزشکی شما باید به گونه‌ای باشد که در زمینه‌ تخصصتان با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کند، آنها باید درک کنند که چرا این کار را انجام می‌دهید و چه کسانی از خدمات شما سود خواهند برد. توجه داشته باشید که یک شرکت طراحی سایت متخصص و باسابقه می‌تواند برای شما یک سایت لوازم پزشکی ایجاد کند و تمامی ویژگی‌های ذکر شده را در آن بگنجاند.

ویژگی‌های یک سایت لوازم پزشکی کاربردی   

طراحی سایت تجهیزات پزشکی

برنامه‌ریزی و شناسایی هدف
طراح سایت لوازم پزشکی برای اطمینان از اینکه سایت شما به طور موثر می‌تواند نیازهای بازدیدکنندگان شما را برآورده کند، باید برای سفر مصرف‌کنندگان شما از لحظه ورود تا رسیدن به اهدافش برنامه داشته باشد. سوالاتی نظیر بازدیدکنندگان سایت شما قصد دیدن چه صفحاتی را دارند؟ چه مطالبی را خواهند خواند؟ درک همه این جنبه‌ها به طراح سایت لوازم پزشکی کمک می‌کند سایتی را طراحی کند که بازدیدکننده را به مصرف‌کننده تبدیل کند.

حذف عناصر مخرب
برخی از جنبه‌های طراحی سایت حرفه ای لوازم پزشکی شما می‌تواند ارزش و پیامی که قصد انتقال آن را دارید را کاهش دهد. طراح سایت به خوبی می‌داند گرافیک پیچیده، محتوای طولانی و کیفیت ضعیف تصاویر برخی از موارد منفی‌ای هستند که به سایت شما لطمه می‌زنند. طراح سایت لوازم پزشکی سایتی را برای شما ایجاد می‌کند که در عین سادگی، زیبا، مفید و کاربردی باشد.

قابلیت اشتراک گذاری محتوای سایت
سرمایه گذاری در بخش تولید محتوای حرفه‌ای و علمی تنها در صورتی ارزش سایت شما را افزایش می‌دهد که سایت لوازم پزشکی شما به بازدیدکنندگان اجازه اشتراک گذاری آنها را در رسانه‌های اجتماعی دیگر بدهد. اگر سایت شما فاقد دکمه‌ اشتراک گذاری باشد به راحتی می‌توانید ترافیک بالقوه‌ شبکه‌های اجتماعی را از دست بدهید. طراح سایت لوازم پزشکی از ارزش شبکه‌های اجتماعی آگاه است و با رعایت چند اصول کاربردی می‌تواند هزینه تبلیغاتی که قرار است متقبل شوید را کاهش دهد.

چگونگی طراحی سایت لوازم پزشکی   

بهره‌مندی از تصاویر مرتبط
طراح سایت لوازم پزشکی از تصاویر محصولات شما برای انتقال پیام و اطلاعات به مصرف‌ کننده استفاده می‌کند. او می‌تواند با کمرنگ و پرنگ کردن تصاویر به بازدیدکننده بگوید که آیا محصول مورد نظر در انبار موجود هست یا خیر. با توجه به اینکه سایت شما قرار است پر از تصاویر محصولات شود، از آپلود تصاویر بی‌ربط جدا پرهیز کنید زیرا علاوه بر اینکه سایت شما را بهم ریخته و آشفته می‌کند باعث کاهش سرعتتان نیز می‌شود.

تمرکز بر ناوبری
طراح سایت شما باید به ناوبری توجه ویژه‌ای داشته باشد. همانطور که پیش از این اشاره شد، یکی از ویژگی‌های سایت‌های کاربردی بهره‌گیری از ناوبری ساده است که صفحات اصلی را به بازدیدکنندگان نشان می‌دهند. تقریباً هیچ چیز بدتر از یک سایت با ناوبری گیج کننده نیست. هنگام بهبود ناوبری سایت خود مطمئن شوید که بازدیدکنندگان می‌توانند به سرعت آنچه را که می‌خواهند پیدا کنند. اگر طراح از نوارهای ساده ناوبری در سایت شما استفاده کند، تجربه کاربر در گوشی تلفن هوشمند یا سایر دستگاه‌های این چنینی تغییر نمی‌کند.

فضای سفید
فضای سفید به نواحی اطراف عناصر یک صفحه سایت که خالی و فاقد محتوا یا گرافیک است گفته می‌شود. فضای سفید که «فضای منفی» نیز نامیده می‌شود یک عنصر مهم در طراحی سایت لوازم پزشکی است. اگرچه ممکن است فضای سفید اضافی به نظر برسد، اما مسئول اولویت بندی محتوا و بهبود خوانایی است. همچنین نقش مهمی در موقعیت یابی عناصر مختلف طراحی ایفا می‌کند. طراح سایت لوازم پزشکی از فضای سفید به نحوی استفاده می‌کند که مطالب مورد نظر شما بیشتر در معرض دید بازدیدکننده سایت قرار گیرد.
شناسایی خطاهای 404 و برطرف کردن آنها؛ تمامی سایت‌های موجود در اینترنت می‌توانند صفحاتی را در خود جای داده باشند که خوانده نمی‌شوند و بازدیدکننده را با خطا روبه‌رو می‌کنند. طراح سایت لوازم پزشکی برای ارزیابی اینکه آیا سایت شما صفحات یا پیوندهای ناکارآمد و غیرکاربردی دارد، وقت می‌گذارد. این متخصص تمامی خطاهای404 و پیوندهای خراب را برطرف می‌کند، زیرا آنها باعث ایجاد تجربه بد کاربری و کاهش نرخ بازگشت می‌شوند.

چگونگی طراحی سایت لوازم پزشکی   

اگر می‌خواهید سایت لوازم پزشکی شما از ابتدای مسیر حرفه‌ای ایجاد شود و در ادامه مسیر شما را با هزینه‌های فراوان متعجب نکند، با ما در رسانه پونه تماس بگیرید و نوبت مشاوره خود را رزرو کنید.

امتیازی ثبت نشده است.