با ما در ارتباط باشید: 0314566
قیمت آموزش سئو

قیمت آموزش سئو بر اساس سطح آموزش، مدت زمان دوره، میزان اعتبار گواهینامه آموزش و موارد دیگر تعیین می‌شود. به طور کلی، تعرفه رسمی برای تعیین قیمت آموزش سئو در کشورمان وجود ندارد. به همین دلیل جستجوی بهترین مرکز برای یادگیری سئو با بهترین قیمت، ممکن است دشوار باشد. از طرفی تبلیغات بسیاری در فضای مجازی منتشر می‌شوند که باعث سردرگمی بیشتر هستند. شاید شما هم از قیمت آموزش سئو اطلاعات دقیق ندارید و نمی‌دانید کدام دوره می‌تواند برای شما مفید باشد. به همین دلیل بر آن شدیم در پونه مدیا راجع به قیمت آموزش سئو صحبت کنیم. برای آگاهی بیشتر در این زمینه، لطفا ادامه مطالب را بخوانید.

قیمت آموزش سئو چگونه محاسبه می شود؟

همان طور که در مقدمه اشاره کردیم، قیمت آموزش سئو در مراکز آموزشی و شرکت های مختلف، متفاوت است. همچنین بدیهی به نظر می‌‌رسد که عنوان‌های اساسی و مقدمانی سئو، در سطوح ابتدایی دسته بندی شده و حتی به صورت رایگان در اختیار همگان قرار بگیرند. به این ترتیب می‌توان انتظار داشت با پیشرفت سطح و پیچیده شدن مبحث‌ها، قیمت آموزش سئو هم افزایش پیدا کند.

برخی موسسه‌ها و آموزشگاه در داخل یا خارج از کشور، گواهینامه‌های معتبری برای آموزش سئو اعطا می‌کنند. بنابراین بسته به میزان اعتبار دوره و گواهینامه، قیمت آموزش سئو متغیر است. با این وجود همچنان بسیاری مباحث پیچیده و کاربردی سئو به صورت رایگان، در فضای مجازی ارائه می‌شوند.

اگر با جستجو در یوتیوب به میزان کافی آشنایی داشته باشید، می‌توانید کانال‌های معتبری برای آموزش سئو بیابید. قیمت آموزش سئو در کانال‌های یوتیوب صفر است. یعنی شما به طور کاملا رایگان می‌توانید از مبحث‌ها را فرا بگیرد. همان طور که می‌دانید با افزایش بازدید از یک ویدیو در کانال یوتیوب، مبالغی به حساب مدیر کانال واریز می‌گردد. بنابراین در چنین مواردی لازم نیست به رایگان بودن دوره‌های سئو (یا هر دوره دیگری) مشکوک باشید. اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید، منابع بیشتری برای آموزش سئو رایگان می‌یابید.

قیمت آموزش سئو چگونه محاسبه می شود؟

چنانچه تصمیم گرفتید برای آموزش سئو، به آموزشگاه‌ها یا افرادی مانند متخصصین سئو مراجعه نمایید، نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • مرکز آموزشی، شرکت یا مدرس سئو، دارای اعتبار و دانش کافی برای آموزش سئو باشد. تبلیغات انبوه دلیلی برای صلاحیت آموزگار یا آموزگاران نیست.
  • چنانچه قرار است بعد از اتمام دوره آموزش سئو، گواهینامه دریافت کنید پیش از ثبت نام، درباره میزان اعتبار و اهمیت گواهینامه تحقیق نمایید.
  • معمولا دوره‌های آنلاین آموزش سئو، نسبت به دوره‌های حضوری قیمت کمتری دارند.
  • برای انتخاب بهترین آموزشگاه جهت آموزش سئو، تحقیق کنید و از تجربیات دیگران کمک بگیرید.

قیمت آموزش سئو خصوصی

 برای اطلاع از قیمت آموزش سئو خصوصی تقریبا هیچ مرجع رسمی وجود ندارد. افراد و موسسه‌ها، بر اساس فاکتور‌های مختلف، مبالغ متفاوتی برای قیمت آموزش سئو خصوصی تعیین می‌کنند. بدیهی است که انتظار داشته باشیم در مقابل هزینه‌های بالاتر، مطالب مفیدتر و پیچیده‌تر را یاد بگیریم و یا امکانات آموزشی متنوع‌تری در آموزشگاه عرضه گردد.

آموزش سئو خصوصی معمولا به صورت تک نفره است. یعنی شما تنها شرکت کننده در کلاس آموزشی هستید و به این شکل، مدرس می‌تواند تمرکز بیشتری برای ارائه دقیق مطالب داشته باشد. همچنین فرصت کافی برای مطرح کردن سوالات دارید. به همین دلیل بسیاری افراد ترجیح می‌دهند در دوره‌های خصوصی آموزش سئو شرکت کنند. دوره آموزشی سئو به صورت خصوصی، می‌تواند به شکل حضوری یا آنلاین برگزار شود. در شرایط یکسان، قیمت آموزش سئو در دوره‌های آنلاین، کمتر از دوره‌های حضوری است.

قیمت آموزش سئو خصوصی

چنانچه راجع به قیمت آموزش سئو خصوصی، اطلاع کافی ندارید می‌توانید در فضای مجازی تحقیق کنید و نظرات کاربران را درباره دوره‌های مختلف بخوانید. بودجه‌ای را برای آموزش سئو در نظر بگیرید، سپس درباره دوره‌های مختلف تحقیق کنید. همچنین برای اطمینان از قیمت‌های منصفانه، از مدرس یا آموزشگاه، راجع به مبحث‌ها سوال نمایید. به عبارتی لازم است اطلاع داشته باشید که کدام مبحث‌ها در دوره سئو، آموزش داده می‌شوند. سپس می‌توانید درباره منصفانه بودن قیمت آموزش سئو تصمیم بگیرید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

بهترین دوره آموزش سئو

قیمت آموزش سئو ساعتی

قیمت آموزش سئو ساعتی نیز مانند سایر دوره‌های سئو، تعرفه رسمی ندارد. به همین دلیل قیمت آموزش سئو ساعتی در آموزشگاه‌های مختلف، متفاوت است. معمولا دوره‌های سئو که به صورت ساعتی قیمت گذاری می‌شوند، بر اساس توافق طرفین شکل می‌گیرند. همچنین ممکن است برخی آموزشگاه‌ها، بر اساس تعداد ساعتی که در دوره‌های آموزش سئو، شرکت کرده‌اید به شما گواهینامه‌هایی اعطا کنند.

در بخش‌های قبلی این نکته را خاطر نشان کردیم که برای آموزش سئو، ابتدا باید تحقیق کنید و از تجربیات کاربران در فضای مجازی بهره‌مند شوید. اگر به میزان کافی فرصت داشته باشید و به درستی تحقیق نمایید، بهترین آموزشگاه و منصفانه‌ترین قیمت آموزش سئو را می‌یابید.

چنانچه تصمیم گرفته‌اید آموزش سئو را آغاز کنید، پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با مفاهیم اولیه به منابع فارسی زبان مراجعه نمایید. خوشبختانه منابع فارسی زبان برای آشنایی با سئو مناسب هستند. اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید می‌توانید منابع گسترده‌تری را مطالعه کنید. پس از آنکه به میزان قابل قبول یا مفاهیم اساسی سئو، آشنا شدید می‌توانید برای جستجوی بهترین دوره‌های آموزش سئو اقدام نمایید. به این ترتیب قادر خواهید بود درباره منطقی‌ترین قیمت آموزش سئو تصمیم بگیرید.

شایان ذکر است که دوره‌های آموزشی رایگان و غیر رایگان بسیاری در فضای مجازی وجود دارند. در بخش‌های قبلی درباره کانال‌های آموزشی در یوتیوب صحبت کردیم. البته دوره‌های آموزشی سئو، محدود به یوتیوب نیستند و می‌توانید چنین کلاس‌های آموزشی را در سایر شبکه‌های اجتماعی و وب سایت‌ها بیابید. چنانچه به شرکت در کلاس‌های حضوری تمایل دارید، گزینه‌های محدودتری در دسترس شما خواهند بود. با این حال، مهم‌ترین فاکتور برای انتخاب بهترین دوره آموزش سئو، کیفیت منابع و روش آموزش اهمیت دارد.

برای اینکه بتوانید از آموخته‌های خود برای بازار کار سئو، استفاده کنید باید مبحث‌های آموزش سئو، کاملا به روز باشند. هم زمان با تغییر الگوریتم‌های گوگل و سایر موتورهای جستجو، همچنین معرفی تکنیک‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ و... لازم است به عنوان متخصص سئو، به روز‌ترین اطلاعات را در فیلد کاری خود به دست بیاورید. در همین راستا اطلاع از دوره‌های آموزشی سئو با منطقی‌ترین هزینه‌ها، گام مهمی در فعالیت شما خواهد بود.

قیمت آموزش سئو ساعتی

یکی از بهترین روش ها برای فرا گرفتن سئو کارآموزی در شرکت های سئو است. برای این کار بهتر است دانش پایه ای در زمینه سئو داشته باشید تا هم فرایند جذب در شرکت ها برایتان راحت تر باشد و هم مسیر فراگیری سئو در آن شرکت ساده تر شود. مهم ترین مزایای یاد گرفتن سئو از طریق کارآموزی این است:

  • یاد گرفتن سئو در محیط حرفه ای و با پروژه های واقعی
  • کاهش هزینه ها
  • کسب درآمد در بعضی شرکت ها
  • استخدام در همان شرکت بعد از اتمام دوره

ما هم در پونه مدیا این امکان را برای علاقه مندان به سئو فراهم کرده ایم که مسیر فراگیری سئو را با کارآموزی در شرکت ما شروع کنند. خبر خوب این که بعد از پایان این دوره می توانید به عنوان سئوکار با ما کار کنید و از این راه درآمد داشته باشید. برای استخدام به عنوان کارآموز سئو در پونه مدیا، با ما تماس بگیرید.

 

5 از 5

سوالات متداول پروپوزال سئو

کاربرد پروپوزال سئو چیست؟

هنگامی که مشتری برای دریافت خدمات بهینه‌سازی سایت با شما تماس می‌گیرد با ارائه یک پروپوزال سئو قابل درک به او  باعث می‌شوید مشتری شما دقیقاً بداند چه انتظاراتی را در چه زمان‌هایی از شما باید داشته باشد. شفاف سازی و ارائه اطلاعات کامل در این زمینه باعث جلب اعتماد وی شده و نهایتا شما را برای دریافت خدمات مورد نظر خود انتخاب میکند.

یک پروپوزال سئو کامل شامل چه بخش هایی است؟

یک پروپوزال سئو خوب و جامع حداقل شامل بخش های زیر است:

مقدمه

نتیجه مورد انتظار

بررسی اجمالی روش‌ها

فراخوان عمل و نتیجه‌گیری